Thalie http://thalie.pilsfree.cz/forum/ |
|
Úpravy Kelu k diskuzi http://thalie.pilsfree.cz/forum/viewtopic.php?f=1&t=9404 |
Page 2 of 9 |
Author: | Puxina [ 16:46 15. Oct 2018 ] |
Post subject: | Re: Úpravy Kelu k diskuzi |
Rejty wrote: Já jen jestli by jsi se na ten Kel nechtěl podívat, lokace ti jdou... Se chceš zbavit práce, co? Nechám si to projít hlavou (je fakt že většinu interiérů Kelu jsem dělal já). Ale určitě bych nedělal NPC . Je fakt že se občas kochám svýma lokacema (ale i ostatníma ) ..třeba orčí vrch a orčí jeskyně, ikdyž ten vrch laguje. Beztak to tu musí projít brainstormingem a pak se rozhodnout co a jak. |
Author: | Rejty [ 16:59 15. Oct 2018 ] |
Post subject: | Re: Úpravy Kelu k diskuzi |
No rozhodně by mi to práci ulehčilo, je toho víc na předělání NPC se dají vzít ty původní, jinak nastavení systémů atd. bych klidně dodělal. Lokace z Kelu bych ti poslal. |
Author: | Rejty [ 10:11 16. Oct 2018 ] |
Post subject: | Re: Úpravy Kelu k diskuzi |
Chybí ti tam dílny s výkupem craftu. Jinak co ty okrajové lokace na západ a na východ? Budou v jedné z nic ty stáje? Mně se celkem líbil i ten nápad s pódiem na prodej a kázání |
Author: | Zeerit [ 10:36 16. Oct 2018 ] |
Post subject: | Re: Úpravy Kelu k diskuzi |
Ty domečky v přístavu by se možná taky daly nějak využít/vyměnit. Momentálně je tam jen barvíř a NPC na balíky. Barvíř se přesune a zbude tam celkem dost nevyužitýho místa. Pokud tam teda nejsou hráčský byty, to se přiznám jsem nikdy nezkoumal. |
Author: | Rejty [ 10:57 16. Oct 2018 ] |
Post subject: | Re: Úpravy Kelu k diskuzi |
Tak barvíř smrdí, může zustat v přístavu |
Author: | Zeerit [ 11:33 16. Oct 2018 ] |
Post subject: | Re: Úpravy Kelu k diskuzi |
Nemůže Barvíř je na poměry velmi frekventované místo a možnosti úpravy oblečení je imo jedna z velkých výhod Thalky. Každý kdo koupí novou zbroj ji hned běží upravit a proto jsem ho dal na své mapce hned naproti hospě. Umístění na nové Pux mapce je taky dobré! |
Author: | Puxina [ 11:48 16. Oct 2018 ] | ||
Post subject: | Re: Úpravy Kelu k diskuzi | ||
Stáje bych dal bud mimo město a nebo naproti arény s vojákama. Dílny vedle trhu a hospody. Barvíře bych tam asi nechal. Podium bych dal mezi trhy. Otázkou na co má být to podium .... pokud by to mělo být místo jako pro aukci otroků, zvěře, věcí a tak dále. Tak bych to dal asi místo barvíře.
|
Author: | Rejty [ 13:20 16. Oct 2018 ] |
Post subject: | Re: Úpravy Kelu k diskuzi |
Stáje klidně mohou být v té západní okrajové části, tam se nepotřebuje chodit často. |
Author: | Puxina [ 14:33 16. Oct 2018 ] | ||
Post subject: | Re: Úpravy Kelu k diskuzi | ||
V tom případě bych stáje nechal teda mimo město. Barvíře bych asi nechal v přístavu. A místo barvíře bych dal to pódium a skladiště je to přece jen blízko přístavu a tak. Byty které jsou v podnájmu by se daly dát už kdekoliv. Co ty lázně? Přesunuly by se z Karathy do Kelu nebo zůstanou v Karathře?
|
Author: | Rejty [ 15:21 16. Oct 2018 ] |
Post subject: | Re: Úpravy Kelu k diskuzi |
Ještě bych tam rád zachoval vchod do Podtemna a Podtemňany. Na Kelské podzemí bude napojeno Podtemno, které časem předělám. Rovněž ten styk s Podtemnem by měl být ze vzhledu města patrný. |
Author: | Goran [ 17:11 16. Oct 2018 ] |
Post subject: | Re: Úpravy Kelu k diskuzi |
Tady moje postřehy k tvorbě Kelu: Kel začal dle mého odhadu z reálií snahou vybudovat město v místě, kde se doposud kočovalo. Začínal tedy asi jako velký karavanseráj, blízko řeky Marcik, a postupně se rozrůstal v multikulturní metropoli. Střet civilizace (metropole) a chaosu (prvek nomádů) ho pravděpodobně provází po celou existence, až do dnešních dnů. Rozložení města, které tu vidím, jsou spíše ukázkou mistrné budovatelské strategie , což by za normálních okolností byla poklona, ale tady mi opravdu chybí ten prvek chaosu. Z mého pohledu by mezi branami a přístavem měl vzniknout volný prostor ve tvaru T. Posetý všemožnými věcmi. Je to prostor, který prostě nejde zastavět, protože se v něm každoročně konají obrovské trhy v době, kdy všechny řeky, kromě Marciku vyschnou, a město zaplaví kočovníci. Přímka mezi branami a přístavem, by se tedy stala logickým "náměstím". Mohla by tu být pěkná všehochuť - studny, tábořiště, venkovní stáje plné podivných tvorů, trhy otroků, další venkovní tržní stánky, pranýře, popraviště, malé parky. Ve městě mi ještě chybí tyto věci: 1) Trh s otroky (významnější a odlišný než prosté "trhy"), nějak zajímavě do města zasadit atmosféru pramenící z otrokářského řádu. 2) Opiové doupě - Proč si neužít naplno výhody zákonného užívání opiátů? Atmosférou mi sem ladí. 3) Dva druhy tažných zvířat velbloud/otrok - některé postavy mohou najímáním nosičů otroků deklarovat svůj pohled na svět. ... Možná mě ještě něco napadne, když nad tím budu přemýšlet. Ještě uvažuju nad existencí kanalizace v pouštních podmínkách. V blízkosti je sice řeka, ale ta bývá většinou spíše příjemcem splašků, než zdrojem vody. Nebo se pletu? Nejsem odborník na kanalizace . Koncept podzemních prostor by mohl být asi stejně zachován. Pokud by nešlo o kanalizační systém, ale třeba odvodnovací kanály města (pokud by se Marcik choval podobně jako Nil... a záplavy byly vítané pro zavlažování a zemědělskou činnost celé oblasti). |
Author: | Puxina [ 18:34 16. Oct 2018 ] |
Post subject: | Re: Úpravy Kelu k diskuzi |
No jelikož mi Rejty ten Kel vecpal, tak ho budu tvořit já a zavedu nějakou svou hrůzovládu. - napojení na podtemno - ano s tím nemám problém můžu do lokací kolem dát podtemnáky, ale nebudu je cpát na sluníčko - rozložení lokace může být stále chaotické, idkyž na obrázku to vypadá uspořádaně, uvidím co mi dovolí ten tileset. Na druhou stranu ber že Kel a Hazr je tam dlouho, takže si panovník v paláci mohl něco upravit dle svých požadavků a nějací trhovci ho nezajímali. - kanály jsou nástřel - ted bych spíš upřednostnil nějaké podzemní jeskyně po Kelem, kde by byl jak vchod do podtemna, tak i místo k expení pro low levly - nápad s opiovým doupětem se mi líbí, určitě použiju - některé učitele nacpu do podzemí a v podzemí budou převažovat spíše podtemnáci - trh s otroky bude nahoře, klidně něco i v podzemí |
Author: | Rejty [ 19:42 16. Oct 2018 ] |
Post subject: | Re: Úpravy Kelu k diskuzi |
Dají se udělat i podtemňáci, co budou venku jen v noci |
Author: | Puxina [ 19:48 16. Oct 2018 ] |
Post subject: | Re: Úpravy Kelu k diskuzi |
Rejty wrote: Dají se udělat i podtemňáci, co budou venku jen v noci To už nechám na vás . Já scripter nejsem. Já zatím vymyslím co s tím městem nahoře a doplním tam to podzemí, udělám to podzemí trošku jinak, aby to byl i dung i "druhé" menší město pod zemí ..uvidím co se mi povede. |
Page 2 of 9 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |