Thalie http://thalie.pilsfree.cz/forum/ |
|
Plavání v Neverwinter Nights apod. http://thalie.pilsfree.cz/forum/viewtopic.php?f=111&t=5647 |
Page 1 of 4 |
Author: | davidsoft [ 17:09 18. Jan 2012 ] |
Post subject: | Plavání v Neverwinter Nights apod. |
Toto téma zakládám jako diskusi k http://thalie.pilsfree.cz/forum/viewtopic.php?p=130126#p130126 a dalším výsledkům mé tvorby v NWN. |
Author: | XŠevyX [ 17:19 18. Jan 2012 ] |
Post subject: | Re: Plavání v Neverwinter Nights apod. |
To je parádní ![]() ![]() |
Author: | davidsoft [ 17:23 18. Jan 2012 ] |
Post subject: | Re: Plavání v Neverwinter Nights apod. |
Děkuji za uznání. S tou vlastní animací příliš spokojen nejsem (zejména pohyby rukou mi připadají trochu nerealistické), ale v tvorbě animací nejsem profesionál. Hlavně že to přepínání funguje. |
Author: | XŠevyX [ 17:25 18. Jan 2012 ] |
Post subject: | Re: Plavání v Neverwinter Nights apod. |
Jistě, tam jde hlavně o ten princip, že se postava může pohybovat pod hladinou. Podle mě je to skvělé |
Author: | kucik [ 17:33 18. Jan 2012 ] |
Post subject: | Re: Plavání v Neverwinter Nights apod. |
Fakt pěkný. |
Author: | zachy [ 17:50 18. Jan 2012 ] |
Post subject: | Re: Plavání v Neverwinter Nights apod. |
Pěkný, konečně bude craftové povolání lovec perel ![]() |
Author: | davidsoft [ 18:30 18. Jan 2012 ] |
Post subject: | Re: Plavání v Neverwinter Nights apod. |
KaTo wrote: *dívá se jak plavou a napadá ho* ...že bez vody by takhle mohli..některé "xenotypy" i lítat, ne?* Správná úvaha. Nebo lézt po stromech. ![]() ![]() |
Author: | Shaman88 [ 20:24 18. Jan 2012 ] |
Post subject: | Re: Plavání v Neverwinter Nights apod. |
Dobrá práce. Jelikož se v tom vůbec nevyznám, tak bych měl otázku. Funguje to takhle i když není povrch lokace deska? - jak pak fungují ty výškové úrovně. |
Author: | Bahnak [ 20:34 18. Jan 2012 ] |
Post subject: | Re: Plavání v Neverwinter Nights apod. |
Dobrá otázka ![]() I když jedna featura by pak mohla plnit rovnou tři věci: Plavání, šplhání a krtek ![]() |
Author: | Shaman88 [ 20:38 18. Jan 2012 ] |
Post subject: | Re: Plavání v Neverwinter Nights apod. |
A zajímalo by mě jestli je možné udělat i bojové animace - ve stylu - kop s otočkou, podkopnutí nohou, kop do rozkroku.... |
Author: | Derken- [ 20:51 18. Jan 2012 ] |
Post subject: | Re: Plavání v Neverwinter Nights apod. |
Klobouk dolů kámo, jsi fakt borec !! ![]() |
Author: | slencak [ 21:16 18. Jan 2012 ] |
Post subject: | Re: Plavání v Neverwinter Nights apod. |
*uznale zabručí* ....když vemeš v potaz trpasličí lásku k vodě, máš hned ve výpočtu o jednu rasu méně ![]() |
Author: | davidsoft [ 21:40 18. Jan 2012 ] |
Post subject: | Re: Plavání v Neverwinter Nights apod. |
Shaman88 wrote: Dobrá práce. Výškové úrovně fungují tak, že postava plave v určité výšce nad povrchem podlahy. Když tedy podlaha není rovná, postava se patřičným způsobem přesune nahoru/dolu tak, že její svislá vzdálenost od podlahy zůstane zachována.Jelikož se v tom vůbec nevyznám, tak bych měl otázku. Funguje to takhle i když není povrch lokace deska? - jak pak fungují ty výškové úrovně. Shaman88 wrote: A zajímalo by mě jestli je možné udělat i bojové animace - ve stylu - kop s otočkou, podkopnutí nohou, kop do rozkroku.... Původní bojové animace by měly fungovat, jen možná nebudou vypadat realisticky, protože model je ve vodě otočený. Fungují všechny animace kromě "walk", "run" a "pause1", které jsou přepsány animacemi plavání. Dokonce i animace úkroků doleva/doprava jsou zachovány, což by se dalo považovat za bug.Speciální bojové animace pro plavací fenotypy je technicky možné vložit do animačního supermodelu plavání, a přepsat tak jejich standardní verze bez ovlivnění jiných fenotypů, takže ano, udělat i speciální bojové animace je možné. |
Author: | Fryn [ 21:44 18. Jan 2012 ] |
Post subject: | Re: Plavání v Neverwinter Nights apod. |
Za tu dobu co jsem u NWN mě stále nepřestává udivovat. Parádní, moc rád bych tohle viděl přímo v akci. |
Author: | Shaman88 [ 21:52 18. Jan 2012 ] |
Post subject: | Re: Plavání v Neverwinter Nights apod. |
davidsoft wrote: Shaman88 wrote: Shaman88 wrote: A zajímalo by mě jestli je možné udělat i bojové animace - ve stylu - kop s otočkou, podkopnutí nohou, kop do rozkroku.... Původní bojové animace by měly fungovat, jen možná nebudou vypadat realisticky, protože model je ve vodě otočený. Fungují všechny animace kromě "walk", "run" a "pause1", které jsou přepsány animacemi plavání. Dokonce i animace úkroků doleva/doprava jsou zachovány, což by se dalo považovat za bug.Speciální bojové animace pro plavací fenotypy je technicky možné vložit do animačního supermodelu plavání, a přepsat tak jejich standardní verze bez ovlivnění jiných fenotypů, takže ano, udělat i speciální bojové animace je možné. No já myslel bez plavání, prostě do standartního boje.... Prostě nové bojové schopnosti jako srážení nebo vířivý útok. Lidi se o to pokoušeli na hodně RP světech, ale nemeli moc animace takze to jen vypisovali do chatu jako stav. Takže by to bylo celkem brutální... ![]() |
Page 1 of 4 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |