Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 00:48 29. Mar 2024

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 35 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next
Author Message
 Post subject: Budoucnost Thalie
PostPosted: 12:50 28. Sep 2021 
Offline
Oficiální informace
User avatar
 WWW  Profile

Joined: 15:37 27. Nov 2007
Posts: 372
Pěkný den,
přinášíme zde tuto anketu, abychom tentokrát, možná poprvé nechali vás, všechny co na Thalii hrajete, tvoříte nebo jste hráli a tvořili, rozhodnout jak si budoucnost Thalie dále představujete.

Text od Shamana:
Shaman88 wrote:
Mnoho let jsem Thalii vyvíjel s tím přinést zábavu všem, tedy hráčům, DM ale i sobě. Ano nebudu to skrývat, Thalii věnuji čas primárně kvůli sobě, protože mě to baví, baví mě tvořit nové a nové mechanisky, mechaniky a systémy pro vás. Mám k Thalii trošku jiný vztah než většina z vás, protože jsem defakto nikdy nebyl aktivním hráčem a přišel jsem na Thalii rovnou tvořit. Tedy jako hráč téměř Thalii neznám, a to se prakticky za ty roky, co jsem tady nezměnilo.
Thalie je obrovská, opakuji to často, ale je to prostě tak. Tým Thalie poslední 2 roky vyvíjel podle vize Thalie2, zkráceně T2, která byla čistě z mé hlavy, a byla celá o tom jak rozkopaný a nekonzistentní modul sjednotit cestou co nejmenších změn a dalo mi spoustu práce o smysluplnosti této vize přesvědčit ostatní členy týmu. Od té doby jsme aktivně pracovali na vývoji, proběhlo asi 9 větších balíků změn (workpackage), rozdrobených do menších celků a aktuálně je v běhu 10. balík cca od konce minulého roku, během kterého se měli aplikovat změny do světa, lokací, spawnů atd… a já u toho doslova vyhořel. Jak jsem psal výše, Thalie je obrovská, balík změn, který se měl promítnout byl obrovský. Udělal jsem 2 sady lokací, stálo mě to 2 dlouhé večery a od té doby jsem neměl již žádnou chuť a pár měsíců jsem se tomu vyhýbal a každé spuštění toolsetu a představa práce, co musí být udělaná ve mě vyvolávala další a další odpor.
Toto se změnilo až v průběhu prázdnin, kdy jsem se dozvěděl o přechodu Equilibrie na NWN Enhanced Edition (dále jen EE). Řekl jsem si, že tvorba v NWN mě baví, a chci ještě dále něco dělat a tak jsem se začal věnovat EE. Doslova ze dne na den, jsem se k tvorbě v NWN zase vrátil a řekl si, že nechci pokračovat tam kde jsem skončil před půlrokem, ale chci něco nového. A začal jsem tvořit - Thalii jak si ji já sám představuji, bez toho abych šel cestou
nejmenších změn, ale cestou k cíli, který řeší vše co mi na Thalii přišlo nesmyslné. A nebál jsem se řezat do zavedených pořádků takovou vervou že nezůstal kámen na kameni. A zároveň jsem se snažil, dělat vše maximálně efektivně.
To bylo cca před 2 měsíci, dobou kterou jsem strávil aktivním vývojem, kdy ráno jsem tvořil vize a přemýšlel o vývoji a po večerech do noci aktivně implementoval. A teprve před pár dny, když už jsem seznal že toho mám dost, jsem s tím vyšel na povrch.

Takže nyní mám větší část jádra nového světa, Thalie pro EE. Ale toto jádro je natolik rozdílné od stávající Thalie, že není možný přímý přechod, a to ani pro postavy ani pro svět jako takový a pro zachování logičnosti reálií by bylo nutné posunout věk světa o cca 200 let dopředu.
Tedy za předpokladu, že bych tento projekt někdy dokončil. Což není rozhodně 100%ní, ale je zde rozhodně větší šance než dokončení T2, které se aktuálně blíží nule.





Nejzásadnější vlastnosti eeThalie, nebo výrazně rozdílné vlastnosti:
1) Svět odstraňuje nedovoluje tvorbu supermanů, systémově snižuje sílu postav na úroveň nebo spíše blíže úrovni běžného obyvatelstva. Maximální úroveň je snížena na 16, veškeré další úpravy světa, mechaniky a systémy s tímto stropem počítají a naplno jej využívají. (Mezi návazné zásahy třeba patří úprava zbrojí, které mají úplně jiné parametry v základu pouze lehké zbroje poskytují bonusy do obranného čísla, střední a těžké zbroje poskytují nemalé pohlcení zranění.)
2) Dosažení maximální úrovně je výrazně snadnější než nyní, ale jejím dosažením vývoj postavy nekončí. Systém rozlišuje 2 míry zkušeností - první bojové definují úroveň postavy a plní je jak časové zkušenosti tak zkušenosti za zabíjení příšer. Druhá míra jsou zkušeností životní, které mají definované milníky (můžeme říct něco jako úrovně). A tyto milníky přidávají další někdy drobné, někdy zásadní bonusy do vývoje postavy (nikoli do mechaniky). Zkušenosti životní plní časové zkušenosti, zkušenosti obržené z výroby, objevování nových lokací a dalších zdrojů. Systém motivuje a zvýhodňuje dlouhohrající postavy.
3) Nový systém smrti, který nemá vůbec vliv na zkušenosti postav. Systém je plně zaintegrovaný do zbylých částí systémů, je navázaný na soustavu questů a roli a pozici Astarotha ve světě. (Blížší informace o tomto systému primárně pro DM)
4) Změna/zjednodušení systému odpočinku a únavy.
5) Obrovská změna craftu - Craft rozdělený na výrobní činnosti (jobs) a očarování. Výrobní činnosti (joby) jsou modulární, je k dispozici paleta vstupů s definováním výstupů. Nastaven tak, aby bylo možné vytvořit desítky řemesel, a jejich tvorba byla snadná - tedy možnost zapojit hráče a DM do tvorby řemesel (např. kovářství, krejčovství, keramika, farmářství, sýrařství a podobně). Očarování naproti tomu definují fixní postupy. Je vázáno čistě na postavu, nikoli na dovednosti hráče. Očarování nemá časovou složku výroby, celkově výrobní činnosti šetří čas. Jejich omezení nekonečné produkce je přímo v mechanismu výroby.
6) Systém zbožnosti (boží oblíbenosti), který podporuje mnohobožství (polyteismus). Pokud postava nečerpá svou sílu přímo z boha, může si zbožnost budovat u více (teoreticky i klidně všech bohů). Zbožnost je pak sice omezená, nikdy nic negarantuje ale boží zásah může postavě pomoci. Naopak postavy čerpající moc od konkrétního boha mohou dosáhnout vyšší úroveň zbožnosti, mají striktnější podmínky ale za určitých okolností jim bůh přímo garantuje danou výhodu. Vliv bohů se promítá do všech faktorů života na Thalii.
7) Snížení magické dostupnosti ve světě. Svět nyní rozlišuje nízkou magii (0-4 okruh) a vysokou magii (5-8 okruh, popř. 4. okruh pro paladina a hraničáře). Magie se dělí na mystickou, božskou a přírodní. Každý typ magie se liší v přístupu k nízké a vysoké magii. Zatímco nízká magie je svým způsobem běžná a svět s ní počítá, vysoká magie je něco nestandardního. Systém je velmi rozsáhlý. Např. božská magie je přímo vázaná na zbožnost.
8) Nový systém pokladů, namísto trofejí postava může získat konkrétní předměty vázané na danou oblast.
9) Úpravy mechaniky, které celý koncept doplňují a podtrhují. Asi nebudu psát konkrétní úpravy, je jich hodně ale všechny jsou primárně k budování jednotné identity světa a pevnějšího navázání mechaniky na reálie.
10) Systém pro podporu spolků, možnost definovat role ve spolku a práva, pokud spolek získá nějakou systémovou výhodu. Správce spolku získává nástroj, kterým může odměňovat členy i nečleny spolku zkušenostmi (množství se pomalu generuje časem v závislosti na velikosti spolku, popř. může DM přidat spolku nějaké zkušenosti)
Systém úkolů (questů) využívající nwn rozhraní v deníku postavy.
11) Interaktivní hádanky do dungeonů.
12) Snížení obtížnosti světa, bezpečné cesty mezi městy.
13) Nové nástroje pro DM, vybírací perzistentní truhly pro výběr konkrétních předmětů. Craftové truhly a batohy umožňující symbolizovat dosud nevydané řemeslo, tedy dát hráčům možnost vyrábět výrobky dle jejich IC příběhu. Systém pro nastavení platu postavám.
14) Podpora nových prvků nekromancie - nová tvorba nemrtvých a golemů.
15) Nové obchody s novými typy výrobků, dynamické byty - s vlastní možností zařizování, unikátní vzhledy povolaných bytostí, opravdové familiary (né bojové příšery, ale mazlíčci, které se ale vyplatí mít sebou vyvolané i v boji). A podobně.
16) A hlavně pak kompletní obměna bytostí ve světě, s potřebnými zásahy do lokací, odpovídající časovému posunu a událostem co se na světě během té doby děly.


