Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 23:12 28. Mar 2024

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 135 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Next
Author Message
 Post subject: Re: Úpravy Kelu k diskuzi
PostPosted: 14:33 19. Oct 2018 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16269
Location: Somewhere around nothing
Barbar321 wrote:
Nastavit pak, aby v aréně byla jen jedna postava, při průchodu ořezána dispelem, diváci jen na ochozech, na kterých není možné kouzlit? Šlo by něco takového?


To je právě ten vtip, jak zajistit, aby nemohli diváci kouzlit. Udělat tu arénu bez diváků by bylo hloupý.
Možný kdyby se dala kontrola přímo do spellhooku někam do
X2PreSpellCastCode() a kontrolovalo se tam, jestli mají postavy zakázáno kouzlit.
Při vstupu do arány by se to pak divákům nastavilo a pak zase zrušilo.

Nechávám to tu jako poznámku, kdyby se v tom chtěl někdo vrtat.

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Úpravy Kelu k diskuzi
PostPosted: 14:36 19. Oct 2018 
Offline
WB Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 09:41 01. Sep 2010
Posts: 9754
Souboje proti otrokům nemusí být férové.
EDIT: Jinak řečeno, nebral bych kouzlení diváků jako bug ale jako fíčuru.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Úpravy Kelu k diskuzi
PostPosted: 14:53 19. Oct 2018 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 Profile

Joined: 14:21 13. Feb 2010
Posts: 9273
Location: Brno/"Znojmo"
A proč ne bez diváků? Pokud to má být na úrovni balíků, tak by to mohly být nějaké "undergroundové zápasy nižší ligy". :D

Na jednom serveru jsem to viděl, jen jsem popravdě první příšeru ubil až na lvlu, kdy jsem si zvládl vydělat více mimo město :lol:

_________________
.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Úpravy Kelu k diskuzi
PostPosted: 14:56 19. Oct 2018 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16269
Location: Somewhere around nothing
Bez diváků je to takové okleštěné, ne? S diváky by to bylo i dobrý místo pro sázky.

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Úpravy Kelu k diskuzi
PostPosted: 15:06 19. Oct 2018 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 14:39 27. Aug 2013
Posts: 2521
kucik wrote:
Bez diváků je to takové okleštěné, ne? S diváky by to bylo i dobrý místo pro sázky.


Diváci můžou být NPC, kdyby chtěli sázet hráči, tak si to vymyslí nějak mezi sebou ;)

Tak a je v aréně ..."1000 zlatek na to že bude bez trofeje!" ...."5000 že vyhraje" a pak budou jen čekat zda se objeví s trofejí :)

_________________
Abigaill Moon - střelená, praštěná...no dobře prostě vtipkující drobná elfina - princezna Abi

Mireia Chica de Guerra Vasquez - vysoká bojovnice z ciziny s falchionem většinou držící flašku alkoholu - Mireia

Lucka Jehlička - malá hobití druidka s medvědem v kapse - Lucka


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Úpravy Kelu k diskuzi
PostPosted: 15:19 19. Oct 2018 
Offline
Mistr
User avatar
 Profile

Joined: 15:13 27. Sep 2012
Posts: 967
Nešlo by na diváky hodit postih alá podtemno, jen s dost brutálnější šancí na selhání kouzla? A postava v aréně by pak dostala nějaký speciální dispell na tenhle postih? Jen tak uvažuju :-D.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Úpravy Kelu k diskuzi
PostPosted: 16:35 19. Oct 2018 
Offline
Šlechtic
 Profile

Joined: 22:35 18. Sep 2010
Posts: 311
kucik wrote:
Zeerit wrote:
Nedala by se aréna v Kelu nějak aktivně využít? Po RP stránce jsou tam souboje na život a na smrt každodenní záležitost, ale ve skutečnosti na ní padá prach, protože souboje hráču za rok by se nejspíše daly spočítat na prstech jedné ruky. Třeba nějaký systém na bázi balíkáře. Manažer arény by po přijetí "úkolu" do arény spawnul otroka/gladiátora a po doručení hlavy by odměnil hráče penězi/xp.


Udělat něco takovýho by asi šlo. Něco jako souboje jednoho proti jednomu, ale asi by byl problém, aby tam postava bojovala opravdu bez pomoci z venku (boosty atp.).



A proč se chceš zabývat takovou kontrolou/pravidlem ? Nehchápu.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Úpravy Kelu k diskuzi
PostPosted: 16:40 19. Oct 2018 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 Profile

Joined: 14:21 13. Feb 2010
Posts: 9273
Location: Brno/"Znojmo"
kucik wrote:
Bez diváků je to takové okleštěné, ne? S diváky by to bylo i dobrý místo pro sázky.

Jak říká Pux, když u toho chceš čumily, tak jde zorganizovat běžný turnaj.
Zadání bylo "alternativní využití s výdělkem ala balíky".

_________________
.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Úpravy Kelu k diskuzi
PostPosted: 10:14 20. Oct 2018 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16269
Location: Somewhere around nothing
Decka wrote:

A proč se chceš zabývat takovou kontrolou/pravidlem ? Nehchápu.

Prislo by mi trochu divny, kdyby treba souboj na nizkejch levelech mohla kdykoliv ukoncit wizna jednim kouzlem z hlediste.

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Úpravy Kelu k diskuzi
PostPosted: 12:59 20. Oct 2018 
Offline
Šlechtic
 Profile

Joined: 17:24 04. Jan 2016
Posts: 400
kucik wrote:
Decka wrote:

A proč se chceš zabývat takovou kontrolou/pravidlem ? Nehchápu.

Prislo by mi trochu divny, kdyby treba souboj na nizkejch levelech mohla kdykoliv ukoncit wizna jednim kouzlem z hlediste.


A nejde oddělit prostor pro diváky nějakou trvalou magickou bariérou, která nepropusti kouzlo ani třeba střelu z luku nebo kuše? To by možná problém vyřešilo ne? Případně trocha magie v podobě krystalů, který sleduje dění v aréně. Postavu by to hodilo do arény v nějakým sledovacim módu. Neviditelnou ale bez možnosti udělat jinou akci než pohyb. Něco jako je duch postavy v podsvětí ideálně s jiným vzhledem a vypnutýma kolizema s jinými postavami.

_________________
Alkin - potulný minnesänger
Kulik - seržant Isilské Druhé jízdní


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Úpravy Kelu k diskuzi
PostPosted: 13:24 20. Oct 2018 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16269
Location: Somewhere around nothing
Existuje oblibena melvikova featura - odpojit hrace od ovladani postavy. :D

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Úpravy Kelu k diskuzi
PostPosted: 13:43 20. Oct 2018 
Offline
Vedoucí týmu Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 15:08 27. Apr 2007
Posts: 12262
Location: Plzeň
Předpokládám, že ten návrh arény byl alternativou balíků a výdělku pro solo postavy. Vy už tu pomalu vymýšlíte automatické DMko na turnaje s diváky. To si přece mohou hráči organizovat i bez systému. A navíc tohle téma je o úpravách Kelu, ne o nových systémech.

_________________
Vedoucí týmu Thalie


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Úpravy Kelu k diskuzi
PostPosted: 14:53 20. Oct 2018 
Offline
Urozený
User avatar
 Profile

Joined: 21:02 12. Dec 2013
Posts: 1582
Tak tak. Myšlenka byla alternativa balíku. Po RP stránce odpovídající každodennimu dění v aréně, otroci a nižší třídy. Zároveň Kel trochu oživit a dát mu něco spešl. Pro mě byl starý Kel v zásadě průchoďák podobně jako Ivory.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Úpravy Kelu k diskuzi
PostPosted: 15:11 20. Oct 2018 
Offline
Šlechtic
 Profile

Joined: 22:35 18. Sep 2010
Posts: 311
kucik wrote:
Decka wrote:

A proč se chceš zabývat takovou kontrolou/pravidlem ? Nehchápu.

Prislo by mi trochu divny, kdyby treba souboj na nizkejch levelech mohla kdykoliv ukoncit wizna jednim kouzlem z hlediste.



To máš pravdu, ale pokud to má být alternativa balíků, tak pokud by to už sem tam někdo udělal, tak v porovnání s tím jaká je tu úroveň přehazování věcí mezi hráči je to jen kapka v moři. Z toho důvodu se zabývat nějakou ochranou je jen mrhání lidskými zdroji.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Úpravy Kelu k diskuzi
PostPosted: 18:12 20. Oct 2018 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 14:39 27. Aug 2013
Posts: 2521
Procházel jsem si ty lokace a hodně domů má vstup i do podzemí, tak to s tím nějak spojím.

Ale napadlo mě že bych podzemí udělal pod hlavním městem Kelu, ale i pod přístave ma možná i pod těma místama mimo Kel. Co vy na to?

_________________
Abigaill Moon - střelená, praštěná...no dobře prostě vtipkující drobná elfina - princezna Abi

Mireia Chica de Guerra Vasquez - vysoká bojovnice z ciziny s falchionem většinou držící flašku alkoholu - Mireia

Lucka Jehlička - malá hobití druidka s medvědem v kapse - Lucka


Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 135 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 42 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits