Thalie http://thalie.pilsfree.cz/forum/ |
|
craft kovařina http://thalie.pilsfree.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=7866 |
Page 2 of 3 |
Author: | JAH [ 23:05 25. May 2016 ] |
Post subject: | Re: craft kovařina |
Některé NPC skutečně nemají frakci takovou, jakou by mít měli. Taktéž to bývá u kostěných golemů, kteří nebývají nemrtví, ale konstrukty. Když se na to někdo z teamu mrkne, budeš vědět víc. |
Author: | karolina [ 09:03 26. May 2016 ] |
Post subject: | Re: craft kovařina |
Nemrtvá milenka má frakci nemrtví, kuchtík taky. Elementál není cizinec, meč na něj fungovat nebude. |
Author: | Caehan [ 11:02 26. May 2016 ] |
Post subject: | Re: craft kovařina |
(a pro hnidopichy ani být nemá, stejně jako kostěný golem, jednou je to kostěný golem a ne kostlivý obr) |
Author: | Fallout [ 18:50 26. May 2016 ] |
Post subject: | Re: craft kovařina |
Quote: Kovář - oprava kování obouručního kladiva - oprava vlastností jednoruční kopí, strašlivý palcát, oboustranný meč, oboustraná sekera - úprava měď 200% -> +1 bonus Zkoušel jsem s ořechovou násadou cca den nebo dva zpět, výsledek klasická zbraň bez vylepšení. Dnes odzkoušeno znovu s dubovou, zahlásilo to něco ve smyslu, že pro tuto násadu by to chtělo lepší kov, výsledek stejný. Navíc jsem chtěl na dané kovadlině kovat znovu a nešla už použít. (u prvního pokusu jsem pak už nic dalšího nekoval - obojí v dílně v Alwarielu) |
Author: | ghost-bulb [ 07:30 28. May 2016 ] |
Post subject: | Re: craft kovařina |
Ok, shrnutí, elementi nejsou cizinci (dejme tomu, ač jsou to bytosti z jiných sfér). Nicméně nemrtvá milenka i kuchtík nemrtví jsou a v logu je vidět, že se bonus nezobrazuje (i nepočítá?) správně. |
Author: | Zeerit [ 20:30 24. Jun 2016 ] |
Post subject: | Re: craft kovařina |
Výroba lehkých krumpáčů zlobí(velké jsem nezkoušel). Konečný výrobek se nevloží do inventáře. Testováno na cín + vrba a měď + vrba. |
Author: | karolina [ 21:16 11. Oct 2016 ] |
Post subject: | Re: craft kovařina |
Zeerit wrote: Výroba lehkých krumpáčů zlobí(velké jsem nezkoušel). Konečný výrobek se nevloží do inventáře. Testováno na cín + vrba a měď + vrba. Snad opraveno Fallout wrote: Quote: Kovář - oprava kování obouručního kladiva - oprava vlastností jednoruční kopí, strašlivý palcát, oboustranný meč, oboustraná sekera - úprava měď 200% -> +1 bonus Zkoušel jsem s ořechovou násadou cca den nebo dva zpět, výsledek klasická zbraň bez vylepšení. Dnes odzkoušeno znovu s dubovou, zahlásilo to něco ve smyslu, že pro tuto násadu by to chtělo lepší kov, výsledek stejný. Navíc jsem chtěl na dané kovadlině kovat znovu a nešla už použít. (u prvního pokusu jsem pak už nic dalšího nekoval - obojí v dílně v Alwarielu) Snad také opraveno |
Author: | J.F.Payne [ 02:01 19. Jan 2017 ] |
Post subject: | Re: craft kovařina |
Nejde vyrobit malý krumpáč. Suroviny to sebere a normálně to dává XP a všechno, ale když je práce u konce, nehodí to nic do inventáře. Používal jsem materiál železo, dubová rukojeť. |
Author: | Mourisson1 [ 15:58 04. May 2017 ] |
Post subject: | Re: craft kovařina |
J.F.Payne wrote: Nejde vyrobit malý krumpáč. Suroviny to sebere a normálně to dává XP a všechno, ale když je práce u konce, nehodí to nic do inventáře. Používal jsem materiál železo, dubová rukojeť. To samé, jen s velkým krumpáčem. Je možné očekávat opravu, nebo spíše nepočítat v blízké době s craftem tohoto typu zbraní? |
Author: | karolina [ 21:21 04. May 2017 ] |
Post subject: | Re: craft kovařina |
Mourisson1 wrote: J.F.Payne wrote: Nejde vyrobit malý krumpáč. Suroviny to sebere a normálně to dává XP a všechno, ale když je práce u konce, nehodí to nic do inventáře. Používal jsem materiál železo, dubová rukojeť. To samé, jen s velkým krumpáčem. Je možné očekávat opravu, nebo spíše nepočítat v blízké době s craftem tohoto typu zbraní? Kouknu na to, ale neslibuju, ze to bude brzy. Musim se do toho zase dostat. |
Author: | RES13 [ 12:23 23. Mar 2018 ] |
Post subject: | Re: craft kovařina |
Zdravim, tak jsem v kovařině na 18lvl a nemužu se pohnout ani o kousek dal protože mě to dava pouze 2xp do postupu zkoušel jsem už teměř všechny velke a největši zbraně male teměř vše a jen u velke sekery mě to dava 4xp tak netušim jak mam dosahnout po 4xp 20lvl prostě se to tvaři jako když mam už věči lvl a dostavam male xp do postupu a to mluvim o materialech meteor a pradub lepši nejsou a přesto je to v postupu stejne.Nemluvě že sehnat si tento material neni uplně snadne a po dvouhodinovem straveni u jedne zbraně to do postupu nepřida teměř nic. |
Author: | FroziKk [ 16:33 23. Mar 2018 ] |
Post subject: | Re: craft kovařina |
Katana to řešila vždycky tuším.. jo a tohle.. Quote: Zdravim, nevim přesně zda tu někde na foru o teto chybje neni psano, nečetl jsem uplně vše ale v současně době se nelze dostat v Kořehulstvi na top 20 lvl protože i při použiti nejlepši možne kuže legendarni to dava při spracovani pouze 1xp zkušenosti už na 13 lvl v řemesle a u ostatnich typech kuži je to stejne tedy od 13 lvl ject po 1xp do 20lvl je docela scestne. vedlejší crafty byly vždy do 15 lvl. Takže buď rád, že nejtěžší kůži teď děláš na trivial na 13 a nemusíš se s tím víc obtěžovat. |
Author: | RES13 [ 23:28 23. Mar 2018 ] |
Post subject: | Re: craft kovařina |
Noo.. nevim ale u ostatnich vedlejšich craftu mam o mnohem više než těch 15lvl a vždy to mělo nějaky prostor rustu třeba slevařina +2xp aspon ale tady ne tak mě to zaskočilo a proto jsem to napsal. |
Author: | Caehan [ 19:25 26. Mar 2018 ] |
Post subject: | Re: craft kovařina |
RES13 wrote: Noo.. nevim ale u ostatnich vedlejšich craftu mam o mnohem više než těch 15lvl a vždy to mělo nějaky prostor rustu třeba slevařina +2xp aspon ale tady ne tak mě to zaskočilo a proto jsem to napsal. To se odvíjí od toho, jaké má postava atributy. |
Author: | Barbar321 [ 10:19 28. May 2020 ] |
Post subject: | Re: craft kovařina |
Nějak v kraftu zmizely postihy za nedokončené zbraně (bez násad), jak jsme o tom hovořili v souvislosti s tréninkovými. Dělal jsem dlouhý meč z mědi, měl normální zranění, bez bonusů, ale i bez postihů. IRL je 1, ale pak když se to očaruje, IRL už nevyskočí skoro vůbec (IRL 2, možná 3 podle očarování). Je tak možné mít zbraň s opravdu velkým bonusem pro začátečnické postavy (pokud na to teda seženou peníze). Pro porovnání, pokud se takové očarování dostane na normální dokončenou zbraň, je IRL třeba 10+ |
Page 2 of 3 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |