Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 22:12 28. Mar 2024

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Post new topic Reply to topic  [ 54 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next
Author Message
 Post subject: Re: Plavání v Neverwinter Nights apod.
PostPosted: 13:11 26. Jan 2012 
Offline
Šlechtic
User avatar
 WWW  Profile

Joined: 10:27 08. Mar 2011
Posts: 326
Shaman88 wrote:
Mě se to taky líbí, ale jak píšeš má to spoustu nevýhod.
Mě se nejvíce líbilo zatím to plávání, přemýšlel jsem zda by se to nedalo ve všech lokacích s tím že hluboká voda k plavání by byla vyznačená triggerem - a v něm by to dynamicky vypočítavalo osu z tak aby postava vždy plavala na hladině a po opuštění triggeru by postava opět chodila.
Ano, takové řešení je možné. Limitující je počet fenotypů (četl jsem, že funkcí SetPhenoType() lze nastavit pouze fenotypy v rozsahu 0 až 99), takže úrovní může být jen limitovaný počet. Také by bylo potřeba dořešit, co se stane, když se někdo pokusí vjet do vody na koni.

Nedostatkem je, že by to bylo pracné. Výrobu modelů fenotypů (pfh44.mdl, pmh44.mdl, pfe44.mdl atd.) lze automatizovat, ale i naprogramování takového programu zabere nějaký čas a blíží se pro mě náročný semestr se spoustou školních projektů a prací na diplomové práci :act_42: . Pokud budete mít zájem, mohu vám vysvětlit, jak to funguje, a co je potřeba udělat, aby to fungovalo. Zbytek práce nechám na vás.

Nemám námitky proti použití předvedených technologií (včetně animací plavání) v kterémkoliv modulu. Patentované je nemám :ewink:, a pokud někomu k něčemu prospěšnému budou, budu rád.

_________________
Ester Krejčí -- Moje vinná réva, sestry Janů, Vojtěch Verner, Jana Zlomilová a další. Netradiční inteligentní seriál z prostředí gymnázia.
<Aktivita ve hře: neaktivní>
                                                                                                                                
[Desatero přikázání pro role-playera]   [Hry na hrdiny: Teorie RPG]


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Plavání v Neverwinter Nights apod.
PostPosted: 13:21 26. Jan 2012 
Offline
WB Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 09:41 01. Sep 2010
Posts: 9754
Počkat ono to jako staticky je nastaveno v jaké výšce se plave? To nejde naprosto dynamicky měnit za běhu?


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Plavání v Neverwinter Nights apod.
PostPosted: 13:24 26. Jan 2012 
Offline
Šlechtic
User avatar
 WWW  Profile

Joined: 10:27 08. Mar 2011
Posts: 326
Existuje jen konečně mnoho předem zvolených výšek, mezi kterými lze dynamicky přepínat. Doporučuji podívat se na skripty v tom demo-modulu, ze kterých je to celkem zřejmé (přepínání probíhá funkcí SetPhenoType(), které se předávají celá čísla). V demo-modulu je zvoleno 9 hodnot po půl metru (podle mého soudu v praxi není větší přesnost potřeba) a desátá +8 metrů.

//edit: Ještě drobnost: Výšku kamery lze dynamicky měnit funkcí SetCameraHeight() nebo SetCameraFacing().

_________________
Ester Krejčí -- Moje vinná réva, sestry Janů, Vojtěch Verner, Jana Zlomilová a další. Netradiční inteligentní seriál z prostředí gymnázia.
<Aktivita ve hře: neaktivní>
                                                                                                                                
[Desatero přikázání pro role-playera]   [Hry na hrdiny: Teorie RPG]


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Plavání v Neverwinter Nights apod.
PostPosted: 13:48 26. Jan 2012 
Offline
WB Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 09:41 01. Sep 2010
Posts: 9754
Hmm tak to by pak využitelné moc nebylo.....


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Plavání v Neverwinter Nights apod.
PostPosted: 14:45 26. Jan 2012 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 01:53 05. Dec 2010
Posts: 4507
Location: Land Down Under
ale bylo, šlo by vytvářet lokace, kde by mohly postavy plavat třeba přes řeku nebo jezero. Samozřejmě s jednou statickou výškou (holt oželet potápění)

_________________
Ignore list: Theogil I, Krysak, Koninho87, Kokosak, Grin, efu_redo

Pain is temporary. Victory is forever.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Plavání v Neverwinter Nights apod.
PostPosted: 15:18 26. Jan 2012 
Offline
WB Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 09:41 01. Sep 2010
Posts: 9754
Prasokralik wrote:
ale bylo, šlo by vytvářet lokace, kde by mohly postavy plavat třeba přes řeku nebo jezero. Samozřejmě s jednou statickou výškou (holt oželet potápění)

A jako šlo by to, ale nebyl by to plynulý přechod mezi chůzí a plavání - musel by tam být triger který by tě portnul do vody a pak druhý který by tě zase hodil na sucho.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Plavání v Neverwinter Nights apod.
PostPosted: 15:30 26. Jan 2012 
Offline
Urozený
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 17:07 12. Nov 2008
Posts: 2163
Location: Praha
To není přeci tak hrozné ne?


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Plavání v Neverwinter Nights apod.
PostPosted: 16:07 26. Jan 2012 
Offline
Urozený
User avatar
 Profile

Joined: 18:40 28. Dec 2009
Posts: 1530
Location: Buran z Buranova
Není, na koně se taky nenasedá plynule.

_________________
"Géniové vymírají.. Einstein umřel, Picasso umřel a mě je taky nějak blbě.."


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Plavání v Neverwinter Nights apod.
PostPosted: 16:16 26. Jan 2012 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16269
Location: Somewhere around nothing
To je něco trochu jiného. Jde o to, že oblast kde plaveš a oblast kde chodíš musí být oddělená přechodem.

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Plavání v Neverwinter Nights apod.
PostPosted: 16:25 26. Jan 2012 
Offline
Ďábel
User avatar
 WWW  Profile

Joined: 01:37 21. Feb 2008
Posts: 5869
To snad tolik nevadí, ne? Přechod může být i uvnitř lokace.

_________________
hyperpasivní myšohryz
pokud mi píšete na ICQ, napište co chcete
jsem jenom autor. číst ty reálie musíte sami...


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Plavání v Neverwinter Nights apod.
PostPosted: 16:31 26. Jan 2012 
Offline
WB Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 09:41 01. Sep 2010
Posts: 9754
Jo ale to tak nějak ztrácí smysl. To už je lepší dát normální průchozí vodu, než cpát tam přechod.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Plavání v Neverwinter Nights apod.
PostPosted: 16:50 26. Jan 2012 
Offline
Šlechtic
User avatar
 WWW  Profile

Joined: 10:27 08. Mar 2011
Posts: 326
kucik wrote:
To je něco trochu jiného. Jde o to, že oblast kde plaveš a oblast kde chodíš musí být oddělená přechodem.
Nemusí. Proč by musela být oddělená přechodem? S tím triggerem by to přece fungovalo, jen by musel dost přesně kopírovat pobřeží a "walkable" voda je samozřejmě podmínkou.

_________________
Ester Krejčí -- Moje vinná réva, sestry Janů, Vojtěch Verner, Jana Zlomilová a další. Netradiční inteligentní seriál z prostředí gymnázia.
<Aktivita ve hře: neaktivní>
                                                                                                                                
[Desatero přikázání pro role-playera]   [Hry na hrdiny: Teorie RPG]


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Plavání v Neverwinter Nights apod.
PostPosted: 17:04 26. Jan 2012 
Offline
WB Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 09:41 01. Sep 2010
Posts: 9754
Přechod a trigger je vlastně to samé.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Plavání v Neverwinter Nights apod.
PostPosted: 17:06 26. Jan 2012 
Offline
Šlechtic
User avatar
 WWW  Profile

Joined: 10:27 08. Mar 2011
Posts: 326
Shaman88 wrote:
Přechod a trigger je vlastně to samé.
To není pravda. Existují triggery (spouště), které nejsou přechody - nejde na ně kliknout a při aktivaci postavu nikam nepřenesou. A naopak existují přechody, které nejsou triggery - dveře.

_________________
Ester Krejčí -- Moje vinná réva, sestry Janů, Vojtěch Verner, Jana Zlomilová a další. Netradiční inteligentní seriál z prostředí gymnázia.
<Aktivita ve hře: neaktivní>
                                                                                                                                
[Desatero přikázání pro role-playera]   [Hry na hrdiny: Teorie RPG]


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Plavání v Neverwinter Nights apod.
PostPosted: 17:16 26. Jan 2012 
Offline
WB Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 09:41 01. Sep 2010
Posts: 9754
No zhruba v každém případě bez přechodu to plavání neuděláš.
Prostě musí tě to přenést na pozici ve vodě - to jestli je to klikatelný přechod nebo automaticky je už detail.


Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 54 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits