Thalie
http://thalie.pilsfree.cz/forum/

Úpravy Kelu k diskuzi
http://thalie.pilsfree.cz/forum/viewtopic.php?f=1&t=9404
Page 2 of 9

Author:  Puxina [ 16:46 15. Oct 2018 ]
Post subject:  Re: Úpravy Kelu k diskuzi

Rejty wrote:
Já jen jestli by jsi se na ten Kel nechtěl podívat, lokace ti jdou... :ewink:


Se chceš zbavit práce, co? :P Nechám si to projít hlavou (je fakt že většinu interiérů Kelu jsem dělal já). Ale určitě bych nedělal NPC :P. Je fakt že se občas kochám svýma lokacema (ale i ostatníma :) ) ..třeba orčí vrch a orčí jeskyně, ikdyž ten vrch laguje.

Beztak to tu musí projít brainstormingem a pak se rozhodnout co a jak.

Author:  Rejty [ 16:59 15. Oct 2018 ]
Post subject:  Re: Úpravy Kelu k diskuzi

No rozhodně by mi to práci ulehčilo, je toho víc na předělání :) NPC se dají vzít ty původní, jinak nastavení systémů atd. bych klidně dodělal. Lokace z Kelu bych ti poslal.

Author:  Puxina [ 10:05 16. Oct 2018 ]
Post subject:  Re: Úpravy Kelu k diskuzi

Zkusil jsem to trošku vylepšit ten vzhled Kelu ;)

Kolem dokola hradby s dvěma bránama, třetí východ by směřoval do přístavu, ale směrem do přístavu by nebyly hradby.

Palác obehnaný menší hradbou a kolem nějaká zeleň.

Na jednu stranu bych dal vchod do arény, kterou bych v Kelu určitě zachoval a taky by tam mohla být osádka jako armáda nebo stráž Kelu.

Lázně . Chodí v karathře někdo do těch lázní? Osobně bych je nejradši vzal a přesunul do Kelu.

Hlavní cesta mezi dvěma bránama s tím že před palácem by byla kašna.

Dobrodruh a hned naproti přes park banka.

Park a v jeho centru chrám Lilith.

Po stranách parku trhy s tím, že by tam byli jak obchodníci, tak zrovna i učitelé daných povolání?

Barvíř u přístavu a u přístavu taky Hospoda Draka s venkovním posezením.

Kolem pak různé domy se zákoutími pro nelegální věcičky se vstupem do kanálů, kde by mohly být stanoviště pro učitele vrahů, heteriků, a tak dále. Taky by kanály mohly být cíl pro expení low lvlů 2-5lvl (krysy a spol)

Piště nápady a tak ;)

Attachments:
keln.jpg
keln.jpg [ 191.49 KiB | Viewed 3510 times ]

Author:  Rejty [ 10:11 16. Oct 2018 ]
Post subject:  Re: Úpravy Kelu k diskuzi

Chybí ti tam dílny s výkupem craftu.

Jinak co ty okrajové lokace na západ a na východ? Budou v jedné z nic ty stáje?

Mně se celkem líbil i ten nápad s pódiem na prodej a kázání :)

Author:  Zeerit [ 10:36 16. Oct 2018 ]
Post subject:  Re: Úpravy Kelu k diskuzi

Ty domečky v přístavu by se možná taky daly nějak využít/vyměnit. Momentálně je tam jen barvíř a NPC na balíky. Barvíř se přesune a zbude tam celkem dost nevyužitýho místa. Pokud tam teda nejsou hráčský byty, to se přiznám jsem nikdy nezkoumal.

Author:  Rejty [ 10:57 16. Oct 2018 ]
Post subject:  Re: Úpravy Kelu k diskuzi

Tak barvíř smrdí, může zustat v přístavu :biggrin:

Author:  Zeerit [ 11:33 16. Oct 2018 ]
Post subject:  Re: Úpravy Kelu k diskuzi

Nemůže :D Barvíř je na poměry velmi frekventované místo a možnosti úpravy oblečení je imo jedna z velkých výhod Thalky. Každý kdo koupí novou zbroj ji hned běží upravit a proto jsem ho dal na své mapce hned naproti hospě. Umístění na nové Pux mapce je taky dobré!

Author:  Puxina [ 11:48 16. Oct 2018 ]
Post subject:  Re: Úpravy Kelu k diskuzi

Stáje bych dal bud mimo město a nebo naproti arény s vojákama.

Dílny vedle trhu a hospody.

Barvíře bych tam asi nechal.

Podium bych dal mezi trhy. Otázkou na co má být to podium .... pokud by to mělo být místo jako pro aukci otroků, zvěře, věcí a tak dále. Tak bych to dal asi místo barvíře.

Attachments:
keln1.jpg
keln1.jpg [ 200.19 KiB | Viewed 3489 times ]

Author:  Rejty [ 13:20 16. Oct 2018 ]
Post subject:  Re: Úpravy Kelu k diskuzi

Stáje klidně mohou být v té západní okrajové části, tam se nepotřebuje chodit často.

Author:  Puxina [ 14:33 16. Oct 2018 ]
Post subject:  Re: Úpravy Kelu k diskuzi

V tom případě bych stáje nechal teda mimo město.

Barvíře bych asi nechal v přístavu.

A místo barvíře bych dal to pódium a skladiště je to přece jen blízko přístavu a tak.

Byty které jsou v podnájmu by se daly dát už kdekoliv.

Co ty lázně? Přesunuly by se z Karathy do Kelu nebo zůstanou v Karathře?

Attachments:
keln2.jpg
keln2.jpg [ 201.52 KiB | Viewed 3462 times ]

Author:  Rejty [ 15:21 16. Oct 2018 ]
Post subject:  Re: Úpravy Kelu k diskuzi

Ještě bych tam rád zachoval vchod do Podtemna a Podtemňany. Na Kelské podzemí bude napojeno Podtemno, které časem předělám. Rovněž ten styk s Podtemnem by měl být ze vzhledu města patrný.

Author:  Goran [ 17:11 16. Oct 2018 ]
Post subject:  Re: Úpravy Kelu k diskuzi

Tady moje postřehy k tvorbě Kelu:

Kel začal dle mého odhadu z reálií snahou vybudovat město v místě, kde se doposud kočovalo. Začínal tedy asi jako velký karavanseráj, blízko řeky Marcik, a postupně se rozrůstal v multikulturní metropoli. Střet civilizace (metropole) a chaosu (prvek nomádů) ho pravděpodobně provází po celou existence, až do dnešních dnů. Rozložení města, které tu vidím, jsou spíše ukázkou mistrné budovatelské strategie :-D, což by za normálních okolností byla poklona, ale tady mi opravdu chybí ten prvek chaosu. Z mého pohledu by mezi branami a přístavem měl vzniknout volný prostor ve tvaru T. Posetý všemožnými věcmi. Je to prostor, který prostě nejde zastavět, protože se v něm každoročně konají obrovské trhy v době, kdy všechny řeky, kromě Marciku vyschnou, a město zaplaví kočovníci. Přímka mezi branami a přístavem, by se tedy stala logickým "náměstím". Mohla by tu být pěkná všehochuť - studny, tábořiště, venkovní stáje plné podivných tvorů, trhy otroků, další venkovní tržní stánky, pranýře, popraviště, malé parky.

Ve městě mi ještě chybí tyto věci:

1) Trh s otroky (významnější a odlišný než prosté "trhy"), nějak zajímavě do města zasadit atmosféru pramenící z otrokářského řádu.
2) Opiové doupě - Proč si neužít naplno výhody zákonného užívání opiátů? Atmosférou mi sem ladí.
3) Dva druhy tažných zvířat velbloud/otrok - některé postavy mohou najímáním nosičů otroků deklarovat svůj pohled na svět.

...

Možná mě ještě něco napadne, když nad tím budu přemýšlet.

Ještě uvažuju nad existencí kanalizace v pouštních podmínkách. V blízkosti je sice řeka, ale ta bývá většinou spíše příjemcem splašků, než zdrojem vody. Nebo se pletu? Nejsem odborník na kanalizace :-D. Koncept podzemních prostor by mohl být asi stejně zachován. Pokud by nešlo o kanalizační systém, ale třeba odvodnovací kanály města (pokud by se Marcik choval podobně jako Nil... a záplavy byly vítané pro zavlažování a zemědělskou činnost celé oblasti).

Author:  Puxina [ 18:34 16. Oct 2018 ]
Post subject:  Re: Úpravy Kelu k diskuzi

No jelikož mi Rejty ten Kel vecpal, tak ho budu tvořit já a zavedu nějakou svou hrůzovládu. :twisted:

- napojení na podtemno - ano s tím nemám problém můžu do lokací kolem dát podtemnáky, ale nebudu je cpát na sluníčko :)

- rozložení lokace může být stále chaotické, idkyž na obrázku to vypadá uspořádaně, uvidím co mi dovolí ten tileset. Na druhou stranu ber že Kel a Hazr je tam dlouho, takže si panovník v paláci mohl něco upravit dle svých požadavků a nějací trhovci ho nezajímali.

- kanály jsou nástřel - ted bych spíš upřednostnil nějaké podzemní jeskyně po Kelem, kde by byl jak vchod do podtemna, tak i místo k expení pro low levly

- nápad s opiovým doupětem se mi líbí, určitě použiju

- některé učitele nacpu do podzemí a v podzemí budou převažovat spíše podtemnáci

- trh s otroky bude nahoře, klidně něco i v podzemí

Author:  Rejty [ 19:42 16. Oct 2018 ]
Post subject:  Re: Úpravy Kelu k diskuzi

Dají se udělat i podtemňáci, co budou venku jen v noci :)

Author:  Puxina [ 19:48 16. Oct 2018 ]
Post subject:  Re: Úpravy Kelu k diskuzi

Rejty wrote:
Dají se udělat i podtemňáci, co budou venku jen v noci :)


To už nechám na vás :). Já scripter nejsem.

Já zatím vymyslím co s tím městem nahoře a doplním tam to podzemí, udělám to podzemí trošku jinak, aby to byl i dung i "druhé" menší město pod zemí ..uvidím co se mi povede.

Page 2 of 9 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/