Thalie
http://thalie.pilsfree.cz/forum/

Úpravy Kelu k diskuzi
http://thalie.pilsfree.cz/forum/viewtopic.php?f=1&t=9404
Page 4 of 9

Author:  kucik [ 14:33 19. Oct 2018 ]
Post subject:  Re: Úpravy Kelu k diskuzi

Barbar321 wrote:
Nastavit pak, aby v aréně byla jen jedna postava, při průchodu ořezána dispelem, diváci jen na ochozech, na kterých není možné kouzlit? Šlo by něco takového?


To je právě ten vtip, jak zajistit, aby nemohli diváci kouzlit. Udělat tu arénu bez diváků by bylo hloupý.
Možný kdyby se dala kontrola přímo do spellhooku někam do
X2PreSpellCastCode() a kontrolovalo se tam, jestli mají postavy zakázáno kouzlit.
Při vstupu do arány by se to pak divákům nastavilo a pak zase zrušilo.

Nechávám to tu jako poznámku, kdyby se v tom chtěl někdo vrtat.

Author:  Shaman88 [ 14:36 19. Oct 2018 ]
Post subject:  Re: Úpravy Kelu k diskuzi

Souboje proti otrokům nemusí být férové.
EDIT: Jinak řečeno, nebral bych kouzlení diváků jako bug ale jako fíčuru.

Author:  Nalkanar [ 14:53 19. Oct 2018 ]
Post subject:  Re: Úpravy Kelu k diskuzi

A proč ne bez diváků? Pokud to má být na úrovni balíků, tak by to mohly být nějaké "undergroundové zápasy nižší ligy". :D

Na jednom serveru jsem to viděl, jen jsem popravdě první příšeru ubil až na lvlu, kdy jsem si zvládl vydělat více mimo město :lol:

Author:  kucik [ 14:56 19. Oct 2018 ]
Post subject:  Re: Úpravy Kelu k diskuzi

Bez diváků je to takové okleštěné, ne? S diváky by to bylo i dobrý místo pro sázky.

Author:  Puxina [ 15:06 19. Oct 2018 ]
Post subject:  Re: Úpravy Kelu k diskuzi

kucik wrote:
Bez diváků je to takové okleštěné, ne? S diváky by to bylo i dobrý místo pro sázky.


Diváci můžou být NPC, kdyby chtěli sázet hráči, tak si to vymyslí nějak mezi sebou ;)

Tak a je v aréně ..."1000 zlatek na to že bude bez trofeje!" ...."5000 že vyhraje" a pak budou jen čekat zda se objeví s trofejí :)

Author:  Goran [ 15:19 19. Oct 2018 ]
Post subject:  Re: Úpravy Kelu k diskuzi

Nešlo by na diváky hodit postih alá podtemno, jen s dost brutálnější šancí na selhání kouzla? A postava v aréně by pak dostala nějaký speciální dispell na tenhle postih? Jen tak uvažuju :-D.

Author:  Decka [ 16:35 19. Oct 2018 ]
Post subject:  Re: Úpravy Kelu k diskuzi

kucik wrote:
Zeerit wrote:
Nedala by se aréna v Kelu nějak aktivně využít? Po RP stránce jsou tam souboje na život a na smrt každodenní záležitost, ale ve skutečnosti na ní padá prach, protože souboje hráču za rok by se nejspíše daly spočítat na prstech jedné ruky. Třeba nějaký systém na bázi balíkáře. Manažer arény by po přijetí "úkolu" do arény spawnul otroka/gladiátora a po doručení hlavy by odměnil hráče penězi/xp.


Udělat něco takovýho by asi šlo. Něco jako souboje jednoho proti jednomu, ale asi by byl problém, aby tam postava bojovala opravdu bez pomoci z venku (boosty atp.).



A proč se chceš zabývat takovou kontrolou/pravidlem ? Nehchápu.

Author:  Nalkanar [ 16:40 19. Oct 2018 ]
Post subject:  Re: Úpravy Kelu k diskuzi

kucik wrote:
Bez diváků je to takové okleštěné, ne? S diváky by to bylo i dobrý místo pro sázky.

Jak říká Pux, když u toho chceš čumily, tak jde zorganizovat běžný turnaj.
Zadání bylo "alternativní využití s výdělkem ala balíky".

Author:  kucik [ 10:14 20. Oct 2018 ]
Post subject:  Re: Úpravy Kelu k diskuzi

Decka wrote:

A proč se chceš zabývat takovou kontrolou/pravidlem ? Nehchápu.

Prislo by mi trochu divny, kdyby treba souboj na nizkejch levelech mohla kdykoliv ukoncit wizna jednim kouzlem z hlediste.

Author:  RainMan [ 12:59 20. Oct 2018 ]
Post subject:  Re: Úpravy Kelu k diskuzi

kucik wrote:
Decka wrote:

A proč se chceš zabývat takovou kontrolou/pravidlem ? Nehchápu.

Prislo by mi trochu divny, kdyby treba souboj na nizkejch levelech mohla kdykoliv ukoncit wizna jednim kouzlem z hlediste.


A nejde oddělit prostor pro diváky nějakou trvalou magickou bariérou, která nepropusti kouzlo ani třeba střelu z luku nebo kuše? To by možná problém vyřešilo ne? Případně trocha magie v podobě krystalů, který sleduje dění v aréně. Postavu by to hodilo do arény v nějakým sledovacim módu. Neviditelnou ale bez možnosti udělat jinou akci než pohyb. Něco jako je duch postavy v podsvětí ideálně s jiným vzhledem a vypnutýma kolizema s jinými postavami.

Author:  kucik [ 13:24 20. Oct 2018 ]
Post subject:  Re: Úpravy Kelu k diskuzi

Existuje oblibena melvikova featura - odpojit hrace od ovladani postavy. :D

Author:  Rejty [ 13:43 20. Oct 2018 ]
Post subject:  Re: Úpravy Kelu k diskuzi

Předpokládám, že ten návrh arény byl alternativou balíků a výdělku pro solo postavy. Vy už tu pomalu vymýšlíte automatické DMko na turnaje s diváky. To si přece mohou hráči organizovat i bez systému. A navíc tohle téma je o úpravách Kelu, ne o nových systémech.

Author:  Zeerit [ 14:53 20. Oct 2018 ]
Post subject:  Re: Úpravy Kelu k diskuzi

Tak tak. Myšlenka byla alternativa balíku. Po RP stránce odpovídající každodennimu dění v aréně, otroci a nižší třídy. Zároveň Kel trochu oživit a dát mu něco spešl. Pro mě byl starý Kel v zásadě průchoďák podobně jako Ivory.

Author:  Decka [ 15:11 20. Oct 2018 ]
Post subject:  Re: Úpravy Kelu k diskuzi

kucik wrote:
Decka wrote:

A proč se chceš zabývat takovou kontrolou/pravidlem ? Nehchápu.

Prislo by mi trochu divny, kdyby treba souboj na nizkejch levelech mohla kdykoliv ukoncit wizna jednim kouzlem z hlediste.



To máš pravdu, ale pokud to má být alternativa balíků, tak pokud by to už sem tam někdo udělal, tak v porovnání s tím jaká je tu úroveň přehazování věcí mezi hráči je to jen kapka v moři. Z toho důvodu se zabývat nějakou ochranou je jen mrhání lidskými zdroji.

Author:  Puxina [ 18:12 20. Oct 2018 ]
Post subject:  Re: Úpravy Kelu k diskuzi

Procházel jsem si ty lokace a hodně domů má vstup i do podzemí, tak to s tím nějak spojím.

Ale napadlo mě že bych podzemí udělal pod hlavním městem Kelu, ale i pod přístave ma možná i pod těma místama mimo Kel. Co vy na to?

Page 4 of 9 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/