Thalie
http://thalie.pilsfree.cz/forum/

Úpravy Kelu k diskuzi
http://thalie.pilsfree.cz/forum/viewtopic.php?f=1&t=9404
Page 6 of 9

Author:  Puxina [ 18:26 28. Oct 2018 ]
Post subject:  Re: Úpravy Kelu k diskuzi

Nějaké nápady jak pojmenovat budovu, kde budou strážní a aréna? Asi to udělám prostě jako arénu a strážné hodím do paláce.

Jinak co kdybych předělal interiér paláce, aby vypadal konečně jako palác? A dal tam malé kasárny, vězení a tak?

Author:  Rejty [ 18:28 28. Oct 2018 ]
Post subject:  Re: Úpravy Kelu k diskuzi

Interiér paláce klidně udělej nový, ten, co tam je, je takový předpotopní :)

Author:  Puxina [ 18:50 28. Oct 2018 ]
Post subject:  Re: Úpravy Kelu k diskuzi

Rejty wrote:
Interiér paláce klidně udělej nový, ten, co tam je, je takový předpotopní :)


Jo ten palác vypadá divně. Udělám nový i s kasárnou uvnitř a vězením ...at mají DM zázemí na jejich úchylárny.

Má někdo nápad na název Dobrodruhova krámku v kelu? Bylo by fajn, kdyby krámek byl zachován, ale první jméno by mohlo být nějak jiné. Napadlo mě Mohamedův krámek třeba :).

Author:  Rejty [ 18:56 28. Oct 2018 ]
Post subject:  Re: Úpravy Kelu k diskuzi

A palác bych zamknul a nechal jen pro DM, ať tam nechodí kdekdo.

Author:  Zeerit [ 19:05 28. Oct 2018 ]
Post subject:  Re: Úpravy Kelu k diskuzi

Puxina wrote:
Má někdo nápad na název Dobrodruhova krámku v kelu? Bylo by fajn, kdyby krámek byl zachován, ale první jméno by mohlo být nějak jiné. Napadlo mě Mohamedův krámek třeba :).


A proč ne rovnou Aláhův :D

Teď vážně.. vzhledem k tomu, že dobrodruh také není vyloženě jméno, volil bych něco neutrálnějšího. Co třeba Beduínův krámek?

Author:  Rejty [ 19:11 28. Oct 2018 ]
Post subject:  Re: Úpravy Kelu k diskuzi

Beduínův zní dobře :D

Author:  Puxina [ 20:53 28. Oct 2018 ]
Post subject:  Re: Úpravy Kelu k diskuzi

Beduínův krámek se mi líbí.

Jinak v paláci je borec na pronájem bytů a možná ještě nějaký balíkář, omrknu to. Zase nerad dělám lokace, které nejsou přístupné, ale aby byl nějaký kompromis, tak vnitřek paláce by přístupný byl, ale ne všechny místa :) a je to.

Author:  Nalkanar [ 21:10 28. Oct 2018 ]
Post subject:  Re: Úpravy Kelu k diskuzi

Do paláce možná dej nějakou relativně minimalistickou, ale přecijen poradní místnost. Pokud má Kel sloužit jako báze, tak by se hodilo, aby tam případně byl jednací prostor pro jednání hráčských uskupení s místními autoritami. Ideálně veřejně nepřístupné a za solidními dveřmi, aby nešlo moc odposlouchávat.

Author:  Puxina [ 21:24 28. Oct 2018 ]
Post subject:  Re: Úpravy Kelu k diskuzi

Díval jsem se že v palácové lokaci je jen prodejce bytů ...zrovna se dívám na ty byty v Kelu a asi to vyřeším elegantně.....toho prodejce bytů dám jinam, uvidíte :twisted:

Nalkanar wrote:
Do paláce možná dej nějakou relativně minimalistickou, ale přecijen poradní místnost. Pokud má Kel sloužit jako báze, tak by se hodilo, aby tam případně byl jednací prostor pro jednání hráčských uskupení s místními autoritami. Ideálně veřejně nepřístupné a za solidními dveřmi, aby nešlo moc odposlouchávat.


Není problém. Moje představa je taková, že vstupní část paláce by byla volně přístupná.

Odbočka na stráž by byla možná taky přístupná a pak na vězení už zamčené.

Hlavní část paláce zavřená a místnost na porady a tak taky zavřená.

Author:  Puxina [ 09:40 30. Oct 2018 ]
Post subject:  Re: Úpravy Kelu k diskuzi

Pomalu dodělávám hlavní část města, ty placeably mě jednou zabijou :D, zkusil jsem je trošku redukovat no ještě není hotovo, tak budu redukovat dál :) (měl bych se držet pod 500, což je na tak velkou lokaci akorát).

Další fáze bude podzemí. A tady dumám jak velké podzemí bude.
Počítám se 2-3 lokacema.

-jedno podzemní pod hlavním městem s přístavem do Kahzetu, plus tam dám nějaké další vychytávky :twisted: :roll: a polovina podzemí bude vhodná pro expení.

-další podzemí bude pod přístavem, ale jen menší (taky je možnost sem dát expící místo)

-přemýšlím, zda by podzemí mělo vézt i ven z města třeba do západní či východní části za hradbama?

-spojení některých budov s podzemím zachovám u jiných to budovat nebudu. U chrámu uvažuju spojení s podzemím zrušit.

Nějaké tipy či připomínky?

Author:  Barbar321 [ 09:56 30. Oct 2018 ]
Post subject:  Re: Úpravy Kelu k diskuzi

Puxina wrote:
-jedno podzemní pod hlavním městem s přístavem do Kahzetu...


Ono se bude cestovat do Kahzetu? :surprised:

Author:  Puxina [ 10:26 30. Oct 2018 ]
Post subject:  Re: Úpravy Kelu k diskuzi

Barbar321 wrote:
Puxina wrote:
-jedno podzemní pod hlavním městem s přístavem do Kahzetu...


Ono se bude cestovat do Kahzetu? :surprised:


Požadavek byl, aby Kel byl stále napojen na podtemno a taky aby zůstal zachován přístav spojený s Kahzetem. ;)

Hned první příspěvek Rejtyho ;)

Author:  Rejty [ 10:28 30. Oct 2018 ]
Post subject:  Re: Úpravy Kelu k diskuzi

Přístav jsem chtěl zachovat, jen loď nepojede do Kahzetu, ale někam do Podtemna :wink:

Author:  Puxina [ 17:55 02. Nov 2018 ]
Post subject:  Re: Úpravy Kelu k diskuzi

Puxina wrote:
-U chrámu uvažuju spojení s podzemím zrušit.

Nějaké tipy či připomínky?


Takže? :)

Author:  Rejty [ 18:09 02. Nov 2018 ]
Post subject:  Re: Úpravy Kelu k diskuzi

Klidně.

Page 6 of 9 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/