|
View unanswered posts | View active topics
Author |
Message |
Puxina
|
Post subject: Re: Úpravy Karathy k diskuzi Posted: 12:50 31. Oct 2018 |
|
Joined: 14:39 27. Aug 2013 Posts: 2521
|
Za mě fajn, mě se to líbí, jen to je asi 6-8 lokací , to bude fuška.
_________________ Abigaill Moon - střelená, praštěná...no dobře prostě vtipkující drobná elfina - princezna Abi
Mireia Chica de Guerra Vasquez - vysoká bojovnice z ciziny s falchionem většinou držící flašku alkoholu - Mireia
Lucka Jehlička - malá hobití druidka s medvědem v kapse - Lucka
|
|
Top |
|
Shaman88
|
Post subject: Re: Úpravy Karathy k diskuzi Posted: 12:51 31. Oct 2018 |
|
Joined: 09:41 01. Sep 2010 Posts: 9754
|
Já tomu nerozumím. Na mapě je přístav natočený doprava ale lokace má lodě směrem na jih. To se bude celá karatha otáčet?
|
|
Top |
|
Goran
|
Post subject: Re: Úpravy Karathy k diskuzi Posted: 13:09 31. Oct 2018 |
|
Joined: 15:13 27. Sep 2012 Posts: 967
|
Shaman88 wrote: Já tomu nerozumím. Na mapě je přístav natočený doprava ale lokace má lodě směrem na jih. To se bude celá karatha otáčet? Je před námi minimálně jedno velké rozhodnutí. Tedy jestli Karathu "upravit", nebo vytvořit znovu. Současné rozmístění Karathy mi velký smysl ani vůčí mapě světa, ani co se týče lokací navzájem. Svět http://www.imagehosting.cz/?v=konecniii.pngKaratha http://imgWorld.cz/s3/Oi7OEfnWzL.jpg
|
|
Top |
|
Rejty
|
Post subject: Re: Úpravy Karathy k diskuzi Posted: 13:12 31. Oct 2018 |
|
Joined: 15:08 27. Apr 2007 Posts: 12262 Location: Plzeň
|
Tak nemusí se vše vytvářet úplně od píky. Se může něco určitě jen přemístit, upravit... v kombinaci s novými lokacemi.
_________________ Vedoucí týmu Thalie
|
|
Top |
|
Rejty
|
Post subject: Re: Úpravy Karathy k diskuzi Posted: 13:19 31. Oct 2018 |
|
Joined: 15:08 27. Apr 2007 Posts: 12262 Location: Plzeň
|
Jinak já počítám i s mírnými předělávkami okolí... Třeba přístup na hřbitov, ten průchod přes krysodlaka a netopýry, banditi a maják s pašeráky hned u města, most přes řeku... a to taky závisí na úpravách Karathy
_________________ Vedoucí týmu Thalie
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Úpravy Karathy k diskuzi Posted: 13:29 31. Oct 2018 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16269 Location: Somewhere around nothing
|
Shaman88 wrote: Já tomu nerozumím. Na mapě je přístav natočený doprava ale lokace má lodě směrem na jih. To se bude celá karatha otáčet? Ona se dá ta lokace v toolu otočit (změnit světový strany) Rejty wrote: Tak nemusí se vše vytvářet úplně od píky. Se může něco určitě jen přemístit, upravit... v kombinaci s novými lokacemi. Mně se třeba pořád líbí lokace přístavu a dolního města a že do novýho konceptu by neměly problém zapadnout ať už budou ležet na moři, nebo na řece. Myslim si, že pokud by se dělaly všechny lokace od nuly, tak si z toho dotyčnej vytrhá vlasy. Takže otočit a poupravit co nejvíc stávajících lokací a smazat jen ty lokace, který fakt nepasujou, mi přijde cesta, jak dosáhnout kýženého výsledku za rozumné množství práce. PS: Doteď jsem nepochopil, proč měly tenkrát všechny lokace všude okolo vodu. To byla nějaká divná úchylka.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
Rejty
|
Post subject: Re: Úpravy Karathy k diskuzi Posted: 13:30 31. Oct 2018 |
|
Joined: 15:08 27. Apr 2007 Posts: 12262 Location: Plzeň
|
Jinak v současném stavu je střední město křižovatka, což zvětšuje šanci tam někoho potkat. Zvážil bych bránu na západ spíš ve středním městě než na severu. Nebo ten návrh plánuje jiné setkávací místo? Tu severní bránu?
_________________ Vedoucí týmu Thalie
|
|
Top |
|
Puxina
|
Post subject: Re: Úpravy Karathy k diskuzi Posted: 13:40 31. Oct 2018 |
|
Joined: 14:39 27. Aug 2013 Posts: 2521
|
Rejty wrote: Jinak v současném stavu je střední město křižovatka, což zvětšuje šanci tam někoho potkat. Zvážil bych bránu na západ spíš ve středním městě než na severu. Nebo ten návrh plánuje jiné setkávací místo? Tu severní bránu? Myslím že ty brány by mohly být v dolním městě křížovatka není hned důvodem, aby se tam lidi potkávali. To co lidi nažene na nějaké místo bude hlavně banka, dílny, dobrodruh, obchodníci a nástěnka a to vše nebo většina by měla být ve středním místě (to růžové na mapě). Zvlášť, když tam bude možnost kde posadit postavu.
_________________ Abigaill Moon - střelená, praštěná...no dobře prostě vtipkující drobná elfina - princezna Abi
Mireia Chica de Guerra Vasquez - vysoká bojovnice z ciziny s falchionem většinou držící flašku alkoholu - Mireia
Lucka Jehlička - malá hobití druidka s medvědem v kapse - Lucka
|
|
Top |
|
NesQe
|
Post subject: Re: Úpravy Karathy k diskuzi Posted: 00:01 08. Jan 2019 |
|
|
Rytíř |
|
Joined: 19:45 13. Jan 2012 Posts: 599
|
A mohli by se do Karathy zase vrátit chrámy všech dobrých bohů, ty mě chyběj
_________________ ------------------ =^.^= Titulovaná sekretářka Rodiny Zručných
|
|
Top |
|
Puxina
|
Post subject: Re: Úpravy Karathy k diskuzi Posted: 09:24 08. Jan 2019 |
|
Joined: 14:39 27. Aug 2013 Posts: 2521
|
NesQe wrote: A mohli by se do Karathy zase vrátit chrámy všech dobrých bohů, ty mě chyběj Vždyť tam je Abina, ta je ta nejlepší bohyně přece . Osobně si myslím, že by to bylo moc předimenzované mít tam všechny dobré bohy.
_________________ Abigaill Moon - střelená, praštěná...no dobře prostě vtipkující drobná elfina - princezna Abi
Mireia Chica de Guerra Vasquez - vysoká bojovnice z ciziny s falchionem většinou držící flašku alkoholu - Mireia
Lucka Jehlička - malá hobití druidka s medvědem v kapse - Lucka
|
|
Top |
|
Nalkanar
|
Post subject: Re: Úpravy Karathy k diskuzi Posted: 09:35 08. Jan 2019 |
|
Joined: 14:21 13. Feb 2010 Posts: 9273 Location: Brno/"Znojmo"
|
Krom Lothiana tam všichni dobří jsou. Nord není až tak okatý.
_________________ .
|
|
Top |
|
LDamian
|
Post subject: Re: Úpravy Karathy k diskuzi Posted: 09:16 10. Nov 2019 |
|
Joined: 21:02 21. Jun 2007 Posts: 4205
|
Rejty wrote: Navrhuji upravit Karathu, aby byla více útulná a fungovala jako setkávací místo. Proto uvítám k tomuto jakékoliv připomínky.
Mě osobně napadají tyto věci: - Setkává se teď dost na trhu. To místo je podle mě Ok. Jen tam chybí nějaké lepší posezení. Takže bych to nějak upravil, jestli na náměstíčko s lavičkami nebo na park... to je otázka. - Vozy přemístit k branám, ve směru, kam jedou. Tím pádem budou logicky umístěné a nepojedou přes řeku. - Hospoda v přístavu je špatně umístěná, kolem se vůbec nechodí, tudíž tam postavy zapadnou. To samé hospoda v Horním městě. Nějakou z nich bych dal k tomu "náměstí " místo té kuchařky. - Obchody v Horním městě by bylo možné zredukovat, případně přesunout na tržnici. V Dolním městě jsou dva trhy, stačí jeden...
Co vy na to? Máte nějaké další nápady a připomínky k tomu? Vesměs samé dobré úpravy. Kdyby se zrušila ta zeď (překážející ve výhledu) uprostřed Dolního města tak, aby tržiště bylo pohromadě, bude to plus. Ideální by asi bylo rovnou spojit a zmenšit dolní město a přístav do jedné lokace a Bezedný Škopek dát se zahrádkou tak, aby každý kdo poběží do přístavu, tak šel kolem té zahrádky s výhledem na část tržiště i na cestu k lodím. Pak by tato lokace sloužila jako jasný střed pro hráče a hospoda v Horním městě - Racek by byl na takový spíš nóbl výlet s trochou soukromí. Celkově je současná Karatha sice RP fajn, ale skoro až protiherní jak velikostí, tak složitostí (stále bloudím, stále bloudím). I tím, že hradby jdou přímo do výhledu, takže hráč kolem nich nic nevidí. Ještě je pěkně na nic přívoz do Ivory. Jak o něm člověk ví, je to v pohodě. Ale pro nováčka je ten přechod neviditelný a to je to vlastně hlavní trasa pro každého začínajícího hráče, kudy by se měl vydat. Buď přidat hned tam jak se objeví npc co poradí nebo spíš udělat ten přívoz jasněji viditelný. Jinak vzhledem k tomu, jakou herní důležitost tyto lokace mají, tak jejich předělání je podle mě ještě důležitější a mohlo by herně pomoc víc, než úpravy dungů.
_________________ Půlork BU, bývalý šampión arény. BU! UGHR! Tiefling Merakh a Amadeo Crowley. Aasimar Auriel. Hakavarn Skall Ocellom. Drow Nadas a Malzar Zau'ndar. Elf Melron Sil Naril, hobit Peranoel Thoris, lidé Ramon a Adrian Bach, Taranis a asi dvacet dalších. .o)
Aktivní, kontaktovat kvůli: záseky, questy, aréna a dění v Kel A Hazru
|
|
Top |
|
Rejty
|
Post subject: Re: Úpravy Karathy k diskuzi Posted: 11:19 10. Nov 2019 |
|
Joined: 15:08 27. Apr 2007 Posts: 12262 Location: Plzeň
|
LDamian wrote: Ještě je pěkně na nic přívoz do Ivory. Jak o něm člověk ví, je to v pohodě. Ale pro nováčka je ten přechod neviditelný a to je to vlastně hlavní trasa pro každého začínajícího hráče, kudy by se měl vydat. Buď přidat hned tam jak se objeví npc co poradí nebo spíš udělat ten přívoz jasněji viditelný. Přívoz je označený na mapě, jako řada jiných důležitých míst ve městech.
_________________ Vedoucí týmu Thalie
|
|
Top |
|
LDamian
|
Post subject: Re: Úpravy Karathy k diskuzi Posted: 12:17 10. Nov 2019 |
|
Joined: 21:02 21. Jun 2007 Posts: 4205
|
Rejty wrote: Přívoz je označený na mapě, jako řada jiných důležitých míst ve městech.
To je sice pravda, jenže je to jediné místo, kde musíš doběhnout na konec mola a tam najet myší na správné místo, aby se ti vysvítil přechod, což není intuitivní. Pokud budeš myší jezdit jen přes dolní okraj toho mola, tak se ti ta oblast přechodu nevysvítí, takže to můžeš snadno minout (zobrazuje se jen polovina toho přechodu ve hře). Navíc grafika ve hře tě nijak nenavede. Teoreticky bys mohl naskočit na tu malou loďku přímo uprostřed konce mola, ale jak bys naskočil na tu loď vpravo netuším, když ji máš otočenou tím vysokým zadkem. Takže to nevypadá jako možnost nástupu a když nevíš, kde ten přechod hledat (a nejsi pozorný při práci s mapou), mineš to docela snadno podle mně. Trapné, ale funkční řešení je hodit tam na zem směrovou šipku. Lepší by bylo to místo nástupu na loď přesunout doprostřed na tu malou lodičku a ještě to graficky naznačit třeba hozením nějakého NPC s vhodným jménem na ní, či dvěma sloupky s označením a tím, že přechod bude mezi nimi třeba a dostatečně velký, aby se dal pohodlně nakliknout i pro nováčka. Attachment:
Karatha-privoz-do-Ivory.JPG [ 97.13 KiB | Viewed 5624 times ]
_________________ Půlork BU, bývalý šampión arény. BU! UGHR! Tiefling Merakh a Amadeo Crowley. Aasimar Auriel. Hakavarn Skall Ocellom. Drow Nadas a Malzar Zau'ndar. Elf Melron Sil Naril, hobit Peranoel Thoris, lidé Ramon a Adrian Bach, Taranis a asi dvacet dalších. .o)
Aktivní, kontaktovat kvůli: záseky, questy, aréna a dění v Kel A Hazru
|
|
Top |
|
Who is online |
Users browsing this forum: Google [Bot] and 18 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
| |