Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 11:32 28. Mar 2024

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 6 posts ] 
Author Message
 Post subject: Dungeony - loot vs náročnost
PostPosted: 11:25 13. Mar 2014 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 Profile

Joined: 14:21 13. Feb 2010
Posts: 9273
Location: Brno/"Znojmo"
Zde piště připomínky k obtížnosti dungeonů ve srovnání s lootem v nich získatelným


Pokud by někdo z týmu chtěl topic přidat anketní otázku, tak mi může dát vědět, anebo topic znovuvytvořit...

_________________
.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Dungeony - loot vs náročnost
PostPosted: 11:26 13. Mar 2014 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 Profile

Joined: 14:21 13. Feb 2010
Posts: 9273
Location: Brno/"Znojmo"
Okolí Doubkova
- zlobři, orkové, maják
- XP fajn, nicméně finančně se dá vydělat prakticky jen na bossovi, chybí nějaký boss loot rozumnější jako na ST, nebo v jiných dungách (mozkomoři, Urgold, ohnivec...) - tzn. více truhliček s větším množstvím zlatek, popř. drahé kameny, svitky apod.

_________________
.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Dungeony - loot vs náročnost
PostPosted: 11:36 13. Mar 2014 
Offline
Bůh
 Profile

Joined: 23:30 05. Dec 2010
Posts: 4064
Nalkanar wrote:
Okolí Doubkova
- zlobři, orkové, maják
- XP fajn, nicméně finančně se dá vydělat prakticky jen na bossovi, chybí nějaký boss loot rozumnější jako na ST, nebo v jiných dungách (mozkomoři, Urgold, ohnivec...) - tzn. více truhliček s větším množstvím zlatek, popř. drahé kameny, svitky apod.

Truhly u zlobru jsou - jen je (temer) kazda z nich zapastovana jak trezor CNB I pres ukryvany "poklad" do 100 zlataku. Potom (a prave kvuli tomu mizernemu obsahu) s ohledem na obtiznost dungu a dobu nutnou k projiti dungu se s jinymi jak boss truhlami roguna ani nezabyva. Nezvysoval bych tedy mnozstvi truhel ale jejich obsah!

majak u doubkova: PRvni patro se znetvorenci nema vubec zadny nastaveny loot ze znetvorenych (nevypadlo nikdy nic, a to znetvorencu padly desitky)

_________________
Diagnostikovany.
Každý moudrý má nač pomysliti,
kdyby ho pobídlo hovno v zápas jíti,
porazíš-li je, co z toho budeš míti,
a pakli ono tebe porazí, hned do lázně musíš jíti.
. . . . . . . . . Holan, V.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Dungeony - loot vs náročnost
PostPosted: 11:52 13. Mar 2014 
Offline
Ďábel
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 15:24 23. Jun 2007
Posts: 6754
Location: Severní okraj Středozemě
pavad wrote:
...
Já tě maličko opravím/doplním:
1) u zlobrů jsou dva druhy truhel/beden - ty zapastěné a zamčené, ve kterých je 1-100g (mnohdy větší cenu má past na truhle :lol: než její obsah) a pak normální, kde bývá kolem +/- 1000 (pro to se už vyplatí schýbnout :twisted: :lol: ).

2) v majáku v klasických bednách v ŽÁDNÉM(!) z pater není loot, pro který by se vyplatilo ohýbat (jako když se nespěchá, tak to s postavou poctivě otevírám/sbírám, především kvůli pastem, ale jinak za ten ztracený čas při odpasťování + odemykání + odbíhání k truhle to nestojí.

P.S.
Psal jsem to už někde jinde - ale opakování je matka moudrosti, tak ještě jednou - v lootu a zvláště v zapastěném lootu mi chybí předměty, od "RP" až po výstroj a výzbroj.
Prosba/rada pro WB - loot truhly z bosse, které obsahují předměty dát do nerozbitných kontejnerů s opakovací pastí, jako je to např. u Banditů nad Karathou.

_________________
Síla tě osvobodí! - Sithský kodex, 12.12.2011 (TOR-preorder)
Bylo to peklo! - Error 37, Error 3005, Error 3007, 15.5.2012 (Diablo3)
Až s vámi skončím, nebudete věřit vlastní mysli! - Mesmer, 28.8.2012 (GW2)
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují. - Din Dagor, Mrazen 1147 (EQ)
Tento rok bude začátek konce. - neznámý vojín


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Dungeony - loot vs náročnost
PostPosted: 11:59 13. Mar 2014 
Offline
Bůh
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 16:12 06. Oct 2008
Posts: 3269
Location: Petrovice u Rakovníka
Mno co se týče pavadova příspěvku a pastí. Kdyby roguna svůj čas věnovala získání právě těch pastí do kterých se tak opíráš možná by jsi měl po prodání trofeje a zmiňovaných pastí na společném kontě o 10k víc například. Rada pro Kata, o problému lootu víme už nějakou dobu, není třeba to vypisovat v každém příspěvku.

_________________
Zara´thea Zau'ndar oddaná služebnice Xi´an


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Dungeony - loot vs náročnost
PostPosted: 01:58 14. Mar 2014 
Offline
Urozený
User avatar
 Profile

Joined: 21:02 12. Dec 2013
Posts: 1582
Maják s nermtvýma západně od Karathy...

Už delší dobu mě vrtá hlavou, jak to autor s tímhle dungem asi myslel. Je to low lvl dungeon, kde i začátečník může nasbírat pár xp.. až do chvíle, kdy se z jedný místnosti vyhrne asi 5 duchů který v low lvl dungu (imo) nemají co dělat. Drain lvl a v takovým počtu najednou podle mě do low lvl zony rozhodně nepatří. Kdyby tomu pak odpovídal i zbytek dungu a boss/odměna nakonci tak neřeknu, ale ne. Po tom co se člověk tak či onak prokouše přes skupinku smrti následuje zas low lvl lážo plážo jako nazačátku, až k jednoduchému bossíku pro lowíky s trofejí v hodnotě kolem 1k-2k nebo tak.

Navrhuju vyměnit tamní op duchy za něco odpovídajícího zbytku osazenstva. Třeba ghůli, ghasty nebo podobnou havěť.


Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 6 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 19 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits