Námořnické hry!
Hostinec U Bezedného škopku tímto vyhlašuje Námořnické hry za zahájené. Porovnejte síly s dalšími mořskými vlky, ukažte své dovednosti, znalosti a získejte slávu. Mimo to si můžet užít spoustu zábavy. Nikdo nepříjde zkrátka. Každý ze jmenovaných dnů se budou pořádat hry, které rozhodnou o prestižním titulu prvního námořníka Karathy. Všichni dobří obyvatelé města a počestní návštěvníci, se mohou her účastnit.
V sázce je samotný titul prvního námořníka Karathy. Prvenstvím v každé ,ze samostantých her, účastník získá odměnů 10 000 grešlí, zápis do nově založené knihy nejlepších výkonů a jednu vzácnou námořnickou minci. Ten kdo bude na konci soutěže vlastnit nejvíce námořnických minci získává titul prvního námořníka Karathy. Mimo tento titul získává i odměnu v podobě 100 000 stříbrných grešlí, zdobenou listinu obsahující jeho titul a jméno, ale především mistrovsky zdobenou, řemelsně provedenou zlatou šavli s vytepaným jménem nejlepšího námořníka, kterého Karatha doposud viděla.
Remíza
Pokud bude na konci her stav nerozhodný, o prvenství rozhodne soutěž v plavání a pití rumu. Tyto disciplíny a jejich datum konání budou v takovém případě vyhlášeny dodatečně.
Pravdila soutěže
Zde je popis průběhu a seznam pravidel každé soutěže. Vše zde psané bude oznámeno těsně před konáním samotné hry. Podnik si vyhrazuje, v odůvodněných případech, změny a upřesnění pravidel. Je přísně zakázáno jakkoli podvádět. Zjištění takového jednání může, a nejspíše bude vést k nezvratnému vyloučení ze soutěže.
Datum pořádaných her
*5.6. od 19:00* - hod kotvou, páka, vědomostní soutěž část první *12.6. od 19:00* - rybaření, vázání uzlů, pití grogu *18.6. od 19:00* - přetahování na laně, vedomostní soutěž část druhá, pěstní zápas
Herní disciplíny
Hod kotvou
Hod kotvou je známá námořnická kratochvíle. Velikost jednotlivých kotev dosahuje značných rozdílů. Pro tuto hru jsme vybrali kotvu co váží rovný centýř. Hra spočívá ve správném hození kotvy, tak aby letěla co nejdále od vyznačené čáry Upadnutí kotvy se počítá za špatný hod. Nesmíte také při hodu překročit nakreslenou čáru na zemi. Každý ze soutěžících má tři pokusy, počítá se nejlepší hod. Kdo dohodí nejdále, vyhrává. Dovoleno je točit se s kotvou, stejně jako rozběhnutí.
// OOC fungování soutěže.
Během hry hráči operují se svým číslem síly. Číslo síly se vypočítá následovně. 12 + základní bonus za sílu (tedy bez kouzel, předmětu atd ). Pokud máte sílu 14, je váš bonus 2. Tedy hážete číslem 14. To provedete tak, že napíšete "/pc hod 1k14". Číslo, které vám padne značí počet loktů, který překonala kotva po odečtení čísla 5. Pokud hodíte číslo 5 a méně, znamená to, že se vám hod naprosto nevydařil, kotva vám upadla na nohu, letěla za vás, po nějakém divákovi, nebo jakákoliv uvěřitelná situace, která vás napadne.
Neděste se, je to daleko snadnější, než to vypadá, před hrou bude provedena pečlivá instruktáž.
Páka
Bude probíhat podle obecně známé hry v páku. Tedy, dva soupeři se posadí proti sobě a sílou svých paží se snaží dostat ruku soupeře na stůl. Každý hráč soupeří postupně s každým. Pokud je hra nerozhodná, dosovadní vítězové poměří síly znovu mezi sebou.
// OOC fungování soutěže.
Během hry hráči operují se svým číslem síly. Číslo síly se vypočítá následovně. 12 + základní bonus za sílu (tedy bez kouzel, předmětu atd). Pokud máte sílu 14, je váš bonus 2. Tedy hážete číslem 14. To provedete tak, že napíšete "/pc hod 1k14". Hráči vždy hodí proti sobě a ten s vyšším číslem vyhrává. Pokud hodí stejné číslo, počítá se to, jako remíza. Souboj vyhraje ten, kdo třikrát v řadě přehodí vítězně soupeře.
Neděste se, je to daleko snadnější, než to vypadá, před hrou bude provedena pečlivá instruktáž.
Vědomostní soutěž část první a druhá
Soutěž se bude skládat z deseti otázek. Hráči budou mít čas nad každou otázkou v klidu přemýšlet. Své odpovědi mohou psát na připravené papírky. Během soutěže není dovoleno odcházet, ani nahlížet do žádných knih. Stejně tak je zakázáno vykřikovat odpovědi nahlas. Hráč, nebo hráči s nejvyšším počtem správných odpovědí vyhrávají.
Rybaření
Tato krásná odpočinková soutěž bude probíhat v malebné zátoce, mezi skalami, za rybářskou osadou. Cílem je v určeném čase chytit co nejvyšší počet ryb. Jednotlivé ryby jsou podle vzácnosti ohodnocené následovně:
žralok - 1 bod modřinka - 3 body treska - 6 bodů vzácný úlovek jiného mořského tvora - 6 bodů rozlobený podvodní brouk, či jiné neřádstvo a harampádí - 0 bodů
Úlovky můžete vkládat do připravených košů, z kterých budou po vypršení času odebrány a přepočítány. K chytání ryb je možno použít vlastní rybářský prut, nebo některý z přichystaných. Rybolov pomocí sítě, kouzel, alchymie, nebo čehokoliv jiného není dovolen. Jako návnadu je možno použít připravených žížal, či chleba. Pokud si přinesete návnadu vlastní, je nutné ji předložit ke kontrole. Na samotné chytání bude vymezen čas přesně jedné hodiny. Kdo za tuto dobu nachytá nejvíce bodů, vyhrává. Tato soutěž je dobročinná, úlovky budou následně předány sirotčinci, případně rozděleny chudým a potřebným.
Vázání uzlů
Soutěž zaměřená na prověření šikovnosti účastníků. Průběh se skládá vždy z popisu a ukázky vázání konkrétního uzlu. Vázat se pak budou tři druhy uzlů. Lodní smyčka, burlacká smyčka a flámský uzel. Soutěžící musí za určený čas uvázat co nejvyšší počet těchto uzlů, ten co jich dovede uvázat nejvíce vyhrává. Pokud se vyskytne nerozhodný výsledek u jednoho z uzlů, dotyční nerozhodní se spolu utkají znovu.
// OOC fungování soutěže.
Během hry hráči operují se svým číslem obratnosti. Číslo obratnosti se vypočítá následovně. 12 + základní bonus za obratnost (tedy bez kouzel, předmětu atd). Pokud máte obratnost 14, je váš bonus 2. Tedy hážete číslem 14. To provedete tak, že napíšete "/pc hod 1k14". Číslo které při hodu padne znamená počet uzlů, který dovedli ve vyměřeném čase uvázat. Ten kdo uváže nejvyšší počet uzlů, vyhrává.
Neděste se, je to daleko snadnější, než to vypadá, před hrou bude provedena pečlivá instruktáž.
Pití grogu
V této soutěži se bude pít silný námořnický grog. Toto pití bude poskytnuto soutěžícím po dobu soutěže v neomezené míře a zcela zdarma. Všichni soutěžící se vždy chopí svých korbelů a vypijí je. Na tento čin jim bude poskytnut přiměřeně dlouhý čas. Na znamení, že je grog vypit otočí korbel dnem vzhůru a položí ho na stůl. Po každém pátém grogu bude možnost krátce si odskočit. Není dovoleno grog plivat, rozlévat na sebe, či po okolí, či s ním dělat cokoliv jiného, než jej vypít. Kdokoliv nedopije byť jediný grog v řadě, hru opouští a na další pití zdarma nemá nárok. Pro případ nouze bude mít každý soutěžící vedle sebe připravené vědro. Vyhrává ten, kdo vypije nejvíce celých grogů.
// OOC fungování soutěže:
Každý hráč má k dispozici 7 životů. A během hry hráči operují se svým číslem výdrže, kterým háže při každé rundě. Číslo výdrže se vypočítá následovně. 12 + základní bonus do odolnosti (tzn bez všech bonusů z kouzel či výzbroje). Postava, která má celkově 14 odolnost, má bonus do odolnosti 2. Tedy operuje s číslem výdrže 14. Při každé rundě musí postava přehodit polovinu základního čísla, tedy musí hodit 7 a více. Pokud nepřehodí, odečte se jí jeden bod života.Kdo nemá body vypadává (samozřejmě můžete z RP důvodů odstoupit po vypití libovolného počtu grogů. Hod se provádí pomoci /pc hod 1k14 (14 je hodnota z výše uvedeného příkladu, vy můžete mít odlišnou)
Neděste se, je to daleko snadnější, než to vypadá, před hrou bude provedena pečlivá instruktáž.
Přetahování na laně
Známa hra spočívající v přemožení soupeře na druhém konci lana. Ten kdo dovede silněji zabrat stáhne soupeře přes čáru, a tím vyhrává. Soutěž bude probíhat mezi jednotlivci. Každý se utká s každým. V případě, že bude výsledek nerozhodně, ti s nejvyšším počtem výher se spolu utkají ještě jednou.
// OOC fungování soutěže.
Během hry hráči operují se svým číslem síly. Číslo síly se vypočítá následovně. 12 + základní bonus za sílu (tedy bez kouzel, předmětu atd). Pokud máte sílu 14, je váš bonus 2. Tedy hážete číslem 14. To provedete tak, že napíšete "/pc hod 1k14". Hráči vždy hodí proti sobě a ten s vyšším číslem vyhrává. Pokud hodí stejné číslo, počítá se to, jako remíza. Souboj vyhraje ten, kdo třikrát v řadě přehodí vítězně soupeře.
Neděste se, je to daleko snadnější, než to vypadá, před hrou bude provedena pečlivá instruktáž.
pěstní zápas
V pěstním zápase proti sobě nastoupí vždy dva bijci. Všichni bijci pak změří síly se všemi ve dvou zápasech, dokud nebude jediného vítěze. Pokud bude výsledek nerozhodný, následuje třetí zápas, mezi těmi, kteří jsou nerozhodně. Celý průběh bude sledován, jak z pohledu dodržení pravidel, tak dohledem nad zdravým soutěžících. Je zakázáno používat magii, všechny druhy zbraní, lektvary, zbroje a brnění. Taktéž nesmí dojít k útokům pod pás, útoku na ležícího, či jiným zákeřnostem. Nesmíte na sobě mít plášť, prsteny, naušnice či tvrzené rukavice. K duelu bude oběma zápasníkům poskytnut bojový úbor. Bojuje se tak dlouho, dokud jeden nepadne a nezůstane ležet, nebo se nevzdá. Boj může také přerušit rozhodčí.
// OOC fungování soutěže:
V inventáři je třeba mít nasazený jediný předmět a to bojový úbor, který dostanete. Je možné používat srážení, zákeřné útoky, pokud to není útok na ležícího, nebo jinak zneschopněného soupeře. Taktéž útok v obraně a další, čistě bojové dovednosti. Pokud si nejste jistí, zeptejte se před zápasem. JE BEZPODMÍNEČNĚ NUTNÉ MÍT ZAPNUTÁ STÍNOVÁ ZRANĚNÍ, OVEŘTE SI TO DVAKRÁT, POKUD NEVÍTE ZEPTEJTE SE!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
*k celé zprávě je připojena malba řemeslně krásně provedené zlaté šavle, i s pochvou*
Attachments: |
zlata_savle.jpg [ 457.35 KiB | Viewed 5018 times ]
|
|