Thalie
http://thalie.pilsfree.cz/forum/

Plavání v Neverwinter Nights apod.
http://thalie.pilsfree.cz/forum/viewtopic.php?f=111&t=5647
Page 2 of 4

Author:  Prasokralik [ 22:40 18. Jan 2012 ]
Post subject:  Re: Plavání v Neverwinter Nights apod.

V2 myslím kopy s otočkou a podobné fičury má, jen to nahrazuje standart utoky, nedá se to ovlivnit nějakým příkazem, ale když to jednou existuje, myslím že by neměl být problém to vyčmuchat a nacpat do emote hůlky

Author:  kucik [ 00:17 19. Jan 2012 ]
Post subject:  Re: Plavání v Neverwinter Nights apod.

Ono vubec v animacich je imho hroznej bordel a byl bych skutecne vdecny, kdyby se jich nekdo ujal, odstranil ruzne bugy jako staticke plaste apod, zaroven zachoval stavajici emote animace a dyn. zobrazeni zbrani.
A idealne jeste je mozne na vaultu najit set asi sesti bjovych animaci, mezi kterymi jde jednoduse prepinat, takze kazda postava si muze navolit svuj styl boje, ktery tak pak skutecne vsichni vidi.

Author:  Prasokralik [ 00:32 19. Jan 2012 ]
Post subject:  Re: Plavání v Neverwinter Nights apod.

Jo ale musí to být naskriptováno a v hacích přímo na serveru, aby to přepínání fungovalo, klasickým "vecpáním" do override tohle nefunguje, tma lze nacpat pouze jednu z řečených 6 možností a ta pak bude fungovat uplně u všech postav

Author:  G-ladiator [ 08:04 19. Jan 2012 ]
Post subject:  Re: Plavání v Neverwinter Nights apod.

Upřímně, mě se ty nové bojové animace vůbec nelíbí (tedy, ne všechny samozřejmě)

Author:  davidsoft [ 10:09 19. Jan 2012 ]
Post subject:  Re: Plavání v Neverwinter Nights apod.

Shaman88 wrote:
No já myslel bez plavání, prostě do standartního boje.... Prostě nové bojové schopnosti jako srážení nebo vířivý útok.
Lidi se o to pokoušeli na hodně RP světech, ale nemeli moc animace takze to jen vypisovali do chatu jako stav.
Takže by to bylo celkem brutální... :)
Nové animace do standardního boje naráží na problém, že spouštění většiny bojových animací je hard-coded, takže by se pravděpodobně pletly původní animace s novými, což by nemuselo dopadnout dobře. Na bojových animacích pracovat nechci. Ve svém hlavním modulu (RNG) jsem je dokonce odstranil.

//edit: Ale za dotazy jsem vděčný. Klidně se ptejte dál.

Author:  Woxa [ 10:55 19. Jan 2012 ]
Post subject:  Re: Plavání v Neverwinter Nights apod.

uzasny, ted uz do toho zapracovat jen nejaky system dychani a tvrde penalty za zbroj :)

Author:  Shaman88 [ 13:16 19. Jan 2012 ]
Post subject:  Re: Plavání v Neverwinter Nights apod.

davidsoft wrote:
Ve svém hlavním modulu (RNG) jsem je dokonce odstranil.

//edit: Ale za dotazy jsem vděčný. Klidně se ptejte dál.

Já si přečetl ten popis co tam píšeš a vůbec to nechápu. Můžeš to popsat nějak lidsky... nejlépe s příkladem, o co se v tom RNG snažíš?

Author:  Desmond [ 13:35 19. Jan 2012 ]
Post subject:  Re: Plavání v Neverwinter Nights apod.

Shaman88 wrote:
davidsoft wrote:
Ve svém hlavním modulu (RNG) jsem je dokonce odstranil.

//edit: Ale za dotazy jsem vděčný. Klidně se ptejte dál.

Já si přečetl ten popis co tam píšeš a vůbec to nechápu. Můžeš to popsat nějak lidsky... nejlépe s příkladem, o co se v tom RNG snažíš?


Myslím, že dělá Garry's mod pro nwn ;). Nástroj na totální vyblbnutí, nástroj pro machinimu a tisíc dalších věcí. Tak jsem to alespoň pochopil já.

Author:  Molly23 [ 15:37 19. Jan 2012 ]
Post subject:  Re: Plavání v Neverwinter Nights apod.

No mě by se třeba hrozně líbilo zobrazování pláštů na koních... něco v tomto stylu.

Attachments:
Snmek003.jpg
Snmek003.jpg [ 182.49 KiB | Viewed 8137 times ]

Author:  davidsoft [ 17:45 19. Jan 2012 ]
Post subject:  Re: Plavání v Neverwinter Nights apod.

Shaman88 wrote:
davidsoft wrote:
Ve svém hlavním modulu (RNG) jsem je dokonce odstranil.

//edit: Ale za dotazy jsem vděčný. Klidně se ptejte dál.

Já si přečetl ten popis co tam píšeš a vůbec to nechápu. Můžeš to popsat nějak lidsky... nejlépe s příkladem, o co se v tom RNG snažíš?
Dobře, pokusím se to vysvětlit lidsky. Než jsem začál hrát první online RPG, psal jsem velkou knihu. Psal jsem ji víc než rok a nedopsal, protože jsem neměl žádnou zápletku a po zhruba stovce stran jsem už moc nevěděl, co dál psát. Její psaní mě však bavilo. Měl jsem papír a bombičkové pero a mohl jsem na něm rozvíjet kdejakou myšlenku. Vymýšlet reálie, pouštět se do oblastí filozofie, lingvistiky, politiky, ekonomie, sociologie, alegorie a logiky a poznávat přitom reálný svět, protože jsem se snažil, aby můj "sekundární" svět fungoval stejně jako ten reálný až na nějaké drobné výjimky, které by mu dodávaly smysl.

Pak jsem začal hrát Lineage II. Už jsem si nemusel vymýšlet vlastní svět s vlastním reáliemi. Měl jsem k dispozici krásný rozsáhlý předpřipravený 3D svět. Odlišnosti ve fungování některých věcí od reality mi vadily, ale dělal jsem si z nich legraci, bral jsem je jako zdroj absurdity a parodie, což mě bavilo.

Postavu jsem už od začátku chápal jako samostatnou bytost s charakterem a příběhem, protože v knihách přece takové postavy jsou. Dokonce i v loutkovém divadle herec nehraje za sebe, ale za postavu, kterou jeho loutka představuje. Časem mě dva hráči naučili RP a bavilo mě to, protože s hvězdičkami a sadou určitých pravidel se moje postavy chovaly přirozeněji, smysluplněji a věrohodněji.

Postupem času (a s přechodem do NWN a na Thalii) přibývalo dalších a dalších omezení, která mi stále více znemožňovala v příbězích používat své vlastní myšlenky až se moje hra za některé postavy stala zoufale bezduchá a nezajímavá. Už mě to nebavilo, moje potřeba seberealizace nebyla uspokojena. Dospěl jsem k tomu, že to, co dělám, nikoho nezajímá, nikomu neprospěje a dělám to zcela zbytečně, protože mě to nebaví.

Chtěl bych tato omezení překonat. Uvolnit opět cestu svým myšlenkám a pokusit se v NWN alespoň částečně realizovat svou inspiraci. Nemyslím to jen jako systém na "vyblbnutí". Představte si to jako klavír. Na tomtéž klavíru se můžete "vyblbnout" - náhodně bušit do nejrůznějších kláves - ale stejně tak na něm můžete zahrát i nádhernou hudbu.

To byl hlavní podnět pro to, abych začal s tvorbou RNG.

Author:  davidsoft [ 19:49 25. Jan 2012 ]
Post subject:  Re: Plavání v Neverwinter Nights apod.

Připravil jsem barvitelné hrnky (http://thalie.pilsfree.cz/forum/viewtopic.php?p=131027#p131027).

Author:  Nalkanar [ 20:59 25. Jan 2012 ]
Post subject:  Re: Plavání v Neverwinter Nights apod.

Nechci být prudič, ale... vypadá to sice celkem hezky, ale nemyslím si, že by tu někdo až tak detailně řešil z čeho pije. Když už, tak to hvězdičkuje. Spíš než barvy leda přidat číše na víno, apod.

Author:  davidsoft [ 08:56 26. Jan 2012 ]
Post subject:  Re: Plavání v Neverwinter Nights apod.

V pořádku. Jsem rád za každou reakci. Stejně je to na Thalii nejspíš nenasaditelné, protože kvůli tomu pak v modulu nejdou používat normální helmy (ty se dají nahradit helmami z vizuálních efektů). Také to má několik dalších stinných stránek, o kterých vím, a pravděpodobně i nějaké, o kterých nevím.

Nicméně už to, že to i někomu dalšímu připadá hezké, mě těší. Třeba si s tím alespoň někdo pohraje.

Author:  Shaman88 [ 11:06 26. Jan 2012 ]
Post subject:  Re: Plavání v Neverwinter Nights apod.

Mě se to taky líbí, ale jak píšeš má to spoustu nevýhod.
Mě se nejvíce líbilo zatím to plávání, přemýšlel jsem zda by se to nedalo ve všech lokacích s tím že hluboká voda k plavání by byla vyznačená triggerem - a v něm by to dynamicky vypočítavalo osu z tak aby postava vždy plavala na hladině a po opuštění triggeru by postava opět chodila.

Author:  kucik [ 11:50 26. Jan 2012 ]
Post subject:  Re: Plavání v Neverwinter Nights apod.

Pokud by se to podařilo namergovat do thalijskýho setu animací, tak by to bylo super.

Page 2 of 4 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/