Thalie
http://thalie.pilsfree.cz/forum/

Plavání v Neverwinter Nights apod.
http://thalie.pilsfree.cz/forum/viewtopic.php?f=111&t=5647
Page 1 of 4

Author:  davidsoft [ 17:09 18. Jan 2012 ]
Post subject:  Plavání v Neverwinter Nights apod.

Toto téma zakládám jako diskusi k http://thalie.pilsfree.cz/forum/viewtopic.php?p=130126#p130126 a dalším výsledkům mé tvorby v NWN.

Author:  XŠevyX [ 17:19 18. Jan 2012 ]
Post subject:  Re: Plavání v Neverwinter Nights apod.

To je parádní :surprised: Opravdu skvělá práce :wink:

Author:  davidsoft [ 17:23 18. Jan 2012 ]
Post subject:  Re: Plavání v Neverwinter Nights apod.

Děkuji za uznání. S tou vlastní animací příliš spokojen nejsem (zejména pohyby rukou mi připadají trochu nerealistické), ale v tvorbě animací nejsem profesionál. Hlavně že to přepínání funguje.

Author:  XŠevyX [ 17:25 18. Jan 2012 ]
Post subject:  Re: Plavání v Neverwinter Nights apod.

Jistě, tam jde hlavně o ten princip, že se postava může pohybovat pod hladinou. Podle mě je to skvělé

Author:  kucik [ 17:33 18. Jan 2012 ]
Post subject:  Re: Plavání v Neverwinter Nights apod.

Fakt pěkný.

Author:  zachy [ 17:50 18. Jan 2012 ]
Post subject:  Re: Plavání v Neverwinter Nights apod.

Pěkný, konečně bude craftové povolání lovec perel :P

Author:  davidsoft [ 18:30 18. Jan 2012 ]
Post subject:  Re: Plavání v Neverwinter Nights apod.

KaTo wrote:
*dívá se jak plavou a napadá ho* ...že bez vody by takhle mohli..některé "xenotypy" i lítat, ne?* :biggrin:
Správná úvaha. Nebo lézt po stromech. :D

Author:  Shaman88 [ 20:24 18. Jan 2012 ]
Post subject:  Re: Plavání v Neverwinter Nights apod.

Dobrá práce.
Jelikož se v tom vůbec nevyznám, tak bych měl otázku.
Funguje to takhle i když není povrch lokace deska? - jak pak fungují ty výškové úrovně.

Author:  Bahnak [ 20:34 18. Jan 2012 ]
Post subject:  Re: Plavání v Neverwinter Nights apod.

Dobrá otázka :-D
I když jedna featura by pak mohla plnit rovnou tři věci: Plavání, šplhání a krtek :-D

Author:  Shaman88 [ 20:38 18. Jan 2012 ]
Post subject:  Re: Plavání v Neverwinter Nights apod.

A zajímalo by mě jestli je možné udělat i bojové animace - ve stylu - kop s otočkou, podkopnutí nohou, kop do rozkroku....

Author:  Derken- [ 20:51 18. Jan 2012 ]
Post subject:  Re: Plavání v Neverwinter Nights apod.

Klobouk dolů kámo, jsi fakt borec !! :mus_3:

Author:  slencak [ 21:16 18. Jan 2012 ]
Post subject:  Re: Plavání v Neverwinter Nights apod.

*uznale zabručí* ....když vemeš v potaz trpasličí lásku k vodě, máš hned ve výpočtu o jednu rasu méně :wink:

Author:  davidsoft [ 21:40 18. Jan 2012 ]
Post subject:  Re: Plavání v Neverwinter Nights apod.

Shaman88 wrote:
Dobrá práce.
Jelikož se v tom vůbec nevyznám, tak bych měl otázku.
Funguje to takhle i když není povrch lokace deska? - jak pak fungují ty výškové úrovně.
Výškové úrovně fungují tak, že postava plave v určité výšce nad povrchem podlahy. Když tedy podlaha není rovná, postava se patřičným způsobem přesune nahoru/dolu tak, že její svislá vzdálenost od podlahy zůstane zachována.

Shaman88 wrote:
A zajímalo by mě jestli je možné udělat i bojové animace - ve stylu - kop s otočkou, podkopnutí nohou, kop do rozkroku....
Původní bojové animace by měly fungovat, jen možná nebudou vypadat realisticky, protože model je ve vodě otočený. Fungují všechny animace kromě "walk", "run" a "pause1", které jsou přepsány animacemi plavání. Dokonce i animace úkroků doleva/doprava jsou zachovány, což by se dalo považovat za bug.

Speciální bojové animace pro plavací fenotypy je technicky možné vložit do animačního supermodelu plavání, a přepsat tak jejich standardní verze bez ovlivnění jiných fenotypů, takže ano, udělat i speciální bojové animace je možné.

Author:  Fryn [ 21:44 18. Jan 2012 ]
Post subject:  Re: Plavání v Neverwinter Nights apod.

Za tu dobu co jsem u NWN mě stále nepřestává udivovat. Parádní, moc rád bych tohle viděl přímo v akci.

Author:  Shaman88 [ 21:52 18. Jan 2012 ]
Post subject:  Re: Plavání v Neverwinter Nights apod.

davidsoft wrote:
Shaman88 wrote:
Shaman88 wrote:
A zajímalo by mě jestli je možné udělat i bojové animace - ve stylu - kop s otočkou, podkopnutí nohou, kop do rozkroku....
Původní bojové animace by měly fungovat, jen možná nebudou vypadat realisticky, protože model je ve vodě otočený. Fungují všechny animace kromě "walk", "run" a "pause1", které jsou přepsány animacemi plavání. Dokonce i animace úkroků doleva/doprava jsou zachovány, což by se dalo považovat za bug.

Speciální bojové animace pro plavací fenotypy je technicky možné vložit do animačního supermodelu plavání, a přepsat tak jejich standardní verze bez ovlivnění jiných fenotypů, takže ano, udělat i speciální bojové animace je možné.

No já myslel bez plavání, prostě do standartního boje.... Prostě nové bojové schopnosti jako srážení nebo vířivý útok.
Lidi se o to pokoušeli na hodně RP světech, ale nemeli moc animace takze to jen vypisovali do chatu jako stav.
Takže by to bylo celkem brutální... :)

Page 1 of 4 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/