|
View unanswered posts | View active topics
Author |
Message |
Rejty
|
Post subject: Úpravy lokací k diskuzi Posted: 15:50 28. Jan 2020 |
|
Joined: 15:08 27. Apr 2007 Posts: 12262 Location: Plzeň
|
Před pár týdny se upravila na přání hráčů Ivory a v současné době pracuji na úpravách Karathy. V souvislosti s tímto bych byl rád za případné návrhy, co na stávajících lokacích Thalie upravit, vylepšit atd. ku lepší hratelnosti, uvěřitelnosti ve vztahu k reáliím a podobně. Zatím zakládám jedno téma, v případě potřeby to pak rozdělím na jednotlivá témata. Pozor nejedná se o téma na hlášení chyb, to je v příslušné sekci.
_________________ Vedoucí týmu Thalie
|
|
Top |
|
Puxina
|
Post subject: Re: Úpravy lokací k diskuzi Posted: 23:04 28. Jan 2020 |
|
Joined: 14:39 27. Aug 2013 Posts: 2521
|
Osobně nemám k lokacím nějaké výhrady. Většina lokací se mi libí a hodně jsem jich ještě ani neviděl .
_________________ Abigaill Moon - střelená, praštěná...no dobře prostě vtipkující drobná elfina - princezna Abi
Mireia Chica de Guerra Vasquez - vysoká bojovnice z ciziny s falchionem většinou držící flašku alkoholu - Mireia
Lucka Jehlička - malá hobití druidka s medvědem v kapse - Lucka
|
|
Top |
|
RainMan
|
Post subject: Re: Úpravy lokací k diskuzi Posted: 23:20 28. Jan 2020 |
|
|
Šlechtic |
|
Joined: 17:24 04. Jan 2016 Posts: 400
|
Ahoj, já bych asi ocenil nějaký jiný vstup do shardonského hájku. "Star gate" sice vypadá působivě, leč se mi vůbec nelíbí. Nehledě na skutečnost, že je obrovská a není problém se v jejím teleportu ztratit, zvlášť pokud někdo nepoužije pro pohyb šipky. Myslím, že nějaká menší branka (např. obrostlá keřem nebo cokoliv na ten způsob) by se hodila víc.
_________________ Alkin - potulný minnesänger Kulik - seržant Isilské Druhé jízdní
|
|
Top |
|
Pajule
|
Post subject: Re: Úpravy lokací k diskuzi Posted: 23:33 28. Jan 2020 |
|
Joined: 13:23 30. Apr 2007 Posts: 4706 Location: Gremliní nora pod sněhem
|
RainMan wrote: Ahoj, já bych asi ocenil nějaký jiný vstup do shardonského hájku. "Star gate" sice vypadá působivě, leč se mi vůbec nelíbí. Nehledě na skutečnost, že je obrovská a není problém se v jejím teleportu ztratit, zvlášť pokud někdo nepoužije pro pohyb šipky. Myslím, že nějaká menší branka (např. obrostlá keřem nebo cokoliv na ten způsob) by se hodila víc. osobně bych hákej vrátila do lesa.. vim, že to mělo svoje i ic důvody, ale zas je to dávno, tak by se zas mohl odkryt? O:) a hezky zpět do dorenu s nim Jinak co se týče karathy..no asi mi prostě chybí ten Racek na náměstí, byl to takovej středonod, ted tam podle měnikdo ani nezabloudí omylem pomalu a to je škoda
_________________ Nieninquë - legenda Lilien - magie, magie, magie
Keep talking I'm analyzing you.
,,Halapartna is the way of život!" Lusignandnes, 12.8.2020, 23:53, Discord
Thalijský gremlin, creeper první třídy, neRP hráč, bílá vrána
|
|
Top |
|
LDamian
|
Post subject: Re: Úpravy lokací k diskuzi Posted: 10:01 29. Jan 2020 |
|
Joined: 21:02 21. Jun 2007 Posts: 4205
|
Rejty wrote: Před pár týdny se upravila na přání hráčů Ivory a v současné době pracuji na úpravách Karathy. V souvislosti s tímto bych byl rád za případné návrhy, co na stávajících lokacích Thalie upravit, vylepšit atd. ku lepší hratelnosti, uvěřitelnosti ve vztahu k reáliím a podobně. Zatím zakládám jedno téma, v případě potřeby to pak rozdělím na jednotlivá témata. Pozor nejedná se o téma na hlášení chyb, to je v příslušné sekci. Myslíš i přímo v Karatě nebo tam už máš představu a zajímají tě spíš ostatní lokace?
_________________ Půlork BU, bývalý šampión arény. BU! UGHR! Tiefling Merakh a Amadeo Crowley. Aasimar Auriel. Hakavarn Skall Ocellom. Drow Nadas a Malzar Zau'ndar. Elf Melron Sil Naril, hobit Peranoel Thoris, lidé Ramon a Adrian Bach, Taranis a asi dvacet dalších. .o)
Aktivní, kontaktovat kvůli: záseky, questy, aréna a dění v Kel A Hazru
|
|
Top |
|
Rejty
|
Post subject: Re: Úpravy lokací k diskuzi Posted: 10:07 29. Jan 2020 |
|
Joined: 15:08 27. Apr 2007 Posts: 12262 Location: Plzeň
|
LDamian wrote: Myslíš i přímo v Karatě nebo tam už máš představu a zajímají tě spíš ostatní lokace? Ta už byla probrána zde: viewtopic.php?f=105&t=9403Zajímají mě jiné lokace
_________________ Vedoucí týmu Thalie
|
|
Top |
|
RainMan
|
Post subject: Re: Úpravy lokací k diskuzi Posted: 13:46 29. Jan 2020 |
|
|
Šlechtic |
|
Joined: 17:24 04. Jan 2016 Posts: 400
|
Rejty wrote: LDamian wrote: Myslíš i přímo v Karatě nebo tam už máš představu a zajímají tě spíš ostatní lokace? Ta už byla probrána zde: viewtopic.php?f=105&t=9403Zajímají mě jiné lokace Omlouvám se, špatně jsem pochopil první příspěvek. Vyznělo mi z toho nějak, že se to týká Karathy. Co se týká ostatních lokací, pak bych se přimluvil za přidání potvor do lokací a dungů kolem Nových Varů, jak bylo kdysi přislíbeno a dosud se tak nestalo. Přijde mi škoda tak pěkné lokace (a teď nemyslím přímo vesnici) nechat ležet ladem.
_________________ Alkin - potulný minnesänger Kulik - seržant Isilské Druhé jízdní
|
|
Top |
|
Jachym
|
Post subject: Re: Úpravy lokací k diskuzi Posted: 15:26 29. Jan 2020 |
|
Joined: 09:15 21. Jun 2007 Posts: 508 Location: Morava
|
Především jsou to Nové vary . Tento server je vyloženě potřebuje . Střední postavy 16+ se motají okolo Ivory a následkem , toho tam nenajdete jednoho bossa pro 5-8 lvl . Nové vary potřebují dodělat , aby se tam dalo spát a prodávat trofeje. Oni nevypadají nijak špatně jen chtějí zprovoznit . Za Novýma Varama jsem našel poloprázdné dva či tři dungy . Hlavně bych doporučoval dodělat ty Alanijské tygry s bossem se samicí . tygři by měli být stahovatelní jako na ST. A samici bych prosil dát nějakou dost dobrou kůži , (třeba legendární at se vyřeší problém s kůžema. ) V dalším dungu byli nějací obři , (tak na 16 - 22) také ti nejsou dotaženi a hotovy. A uplně vzadu byli ty potvory co byli na prastaré Thalii vpravo před Ivory. (schválně nejmenuji) . -- Co víc by se mi libilo na Thalii ? Třeba to jezero klidu co bylo na levo za udolím větrů na ST. No a chybí nám Krynské Hory a lední medvědi a popř i Yeti. Nejdůležitější jsou ale Nové Vary a jejich okolí. - Děkuji za dočtení.
_________________ Menhiri Dierta
|
|
Top |
|
NesQe
|
Post subject: Re: Úpravy lokací k diskuzi Posted: 15:32 29. Jan 2020 |
|
|
Rytíř |
|
Joined: 19:45 13. Jan 2012 Posts: 599
|
Toho by me vzdy napadlo mraky.
1) V kazdym dungu je jako "dekorace" plno mrtvych, umirajicich nebo jeste stale se pohybujicich tel. Vzdycky me to z nejakyho duvodu stvalo. 2) Hrobky jako takove, vsude samej nemrtvak v Karathskym kralovstvi, ktere je pod taktovkou Juany a Dei-ananga. Clovek ale jen prejde z Ivory do lokace hrbitova a je tam skupina zombie (jen za noci a ne pokazde). Celkove by se alespon me libilo, kdyby tyto hrbitovy a hrobky byli bez bossu a zamcene. Odemknutelne, nebo rozbitelne dvere. Clovek vejde do bezne hrobky a muze ji vykrast s mensi sanci ze mrtvy povstanou aby chranili veci s kterymi byli pohrbeni. 3) majaky, vlastne vsechny majaky na thalii jsou obsazeny potvorama. Kolem plno trosek, taky by bylo hezke kdyby majak byl majakem a ne jen dungem navic. Precejen uz nekomu za tech x let a spoustou stroskotanejch lodi musi byt divny proc majacky neslouzi.
_________________ ------------------ =^.^= Titulovaná sekretářka Rodiny Zručných
|
|
Top |
|
May
|
Post subject: Re: Úpravy lokací k diskuzi Posted: 18:58 29. Jan 2020 |
|
|
Šlechtic |
|
Joined: 23:36 28. Nov 2013 Posts: 453
|
Mě by se líbila Karatha taková jaká byla na ST. Mám na ní spousty sentimentálních vzpomínek. Jenom v méně hranatým stavu, aby vypadala, jak to říct...Skutečněji?
|
|
Top |
|
NesQe
|
Post subject: Re: Úpravy lokací k diskuzi Posted: 14:09 30. Jan 2020 |
|
|
Rytíř |
|
Joined: 19:45 13. Jan 2012 Posts: 599
|
Taky low dungy jsou tak nejak nestastne, taky jsem z tech co furt brblali malo dungu, malo dungu... Ne dungu je az moc! Hodinku beham s postavou pod 10lvl a mam v kapse 10trofeji z bosse. Dungy by to chtelo zredukovat mirne, ale hlavne asi prodlouzit. Kdyz je cely dung o 3-5 potvorach a boss tak to pusobi ze se ve svete hrozne rychle vydela a aby ne kdyz jich sesbiram v kratkem case tolik. K tomu se poji i to ze ceny z lepsich bossu nejsou nijak vyrazne lepsi a behat to low se porad vyplati. + to co rikam porad, jeden clovej pokousejici si na neco vydelat odrovna zabavu z creepeni celemu serveru.
_________________ ------------------ =^.^= Titulovaná sekretářka Rodiny Zručných
|
|
Top |
|
Jachym
|
Post subject: Re: Úpravy lokací k diskuzi Posted: 14:41 30. Jan 2020 |
|
Joined: 09:15 21. Jun 2007 Posts: 508 Location: Morava
|
K těm dungům okolo Ivory pro malé lvli . 1 - bylo by dobré udělat malou upravu ve spojovací jeskyni kde je starý krysodlak. Tou jeskyní se často probíhá do Petroniky a pak i vyšší lvl neodolá a majzne toho starýho krysodlaka po palici a sebere si jeho kůži . Menší lvl tam pak nemá nic. Stačilo by , strčit toho starýho i s pokládkem za ten průchod do další časti jeskyně, kde zatím nic není . Snadná a rychlá uprava , která pomůže. 2 - Nesq ty musíš být už za ten měsíc obíhání a totálního čištění balíků a okolí Ivory , snad už víc jak 10 lvl . Jen upozornuji že některé dungy se před rokem zkracovali , např stonožky, a bylo by jaksi divné je znova natahovat, ale budiž, to je mi jedno. 3 - a za třetí jsem zapoměl co jsem to chtěl. tak příště.
_________________ Menhiri Dierta
|
|
Top |
|
LDamian
|
Post subject: Re: Úpravy lokací k diskuzi Posted: 20:46 30. Jan 2020 |
|
Joined: 21:02 21. Jun 2007 Posts: 4205
|
Chtělo by to ladění potvor co se týče náročnosti a výdělku / expů. Pomoc by mohla statistika toho, co se nejvíc a nejméně běhá.
Třeba osobně mi připadá, že oproti dungům typu želvy/stonožky/štírci/vosy/pavouci/slimáci/mravenci/zemní elementálové/štíři - je většina ostatních věcí expově poměrně málo hodnocena. Přitom zrovna tyto dungy nemají prakticky žádné pasti ani jiné překážky zvyšující obtížnost nebo nutící ke spolupráci více postav, i poklady jsou bez pastí (logicky). Aspoň že mravenci jsou zábavní sami o sobě a kombinace různých potvor nutí pořídit si na ně výbavu na oheň a kyselinu + zajímaví bossové, ale také jsou kolečkovaní až přehnaně, protože chybí dobré alternativy.
Naopak dungeony se skřety (krvavý hvozd jako celek), část dungeonů s nemrtvými... se moc nechodí mi přijde, protože díky kombinaci střelci, nepřátelé s obouručkami a buď imky nemrtvých nebo zákeřáky, pastí a kouzlících je tam výsledná náročnost o dost vyšší než odpovídá jednotlivým potvorám a tedy i expům. Dungeon s pevností skurutů by si zasloužil rozšířit a propracovat aspoň o jedno patro víc, aby konečný boss byl na úrovni šéfky mantikor a byli v oblasti aspoň dva bossové této náročnosti.
Osobně by se mi líbilo i rozšíření dungeonu se lvouny na poušti. To jsou krásné potvory a takhle jich je jen pár na konci poté, co se člověk probije přes džany a džiny (kteří jsou také fajn). Kdyby tam bylo ještě další patro jejich s trochu silnějšími lvouny a nějakými třeba vyššími džiny, bylo by to moc fajn. Ten dung má epický potenciál.
Líbil by se mi spawn boss potvor s šancí třeba 1-5% v některých lokacích na takových těch bočních, málo chozených místech. Klidně s celou skupinkou potvor a mimo systém lovce odměn (protože na toho bosse půjde narazit vzácně).
Na Kryn a Alansijské hory (okolí Nové Vary) se také velmi těším.
_________________ Půlork BU, bývalý šampión arény. BU! UGHR! Tiefling Merakh a Amadeo Crowley. Aasimar Auriel. Hakavarn Skall Ocellom. Drow Nadas a Malzar Zau'ndar. Elf Melron Sil Naril, hobit Peranoel Thoris, lidé Ramon a Adrian Bach, Taranis a asi dvacet dalších. .o)
Aktivní, kontaktovat kvůli: záseky, questy, aréna a dění v Kel A Hazru
|
|
Top |
|
LDamian
|
Post subject: Re: Úpravy lokací k diskuzi Posted: 21:17 30. Jan 2020 |
|
Joined: 21:02 21. Jun 2007 Posts: 4205
|
Normálně podbíhatelný Kořínkov. Ty cestičky nahoře jsou super, je to zpestření a dává to IC obranný smysl. To, že městečko nejde v pohodě podběhnout/oběhnout kromě protlačování se těsně u plotů už tolik ne.
EDIT: A to je tam na té jedné straně dimenzionální kotva.
_________________ Půlork BU, bývalý šampión arény. BU! UGHR! Tiefling Merakh a Amadeo Crowley. Aasimar Auriel. Hakavarn Skall Ocellom. Drow Nadas a Malzar Zau'ndar. Elf Melron Sil Naril, hobit Peranoel Thoris, lidé Ramon a Adrian Bach, Taranis a asi dvacet dalších. .o)
Aktivní, kontaktovat kvůli: záseky, questy, aréna a dění v Kel A Hazru
|
|
Top |
|
NesQe
|
Post subject: Re: Úpravy lokací k diskuzi Posted: 21:18 30. Jan 2020 |
|
|
Rytíř |
|
Joined: 19:45 13. Jan 2012 Posts: 599
|
LDamian wrote: Normálně podbíhatelný Kořínkov. Ty cestičky nahoře jsou super, je to zpestření a dává to IC obranný smysl. To, že městečko nejde v pohodě podběhnout/oběhnout kromě protlačování se těsně u plotů už tolik ne. Ooooo ano kořínkov!
_________________ ------------------ =^.^= Titulovaná sekretářka Rodiny Zručných
|
|
Top |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
| |