Proto se nyní dostáváme k celé pointě toho příspěvku, této ankety.Hlasování, zda tento stav příjmete nebo odmítnete. Tým bude toto rozhodnutí respektovat.
Ještě je nutno podoktnout, že toto rozhodnutí nemá vůbec vliv na aktuální imperiální kampaň.

Rozhodněte se pro jednu z těchto možností:
A) Přijímám možnost nového světa Thalie pod NWN EE. Pokud Shaman, a později ostatní členové týmu nový svět dokončí, tak tento svět v budoucnu Thalii nahradí. Ve chvíli kdy se tento čas bude blížit, Tým Thalie bude o této skutečnosti neprodleně informovat a umožní dokončit příběhy postav ke spokojenosti hráčů, popř. je promítne do budoucího světa.
B) Odmítám možnost nového světa Thalie pod NWN EE. Shaman toho už udělal dost a mám rád Thalii takovou jaká je. Shaman se postará, aby dle vůle DM týmu zrušil poslední úpravy, které provedl (např. zrušení omezení odpočívání v konkrétních lokacích). Poté Shaman opustí aktivní tým Thalie a zůstane jen jako servisní podpora v případě nouze.


Na případné dotazy Shaman odpoví.

Anketa končí v sobotu 9.10. o půlnoci.

_________________
Celý svět je jeviště
a všichni lidé na něm jenom herci...

(William Shakespeare)


Top
 

 Post subject: Re: Budoucnost Thalie
PostPosted: 13:58 28. Sep 2021 
Offline
Nováček
User avatar
 Profile

Joined: 22:26 30. Oct 2014
Posts: 31
Ahoj,
chtěl bych vyjádřit, že to zní velmi dobře, celkově se mi líbí, jak sám popisuje Shaman kolik do toho dal a že je hecnutý v tom pokračovat. Ovšem trochu mě trápí, aby taková velká práce nepadla na zmar toho, že současný stav hrající základný na Thalii se rapidně blíží k nule. Tzn. nerad bych jako někdo komu se tvůj nápad velice líbí, pak viděl, jak končí v tom, že sice svět je nový krásný, pln mechanik a konceptů, co stojí za ozkoušení, ale prázdný od hráčů.

Přemýšleli jste nad obměnou týmu tvůrců Thalie? Za mě by to byl asi největší tahák se k serveru vrátit, pokud proběhli nějaké personální změny. Nemyslím to nikterak zle, chci se jenom zeptat, to jest celé.

Jinak za mě určitě Shaman má podporu, i když můj případný návrat k Thalii je značně spojen s dotazem, který jsem napsal.

_________________
Roland E'lin (další písně: první a druhá)
Rajkir s’Eeikha
-------------------------------------
Damien Darnii: "Dračí krev se nezapře..."
Andell: Badatel...


Top
 

 Post subject: Re: Budoucnost Thalie
PostPosted: 14:15 28. Sep 2021 
Offline
WB Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 09:41 01. Sep 2010
Posts: 9754
Andell wrote:
Ahoj,
chtěl bych vyjádřit, že to zní velmi dobře, celkově se mi líbí, jak sám popisuje Shaman kolik do toho dal a že je hecnutý v tom pokračovat. Ovšem trochu mě trápí, aby taková velká práce nepadla na zmar toho, že současný stav hrající základný na Thalii se rapidně blíží k nule. Tzn. nerad bych jako někdo komu se tvůj nápad velice líbí, pak viděl, jak končí v tom, že sice svět je nový krásný, pln mechanik a konceptů, co stojí za ozkoušení, ale prázdný od hráčů.

Přemýšleli jste nad obměnou týmu tvůrců Thalie? Za mě by to byl asi největší tahák se k serveru vrátit, pokud proběhli nějaké personální změny. Nemyslím to nikterak zle, chci se jenom zeptat, to jest celé.

Jinak za mě určitě Shaman má podporu, i když můj případný návrat k Thalii je značně spojen s dotazem, který jsem napsal.

Snažil jsem se být co nejvíc konkrétní. Buďte taky co nejvíc konkrétní, nikdo vám hlavu neutrhne.
A jasně napište A nebo B, pro tým je to důležité a lépe se to bude sčítat.


Top
 

 Post subject: Re: Budoucnost Thalie
PostPosted: 15:41 28. Sep 2021 
Offline
Mistr
User avatar
 Profile

Joined: 15:13 27. Sep 2012
Posts: 967
Ještě se rozepíšu podrobněji později. Jen se chci zeptat, čas na vyjádření v anketě máme do 10.9.2022? Nebylo myšleno 10.10.?


Top
 

 Post subject: Re: Budoucnost Thalie
PostPosted: 15:46 28. Sep 2021 
Offline
WB Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 09:41 01. Sep 2010
Posts: 9754
Goran wrote:
Ještě se rozepíšu podrobněji později. Jen se chci zeptat, čas na vyjádření v anketě máme do 10.9.2022? Nebylo myšleno 10.10.?

Samouzřejmě do 9.10.
Opraveno.


Top
 

 Post subject: Re: Budoucnost Thalie
PostPosted: 16:49 28. Sep 2021 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 Profile

Joined: 14:21 13. Feb 2010
Posts: 9273
Location: Brno/"Znojmo"
Andell wrote:
Přemýšleli jste nad obměnou týmu tvůrců Thalie? Za mě by to byl asi největší tahák se k serveru vrátit, pokud proběhli nějaké personální změny. Nemyslím to nikterak zle, chci se jenom zeptat, to jest celé.


Tým je vždy otevřen novým zájemcům o vstup. Je tam pár minimálních požadavků, především jde o to, aby se nehlásil někdo naprosto neznámý, aby se tento uchazeč orientoval v reáliích Thalie, ideálně nebyl na místním pranýři se závažnými prohřešky (bugování a jiné podvody) a ideálně když odprezentuje nějakou myšlenku toho, čím by chtěl přispět z hlediska dění.

Minimálně jedna změna v týmu proběhne, ale zatím se řeší některé detaily z toho vyplývající. Plus není zájem, aby vzniklo nějaké zmatení, že změna souvisí s výše zmíněným plánem.


EDIT: za mě A

_________________
.


Top
 

 Post subject: Re: Budoucnost Thalie
PostPosted: 17:13 28. Sep 2021 
Offline
DM Thalie
 Profile

Joined: 20:48 17. Jun 2007
Posts: 1200
Osobně mi tam chybí třetí možnost, která by vyznívala asi takhle:
Shaman zůstane aktivním WB a upraví (nebo přetáhne) stávající Thalii do EE hávu, bez chyb a s novým obsahem, který obohatí hru, bez zásadních velkých zásahů do mechaniky => tahle ta varianta by se mi líbila.

Z čehož se dá správně odhadnout, že se mi navrhnutá varianta způsobu přechodu na EE moc nelíbí, nebo minimálně některé její aspekty.
Hlavně by šlo o wipe a lvl cap, to jsou pro mě velmi těžce překousnutelné věci, které podle mě spíš škodí a vzdalují o kus dál mou vlastní představu jaká by měla Thalie být (a nejvíc se mé představě blížila po technické stránce asi před deseti možná pěti lety). Především wipe je něco, proti čemu jsem vždy velmi bytostně zaujatý.

Je mi jasné že to jde v ruku v ruce s plánovanou změnou mechaniky, ale raději bych, než aby se opět pracovalo na něčem, co snad někdy možná třeba bude v nejasné budoucnosti a co jistě s sebou přinese další technické potíže a výzvy (přestože to nebude slepenec, ale převážně práce jednoho člověka - doufejme, že řádně zdokumentovaná), aby se raději pracovalo na tom co je teď a tady, přestože to není tak jednoduché jako zahodit starý koncept a vybudovat si něco zcela nového.

Každopádně, budu respektovat rozhodnutí většiny a podle situace, mám minimálně do konce Imperiální kampaně (i když, tady to taky závisí na tom, jak se nutná práce rozprostře mezi celý DM tým) v plánu zůstat na DM pozici a jakmile to bude o přechodu na EE jak to vidí Shaman, tak se rozhodnu co dál.

_________________
DM aktivita podle časových možností (případně podle nálady).


Top
 

 Post subject: Re: Budoucnost Thalie
PostPosted: 17:48 28. Sep 2021 
Offline
Mistr
User avatar
 Profile

Joined: 15:13 27. Sep 2012
Posts: 967
Nejdříve asi uvedu svůj pohled.

Thalii mám rád a pokud skomírá, nebo hrozí její zánik, tak by mě to mrzelo.

Možnost A je problematická. Když zabijeme postavy co dělají svět světem a rozbijeme realitu, kterou hráči co se zajímají o reálie mají rádi, svým způsobem to bude zánik Thalie (tak jak ji známe). Otázka co tahle ONT (Opravdu Nová Thalie) může nabídnout jiného. Je na zvážení, zda hráči na RP serveru ze všeho nejvíce touží po systémových nástrojích. I když uznávám, že nabídnuté možnosti jsou opravdu velmi pěkné. Například ten wipe zní dost krutě. Postavy co mají nějaké rodiné vazby budou s tímto svým odkazem zmizeny. Navíc se z pohledu reálií se začne "odznova". Vzpomínky na války, krále, události a vůbec celé životy těch postav zmizí a stane se z toho nezáživná látka dějepisu, která nikoho v novém světě v zásadě nezajímá.


Možnost B je také problematická. Jsou tu různé vlny aktivity a neaktivity hráčů, které se valí skrze čas. Co však stabilně pozoruji je úbytek nově příchozích. Většinou jde o staré hráče co si řekli, že se vrátí, nebo někdo z dalších NWN serverů, kdo je zrovna naštvaný tamní situaci a chce si odpočinout. Rok za rokem tedy klesá aktivita a bez nějaké nové vize se situace asi nezmění. Dost často nové hráče odradí složitá instalace hry a zprovoznění přístupu. Hádám, že EE by něco takového řešilo.

Otázky za mě:

1) Hádám, že přístup do herního světa bude s EE diametrálně snažší?
2)Jsou nějaké zkušenosti z dalších serverů, kde se na EE přešlo? K čemu takový krok vedl?
3) Proč není možnost C o které se zmínil Fryn? Takto by asi bylo pro všechny nejsnažší přijmout nové pořádky.

Aktuálně bych volil A s červeně zvýrazněnou otazkou, zda není možné wipe zmírnit, obejít, nebo úplně vynechat? :D . Pokud by EE přivedla na server novou krev a zajistila tak pokračování projektu a další spoustu zábavy, určitě to je cesta, kterou je třeba zvažovat.


Top
 

 Post subject: Re: Budoucnost Thalie
PostPosted: 18:13 28. Sep 2021 
Offline
DM Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 20:49 21. Jan 2010
Posts: 2779
Location: Tam kde se slunce bojí a měsíc vždy jen nahlédne
A

_________________
Neliaen Fey de Erestor - paladinka Dei-Anangova "Slušnému vychování tě neučili, tam kde tě matka vyvrhla z lůna?"

QamuIs Heg qaq law' lorvIs yInqaq puS.

"Účelem každého života, je smrt." - Agent Smith

DM Galli - "So you have chosen death." / https://youtu.be/f94qpLdX9eA


Top
 

 Post subject: Re: Budoucnost Thalie
PostPosted: 18:23 28. Sep 2021 
Offline
WB Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 09:41 01. Sep 2010
Posts: 9754
Goran wrote:
Otázky za mě:

1) Hádám, že přístup do herního světa bude s EE diametrálně snažší?
2)Jsou nějaké zkušenosti z dalších serverů, kde se na EE přešlo? K čemu takový krok vedl?
3) Proč není možnost C o které se zmínil Fryn? Takto by asi bylo pro všechny nejsnažší přijmout nové pořádky.

1 a 2) Zkušenost ze zahraničí ukazuje na přísun hráčů. Obecně zprovoznění hry je pak otázka "tří kliknutí", koupit na steamu, nainstalovat a spustit. S připojením na svět se automaticky stáhnout všechny haky a jiné nutné soubory, není potřeba žádná registrace na webu a podobné věci, prostě hned hraješ. Prakticky je tato nedostupnost jedním z hlavních důvodů proč nepřicházejí noví hráči ani vyzkoušet hru a dost lidí to vzdá už při instalaci. Mladší generace tím tuplem, je zvyklá hru hrát né složitě instalovat (to je přístup nás starších)
3) Možnost C jsem já sám zamítl. Jednak změny plánované jsou natolik rozsáhlé, že ovlivní každý aspekt života postavy, ale taky nejsou přímo napasovatelné. Postavy žijí ve světě v určité konzistenci, i změna menších věcí naruší konzistenci minulých příběhů a co si budeme povídat o těch větších. Zkušenosti z jiných světů ukazují že určité pseudowipy prakticky nefungují. V praxi to znamená že k osobnímu wipu se pak rozhodne část hráčů, kteří se rozhodnou hrát nové postavy v novém světě, ale na jejich smazané postavy jsou pak navázané vztahy jiných postav.... suma sumárum vzniká paskvil, který působí větší bolest než plný wipe. A v neposlední řadě bych taky zmínil relevely co jsme dělali naposledy. Velmi lituju toho, že jsem na ně kývl. Za večer se většinou zvládla zrelevelovat jedna či 2 postavy. Celkem se relevlovalo asi 150+ postav.Tedy tým v tom utopil neskutečné množství času, které mohl použít pro jiný aktivní vývoj...


Možnost C by byla aktivní pokud by mě práce na stávající Thalii dále bavila, ale mě už ze zábavy zbyla jen frustrace.
Koneckonců mnoho hráčů za poslední rok psalo, že jsem to já, kdo Thalii zabil. Nyní mají všichni možnost se ozvat.


Top
 

 Post subject: Re: Budoucnost Thalie
PostPosted: 18:38 28. Sep 2021 
Offline
Rytíř
User avatar
 WWW  Profile

Joined: 14:04 24. Jul 2011
Posts: 525
Location: In your mind
A)
Po určitých změnách jsme se rozhodly přestat hrát. Nový start na NwN EE je něco co zní pro nás zajímavě a lakavě. Hlavně si myslím že EE jako takový má aspoň nějaký smysl než pokračovat na dnes jíž starým NwN (to už by bylo lepší začít vytvařet vlastní hru)

_________________
Gorag - Neuvěřitelna sila, žadna inteligence. -_Lost_-
Eliathar Elereth - Ten jenž vždy z nervozni v přitomnosti ženy -_R.I.P v Ivory_-
Adriel Bathor Vavelden - Brambory to je moje!
Rhael Etriss - Smrt je jen další začatek


Top
 

 Post subject: Re: Budoucnost Thalie
PostPosted: 19:32 28. Sep 2021 
Offline
Měšťan
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 00:47 21. Jun 2008
Posts: 165
Location: Tokyo
sem pro A souhlasím že ty změny by byly už moc zasadní

_________________
___________________
Vellai Sarco - bělovlasý elf jehož skoro každý zná -aktivní
všichni jsou blázni jen já jsem letadlo.
"Na mě je spolech asi tak jako na odhad v opravně aut" Arnold J. Rimmer
"přestali sme kontrolovat nestvůry pod postelí,když sme si uvědomili že jsou uvnitř nás" autor neznámý


