Thalie http://thalie.pilsfree.cz/forum/ |
|
craft kovařina http://thalie.pilsfree.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=7866 |
Page 3 of 3 |
Author: | Barbar321 [ 14:28 04. Jun 2020 ] |
Post subject: | Re: craft kovařina |
Teď jsem takto udělal dýku, která je normálně použitelná, má dng jako standard dýka bez bonusu k útoku, očarování 1k6 kyselina a má IRL jen 2. Asi by chtělo napálit ohromný postih na nedokončené zbraně, jak kdysi bývalo. |
Author: | Shaman88 [ 14:30 04. Jun 2020 ] |
Post subject: | Re: craft kovařina |
Barbar321 wrote: Teď jsem takto udělal dýku, která je normálně použitelná, má dng jako standard dýka bez bonusu k útoku, očarování 1k6 kyselina a má IRL jen 2. Asi by chtělo napálit ohromný postih na nedokončené zbraně, jak kdysi bývalo. V čem je problém? |
Author: | Barbar321 [ 15:04 04. Jun 2020 ] |
Post subject: | Re: craft kovařina |
Shaman88 wrote: Barbar321 wrote: Teď jsem takto udělal dýku, která je normálně použitelná, má dng jako standard dýka bez bonusu k útoku, očarování 1k6 kyselina a má IRL jen 2. Asi by chtělo napálit ohromný postih na nedokončené zbraně, jak kdysi bývalo. V čem je problém? Problém je v tom, že se lowíkům mohou do rukou dostat zbraně, na které by jinak systémově neměli nárok (když si na to seženou peníze). Pokud se udělá standard zbraň, ukončí se přidáním přísady a násady, vyskočí automaticky IRL, u nedokončených zbraní je ale IRL 1. Kromě toho, když tedy bych dokončil zbraň z nízkolevelového materiálu, dostanu ve výsledku postih, takže proč to dokončovat, když nedokončená zbraň má lepší vlastnosti než dokončená? |
Page 3 of 3 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |