Thalie
http://thalie.pilsfree.cz/forum/

VYŘEŠENO-REVIZE-Vojevůdce - Featy
http://thalie.pilsfree.cz/forum/viewtopic.php?f=1&t=8779
Page 1 of 1

Author:  Paulus [ 13:17 15. May 2016 ]
Post subject:  VYŘEŠENO-REVIZE-Vojevůdce - Featy

Používaný kůň - "STRAKOŠ"


Boj v sedle
- Díky dlouhému tréninku jízdního boje získává vojevůdce větší zkušenost a bojuje v sedle účinněji. Vojevůdce získává bonus +1 k útoku, +1 ke zranění a +1 k obrannému číslu, pokud bojuje na koni, za každých 5 úrovní v tomto povolání (na 5. úrovni je bonus již +2).

-po nasednutí na koně se nepříčítá do statů ani jeden bonus - otázka je zda pouze feat nefunguje nebo se to počítá jen "v pozadí"?

Jízdní expert
- Díky dokonalému ovládání koně dosahuje vojevůdce větši jistoty v sedle. Vojevůdce získává dočasný bonus +1 k výcviku za každou úroveň vojevůdce, když jede na koni.

-viz. první feat není vidět přičtení bodů do výcviku v dovednostech

Pohyblivost v sedle
- Pokud je vojevůdce v sedle, získává odbornost Pohyblivost (Mobility).

- po nasednutí na koně se pohyblivost mezi odbornostmi nezobrazí


- pokud někdo poradí jak ověřit funkčnost v případě, že se to nezobrazuje v záznamu postavy ale vše běží "na pozadí" budu vděčný za případné rady nikdy sem nebyl na buildování a ověřování statů...děkuji :)
- za tenhle návrh mne asi většina zastřelí ale dost lokací kde by šlo použít koně to nastavení lokací neumožňuje a zda by nešlo případně některé bonusy přehodit do pasivek bez nutnosti koně
- vím, že hodně nových classů je rozbitých a dosti nefunčkních. Rozhodně to není priorita...pokud by to ale záviselo na nějaké drobné chybce, která by šla snadno napravit pak budu velmi vděčný


EDIT1: Nejdříve ještě zkusím "normálního" koně
EDIT2: Odzkoušeno i s Vraníkem a také bez úspěchu

Author:  Decka [ 13:35 15. May 2016 ]
Post subject:  Re: Vojevůdce - Featy

Předpokládám, že ty úpravy zůstaly jen na papíře.

Author:  Paulus [ 13:37 15. May 2016 ]
Post subject:  Re: Vojevůdce - Featy

Decka wrote:
Předpokládám, že ty úpravy zůstaly jen na papíře.


Těžko říci....trigger boosty ale dle dosavadních průzkumů fungují jak mají.

Author:  Decka [ 13:43 15. May 2016 ]
Post subject:  Re: Vojevůdce - Featy

Nevim co přesně myslíš trigger boosty, ale vojevůdce bude nejspíše přejmenovaný PDK, takže zbytek tech abilit je ze základu nwn, případně s lehkými upravami, proto nejspíš fungují.

Author:  Paulus [ 14:05 15. May 2016 ]
Post subject:  Re: Vojevůdce - Featy

Decka wrote:
Nevim co přesně myslíš trigger boosty, ale vojevůdce bude nejspíše přejmenovaný PDK, takže zbytek tech abilit je ze základu nwn, případně s lehkými upravami, proto nejspíš fungují.


Myslím tím jeho "kouzla"...špatně jsem to pojmenoval.

Author:  Derken- [ 14:05 15. May 2016 ]
Post subject:  Re: Vojevůdce - Featy

Paulus wrote:
Decka wrote:
Předpokládám, že ty úpravy zůstaly jen na papíře.


Těžko říci....trigger boosty ale dle dosavadních průzkumů fungují jak mají.


Úplně bych to nenazval pojmem "fungují"

Válečný řev nekonzumuje akci. Podle popisku má přidávat jen AB a rychlost, ale přidává i DMG.

Štít hrdinství je targetable, nefunguje jako křik, nefunguje na sesílatele(tuším že ani na přítelíčky a summony). Můžeš ho aplikovat na postavu v hidu, invisu a dokonce kdekoliv v lokaci, aniž by jsi jí viděl. A také nekonzumuje akci.

Kletba hněvu se neaplikuje vůči danému nepříteli, ale celé rase.

Dodání kuráže funguje zdá se normálně, ale s rozdílem že konzumuje akci. (jako třeba bard song)

Poslední pomoc si teď nepamatuju, musel bych se podívat.

Edit: Tebou hlášené věci týkající se koně nefungují vůbec.

Author:  Paulus [ 14:19 15. May 2016 ]
Post subject:  Re: Vojevůdce - Featy

Derken- wrote:
Paulus wrote:
Decka wrote:
Předpokládám, že ty úpravy zůstaly jen na papíře.


Těžko říci....trigger boosty ale dle dosavadních průzkumů fungují jak mají.


Úplně bych to nenazval pojmem "fungují"

Válečný řev nekonzumuje akci. Podle popisku má přidávat jen AB a rychlost, ale přidává i DMG.

Štít hrdinství je targetable, nefunguje jako křik, nefunguje na sesílatele(tuším že ani na přítelíčky a summony). Můžeš ho aplikovat na postavu v hidu, invisu a dokonce kdekoliv v lokaci, aniž by jsi jí viděl. A také nekonzumuje akci.

Kletba hněvu se neaplikuje vůči danému nepříteli, ale celé rase.

Dodání kuráže funguje zdá se normálně, ale s rozdílem že konzumuje akci. (jako třeba bard song)

Poslední pomoc si teď nepamatuju, musel bych se podívat.

Edit: Tebou hlášené věci týkající se koně nefungují vůbec.




Válečný řev: Počet akcí nesnižuje, maj recht předseda teď koukám, přidává i +2 Magické zranění
Štít hrdinství Počet akcí nesnižuje, v popisu ve hře je, že "Vojevůdce může povbudit své spolubojovníky mocným výkřikem který v nich probudí větší odhodlanost" a rozsah působení: Jedna bytost + že nejde na sesílatele beru jako v pořádku neb by se stejně křížil s kletbou hněvu, která je pouze pro sesilatele a přidává stejný počet i typ AC
Kletba hněvu - i zde máš pravdu jenže překopávání ras a některých NPC si myslím, že by to dělalo slušnou neplechu a toto nastavení bych osobně takto ponechal (dává proti havěti a podobně).¨


EDIT1: Jinými slovy tedy říkáš, že pokud to chci opravdu používat nejen jako RP postavu ale počítám s tím i do boje tak se mám raději poohlédnout jinde? :) Ej škoda. Počítal jsem s nějakými drobnostmi ale že až takhle. :(

Author:  Derken- [ 14:21 15. May 2016 ]
Post subject:  Re: Vojevůdce - Featy

Mluvim o tom, že nekonzumuje akci v kole ne počet použití

Author:  Paulus [ 14:22 15. May 2016 ]
Post subject:  Re: Vojevůdce - Featy

Derken- wrote:
Mluvim o tom, že nekonzumuje akci v kole ne počet použití


Díky za osvětlení...opraveno :)

Author:  KaTo [ 14:23 15. May 2016 ]
Post subject:  Re: Vojevůdce - Featy

Derken- wrote:
Mluvim o tom, že nekonzumuje akci v kole ne počet použití
To bych neviděl nutně jako bug - třeba u SD použití Stínového štítu je taky bezčasová/nepřerušitelná "insta" featura. Vzhledem ke krátkodobosti použití těhle buffů bych to tak nechal.

Author:  Decka [ 14:29 15. May 2016 ]
Post subject:  Re: Vojevůdce - Featy

Paulus wrote:
EDIT1: Jinými slovy tedy říkáš, že pokud to chci opravdu používat nejen jako RP postavu ale počítám s tím i do boje tak se mám raději poohlédnout jinde? :) Ej škoda. Počítal jsem s nějakými drobnostmi ale že až takhle. :(


Bohužel. Nemyslím si, že je tu byť jediné povolání, které funguje tak jak má dle popisu na foru. U těch základních co jsou z vanilla NWN máš poměrně dobrou šanci, že tam alespoň původní neupravované vlastnosti budou fungovat jak mají. U zbytku je to jako koupit si los v loterii.

Author:  Paulus [ 14:34 15. May 2016 ]
Post subject:  Re: Vojevůdce - Featy

Decka wrote:
Paulus wrote:
EDIT1: Jinými slovy tedy říkáš, že pokud to chci opravdu používat nejen jako RP postavu ale počítám s tím i do boje tak se mám raději poohlédnout jinde? :) Ej škoda. Počítal jsem s nějakými drobnostmi ale že až takhle. :(


Bohužel. Nemyslím si, že je tu byť jediné povolání, které funguje tak jak má dle popisu na foru. U těch základních co jsou z vanilla NWN máš poměrně dobrou šanci, že tam alespoň původní neupravované vlastnosti budou fungovat jak mají. U zbytku je to jako koupit si los v loterii.


Mě trochu mrzí, že s těmi zbylými defaultními to je teď po těch drobných upravách dosti nevyrovnané a z hlediska RP si nějak neumím představit takové povolání aby to dávalo smysl. Nehledě na to, že bych musel asi postavu komplet máznout a úplně překopat neb rozdělení bodů do statů nebude už vůbec ničemu odpovídat......no uvidíme :) Ale hold jsem koupil nevýherní los jak se zdá :-D

Author:  Paulus [ 21:13 30. May 2016 ]
Post subject:  Re: Vojevůdce - Featy

Derken- wrote:
Paulus wrote:
Decka wrote:
Předpokládám, že ty úpravy zůstaly jen na papíře.


Těžko říci....trigger boosty ale dle dosavadních průzkumů fungují jak mají.


Úplně bych to nenazval pojmem "fungují"

Válečný řev nekonzumuje akci. Podle popisku má přidávat jen AB a rychlost, ale přidává i DMG.

Štít hrdinství je targetable, nefunguje jako křik, nefunguje na sesílatele(tuším že ani na přítelíčky a summony). Můžeš ho aplikovat na postavu v hidu, invisu a dokonce kdekoliv v lokaci, aniž by jsi jí viděl. A také nekonzumuje akci.

Kletba hněvu se neaplikuje vůči danému nepříteli, ale celé rase.

Dodání kuráže funguje zdá se normálně, ale s rozdílem že konzumuje akci. (jako třeba bard song)

Poslední pomoc si teď nepamatuju, musel bych se podívat.

Edit: Tebou hlášené věci týkající se koně nefungují vůbec.



Zdravím...trošku se "rýpu" ve vojevůdcovi a rád bych vyjádření k poznatkům od Derkena jaká je tedy představa abych to zkusil podle toho udělat děkuji :)

Author:  Derken- [ 09:17 31. May 2016 ]
Post subject:  Re: Vojevůdce - Featy

Rypes se v nem ve smyslu, ze jsi ochotny ho predelat?

Edit: jestli ano, tak na to nekdy v noci kouknu, budu dneska dlouho v praci.

Author:  Paulus [ 11:32 31. May 2016 ]
Post subject:  Re: Vojevůdce - Featy

Předmět: Vojevůdce - Featy

Derken- wrote:
Rypes se v nem ve smyslu, ze jsi ochotny ho predelat?

Edit: jestli ano, tak na to nekdy v noci kouknu, budu dneska dlouho v praci.



Ve smyslu "Jsem ochotný se pokusit naučit se potřebné věci k jeho předělání." Psal jsem i něco Kucikovi s čím bych chtěl pomoci co se týče nastavení. Prosím o strpení, protože ta záležitost by dle mého pohledu byla přínosnější než zatím předělávat jedno povolání (k tomu bych se třeba dostal časem).

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/