Top
 

 Post subject: Re: Budoucnost Thalie
PostPosted: 20:22 28. Sep 2021 
Offline
Měšťan
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 16:52 27. Aug 2011
Posts: 226
Za mě jednoznačně možnost A. Kratké odůvodnéní: Nwn je zastaralá již nesehnatelná, nwnEE určitě přispěje k oživení thalie, páč prostě jde sehnat . A pokud thalie nějakým zajimavým způsobem zareaguje na ten 200let skok a nasledný wipe, proč ne .... nejlíp sou natom ti co meli elfy :D

_________________
Vladimír Zručný- Velký Válečník s halapartnou
Merroiry- Šílený gnomí mág


Top
 

 Post subject: Re: Budoucnost Thalie
PostPosted: 21:01 28. Sep 2021 
Offline
Šlechtic
User avatar
 Profile

Joined: 18:43 07. May 2009
Posts: 344
A

_________________
Hugo malina z MaliníkuDobré jídlo a řád! A hlavně klid


Top
 

 Post subject: Re: Budoucnost Thalie
PostPosted: 00:29 29. Sep 2021 
Offline
Rytíř
User avatar
 Profile

Joined: 12:57 11. May 2010
Posts: 561
Hraju na Thálii už poměrně dlouho. Za to dobu tu bylo x-vizí, které znamenaly, že v určitých oblastech nezůstal kámen na kameni a začalo se často na „zelené louce“. Jinými slovy došlo k tomu, že stovky hodin práce bylo s prominutím spláchnuto do záchodu a nahrazeno něčím novým. Šaman to nazval vývojem. Za mě to tedy rozhodně vývoj není, nevidím ho. Z mého pohledu nebyla ST horší než to, co vzniklo nyní (něco si mi na ní líbilo více a něco méně). Osobně nevěřím tomu, že by bylo možné vybudovat zcela nový svět, aby měl hráčům co nabídnout v podobném rozsahu jako nynější Thálie. Dle toho, co se píše, tak to bude práce primárně jednoho člověka, který mluví o vyhoření (to může bez problémů přijít znovu, navíc to není poprvé, co Šaman od rozdělané práce odcházel).

Další věcí, co mě děsí, je mechanika. Ze strany Šamana padlo, že stávající stav je snad dle všeho jeho nastavením. Když si vezmu věci jako „balancování zbraní“, tak za mě je to výstřel mimo terč. Vezmu-li v úvahu, že je celá řada potvor imunních na kritické zásahy, tak pak první kategorie opravdu nedává žádný smysl (snad s výjimkou kamy v kombinaci s mnichem), rozdíly mezi kategoriemi jsou propastné (psali to už jiní, že to nastavení je nesmyslné). Podobně třeba domény kněžích, věci typu, vezmeš si doménu temnoty, získáš zdarma feat boj poslepu a můžeš si vzít stínového tanečníka, ač nemáš splněný ani jeden požadavek, opět něco, co je z mého pohledu nesmyslné. Takových „vyvážených“ domén je tam x. Takže pokud bude nastavována mechanika v podobném duchu, tak začínám mít opravdu obavy. Nehledě na levl cup 16, to se mi zdá vcelku málo, pro dost lidí to nebude dostatečně zajímavé a s postavou se pak mohou snadno začít nudit, když tam nebude další postup.

Navíc tu teď vyvstává otázka, zda má smysl logovat a něco ještě na Thalii řešit, když víceméně se to má posunout o nějakých 200 let dopředu, takže bez jakékoliv návaznosti na stávající postavy.

Za mě teda B. Obávám se toho, že se vyhlásí další nová Thálie, v mezi čase samozřejmě nikdo moc hrát nebude (proč taky, když se bude začínat opět od začátku) a nový koncept nebude nikdy dodělán, ač se odhlasovalo, že většina je pro (kvůli časové náročnosti, vyhoření a vyprchání nadšení jako u stávající Thalie)...

Co si taky tak vybavím, tak zaznělo, že další wipe už nebude (to už zaznělo pravda na ST a postavičky začínaly na NT na prvním levlu).

_________________
Nathaniel: nemůžeš-li pomáhat, pak aspoň neubližuj
Lens: mluvka
Sallias


Top
 

Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 35 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits