 |
View unanswered posts | View active topics
Author |
Message |
davidsoft
|
Post subject: Plavání v Neverwinter Nights apod. Posted: 17:09 18. Jan 2012 |
|
Joined: 10:27 08. Mar 2011 Posts: 326
|
|
Top |
|
XŠevyX
|
Post subject: Re: Plavání v Neverwinter Nights apod. Posted: 17:19 18. Jan 2012 |
|
Joined: 13:58 03. Oct 2009 Posts: 541 Location: R.p.R
|
To je parádní  Opravdu skvělá práce 
_________________ ============= Seart
|
|
Top |
|
davidsoft
|
Post subject: Re: Plavání v Neverwinter Nights apod. Posted: 17:23 18. Jan 2012 |
|
Joined: 10:27 08. Mar 2011 Posts: 326
|
Děkuji za uznání. S tou vlastní animací příliš spokojen nejsem (zejména pohyby rukou mi připadají trochu nerealistické), ale v tvorbě animací nejsem profesionál. Hlavně že to přepínání funguje.
_________________ Ester Krejčí -- Moje vinná réva, sestry Janů, Vojtěch Verner, Jana Zlomilová a další. Netradiční inteligentní seriál z prostředí gymnázia. <Aktivita ve hře: neaktivní> [Desatero přikázání pro role-playera] [Hry na hrdiny: Teorie RPG]
|
|
Top |
|
XŠevyX
|
Post subject: Re: Plavání v Neverwinter Nights apod. Posted: 17:25 18. Jan 2012 |
|
Joined: 13:58 03. Oct 2009 Posts: 541 Location: R.p.R
|
Jistě, tam jde hlavně o ten princip, že se postava může pohybovat pod hladinou. Podle mě je to skvělé
_________________ ============= Seart
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Plavání v Neverwinter Nights apod. Posted: 17:33 18. Jan 2012 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
Fakt pěkný.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
zachy
|
Post subject: Re: Plavání v Neverwinter Nights apod. Posted: 17:50 18. Jan 2012 |
|
Joined: 13:55 05. Oct 2008 Posts: 1491
|
Pěkný, konečně bude craftové povolání lovec perel 
_________________ Jake Buchar, Kybernautický detektiv A když se to těm ouřadům na radnici nelíbí, můžou si strčit do tý svý zazobaný zadnice tenhle prostředníček a tak hluboko, až budou pištět jako prasata na líbánkách!
Azhael Morten Hbitý tiefling s vyššími zájmy, uctívač Helgarona a prince pekla Astarotha Grombo Omborg Vychytralý půlkork s velikými ambicemi, PRASOBIJEC
|
|
Top |
|
davidsoft
|
Post subject: Re: Plavání v Neverwinter Nights apod. Posted: 18:30 18. Jan 2012 |
|
Joined: 10:27 08. Mar 2011 Posts: 326
|
KaTo wrote: *dívá se jak plavou a napadá ho* ...že bez vody by takhle mohli..některé "xenotypy" i lítat, ne?*  Správná úvaha. Nebo lézt po stromech. 
_________________ Ester Krejčí -- Moje vinná réva, sestry Janů, Vojtěch Verner, Jana Zlomilová a další. Netradiční inteligentní seriál z prostředí gymnázia. <Aktivita ve hře: neaktivní> [Desatero přikázání pro role-playera] [Hry na hrdiny: Teorie RPG]
|
|
Top |
|
Shaman88
|
Post subject: Re: Plavání v Neverwinter Nights apod. Posted: 20:24 18. Jan 2012 |
|
Joined: 09:41 01. Sep 2010 Posts: 9754
|
Dobrá práce. Jelikož se v tom vůbec nevyznám, tak bych měl otázku. Funguje to takhle i když není povrch lokace deska? - jak pak fungují ty výškové úrovně.
|
|
Top |
|
Bahnak
|
Post subject: Re: Plavání v Neverwinter Nights apod. Posted: 20:34 18. Jan 2012 |
|
Joined: 16:25 16. Nov 2008 Posts: 6579 Location: Praha
|
Dobrá otázka  I když jedna featura by pak mohla plnit rovnou tři věci: Plavání, šplhání a krtek 
_________________ KDVP Kucik:153, Bahnak:175, Drake: 48, Fryn:163, Klobouk:19, Derken:8, Vejk:8, Nomis -16, Terka:1
|
|
Top |
|
Shaman88
|
Post subject: Re: Plavání v Neverwinter Nights apod. Posted: 20:38 18. Jan 2012 |
|
Joined: 09:41 01. Sep 2010 Posts: 9754
|
A zajímalo by mě jestli je možné udělat i bojové animace - ve stylu - kop s otočkou, podkopnutí nohou, kop do rozkroku....
|
|
Top |
|
Derken-
|
Post subject: Re: Plavání v Neverwinter Nights apod. Posted: 20:51 18. Jan 2012 |
|
Joined: 22:02 12. Mar 2010 Posts: 4748 Location: Kahzet, město smlouvy
|
Klobouk dolů kámo, jsi fakt borec !! 
