Thalie
http://thalie.pilsfree.cz/forum/

craft očarování
http://thalie.pilsfree.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=7868
Page 1 of 2

Author:  nomis_b [ 12:23 13. Aug 2014 ]
Post subject:  craft očarování

Zde prosím hlašte chyby týkající se tohoto řemesla

Author:  Mourisson1 [ 22:15 23. Sep 2014 ]
Post subject:  Re: craft očarování

Malý detail, zakoupené kameny na sobě mají "Duši do kamene chytil ten a ten" A po chycení duše už tam je jen standartní popisek.

Author:  snek [ 09:52 30. Dec 2017 ]
Post subject:  Re: craft očarování

Ahoj,

proč u očarování s postavou, která má inteligenci v základu minimálně 25 jde očarování jenom průměrně? Tzn už nad 30xp je nezdar docela pravděpodobný a za triviální zpracování má jen 2xp? Čekal bych že budu mít 3xp a postup půjde mnohem líp.

Author:  snek [ 17:32 04. Jan 2018 ]
Post subject:  Re: craft očarování

Tak teď to vypadá, že xp a obtížnost nezohledňuje vedlejší očarování. Za 140 kyselinu anebo kombinaci 80 kyselina 60 zhouba dostanu stejné xp a je to stejně náročné.

Author:  kucik [ 18:28 04. Jan 2018 ]
Post subject:  Re: craft očarování

snek wrote:
Tak teď to vypadá, že xp a obtížnost nezohledňuje vedlejší očarování. Za 140 kyselinu anebo kombinaci 80 kyselina 60 zhouba dostanu stejné xp a je to stejně náročné.

Tomu nerozumim. Pokud za 140 dostaneš stejně xp jako za 80+60, tak to ten vedlejší efekt právě zohledňuje, ne?

Author:  snek [ 08:01 07. Jan 2018 ]
Post subject:  Re: craft očarování

Ne, protože doteď to bylo tak, že element byl náročnější než zhouba. Tudíž za 140 element jsi dostal např. 50xp, za 140 zhoubu to bylo triviální a za 80+60 to bylo třeba 30xp. Nebo se náročnost zjednotila?

Author:  Caehan [ 21:06 09. Jan 2018 ]
Post subject:  Re: craft očarování

Nevím, proč, ale co si pamatuju, tak moje kouzelnice, které jsem cpal bodíky do int celou její kariéru, měla s očarováváním stejně práce, jako jeden nejmenovaný trpasličí crafter s int 16.

Jakmile jsem zkoušel očarovávat něco, co by jí mělo dávat xp rychleji, než jemu, šel výrobek rychle do kytek.

Author:  Barbar321 [ 09:45 11. Jan 2018 ]
Post subject:  Re: craft očarování

Tak očarování bylo už od dob ST nejtěžší a nejztrátovější řemeslo. Jediné, čemu bych se tedy podivil, proč na triviálu nemá s dostatečnou inteligencí 3exp, ale jen 2.

Author:  snek [ 20:53 25. Jan 2018 ]
Post subject:  Re: craft očarování

Bude to někdo řešit? Na 14 lvl se nedá vůbec expit. Navíc když nakombinuješ očarování, nejen že to nedělí xp poměrně dle hlavního / vedlejšího, ale výsledek je jako bys dal všechny procenta pouze do hlavního.

Author:  Caehan [ 05:56 28. Jan 2018 ]
Post subject:  Re: craft očarování

snek wrote:
Bude to někdo řešit? Na 14 lvl se nedá vůbec expit. Navíc když nakombinuješ očarování, nejen že to nedělí xp poměrně dle hlavního / vedlejšího, ale výsledek je jako bys dal všechny procenta pouze do hlavního.

Zkus elementální očarování na vhodně menší zbraň. Myslím, že to se pořád ještě ořezává podle velikosti zbraně, a měl bys tak dostat něco s odpovídající obtížností. (a nebo si to pamatuju špatně)

Author:  Barbar321 [ 15:50 04. Jun 2020 ]
Post subject:  Re: craft očarování

Nevím tedy, jestli jde o chybu, ale s očarováním "poprav nemrtvé" se mi podařilo zabít Ulgolda. Předpokládal jsem, že bossové jsou proti těmto efektům odolní (byť se to tedy týkalo kouzel)

Author:  Caehan [ 11:51 05. Jun 2020 ]
Post subject:  Re: craft očarování

Barbar321 wrote:
Nevím tedy, jestli jde o chybu, ale s očarováním "poprav nemrtvé" se mi podařilo zabít Ulgolda. Předpokládal jsem, že bossové jsou proti těmto efektům odolní (byť se to tedy týkalo kouzel)

Problém s Undeath to Death je ten, že nemrtví mají imunitu na smrtící kouzla, takže kouzla zabíjející nemrtvé musí být zákonitě jiná kategorie.

Víš jistě, že to byla jednorázovka a že ho nezabilo to zranění, co smrťáky způsobujou?

Author:  Barbar321 [ 12:35 05. Jun 2020 ]
Post subject:  Re: craft očarování

Caehan wrote:
Barbar321 wrote:
Nevím tedy, jestli jde o chybu, ale s očarováním "poprav nemrtvé" se mi podařilo zabít Ulgolda. Předpokládal jsem, že bossové jsou proti těmto efektům odolní (byť se to tedy týkalo kouzel)

Problém s Undeath to Death je ten, že nemrtví mají imunitu na smrtící kouzla, takže kouzla zabíjející nemrtvé musí být zákonitě jiná kategorie.

Víš jistě, že to byla jednorázovka a že ho nezabilo to zranění, co smrťáky způsobujou?


Byl vážně zraněný, ale zbraň sama o sobě ho moc nezraňovala a pak najednou nepřehodil past a byl mrtvý. Ale pro jistotu ještě zkontroluju ve výpise

Author:  Shaman88 [ 13:13 05. Jun 2020 ]
Post subject:  Re: craft očarování

Barbar321 wrote:
Caehan wrote:
Barbar321 wrote:
Nevím tedy, jestli jde o chybu, ale s očarováním "poprav nemrtvé" se mi podařilo zabít Ulgolda. Předpokládal jsem, že bossové jsou proti těmto efektům odolní (byť se to tedy týkalo kouzel)

Problém s Undeath to Death je ten, že nemrtví mají imunitu na smrtící kouzla, takže kouzla zabíjející nemrtvé musí být zákonitě jiná kategorie.

Víš jistě, že to byla jednorázovka a že ho nezabilo to zranění, co smrťáky způsobujou?


Byl vážně zraněný, ale zbraň sama o sobě ho moc nezraňovala a pak najednou nepřehodil past a byl mrtvý. Ale pro jistotu ještě zkontroluju ve výpise

Nemusíš kontrolovat, je to tak. Do těch onhitů se totiž nedá vstoupit skriptově. Takže nejde jiné chování pro bosse naimplementovat.

Author:  Mourisson1 [ 13:24 05. Jun 2020 ]
Post subject:  Re: craft očarování

Caehan wrote:
Barbar321 wrote:
Nevím tedy, jestli jde o chybu, ale s očarováním "poprav nemrtvé" se mi podařilo zabít Ulgolda. Předpokládal jsem, že bossové jsou proti těmto efektům odolní (byť se to tedy týkalo kouzel)

Problém s Undeath to Death je ten, že nemrtví mají imunitu na smrtící kouzla, takže kouzla zabíjející nemrtvé musí být zákonitě jiná kategorie.

Víš jistě, že to byla jednorázovka a že ho nezabilo to zranění, co smrťáky způsobujou?


Jen bych upresnil ze se imho jednalo spise o On-hit: Slay undead, nez Undeath to Death

Page 1 of 2 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/