Thalie
http://thalie.pilsfree.cz/forum/

Úpravy Kelu k diskuzi
http://thalie.pilsfree.cz/forum/viewtopic.php?f=1&t=9404
Page 7 of 9

Author:  Puxina [ 15:11 06. Nov 2018 ]
Post subject:  Re: Úpravy Kelu k diskuzi

Dělám ten palác. Osobně furt přemýšlím nad podobou toho interiéru.

Nejvíc mi sedí prostě jako vstupní místnost s fontánou a malou zahradou ..Na jedné straně odbočka do knihovny a další odbočka, kde mají zázemí stráže a kde je i malé vězení.

Ze vstupní místnosti pak bude přechod do velkého sálu s výzdobou a tak. Osobně mi přijde zbytečné tam dělat nějaké pokoje a tak (protože tahle část bude uzamčena a bude jen pro nějaké RP hrátky s DM) . Nebo máte jiný názor?

Otázkou jestli tu místnost na porady (konzultace s místními vládci) dělat a nebo prostě jako místo ke konzultaci by sloužil ten velký sál.

Author:  Puxina [ 22:11 07. Nov 2018 ]
Post subject:  Re: Úpravy Kelu k diskuzi

Dělám ten palác, vládce v Kelu je Paša a kdo je pod ním? Vezíři?

Author:  RainMan [ 23:01 07. Nov 2018 ]
Post subject:  Re: Úpravy Kelu k diskuzi

Puxina wrote:
Dělám ten palác, vládce v Kelu je Paša a kdo je pod ním? Vezíři?


Ahoj, to záleží z čeho to vychází.
V reálu je paša pod vezírem a nad bejem. Nejvyšší vládce je pak sultán.
Titulem správce města by paša odpovídal s tím, že jde skutečně o město nikoliv o správní centrum říše. Takže bych tam osobně vrazil pár jeho rádců, kteří se budou jmenovat *něco* Bej. Ale klidně tam dej i vezíra. Může to být nějaký pašův "poradce" "dohlížitel" poslaný shora.

Ad interiér:
Nech tam klidně jen sál. Paša jako vládce si kdykoliv na tu poradu může nechat sál vyklidit. I pro případné vyzvědače nebo špehy pak sál bude lepší herní místo. Ušetříš si práci.
Vraž někam do rohu pár polštářů a vodní dýmku, hoď tam paraván a máš oddělené místo pro soukromá jednání. Šeptat se dá vždycky.

Author:  Nalkanar [ 02:13 08. Nov 2018 ]
Post subject:  Re: Úpravy Kelu k diskuzi

Technicky vzato koncept Kelu je lehce odlišný než známe z reálu, protože Kel není žádný mega stát, ale vlastně jen středisko roztříštěných kmenů. Ty kmeny jsou sice často početné, kontrolující určitá území atd., ale mají své kmenové náčelníky.

Dle reálií (snad platí to na stránkách po Rejtyho aktualizacích):
Quote:
Dominantou města je Chrám ohně, svatostánek a kultovní centrum nomádů, podle pověstí založené legendárním Ohnivým dervíšem. V něm dlí kalif (khalifah, chalífa), velekněz kultu, který se o vládu nad městem, považovaným za společné pro všechny kmeny nomádů, dělí s chánskou radou, tedy zasedáním náčelníků jednotlivých kmenů.


Quote:
Kalif je vládnoucím i náboženským hodnostářem. Jako hlava kultu Ohně spravuje náboženské záležitosti, v nichž mu radí učení muži a mudrci (chacham), nazývaní álim. Jejich sbor se jmenuje ulamá. Dle učení Ohnivého proroka rovněž existuje náboženské právo, kterým se zabývají jeho strážci a vykladači zvaní muftí. Tito jsou, vzhledem ke své vážnosti, zváni i k řešení běžných světských věcí, které vyžadují soudu.
Aby zvládal úkoly vlády a zároveň se mohl věnovat náboženským úkolům, má kalif k ruce zástupce zvaného velký vezír nebo velkovezír (wazir al-akbar) a několik dalších vezírů (wazir al-'amala - vezír pro vnitřní záležitosti, wazir al-bahr - vezír pro námořnictvo, wazir i-lashkar - vezír pro válku, wazir al-qalam - vezír pro administrativu atd.)


Tzn. kalíf možná sedí zavřený někde v chrámu a rozjímá + posílá rozkazy. Velkovezír pak asi sedí v paláci a řídí světské záležitosti s dalšími vezíry.

Author:  Puxina [ 11:14 08. Nov 2018 ]
Post subject:  Re: Úpravy Kelu k diskuzi

Jo v zeměpisu povrchu jsem taky našel něco o vezírech a tak, ale o pašovi ani tuk. Paša tam v lokaci je a seděl tam na malém trůnu, tak z něj udělám vládce a vezíra použiju do jiné menší místnosti. Zbytek tam byli šejkové a spol.
Chybí mi tam nějaké pěkné holky, tak je tam asi doplním :).

Co se lokace týče, tak tu už rozestavěnou mám. Něco s těma paravánama mě taky napadlo, uvidím co půjde vytvořit.

Představa je taková vstupní místnost a pak menší místnosti kolem budou volně přístupné, protože tam dám nějaké učitele a taky by tam mohli být potencionální NPC na balíky. Samotný sál už bude nepřístupný a porady by šly dělat i tam. Nechcu to dělat zbytečně velké a komplikované. Už tak jsem nad tím strávil pár hodin :twisted: a není to hotové.

Pak už podzemí a pár věciček a už nechcu to vidět :D.

Hrábl jsem i do ostatních lokací, ale jedná se jen o drobné úpravy (a ano i do bytů k pronajmutí jsem sáhl, ale je to detail).

Author:  Puxina [ 21:56 10. Nov 2018 ]
Post subject:  Re: Úpravy Kelu k diskuzi

Akce pro nadané hráče ;)

Tak Beduínův krámek mám hotový (ještě teda tam dám NPC ;) ), kdyby měl někdo zájem mi poslat popisy pro nějaké předměty přesněji placeably (zbraně, zbroje, oblečení, křištálové koule, knihy, svitky, hudební nástroje, sochy, koberce a tak dále) tak je rád do hry přidám. Takže pokud se někdo chce zvěčnit do hry tak má možnost :).

Myslím tím popisy, že prostě budou na předmětu, který bude ležet v tom krámu třeba .....
Quote:
*Magický svitek ležící na stolku již lehce zaprášen, na kterém je napsáno "Vymaž paměť - svitek obsahuje dlouhé zaklínadlo, které danému čtenáři vymaže paměť z předchozího dne." Svitek tu nechal značně potlučený mladý mág, který netušil co provedl, ale potřeboval zaplatit chlapům, kteří čekali venku*


A tak dále :)

Pište PM pokud máte zájem.

PS: Přikládám obrázky at máte inspiraci co se placeablů týče

Attachments:
popisy3.jpg
popisy3.jpg [ 329.23 KiB | Viewed 5625 times ]
popisy2.jpg
popisy2.jpg [ 323.98 KiB | Viewed 5625 times ]
popisy1.jpg
popisy1.jpg [ 318.96 KiB | Viewed 5625 times ]

Author:  Puxina [ 12:30 20. Nov 2018 ]
Post subject:  Re: Úpravy Kelu k diskuzi

Takže? Zatím, krom jednoho hráče, mi nikdo další nenapsal, že by měl zájem tvořit popis placeablů .

Author:  Puxina [ 14:06 10. Dec 2018 ]
Post subject:  Re: Úpravy Kelu k diskuzi

Má ještě někdo nějaké přání ohledně Kel-a-Hazru?

Počítám, že do konce týdne bych mohl mít vše hotovo :).

Pak už musí někdo pověřený doplnit spawny potvor a doladit 2 nové obchodníky a je to.

Author:  Barbar321 [ 14:23 10. Dec 2018 ]
Post subject:  Re: Úpravy Kelu k diskuzi

Za mě vše v pořádku.

Ale znáš to, jen co se celek objeví ve hře, najde se různých nespokojenců, kteří budou chtít kritizovat a ve výsledku tvrdit, že ten původní by přece lepší

Takže ti přeju pevné nervy, aby si tohle dokázal ve zdraví přetrpět a nezkazilo ti to náladu na nějakou další práci pro server.

Author:  Puxina [ 14:33 10. Dec 2018 ]
Post subject:  Re: Úpravy Kelu k diskuzi

Barbar321 wrote:
Za mě vše v pořádku.

Ale znáš to, jen co se celek objeví ve hře, najde se různých nespokojenců, kteří budou chtít kritizovat a ve výsledku tvrdit, že ten původní by přece lepší

Takže ti přeju pevné nervy, aby si tohle dokázal ve zdraví přetrpět a nezkazilo ti to náladu na nějakou další práci pro server.


Tak to je mi úplně volné :), takové věci řešit nebudu. A vždy je možnost to upravit, tu možnost má prakticky každý ;).

Author:  Puxina [ 18:56 16. Dec 2018 ]
Post subject:  Re: Úpravy Kelu k diskuzi

Hotovo, ted Toolset nechcu už chvílu vidět :D

Author:  Rejty [ 20:04 16. Dec 2018 ]
Post subject:  Re: Úpravy Kelu k diskuzi

Super, už se na to těším :)

Author:  Puxina [ 00:52 17. Dec 2018 ]
Post subject:  Re: Úpravy Kelu k diskuzi

Ok, vidím že to dáváš do hry, jen zatím to nebude zcela vyladěné.

Rejty musí doplnit spawn potvor v podzemí a dodělat 2 obchody :).

Jinak můžete okukovat :)

Chyby ale samozřejmě hlašte :P

Author:  Barbar321 [ 17:13 18. Dec 2018 ]
Post subject:  Re: Úpravy Kelu k diskuzi

Předpokládám, že v beduinově krámku by měl být inventář odpovídající dobrodruhovi. Zatím nic a vypadá to i, že je nejpíš daleko. Když na něj kliknu, postava se mi snaží oběhnout pult (což vzhledem k celistvosti nejde)

Author:  Puxina [ 21:50 18. Dec 2018 ]
Post subject:  Re: Úpravy Kelu k diskuzi

Jo obchod musí dodělat Rejty :) Nevím jak je dobrodruh nastavený, takže jsem tam hodil jen NPC.

Page 7 of 9 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/