Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 22:32 28. Mar 2024

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 44 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next
Author Message
 Post subject: craft - obecně
PostPosted: 12:25 13. Aug 2014 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 18:00 26. Aug 2007
Posts: 3090
Location: po 8me za 5 let se zase stehuju.. uz si to proste nepamatuju
Prosím zde halšte chyby týkající se:

nastavení všech craftů, problémy perzistencí, problémy s výkupem, nefunkčními NPC apod.

_________________
A zase se craftí...


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: craft - obecně
PostPosted: 18:58 17. Sep 2014 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 Profile

Joined: 14:21 13. Feb 2010
Posts: 9273
Location: Brno/"Znojmo"
Nenašel jsem na kovářské kovadlině možnost výroby jednoručních kopí. Šlo by to zvážit?

_________________
.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: craft - obecně
PostPosted: 13:58 10. Feb 2015 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16269
Location: Somewhere around nothing
kokosak wrote:
Stává se, že při craftění, kdy úspěch posunuje o 0,1-0,3 procenta, se místo toho posune o 0 procent. Oproti tomu tam, kde je úspěch stabilní 0,1 procento se o 0,1 posune vždy. Asik chybička v zaokrouhlování, nebo mezích náhodného hodu.

Koukal jsem na ten kód a žádný random v přidělování expů není, takže to 0.1 - 0.3 mi nedává smysl.

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: craft - obecně
PostPosted: 14:04 10. Feb 2015 
Offline
Ďábel
User avatar
 Profile

Joined: 11:18 05. Feb 2008
Posts: 6102
kucik wrote:
kokosak wrote:
Stává se, že při craftění, kdy úspěch posunuje o 0,1-0,3 procenta, se místo toho posune o 0 procent. Oproti tomu tam, kde je úspěch stabilní 0,1 procento se o 0,1 posune vždy. Asik chybička v zaokrouhlování, nebo mezích náhodného hodu.

Koukal jsem na ten kód a žádný random v přidělování expů není, takže to 0.1 - 0.3 mi nedává smysl.


Nejde o přidělování expů, ale o posun na zpracování výrobku.

_________________
PUF!


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: craft - obecně
PostPosted: 14:10 10. Feb 2015 
Offline
Urozený
User avatar
 Profile

Joined: 21:02 12. Dec 2013
Posts: 1582
Uspěch při craftu posune % nahoru až ke 100% kdy je výrobek hotov, že :D a na určitých hodnotách, kdy by úspěch měl navýšit % zhotovení o 0,1-0,5 to dost částo posune o 0,0%.

Začlo se mi to dít při craftu 180% s rubíny, ale když přejedem do vyšších* hodnot, kdy je craft jestě pomalejší a úspěch posunuje jen o 0,1%, vše je ok a 0 se nikdy nestává.

* míněno obtížnost


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: craft - obecně
PostPosted: 14:11 10. Feb 2015 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 13:01 26. Mar 2012
Posts: 4644
Location: Teplice/Praha
Čím těžší výrobek, tím pomalejší je posun aby déle trval, toto bude záměr původního tvůrce

_________________
Na vyžádání.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: craft - obecně
PostPosted: 14:16 10. Feb 2015 
Offline
Ďábel
User avatar
 Profile

Joined: 11:18 05. Feb 2008
Posts: 6102
Konkrétní příklad - po úspěchu získány xp v craftu, posun roven nule.


[CHAT WINDOW TEXT] [Sun Jan 11 09:17:33] ===================================
[CHAT WINDOW TEXT] [Sun Jan 11 09:17:40] ===================================
[CHAT WINDOW TEXT] [Sun Jan 11 09:17:40] Ziskano 27 craftovych xp
[CHAT WINDOW TEXT] [Sun Jan 11 09:17:40] Ve sperkarstvi si na 16urovni.
[CHAT WINDOW TEXT] [Sun Jan 11 09:17:40] Celkem jsi ziskal 243840 XP
[CHAT WINDOW TEXT] [Sun Jan 11 09:17:40] *** 16.2% ***
[CHAT WINDOW TEXT] [Sun Jan 11 09:17:40] ===================================
[CHAT WINDOW TEXT] [Sun Jan 11 09:17:47] ===================================
[CHAT WINDOW TEXT] [Sun Jan 11 09:17:47] Ziskano 27 craftovych xp
[CHAT WINDOW TEXT] [Sun Jan 11 09:17:47] Ve sperkarstvi si na 16urovni.
[CHAT WINDOW TEXT] [Sun Jan 11 09:17:47] Celkem jsi ziskal 243867 XP
[CHAT WINDOW TEXT] [Sun Jan 11 09:17:47] *** 16.2% ***
[CHAT WINDOW TEXT] [Sun Jan 11 09:17:47] ===================================

_________________
PUF!


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: craft - obecně
PostPosted: 14:17 10. Feb 2015 
Offline
Ďábel
User avatar
 Profile

Joined: 11:18 05. Feb 2008
Posts: 6102
karolina wrote:
Čím těžší výrobek, tím pomalejší je posun aby déle trval, toto bude záměr původního tvůrce


Jistě, ale při úspěchu by měl existovat posun kupředu. U těžšího výrobku se vždy získá 0,2 nebo 0,1, kdežto u jednoduššího se nemusí získávat nic.... nedává smysl.

_________________
PUF!


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: craft - obecně
PostPosted: 15:03 10. Feb 2015 
Offline
Poutník
 Profile

Joined: 00:59 05. Jan 2015
Posts: 70
asi by stačilo k onomu rozmezí to 0,1 staticky přičíst a rozsah rozmezí o 0,1 zkrátit. je to tak u všech craftů, nebo jen u nějakých?


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: craft - obecně
PostPosted: 15:07 10. Feb 2015 
Offline
Bůh
 Profile

Joined: 23:30 05. Dec 2010
Posts: 4064
kokosak wrote:
karolina wrote:
Čím těžší výrobek, tím pomalejší je posun aby déle trval, toto bude záměr původního tvůrce


Jistě, ale při úspěchu by měl existovat posun kupředu. U těžšího výrobku se vždy získá 0,2 nebo 0,1, kdežto u jednoduššího se nemusí získávat nic.... nedává smysl.
Mozna odpoved: zaokrouhlovnai na jednu desetinu? Tzn. posuv tam je, ale diky vypisu neni videt? Jen tak me to napadlo...

_________________
Diagnostikovany.
Každý moudrý má nač pomysliti,
kdyby ho pobídlo hovno v zápas jíti,
porazíš-li je, co z toho budeš míti,
a pakli ono tebe porazí, hned do lázně musíš jíti.
. . . . . . . . . Holan, V.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: craft - obecně
PostPosted: 15:09 10. Feb 2015 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 18:51 02. Apr 2010
Posts: 2956
montacue wrote:
asi by stačilo k onomu rozmezí to 0,1 staticky přičíst a rozsah rozmezí o 0,1 zkrátit. je to tak u všech craftů, nebo jen u nějakých?

To by pomohlo jedině v případě, že se nejprve rozhoduje, jestli jsi uspěl či neuspěl, a až potom, o kolik vlastně.

Pokud to mám odkoukané dobře, je to ve skutečnosti nějaké, obvykle záporné, číslo + náhodný hod, co určuje, kam se výrobek posune... v takovém případě bys statickým přičtěním docílil jen přesunutí "nul" na jiné hody kostkou.

_________________
Eribor Tanithil - elfský bylinkář a lukostřelec.

Deirdra Monteil - čarodějka z Karathy

Incoherent fire dissipates all contingency.

ZANEPRÁZDNĚN


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: craft - obecně
PostPosted: 15:53 10. Feb 2015 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16269
Location: Somewhere around nothing
Aha. No nejdřív bych chtěl tohle sjednotit pro všechny crafty.

Ty hody o kolik se posune progres a o kolik se to propálí jsou dost divné.
Nicméně to že může padnout jako progress 0, stejně jako může padnou 0 při propalu jsem bral trochu jako featuru. Pokud bych měnil hod na progres z 0-3 na 1-3, tak bych měl to samé udělat i s propalem.
Vlastně aby byl zachován průměrný progress, tak bych to z 0.0 - 0.3 musel změnit na 0.1 - 0.2.

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: craft - obecně
PostPosted: 16:13 10. Feb 2015 
Offline
Poutník
 Profile

Joined: 00:59 05. Jan 2015
Posts: 70
kucik wrote:
Pokud bych měnil hod na progres z 0-3 na 1-3, tak bych měl to samé udělat i s propalem.
Vlastně aby byl zachován průměrný progress, tak bych to z 0.0 - 0.3 musel změnit na 0.1 - 0.2.


vzhledem k tomu co psal kokosák, o tom, že těžší craft ti zaručí při úspěchu to alespoň 0,1, tak mi to přijde jako rozumnější varianta


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: craft - obecně
PostPosted: 16:17 10. Feb 2015 
Offline
Urozený
User avatar
 Profile

Joined: 21:02 12. Dec 2013
Posts: 1582
No takhle.. myslím, že se bych se shodl s většinou, když řeknu, že ty doby trvání craftu s top materiálem jsou děsný opruz. Nevím, jestli někomu přijde zábavné stát tři hodiny u stojanu a klikat.

Abych se ale dostal k tomu oč jde. Ano, myslím ,že by bylo fajn nastavit 0,1 jako minimální hodnotu, protože hodit 0 třeba i 4x za sebou je celkem běžné a prodlužuje to už tak extrémní dobu craftu o další X (desítek) minut.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: craft - obecně
PostPosted: 16:37 10. Feb 2015 
Offline
Šlechtic
 Profile

Joined: 22:35 18. Sep 2010
Posts: 311
Nojo, ale tím zaneseš nelineární úpravu rychlosti výroby do celého kraftu ).
Problém by se tímto přesunul od opravy předpokládaného bugu, na úpravu mechaniky, tedy rychlosti výroby.
Možná že, kdyby někdo našel předpokládané časy výroby výrobků pro různé obtížnosti, které jsou jistě někde řešeny a porovnal to s aktuálním stavem kraftu, tak by se zjistilo, že to také není v souladu s plánem, ale to už jen tak plácám.


Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 44 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 33 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits