Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 19:01 15. Nov 2018

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Post new topic Reply to topic  [ 96 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
Author Message
 Post subject: Re: Úpravy Kelu k diskuzi
PostPosted: 22:35 16. Oct 2018 
Offline
Šlechtic
User avatar
 Profile

Joined: 09:15 21. Jun 2007
Posts: 447
Location: Morava
Já nevím ale já si myslím že Kell je celkem dobrej , Menhiri má v Kellu 3 trezory a byteček , nerada by o vše přišla. Já bych ten kell nechal jak je a raději dodělal Nové Vary třeba. Je to ale jen můj názor a ten nemusí být správný.

_________________
Menhiri Dierta


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Úpravy Kelu k diskuzi
PostPosted: 06:38 17. Oct 2018 
Offline
Urozený
User avatar
 Profile

Joined: 14:39 27. Aug 2013
Posts: 2323
Jachym wrote:
Já nevím ale já si myslím že Kell je celkem dobrej , Menhiri má v Kellu 3 trezory a byteček , nerada by o vše přišla. Já bych ten kell nechal jak je a raději dodělal Nové Vary třeba. Je to ale jen můj názor a ten nemusí být správný.


O trezory nepřijdeš a o byt taky ne. Existující lokace bytů, banky, chrámu a tak se použijí. Pravděpodobně předělám stáje a ostatní lokace uvidím.

Kel je potřeba udělat pro hráče z podtemna a pro potencionální další skupiny, které nemůžou nebo nechcou být v Karathře.

_________________
Abigaill Moon - střelená, praštěná...no dobře prostě vtipkující drobná elfina - princezna Abi

Mireia Chica de Guerra Vasquez - vysoká bojovnice z ciziny s falchionem většinou držící flašku alkoholu - Mireia


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Úpravy Kelu k diskuzi
PostPosted: 07:50 17. Oct 2018 
Offline
Urozený
User avatar
 Profile

Joined: 14:39 27. Aug 2013
Posts: 2323
Možná by se v Kelu měly pořešit i ti obchodníci.

Když přesunu ty z podzemí nahoru, tak sice bude v Kelu prodej věcí +1 až +3. Ale co jsem si všiml, tak ceny všech věcí u těch obchodníků jsou o cca 25-30% vyšší než v Karathře.

Co třeba kdyby ti obchodníci na trhu prodávali věci +1 až +2.

A místo oněch zamýšlených Lázní dát třeba Obchodnický Cech kde by byli obchodníci s věcma +3?

_________________
Abigaill Moon - střelená, praštěná...no dobře prostě vtipkující drobná elfina - princezna Abi

Mireia Chica de Guerra Vasquez - vysoká bojovnice z ciziny s falchionem většinou držící flašku alkoholu - Mireia


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Úpravy Kelu k diskuzi
PostPosted: 08:01 17. Oct 2018 
Offline
Vedoucí týmu Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 15:08 27. Apr 2007
Posts: 11965
Location: Plzeň
Obchody se budou v budoucnu revidovat, zatím nech na trhu ty staré.

_________________
Vedoucí týmu Thalie


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Úpravy Kelu k diskuzi
PostPosted: 10:28 17. Oct 2018 
Offline
Urozený
User avatar
 Profile

Joined: 14:39 27. Aug 2013
Posts: 2323
Okeydokey.

Hmm furt nevím co s těma lázněma. Bud tam vytvořím speciálně lázně do Kelu a nebo má někdo jiný nápad, co dát vedle paláce?

Když bych tam nedal lázně (jejichž využití mi nepřijde kdoví jaké), tak bych tam dal anonymní domy a byty hráčských postav.

_________________
Abigaill Moon - střelená, praštěná...no dobře prostě vtipkující drobná elfina - princezna Abi

Mireia Chica de Guerra Vasquez - vysoká bojovnice z ciziny s falchionem většinou držící flašku alkoholu - Mireia


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Úpravy Kelu k diskuzi
PostPosted: 10:29 17. Oct 2018 
Offline
Ďábel
 Profile

Joined: 14:21 13. Feb 2010
Posts: 8319
Location: Brno/"Znojmo"
Jestli to má nahradit zčásti zlou frakci, tak bych domy nechal volné, časem tam můžou být něčí sídla, či domy k pronájmu. Zatím má Kel "jen" byty, které ač jsou prostorné, nejdou použít úplně na gildovní sídla.

