Thalie
http://thalie.pilsfree.cz/forum/

craft kovařina
http://thalie.pilsfree.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=7866
Page 3 of 3

Author:  Barbar321 [ 14:28 04. Jun 2020 ]
Post subject:  Re: craft kovařina

Teď jsem takto udělal dýku, která je normálně použitelná, má dng jako standard dýka bez bonusu k útoku, očarování 1k6 kyselina a má IRL jen 2.

Asi by chtělo napálit ohromný postih na nedokončené zbraně, jak kdysi bývalo.

Author:  Shaman88 [ 14:30 04. Jun 2020 ]
Post subject:  Re: craft kovařina

Barbar321 wrote:
Teď jsem takto udělal dýku, která je normálně použitelná, má dng jako standard dýka bez bonusu k útoku, očarování 1k6 kyselina a má IRL jen 2.

Asi by chtělo napálit ohromný postih na nedokončené zbraně, jak kdysi bývalo.

V čem je problém?

Author:  Barbar321 [ 15:04 04. Jun 2020 ]
Post subject:  Re: craft kovařina

Shaman88 wrote:
Barbar321 wrote:
Teď jsem takto udělal dýku, která je normálně použitelná, má dng jako standard dýka bez bonusu k útoku, očarování 1k6 kyselina a má IRL jen 2.

Asi by chtělo napálit ohromný postih na nedokončené zbraně, jak kdysi bývalo.

V čem je problém?


Problém je v tom, že se lowíkům mohou do rukou dostat zbraně, na které by jinak systémově neměli nárok (když si na to seženou peníze). Pokud se udělá standard zbraň, ukončí se přidáním přísady a násady, vyskočí automaticky IRL, u nedokončených zbraní je ale IRL 1. Kromě toho, když tedy bych dokončil zbraň z nízkolevelového materiálu, dostanu ve výsledku postih, takže proč to dokončovat, když nedokončená zbraň má lepší vlastnosti než dokončená?

Page 3 of 3 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/