|
View unanswered posts | View active topics
Author |
Message |
davidsoft
|
Post subject: Re: Plavání v Neverwinter Nights apod. Posted: 13:11 26. Jan 2012 |
|
Joined: 10:27 08. Mar 2011 Posts: 326
|
Shaman88 wrote: Mě se to taky líbí, ale jak píšeš má to spoustu nevýhod. Mě se nejvíce líbilo zatím to plávání, přemýšlel jsem zda by se to nedalo ve všech lokacích s tím že hluboká voda k plavání by byla vyznačená triggerem - a v něm by to dynamicky vypočítavalo osu z tak aby postava vždy plavala na hladině a po opuštění triggeru by postava opět chodila. Ano, takové řešení je možné. Limitující je počet fenotypů (četl jsem, že funkcí SetPhenoType() lze nastavit pouze fenotypy v rozsahu 0 až 99), takže úrovní může být jen limitovaný počet. Také by bylo potřeba dořešit, co se stane, když se někdo pokusí vjet do vody na koni. Nedostatkem je, že by to bylo pracné. Výrobu modelů fenotypů (pfh44.mdl, pmh44.mdl, pfe44.mdl atd.) lze automatizovat, ale i naprogramování takového programu zabere nějaký čas a blíží se pro mě náročný semestr se spoustou školních projektů a prací na diplomové práci . Pokud budete mít zájem, mohu vám vysvětlit, jak to funguje, a co je potřeba udělat, aby to fungovalo. Zbytek práce nechám na vás. Nemám námitky proti použití předvedených technologií (včetně animací plavání) v kterémkoliv modulu. Patentované je nemám , a pokud někomu k něčemu prospěšnému budou, budu rád.
_________________ Ester Krejčí -- Moje vinná réva, sestry Janů, Vojtěch Verner, Jana Zlomilová a další. Netradiční inteligentní seriál z prostředí gymnázia. <Aktivita ve hře: neaktivní> [Desatero přikázání pro role-playera] [Hry na hrdiny: Teorie RPG]
|
|
Top |
|
Shaman88
|
Post subject: Re: Plavání v Neverwinter Nights apod. Posted: 13:21 26. Jan 2012 |
|
Joined: 09:41 01. Sep 2010 Posts: 9754
|
Počkat ono to jako staticky je nastaveno v jaké výšce se plave? To nejde naprosto dynamicky měnit za běhu?
|
|
Top |
|
davidsoft
|
Post subject: Re: Plavání v Neverwinter Nights apod. Posted: 13:24 26. Jan 2012 |
|
Joined: 10:27 08. Mar 2011 Posts: 326
|
Existuje jen konečně mnoho předem zvolených výšek, mezi kterými lze dynamicky přepínat. Doporučuji podívat se na skripty v tom demo-modulu, ze kterých je to celkem zřejmé (přepínání probíhá funkcí SetPhenoType(), které se předávají celá čísla). V demo-modulu je zvoleno 9 hodnot po půl metru (podle mého soudu v praxi není větší přesnost potřeba) a desátá +8 metrů.
//edit: Ještě drobnost: Výšku kamery lze dynamicky měnit funkcí SetCameraHeight() nebo SetCameraFacing().
_________________ Ester Krejčí -- Moje vinná réva, sestry Janů, Vojtěch Verner, Jana Zlomilová a další. Netradiční inteligentní seriál z prostředí gymnázia. <Aktivita ve hře: neaktivní> [Desatero přikázání pro role-playera] [Hry na hrdiny: Teorie RPG]
|
|
Top |
|
Shaman88
|
Post subject: Re: Plavání v Neverwinter Nights apod. Posted: 13:48 26. Jan 2012 |
|
Joined: 09:41 01. Sep 2010 Posts: 9754
|
Hmm tak to by pak využitelné moc nebylo.....
|
|
Top |
|
Prasokralik
|
Post subject: Re: Plavání v Neverwinter Nights apod. Posted: 14:45 26. Jan 2012 |
|
Joined: 01:53 05. Dec 2010 Posts: 4507 Location: Land Down Under
|
ale bylo, šlo by vytvářet lokace, kde by mohly postavy plavat třeba přes řeku nebo jezero. Samozřejmě s jednou statickou výškou (holt oželet potápění)
_________________ Ignore list: Theogil I, Krysak, Koninho87, Kokosak, Grin, efu_redo
Pain is temporary. Victory is forever.
|
|
Top |
|
Shaman88
|
Post subject: Re: Plavání v Neverwinter Nights apod. Posted: 15:18 26. Jan 2012 |
|
Joined: 09:41 01. Sep 2010 Posts: 9754
|
Prasokralik wrote: ale bylo, šlo by vytvářet lokace, kde by mohly postavy plavat třeba přes řeku nebo jezero. Samozřejmě s jednou statickou výškou (holt oželet potápění) A jako šlo by to, ale nebyl by to plynulý přechod mezi chůzí a plavání - musel by tam být triger který by tě portnul do vody a pak druhý který by tě zase hodil na sucho.
|
|
Top |
|
G-ladiator
|
Post subject: Re: Plavání v Neverwinter Nights apod. Posted: 15:30 26. Jan 2012 |
|
Joined: 17:07 12. Nov 2008 Posts: 2163 Location: Praha
|
To není přeci tak hrozné ne?
|
|
Top |
|
de Aers
|
Post subject: Re: Plavání v Neverwinter Nights apod. Posted: 16:07 26. Jan 2012 |
|
Joined: 18:40 28. Dec 2009 Posts: 1530 Location: Buran z Buranova
|
Není, na koně se taky nenasedá plynule.
_________________ "Géniové vymírají.. Einstein umřel, Picasso umřel a mě je taky nějak blbě.."
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Plavání v Neverwinter Nights apod. Posted: 16:16 26. Jan 2012 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16269 Location: Somewhere around nothing
|
To je něco trochu jiného. Jde o to, že oblast kde plaveš a oblast kde chodíš musí být oddělená přechodem.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
DenGrasse
|
Post subject: Re: Plavání v Neverwinter Nights apod. Posted: 16:25 26. Jan 2012 |
|
Joined: 01:37 21. Feb 2008 Posts: 5869
|
To snad tolik nevadí, ne? Přechod může být i uvnitř lokace.
_________________ hyperpasivní myšohryz pokud mi píšete na ICQ, napište co chcete jsem jenom autor. číst ty reálie musíte sami...
|
|
Top |
|
Shaman88
|
Post subject: Re: Plavání v Neverwinter Nights apod. Posted: 16:31 26. Jan 2012 |
|
Joined: 09:41 01. Sep 2010 Posts: 9754
|
Jo ale to tak nějak ztrácí smysl. To už je lepší dát normální průchozí vodu, než cpát tam přechod.
|
|
Top |
|
davidsoft
|
Post subject: Re: Plavání v Neverwinter Nights apod. Posted: 16:50 26. Jan 2012 |
|
Joined: 10:27 08. Mar 2011 Posts: 326
|
kucik wrote: To je něco trochu jiného. Jde o to, že oblast kde plaveš a oblast kde chodíš musí být oddělená přechodem. Nemusí. Proč by musela být oddělená přechodem? S tím triggerem by to přece fungovalo, jen by musel dost přesně kopírovat pobřeží a "walkable" voda je samozřejmě podmínkou.
_________________ Ester Krejčí -- Moje vinná réva, sestry Janů, Vojtěch Verner, Jana Zlomilová a další. Netradiční inteligentní seriál z prostředí gymnázia. <Aktivita ve hře: neaktivní> [Desatero přikázání pro role-playera] [Hry na hrdiny: Teorie RPG]
|
|
Top |
|
Shaman88
|
Post subject: Re: Plavání v Neverwinter Nights apod. Posted: 17:04 26. Jan 2012 |
|
Joined: 09:41 01. Sep 2010 Posts: 9754
|
Přechod a trigger je vlastně to samé.
|
|
Top |
|
davidsoft
|
Post subject: Re: Plavání v Neverwinter Nights apod. Posted: 17:06 26. Jan 2012 |
|
Joined: 10:27 08. Mar 2011 Posts: 326
|
Shaman88 wrote: Přechod a trigger je vlastně to samé. To není pravda. Existují triggery (spouště), které nejsou přechody - nejde na ně kliknout a při aktivaci postavu nikam nepřenesou. A naopak existují přechody, které nejsou triggery - dveře.
_________________ Ester Krejčí -- Moje vinná réva, sestry Janů, Vojtěch Verner, Jana Zlomilová a další. Netradiční inteligentní seriál z prostředí gymnázia. <Aktivita ve hře: neaktivní> [Desatero přikázání pro role-playera] [Hry na hrdiny: Teorie RPG]
|
|
Top |
|
Shaman88
|
Post subject: Re: Plavání v Neverwinter Nights apod. Posted: 17:16 26. Jan 2012 |
|
Joined: 09:41 01. Sep 2010 Posts: 9754
|
No zhruba v každém případě bez přechodu to plavání neuděláš. Prostě musí tě to přenést na pozici ve vodě - to jestli je to klikatelný přechod nebo automaticky je už detail.
|
|
Top |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 6 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
| |