_________________ Tvůrce a ničitel ------- Neaktivní ------- .: Damian je můj rypák a Xantipka má bohyně :.
|
|
Top |
|
slencak
|
Post subject: Re: Plavání v Neverwinter Nights apod. Posted: 21:16 18. Jan 2012 |
|
Joined: 23:13 14. May 2010 Posts: 555 Location: Khar-Durn
|
*uznale zabručí* ....když vemeš v potaz trpasličí lásku k vodě, máš hned ve výpočtu o jednu rasu méně 
_________________ S bratrstvem oceli nikdy na věčné časy a nikdy jinak....ten s Leprou. [color=#804000]Gorhunk Dračí kůžeProtector of mankind! Hrdinný trpaslík, který se pouze s pivem v ruce pustil do klepetnatce a nakonec padl vyčerpán k zemi http://www.youtube.com/watch?v=gD5tU-5NXd4
|
|
Top |
|
davidsoft
|
Post subject: Re: Plavání v Neverwinter Nights apod. Posted: 21:40 18. Jan 2012 |
|
Joined: 10:27 08. Mar 2011 Posts: 326
|
Shaman88 wrote: Dobrá práce. Jelikož se v tom vůbec nevyznám, tak bych měl otázku. Funguje to takhle i když není povrch lokace deska? - jak pak fungují ty výškové úrovně. Výškové úrovně fungují tak, že postava plave v určité výšce nad povrchem podlahy. Když tedy podlaha není rovná, postava se patřičným způsobem přesune nahoru/dolu tak, že její svislá vzdálenost od podlahy zůstane zachována. Shaman88 wrote: A zajímalo by mě jestli je možné udělat i bojové animace - ve stylu - kop s otočkou, podkopnutí nohou, kop do rozkroku.... Původní bojové animace by měly fungovat, jen možná nebudou vypadat realisticky, protože model je ve vodě otočený. Fungují všechny animace kromě "walk", "run" a "pause1", které jsou přepsány animacemi plavání. Dokonce i animace úkroků doleva/doprava jsou zachovány, což by se dalo považovat za bug. Speciální bojové animace pro plavací fenotypy je technicky možné vložit do animačního supermodelu plavání, a přepsat tak jejich standardní verze bez ovlivnění jiných fenotypů, takže ano, udělat i speciální bojové animace je možné.
_________________ Ester Krejčí -- Moje vinná réva, sestry Janů, Vojtěch Verner, Jana Zlomilová a další. Netradiční inteligentní seriál z prostředí gymnázia. <Aktivita ve hře: neaktivní> [Desatero přikázání pro role-playera] [Hry na hrdiny: Teorie RPG]
|
|
Top |
|
Fryn
|
Post subject: Re: Plavání v Neverwinter Nights apod. Posted: 21:44 18. Jan 2012 |
|
 |
DM Thalie |
|
Joined: 20:48 17. Jun 2007 Posts: 1246
|
Za tu dobu co jsem u NWN mě stále nepřestává udivovat. Parádní, moc rád bych tohle viděl přímo v akci.
_________________ DM aktivita podle časových možností (případně podle nálady).
|
|
Top |
|
Shaman88
|
Post subject: Re: Plavání v Neverwinter Nights apod. Posted: 21:52 18. Jan 2012 |
|
Joined: 09:41 01. Sep 2010 Posts: 9754
|
davidsoft wrote: Shaman88 wrote: Shaman88 wrote: A zajímalo by mě jestli je možné udělat i bojové animace - ve stylu - kop s otočkou, podkopnutí nohou, kop do rozkroku.... Původní bojové animace by měly fungovat, jen možná nebudou vypadat realisticky, protože model je ve vodě otočený. Fungují všechny animace kromě "walk", "run" a "pause1", které jsou přepsány animacemi plavání. Dokonce i animace úkroků doleva/doprava jsou zachovány, což by se dalo považovat za bug. Speciální bojové animace pro plavací fenotypy je technicky možné vložit do animačního supermodelu plavání, a přepsat tak jejich standardní verze bez ovlivnění jiných fenotypů, takže ano, udělat i speciální bojové animace je možné. No já myslel bez plavání, prostě do standartního boje.... Prostě nové bojové schopnosti jako srážení nebo vířivý útok. Lidi se o to pokoušeli na hodně RP světech, ale nemeli moc animace takze to jen vypisovali do chatu jako stav. Takže by to bylo celkem brutální... 
|
|
Top |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|  |