_________________
acc: Nalkanar
Ali'Shah al Favrashi-Marfa SSF
Mansur al Favrashi-Hid'Aji Pouštní nerf
Jak dopadlo podtemno? Šlo do Kelu! *Ba dum tss*


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Úpravy Kelu k diskuzi
PostPosted: 11:17 17. Oct 2018 
Offline
Urozený
User avatar
 Profile

Joined: 14:39 27. Aug 2013
Posts: 2323
Nalkanar wrote:
Jestli to má nahradit zčásti zlou frakci, tak bych domy nechal volné, časem tam můžou být něčí sídla, či domy k pronájmu. Zatím má Kel "jen" byty, které ač jsou prostorné, nejdou použít úplně na gildovní sídla.


Ok dám tam zatím neutrální barák nebo baráky. Mě to aspoň ulehčí práci a pak není problém tam něco doplnit.

A vytvoření guildovních sídel si myslím taky není problém....časem :)

_________________
Abigaill Moon - střelená, praštěná...no dobře prostě vtipkující drobná elfina - princezna Abi

Mireia Chica de Guerra Vasquez - vysoká bojovnice z ciziny s falchionem většinou držící flašku alkoholu - Mireia


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Úpravy Kelu k diskuzi
PostPosted: 20:48 17. Oct 2018 
Offline
Vedoucí týmu Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 15:08 27. Apr 2007
Posts: 11965
Location: Plzeň
Jo, nemusí být za každou cenu všude něco :) Možná bych rád zachoval i podzemní přístav, mohl by po úpravách Podtemna jezdit někam do odlehlé části.

_________________
Vedoucí týmu Thalie


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Úpravy Kelu k diskuzi
PostPosted: 17:38 18. Oct 2018 
Offline
Urozený
User avatar
 Profile

Joined: 14:39 27. Aug 2013
Posts: 2323
Zatím jsem se zběžně díval na tileset toho Kel a Hazru, jsou tam vcelku hezké možnosti.

Hlavně co se trhů týče a dokonce je tam i speciální věc na ty otrokářské trhy.

Otázkou jest jestli to vše do té lokace napcu a nebudu ji muset zvětšit, to ještě odzkouším a uvidím.

Jinak má někdo ještě nějaké návrhy, dotazy či přání?

_________________
Abigaill Moon - střelená, praštěná...no dobře prostě vtipkující drobná elfina - princezna Abi

Mireia Chica de Guerra Vasquez - vysoká bojovnice z ciziny s falchionem většinou držící flašku alkoholu - Mireia


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Úpravy Kelu k diskuzi
PostPosted: 18:20 18. Oct 2018 
Offline
Vedoucí týmu Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 15:08 27. Apr 2007
Posts: 11965
Location: Plzeň
Podle mě je ta lokace už teď dost velká, rozhodně bych nezvětšoval :) To už radši něco nacpat do přístavu nebo do těch okrajových částí.

_________________
Vedoucí týmu Thalie


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Úpravy Kelu k diskuzi
PostPosted: 10:21 19. Oct 2018 
Offline
Urozený
User avatar
 Profile

Joined: 21:02 12. Dec 2013
Posts: 1577
Nedala by se aréna v Kelu nějak aktivně využít? Po RP stránce jsou tam souboje na život a na smrt každodenní záležitost, ale ve skutečnosti na ní padá prach, protože souboje hráču za rok by se nejspíše daly spočítat na prstech jedné ruky. Třeba nějaký systém na bázi balíkáře. Manažer arény by po přijetí "úkolu" do arény spawnul otroka/gladiátora a po doručení hlavy by odměnil hráče penězi/xp. Pochopitelně by to znamenalo práci pro WB, což je vždycky potíž, ale kdyby jó někdo neměl do čeho píchnout. :P :lol:

(Nový)Kel by si možná zasloužil vlastní formu RP-friendly přivýdělku, vzhledem k tomu, že drivá většina stanic pro balíky jsou na severu a na jihu pouze 2 nebo 3 pokud se nepletu.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Úpravy Kelu k diskuzi
PostPosted: 12:53 19. Oct 2018 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16182
Location: Somewhere around nothing
Zeerit wrote:
Nedala by se aréna v Kelu nějak aktivně využít? Po RP stránce jsou tam souboje na život a na smrt každodenní záležitost, ale ve skutečnosti na ní padá prach, protože souboje hráču za rok by se nejspíše daly spočítat na prstech jedné ruky. Třeba nějaký systém na bázi balíkáře. Manažer arény by po přijetí "úkolu" do arény spawnul otroka/gladiátora a po doručení hlavy by odměnil hráče penězi/xp.


Udělat něco takovýho by asi šlo. Něco jako souboje jednoho proti jednomu, ale asi by byl problém, aby tam postava bojovala opravdu bez pomoci z venku (boosty atp.).

_________________
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Úpravy Kelu k diskuzi
PostPosted: 13:00 19. Oct 2018 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 10:07 13. Mar 2012
Posts: 3889
kucik wrote:
Zeerit wrote:
Nedala by se aréna v Kelu nějak aktivně využít? Po RP stránce jsou tam souboje na život a na smrt každodenní záležitost, ale ve skutečnosti na ní padá prach, protože souboje hráču za rok by se nejspíše daly spočítat na prstech jedné ruky. Třeba nějaký systém na bázi balíkáře. Manažer arény by po přijetí "úkolu" do arény spawnul otroka/gladiátora a po doručení hlavy by odměnil hráče penězi/xp.


Udělat něco takovýho by asi šlo. Něco jako souboje jednoho proti jednomu, ale asi by byl problém, aby tam postava bojovala opravdu bez pomoci z venku (boosty atp.).


Nastavit pak, aby v aréně byla jen jedna postava, při průchodu ořezána dispelem, diváci jen na ochozech, na kterých není možné kouzlit? Šlo by něco takového?

PS:...i když se stejně obávám toho, že někdo přijde na způsob, jak jakéhokoliv nastavení kapánek zneužít :( Škoda, nějaká taková aktivita by se mi taky líbila.

_________________
je cosi shnilého ve státě dánském
...ale plíseň je dobrá pro penicilín
z hodně léků však bolí hlava
...a tvoří se závislost
Vhodný čas na odvykací kůru


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Úpravy Kelu k diskuzi
PostPosted: 13:04 19. Oct 2018 
Offline
Urozený
User avatar
 Profile

Joined: 14:39 27. Aug 2013
Posts: 2323
kucik wrote:
Zeerit wrote:
Nedala by se aréna v Kelu nějak aktivně využít? Po RP stránce jsou tam souboje na život a na smrt každodenní záležitost, ale ve skutečnosti na ní padá prach, protože souboje hráču za rok by se nejspíše daly spočítat na prstech jedné ruky. Třeba nějaký systém na bázi balíkáře. Manažer arény by po přijetí "úkolu" do arény spawnul otroka/gladiátora a po doručení hlavy by odměnil hráče penězi/xp.


Udělat něco takovýho by asi šlo. Něco jako souboje jednoho proti jednomu, ale asi by byl problém, aby tam postava bojovala opravdu bez pomoci z venku (boosty atp.).


Možná po vzoru lodního lístku nastavit, tento lístek si koupí za cenu obtížnosti soupeře, souboj začne třeba za minutu, postavu to hodí pak do lokace malé arény, kde jí to sundá kouzla, vyvolá to nepřítele a pokud ho porazí, hodí ji to trofej do invu a vyhodí ji to z lokace. Kde u NPC za trofej dostane prachy. Pokud postava prohraje, tak jí to oživí a vyhodí ji to z lokace a ztratí peníze za lístek.

Podobný finanční systém jako balíky. Samozřejmě soubojů by mohlo být jen pár za den.

_________________
Abigaill Moon - střelená, praštěná...no dobře prostě vtipkující drobná elfina - princezna Abi

Mireia Chica de Guerra Vasquez - vysoká bojovnice z ciziny s falchionem většinou držící flašku alkoholu - Mireia


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Úpravy Kelu k diskuzi
PostPosted: 13:14 19. Oct 2018 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 10:07 13. Mar 2012
Posts: 3889
Puxina wrote:
Možná po vzoru lodního lístku nastavit, tento lístek si koupí za cenu obtížnosti soupeře, souboj začne třeba za minutu, postavu to hodí pak do lokace malé arény, kde jí to sundá kouzla, vyvolá to nepřítele a pokud ho porazí, hodí ji to trofej do invu a vyhodí ji to z lokace. Kde u NPC za trofej dostane prachy. Pokud postava prohraje, tak jí to oživí a vyhodí ji to z lokace a ztratí peníze za lístek.

Podobný finanční systém jako balíky. Samozřejmě soubojů by mohlo být jen pár za den.


*rozzáří se mu očka* ...a to by vážně šlo? :O

_________________
je cosi shnilého ve státě dánském
...ale plíseň je dobrá pro penicilín
z hodně léků však bolí hlava
...a tvoří se závislost
Vhodný čas na odvykací kůru


Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 96 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits