Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 20:06 28. Mar 2024

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Post new topic Reply to topic  [ 33 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next
Author Message
 Post subject: Re: craft kovařina
PostPosted: 23:05 25. May 2016 
Offline
Rytíř
User avatar
 Profile

Joined: 17:59 25. Oct 2014
Posts: 710
Některé NPC skutečně nemají frakci takovou, jakou by mít měli. Taktéž to bývá u kostěných golemů, kteří nebývají nemrtví, ale konstrukty.

Když se na to někdo z teamu mrkne, budeš vědět víc.

_________________
"Don Salieri je hodný člověk, který má hodně přátel, a těch, co ho zradili už moc není. Don Salieri je také lidumil, který lidem rád pomůže, když si za ním přijdou pro radu nebo pro pomoc, ale to samé Salieri očekává od nich. Někdy se může stát, že se don Salieri rozhodne, aby jeho nepřátelé zmizeli do jednoho."


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: craft kovařina
PostPosted: 09:03 26. May 2016 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 13:01 26. Mar 2012
Posts: 4644
Location: Teplice/Praha
Nemrtvá milenka má frakci nemrtví, kuchtík taky.
Elementál není cizinec, meč na něj fungovat nebude.

_________________
Na vyžádání.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: craft kovařina
PostPosted: 11:02 26. May 2016 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 18:51 02. Apr 2010
Posts: 2956
(a pro hnidopichy ani být nemá, stejně jako kostěný golem, jednou je to kostěný golem a ne kostlivý obr)

_________________
Eribor Tanithil - elfský bylinkář a lukostřelec.

Deirdra Monteil - čarodějka z Karathy

Incoherent fire dissipates all contingency.

ZANEPRÁZDNĚN


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: craft kovařina
PostPosted: 18:50 26. May 2016 
Offline
Nováček
 Profile

Joined: 09:49 11. Aug 2015
Posts: 33
Quote:
Kovář
- oprava kování obouručního kladiva
- oprava vlastností jednoruční kopí, strašlivý palcát, oboustranný meč, oboustraná sekera
- úprava měď 200% -> +1 bonus


Zkoušel jsem s ořechovou násadou cca den nebo dva zpět, výsledek klasická zbraň bez vylepšení.
Dnes odzkoušeno znovu s dubovou, zahlásilo to něco ve smyslu, že pro tuto násadu by to chtělo lepší kov, výsledek stejný. Navíc jsem chtěl na dané kovadlině kovat znovu a nešla už použít. (u prvního pokusu jsem pak už nic dalšího nekoval - obojí v dílně v Alwarielu)


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: craft kovařina
PostPosted: 07:30 28. May 2016 
Offline
Nováček
 Profile

Joined: 05:49 13. Nov 2015
Posts: 4
Ok, shrnutí, elementi nejsou cizinci (dejme tomu, ač jsou to bytosti z jiných sfér). Nicméně nemrtvá milenka i kuchtík nemrtví jsou a v logu je vidět, že se bonus nezobrazuje (i nepočítá?) správně.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: craft kovařina
PostPosted: 20:30 24. Jun 2016 
Offline
Urozený
User avatar
 Profile

Joined: 21:02 12. Dec 2013
Posts: 1582
Výroba lehkých krumpáčů zlobí(velké jsem nezkoušel). Konečný výrobek se nevloží do inventáře. Testováno na cín + vrba a měď + vrba.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: craft kovařina
PostPosted: 21:16 11. Oct 2016 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 13:01 26. Mar 2012
Posts: 4644
Location: Teplice/Praha
Zeerit wrote:
Výroba lehkých krumpáčů zlobí(velké jsem nezkoušel). Konečný výrobek se nevloží do inventáře. Testováno na cín + vrba a měď + vrba.

Snad opraveno


Fallout wrote:
Quote:
Kovář
- oprava kování obouručního kladiva
- oprava vlastností jednoruční kopí, strašlivý palcát, oboustranný meč, oboustraná sekera
- úprava měď 200% -> +1 bonus


Zkoušel jsem s ořechovou násadou cca den nebo dva zpět, výsledek klasická zbraň bez vylepšení.
Dnes odzkoušeno znovu s dubovou, zahlásilo to něco ve smyslu, že pro tuto násadu by to chtělo lepší kov, výsledek stejný. Navíc jsem chtěl na dané kovadlině kovat znovu a nešla už použít. (u prvního pokusu jsem pak už nic dalšího nekoval - obojí v dílně v Alwarielu)


Snad také opraveno

_________________
Na vyžádání.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: craft kovařina
PostPosted: 02:01 19. Jan 2017 
Offline
Ďábel
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 21:37 08. Aug 2008
Posts: 6885
Location: Praha
Nejde vyrobit malý krumpáč. Suroviny to sebere a normálně to dává XP a všechno, ale když je práce u konce, nehodí to nic do inventáře. Používal jsem materiál železo, dubová rukojeť.

_________________
Kraki Skengdrang a nejzlejší DM


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: craft kovařina
PostPosted: 15:58 04. May 2017 
Offline
Mistr
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 15:58 20. Aug 2012
Posts: 945
Location: Somewhere I belong
J.F.Payne wrote:
Nejde vyrobit malý krumpáč. Suroviny to sebere a normálně to dává XP a všechno, ale když je práce u konce, nehodí to nic do inventáře. Používal jsem materiál železo, dubová rukojeť.



To samé, jen s velkým krumpáčem. Je možné očekávat opravu, nebo spíše nepočítat v blízké době s craftem tohoto typu zbraní?

_________________
Luth'arth Tel'vien

Morn'ango et Hravanlómë - Jabkožrout a hlídací pes.
Elrienavien - Nico Robin #2
Sithe'sarol - žádejte u svého lékaře
El'thien Erume - “As above, so below”
Lothias Telvunar Tarlen


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: craft kovařina
PostPosted: 21:21 04. May 2017 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 13:01 26. Mar 2012
Posts: 4644
Location: Teplice/Praha
Mourisson1 wrote:
J.F.Payne wrote:
Nejde vyrobit malý krumpáč. Suroviny to sebere a normálně to dává XP a všechno, ale když je práce u konce, nehodí to nic do inventáře. Používal jsem materiál železo, dubová rukojeť.



To samé, jen s velkým krumpáčem. Je možné očekávat opravu, nebo spíše nepočítat v blízké době s craftem tohoto typu zbraní?

Kouknu na to, ale neslibuju, ze to bude brzy. Musim se do toho zase dostat.

_________________
Na vyžádání.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: craft kovařina
PostPosted: 12:23 23. Mar 2018 
Offline
Nováček
User avatar
 Profile

Joined: 18:38 12. Apr 2016
Posts: 49
Zdravim, tak jsem v kovařině na 18lvl a nemužu se pohnout ani o kousek dal protože mě to dava pouze 2xp do postupu zkoušel jsem už teměř všechny velke a největši zbraně male teměř vše a jen u velke sekery mě to dava 4xp tak netušim jak mam dosahnout po 4xp 20lvl prostě se to tvaři jako když mam už věči lvl a dostavam male xp do postupu a to mluvim o materialech meteor a pradub lepši nejsou a přesto je to v postupu stejne.Nemluvě že sehnat si tento material neni uplně snadne a po dvouhodinovem straveni u jedne zbraně to do postupu nepřida teměř nic. :wall:


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: craft kovařina
PostPosted: 16:33 23. Mar 2018 
Offline
Šlechtic
 Profile

Joined: 12:49 26. Jun 2010
Posts: 318
Katana to řešila vždycky tuším..

jo a tohle..

Quote:
Zdravim, nevim přesně zda tu někde na foru o teto chybje neni psano, nečetl jsem uplně vše ale v současně době se nelze dostat v Kořehulstvi na top 20 lvl protože i při použiti nejlepši možne kuže legendarni to dava při spracovani pouze 1xp zkušenosti už na 13 lvl v řemesle a u ostatnich typech kuži je to stejne tedy od 13 lvl ject po 1xp do 20lvl je docela scestne. :shock:


vedlejší crafty byly vždy do 15 lvl. Takže buď rád, že nejtěžší kůži teď děláš na trivial na 13 a nemusíš se s tím víc obtěžovat.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: craft kovařina
PostPosted: 23:28 23. Mar 2018 
Offline
Nováček
User avatar
 Profile

Joined: 18:38 12. Apr 2016
Posts: 49
Noo.. nevim ale u ostatnich vedlejšich craftu mam o mnohem više než těch 15lvl a vždy to mělo nějaky prostor rustu třeba slevařina +2xp aspon ale tady ne tak mě to zaskočilo a proto jsem to napsal.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: craft kovařina
PostPosted: 19:25 26. Mar 2018 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 18:51 02. Apr 2010
Posts: 2956
RES13 wrote:
Noo.. nevim ale u ostatnich vedlejšich craftu mam o mnohem više než těch 15lvl a vždy to mělo nějaky prostor rustu třeba slevařina +2xp aspon ale tady ne tak mě to zaskočilo a proto jsem to napsal.

To se odvíjí od toho, jaké má postava atributy.

_________________
Eribor Tanithil - elfský bylinkář a lukostřelec.

Deirdra Monteil - čarodějka z Karathy

Incoherent fire dissipates all contingency.

ZANEPRÁZDNĚN


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: craft kovařina
PostPosted: 10:19 28. May 2020 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 10:07 13. Mar 2012
Posts: 4376
Nějak v kraftu zmizely postihy za nedokončené zbraně (bez násad), jak jsme o tom hovořili v souvislosti s tréninkovými. Dělal jsem dlouhý meč z mědi, měl normální zranění, bez bonusů, ale i bez postihů. IRL je 1, ale pak když se to očaruje, IRL už nevyskočí skoro vůbec (IRL 2, možná 3 podle očarování). Je tak možné mít zbraň s opravdu velkým bonusem pro začátečnické postavy (pokud na to teda seženou peníze).

Pro porovnání, pokud se takové očarování dostane na normální dokončenou zbraň, je IRL třeba 10+

_________________
je cosi shnilého ve státě dánském
...ale plíseň je dobrá pro penicilín
z hodně léků však bolí hlava
...a tvoří se závislost
Vhodný čas na odvykací kůru

člen ligy pro zákaz veškerých změn na thalii


Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 33 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits