Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 22:39 28. Mar 2024

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Post new topic Reply to topic  [ 40 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next
Author Message
 Post subject: Jak je vlastně těžké využít potenciál krás Thalie
PostPosted: 16:18 25. Sep 2017 
Offline
Nováček
 Profile

Joined: 12:15 24. Sep 2017
Posts: 11
Ahoj komunito,
kde jsem se vzal, tu jsem se vzal, po dlouhých letech hraní na zahraničních persistentních světech a více než dvouleté odmlce jsem vskutku neočekávaně narazil na Thalii a okamžitě jsem se pustil do oprašování krabice se hrou.

Rád bych se podělil o pár postřehů, které jsem nasbíral během prvního dne vztekání a následného sladkého začátku hraní na tomto serveru.

Začnu s kolečkem stahování potřebných haků a souborů. Tady jsem setrval jen díky potřebě provětrat svou fantasii. Ostatně nováčka taková halda různých souborů a různých odkazů na různé stránky musí zákonitě vyděsit a odradit.
Vývojáři, majitelé, kdokoliv,volám k vám: Není možné udělat starterpack, kde vše stáhnete v jednom souboru? Žijeme v době adsl připojení, pro lásku boží. Hoďte si rar na server a uživatel vše jen rozbalí do složky se hrou. Je to zcela standardní postup kdekoliv jinde. Jestli je problém s daty na serveru, dejte mi vědět, datová úložiště spravuji a pár giga s p2p přístupem daruji.

Další věcí je otázka web vs fórum.
Děsivý zážitek. Já nevěděl kde co vlastně hledat. Strávil jsem hodinu pročítání reálií na webu a další hodinu srovnáváním na fóru různých oficiálních prohlášení k rasám a historii světa. Možná, že to tak nevidíte, protože se zde pohybujete už pár let, ale fórum je už dávno zastaralý koncept předávání informacích. Slouží ke komunikaci, nikoliv jako oficiální zdroj dat a informací. Prolinky, třídění, separace: To vše co tu chybí Vám daruje Wikia, kam je transplantace dat otázka pár dnů.
Mnoho otázek a pravidel pak zapadne v threatech a neexistuje rozumný způsob pro někoho, kdo třídění fóra a místní mentalitu nezná, aby se v tom smysluplně vyznal.

Není to hate, není to chvála, jen postřeh, berte to tak prosím.
Chválit chci naopak nadstandardní propracovanost reálií (když si je zvládnete poskládat dohromady). Je to boží! Sakra, kde byli místní kronikáři, když jsem sháněl tým takových pisálků. Chrochňám si blahem a spokojeností, co se týče obsahové stránky.

Design světa? Nádhera. Tady si někdo s Thalií vyhrál. Vidím tam hodiny a hodiny práce WBček nad každou lokací.

Ale.. Vím, že se to odvíjí od počtu aktivních hráčů. Je nesmyslné mít armádu DM jen pro 10+- hráčů, nicméně ve své podstatě je svět mrtvý.
50% NPC nemá popisky, nevtáhnou vás do světa.
Představte si, že jste tu nováčkem. Já vůbec netušil co mám vlastně dělat. Uznávám, je to doba, kdy jsem byl v pozici pasivního příjemce (hráče) a nikoliv tvůrce příběhu jako DM, ale i tak. Super. Znám krásnou historii města, mohu si hrát RP sám se sebou, ale jak dlouho to někomu vydrží? Starší hráč jistě zná spoty, kde narazí na RPčkaře, ale nováček nemá nejmenší tušení. Vznikne z toho další problém: hodiny jsem bloudil po světě s nulovou šancí kohokoliv potkat. A existuje jen omezený počet hodin, které dokážete strávit nad selfRP game, kdy spíše ze zoufalství hrajete sám se sebou.
Ale i tak to chápu. Chápu, že neexistuje možnost zajistit aktivní odchytávání newbies a věnování se jim. Proto je to spíše jen má hořká vzpomínka, než-li výtka. ( I když za mých časů od tohohle byly právě DM adepts v persistkách :D )

Nevím, jestli je to otázka logického, či systémového rozhodnutí, ale kde jsou questy? Ty právě zabraňují výše popsané flustraci nováčků v nových persistentních světech. Zoufale jsem hledal a našel jsem jen přenášení balíčků. Noták, já nechci peníze pro postavu, já chci zábavu a těžko nově přicestovalý poutník bude znát umístění všech balíčkových bodů IC - nepoužitelné pro newbies.

Tak či onak se mi Thalie zalíbila. Snad mne i chytla za srdíčko. Po bližším průzkumu vidím, že je tu jen hrstka těch, kteří se ve volném čase věnují zábavě pro většinu a nic za to nežádají. Na jména jsem tupec, nemohu jmenovat, ale vývojáři: Klobouk dolu. Zahlédl jsem jen málo tak propracovaných světů z hlediska designu lokací a promyšlenosti reálií. Mám za sebou pěknou řádku zkušeností ze světa copywritera a editora/redaktora, abych dokázal ocenit ty hodiny za celým tím kolosem, kterým jsou vaše reálie.
Abych shrnul svůj záchvat pisálctví: Myslím, že komunita se asi závratně nezvětšuje, že? Mohlo by to být nezájmem o starší hry, kterou NWN dnes jistě je, ale spíše je to zbytečnými překážkami pro neznalé nováčky. Zkuste jim to ulehčit. Ze zkušenosti vím, že zájem o persistentní světy neklesá. Jen je to zbytečně složitá cesta od chvíle, kdy se rozhodnu zde hrát, po reálné připojení do hry až po překonání pocitu samoty v krásném, ale neuvěřitelném světě. :|


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Jak je vlastně těžké využít potenciál krás Thalie
PostPosted: 16:44 25. Sep 2017 
Offline
Šlechtic
User avatar
 Profile

Joined: 21:00 13. Jul 2010
Posts: 454
Ahoj, vítám tě tu :)

Zrovna mi tak trochu píšeš "z duše", protože jsem teď něco hledala na webu a zjistila, že spousta informací je tam zastaralých, fotky ještě ze ST, někdy není poznat, jestli platí info na webu nebo na foru (já vím, že na foru, ale říkala jsem si právě, že nováček by se tady nezorientoval... sama nejsem zvyklá se na jiných hrách a serverech registrovat hned na forum, tady to bez toho nejde). Tak jsem na to chtěla zrovna někde upozornit. Možná ještě hodím pár řádků do připomínek :D

Questy nejsou a za celou dobu mého hraní tady nebyly. Dřív to ani nebylo potřeba, bývalo online kolem 10 hráčů běžně každý den a většinou byli všichni v jednom městě, takže člověk nemusel vůbec chodit lovit a zabavil se. Aktuálně už to tak bohužel není. Nechci odrazovat nováčka, Thalie určitě měla a snad pořád má co nabídnout, ale musím říct, že ani já jako "stará vojna" tady nevím, kde hráče hledat - pokud už hrají. Většinou jsou někde na lovu, příp. ve městě bývá dobré místo k setkávání náměstí, hospoda U Škopka nebo dílny. Jinde nevím, kde bych ti poradila hledat :)

Vůbec nejlepší je asi přijít poznávat nové hráče na nějakou akci, info o nich bývá v IC sekci fora a bývá to "lákadlo" i pro ty hráče, kteří logují málokdy. Příp. je možné oslovit a přímo se domluvit s ochotnými hráči třeba tady na foru na nějakém dni a hodině, kdy by si šli zahrát. Tak máš jistotu, že si zahraješ. Ale chápu, že to je pro nováčka ta těžší cesta, protože tady ještě nikoho neznáš :-)

_________________
Chaotic Evil Mistress

Gabriel Grym - šikovný po tatínkovi, hodný po mamince, většinou někde v Kelu
Valindra - bardka ze Sluneční říše


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Jak je vlastně těžké využít potenciál krás Thalie
PostPosted: 17:20 25. Sep 2017 
Offline
Nováček
 Profile

Joined: 12:15 24. Sep 2017
Posts: 11
Kathermara wrote:
Ahoj, vítám tě tu :)

Zrovna mi tak trochu píšeš "z duše", protože jsem teď něco hledala na webu a zjistila, že spousta informací je tam zastaralých, fotky ještě ze ST, někdy není poznat, jestli platí info na webu nebo na foru (já vím, že na foru, ale říkala jsem si právě, že nováček by se tady nezorientoval... sama nejsem zvyklá se na jiných hrách a serverech registrovat hned na forum, tady to bez toho nejde). Tak jsem na to chtěla zrovna někde upozornit. Možná ještě hodím pár řádků do připomínek :D

Questy nejsou a za celou dobu mého hraní tady nebyly. Dřív to ani nebylo potřeba, bývalo online kolem 10 hráčů běžně každý den a většinou byli všichni v jednom městě, takže člověk nemusel vůbec chodit lovit a zabavil se. Aktuálně už to tak bohužel není. Nechci odrazovat nováčka, Thalie určitě měla a snad pořád má co nabídnout, ale musím říct, že ani já jako "stará vojna" tady nevím, kde hráče hledat - pokud už hrají. Většinou jsou někde na lovu, příp. ve městě bývá dobré místo k setkávání náměstí, hospoda U Škopka nebo dílny. Jinde nevím, kde bych ti poradila hledat :)

Vůbec nejlepší je asi přijít poznávat nové hráče na nějakou akci, info o nich bývá v IC sekci fora a bývá to "lákadlo" i pro ty hráče, kteří logují málokdy. Příp. je možné oslovit a přímo se domluvit s ochotnými hráči třeba tady na foru na nějakém dni a hodině, kdy by si šli zahrát. Tak máš jistotu, že si zahraješ. Ale chápu, že to je pro nováčka ta těžší cesta, protože tady ještě nikoho neznáš :-)


Takhle ke znalostem zrovna přijít nechci, bylo by mnohem pro mě příjemnější objevit je herně IC. Jako hráče mě napadlo obejít hospody a cechy, tam se hráči shlukují snad na všech serverech, ale má postava to zajisté nevěděla :)


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Jak je vlastně těžké využít potenciál krás Thalie
PostPosted: 18:47 25. Sep 2017 
Offline
Šlechtic
 Profile

Joined: 22:35 18. Sep 2010
Posts: 311
ShugoX wrote:
Ahoj komunito, :|


Odpověď na vše .. nejsou lidi.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Jak je vlastně těžké využít potenciál krás Thalie
PostPosted: 19:03 25. Sep 2017 
Offline
Rytíř
User avatar
 Profile

Joined: 17:59 25. Oct 2014
Posts: 710
Vítám tě na Thalii.

Zkusím zareagovat na pár Tvých podnětů. Začnu třeba tím počátkem, kde musíš vše nastahovat, kopírovat, přesouvat a spouštět. Ano zde nastává trochu chaos a nepopírám, že to je jedna ze slabin začátku, ale na druhou stranu mohu říct, že tu je snaha to změnit, nebo alespoň se s tou myšlenkou pracuje. Za mě je zásadní, aby nováček koukl, klikl a ideálně se vše stahlo najednou a on nemusel složitě hledat a vymýšlet, jestli to udělal správně.

Otázka na web vs. forum je opět trefa, i za mne tu nastává okamžik, kdy jeden musí porovnávat jedno s druhým, aby nebyl ve hře za blbce. Za mne je příjemnější číst web. Pracuje se na vyladění a přesunutí stěžejních věcí na web, hlavně těch aktuálních. Zde ocením, kdyby jsi mi do PM poslal tvé postřehy v nesrovnalostech. Více očí více vidí.

Jsem rád, že tě potěšil design světa, skutečně nabízí něco nového, a to nejspíše díky novým vzhledům tilsetu, npc a různých doplňků. Časem snad zmenšíme některé zbytečně veliké lokace, kde je pusto :-) Jiné jsou naopak útulné a nabízí zajímavou atmosféru. Takže zatím 50 / 50, to poznáš sám.

Co se týče vstupu do světa a popisků npc, tak začátek je už takový. Docela chápu, že se zprvu orientovat může být trochu složité, ale nakonec se to podařilo snad každému, alespoň myslím. Popisky npc jsou obvykle na tvůrcích, které je dělají, někdo si s tím vyhraje a jiný málo, nebo vůbec. Zde asi záleží co je to zrovna za npc. Já například u většiny npc naopak popisky zaznamenal a i se mi líbily, ale to je věc názoru. I zde mi můžeš dát pár postřehů, kde ti chyběly popisky u npc :-)

Nyní questy, to je záležitost, kterou jsme s teamem probírali v poslední době a mělo to být celkem na dobré cestě. Opak je ale pravdou, jelikož se to nedotáhlo. Nicméně jedna věc klapla, a to že balíkáři odměňují nejen grešlema, ale i xp odměnama. Je to maličkost, ale někteří to ocení. Questy jako takové zatím pramění z hlav hráčů, nebo od DM. Pokud by jsi však nyní hledal formu "vezmu quest" a ten tě dovede na nějaké místo, ty ho poznáš, tam dostaneš další a to tě odvede na jiné atd. tak to zatím nemáme, ale třeba se to změní.

Pokud jsem četl správně, tak tvůj přístup pramení i v RP, což je super, takový hráči jsou cenní. Jistě narazíš i na druhou variantu hráčů "lovců", jak se k tomu postavíš, to už nechám na tobě. Jakmile se rozhodneš vstoupit do světa s postavou u které by jsi rád rozvíjel její příběh, postava měla pozadí, charakter, historii a nějaké cíle, tak neváhej, pošli vizitku a tvou vizi. Určitě se domluvíme.

Na konec snad jen, že v případě dotazů, které nebudeš moci vyčíst na webu, či na foru, tak se neváhej obrátit a napiš někomu z teamu a my ti odpovíme.

Přeji příjemnou hru

_________________
"Don Salieri je hodný člověk, který má hodně přátel, a těch, co ho zradili už moc není. Don Salieri je také lidumil, který lidem rád pomůže, když si za ním přijdou pro radu nebo pro pomoc, ale to samé Salieri očekává od nich. Někdy se může stát, že se don Salieri rozhodne, aby jeho nepřátelé zmizeli do jednoho."


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Jak je vlastně těžké využít potenciál krás Thalie
PostPosted: 21:36 25. Sep 2017 
Offline
Nováček
 Profile

Joined: 12:15 24. Sep 2017
Posts: 11
Decka wrote:
ShugoX wrote:
Ahoj komunito, :|


Odpověď na vše .. nejsou lidi.


Já ale vidím cestu jak by být mohli, server sám o sobě je skvělý, jen je schovaný za zdí nepřístupnosti.

JAH wrote:
Vítám tě na Thalii.

Zkusím zareagovat na pár Tvých podnětů. Začnu třeba tím počátkem, kde musíš vše nastahovat, kopírovat, přesouvat a spouštět. Ano zde nastává trochu chaos a nepopírám, že to je jedna ze slabin začátku, ale na druhou stranu mohu říct, že tu je snaha to změnit, nebo alespoň se s tou myšlenkou pracuje. Za mě je zásadní, aby nováček koukl, klikl a ideálně se vše stahlo najednou a on nemusel složitě hledat a vymýšlet, jestli to udělal správně.

Otázka na web vs. forum je opět trefa, i za mne tu nastává okamžik, kdy jeden musí porovnávat jedno s druhým, aby nebyl ve hře za blbce. Za mne je příjemnější číst web. Pracuje se na vyladění a přesunutí stěžejních věcí na web, hlavně těch aktuálních. Zde ocením, kdyby jsi mi do PM poslal tvé postřehy v nesrovnalostech. Více očí více vidí.

Jsem rád, že tě potěšil design světa, skutečně nabízí něco nového, a to nejspíše díky novým vzhledům tilsetu, npc a různých doplňků. Časem snad zmenšíme některé zbytečně veliké lokace, kde je pusto :-) Jiné jsou naopak útulné a nabízí zajímavou atmosféru. Takže zatím 50 / 50, to poznáš sám.

Co se týče vstupu do světa a popisků npc, tak začátek je už takový. Docela chápu, že se zprvu orientovat může být trochu složité, ale nakonec se to podařilo snad každému, alespoň myslím. Popisky npc jsou obvykle na tvůrcích, které je dělají, někdo si s tím vyhraje a jiný málo, nebo vůbec. Zde asi záleží co je to zrovna za npc. Já například u většiny npc naopak popisky zaznamenal a i se mi líbily, ale to je věc názoru. I zde mi můžeš dát pár postřehů, kde ti chyběly popisky u npc :-)

Nyní questy, to je záležitost, kterou jsme s teamem probírali v poslední době a mělo to být celkem na dobré cestě. Opak je ale pravdou, jelikož se to nedotáhlo. Nicméně jedna věc klapla, a to že balíkáři odměňují nejen grešlema, ale i xp odměnama. Je to maličkost, ale někteří to ocení. Questy jako takové zatím pramění z hlav hráčů, nebo od DM. Pokud by jsi však nyní hledal formu "vezmu quest" a ten tě dovede na nějaké místo, ty ho poznáš, tam dostaneš další a to tě odvede na jiné atd. tak to zatím nemáme, ale třeba se to změní.

Pokud jsem četl správně, tak tvůj přístup pramení i v RP, což je super, takový hráči jsou cenní. Jistě narazíš i na druhou variantu hráčů "lovců", jak se k tomu postavíš, to už nechám na tobě. Jakmile se rozhodneš vstoupit do světa s postavou u které by jsi rád rozvíjel její příběh, postava měla pozadí, charakter, historii a nějaké cíle, tak neváhej, pošli vizitku a tvou vizi. Určitě se domluvíme.

Na konec snad jen, že v případě dotazů, které nebudeš moci vyčíst na webu, či na foru, tak se neváhej obrátit a napiš někomu z teamu a my ti odpovíme.

Přeji příjemnou hru


Já nevidím nutnost v questech stylu pojď sem, pojď tam, které můžeme vidět v každé tuctové mmorpg. Hrozně se mi líbily "questy" v úvodu tvorby postavy (V limbu? ) než vstoupí postava do světa. I jednoduchý quest stylu: Potřebuji od tebe jednu prácičku v dílnách. Odnes mi tam tohle...
Ano je to tuctový quest,ale hráče to navede do středisek pohybu hráčů a nemá pocit, že se toulá v death townu, sice krásném, ale stále mrtvém.
Stráže v Karathě mají skvělé dialogy, ale postava si imho musí myslet, že jsou trošku mimo.

Můj přístup je výhradně RP. Powerbuildění mám dávno za sebou (rozumněj, NWN mám prolezlé ze všech koutů - bylo to vlastně první DnD style RPG na které jsem v mládí narazil), munchkina jsem si užil dost za DM - a DM které tvrdí, že si nezkusí vytvořit hned poté co dostane práva jen tak pro radost postavu a porazit s ní nejtěžšího bosse na serveru, kecá! :D
Dřív než přišly první DOSové hry na PC, sedávali jsme s kamarády v klubovně a škrábali tuštičkou své postavičky v DnD. RPG mne utvářelo a RP já utvářím rád. Lovit? Pche. To že donesu do krčmy trofej draka je skvělé, ale že vypínám hru s pocitem, že jsem pobavil své spoluhráče a pak mi píší, že mou hru milují - to je podstata persistentních RPG serverů a já ji ctím! :)

Vizitku jsem poslal! :)


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Jak je vlastně těžké využít potenciál krás Thalie
PostPosted: 22:00 25. Sep 2017 
Offline
Šlechtic
User avatar
 Profile

Joined: 21:00 13. Jul 2010
Posts: 454
Škoda, že tady takové nadšení pro čisté rp nemá každý, to by se hrálo úplně jinak :)

_________________
Chaotic Evil Mistress

Gabriel Grym - šikovný po tatínkovi, hodný po mamince, většinou někde v Kelu
Valindra - bardka ze Sluneční říše


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Jak je vlastně těžké využít potenciál krás Thalie
PostPosted: 22:08 25. Sep 2017 
Offline
Nováček
 Profile

Joined: 12:15 24. Sep 2017
Posts: 11
Kathermara wrote:
Škoda, že tady takové nadšení pro čisté rp nemá každý, to by se hrálo úplně jinak :)

Já si myslím, že se k tomu každý dopracuje časem. Když jsem poprvé přišel na persistentní svět tak jsem taky byl "lovec." Mělo to hned několik důvodů: Bál jsem se, že kvalitní RP nezvládnu. Začínal jsem na Eng serveru a neuměl jsem tak obratně anglicky, takže jsem hrál tupého orka a taky jsem se styděl.
Myslím si, že každý, kdo vydrží u takových typů her dřív nebo později vždy sklouzne k hezkému RP. :)


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Jak je vlastně těžké využít potenciál krás Thalie
PostPosted: 22:36 25. Sep 2017 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 Profile

Joined: 14:21 13. Feb 2010
Posts: 9273
Location: Brno/"Znojmo"
Na to, aby hráči sklouzávali k hezkému RP, musí dle mé zkušenosti mít i hezké RP příklady. Nicméně pokud nejsou hezké RP příklady doceňovány a svět svým děním už reálné měsíce (tedy několik IC let) stagnuje, tak RP hráči nejsou motivováni k dalšímu hraní. Ono sice můžete udělat sami hodně věcí, ale od určitého bodu, už to chce nějakou pomoc taky z dalších míst.

_________________
.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Jak je vlastně těžké využít potenciál krás Thalie
PostPosted: 23:56 25. Sep 2017 
Offline
Nováček
 Profile

Joined: 12:15 24. Sep 2017
Posts: 11
Nalkanar wrote:
Na to, aby hráči sklouzávali k hezkému RP, musí dle mé zkušenosti mít i hezké RP příklady. Nicméně pokud nejsou hezké RP příklady doceňovány a svět svým děním už reálné měsíce (tedy několik IC let) stagnuje, tak RP hráči nejsou motivováni k dalšímu hraní. Ono sice můžete udělat sami hodně věcí, ale od určitého bodu, už to chce nějakou pomoc taky z dalších míst.


Asi vidím, jakým směrem narážíš a to není úplně důvod vlákna, proč jsem jej zakládal. :(
Ale chápu tě a možná se i, pokud se nikdo neurazí, vyjádřím.
Persistentní světy stojí a padají na aktivitě DM. Ale zase i já jako totální nováček jsem si zvládl stihnout, že tento úkol leží na..řekněme 2 lidech? Jestliže se kompletně nezdají svého života, což nikdo očekávat nemůže (:-D ) tak je nereálné pro 2 DM pokrýt i jen 5 aktivních lidí.
Pokud jako DM chceš vytvořit poutavý příběh, musíš počítat s hned několika věcmi:
Připravit si jej předem (když budeš rychlík a konzole znalý tak ti to zabere max 30 minut, ale spíše hodinu)
Sehnat hráče - Kde mnoho hráčů se vrhne po příležitosti hrát s DM příběh, ALE ne každý bude mít čas (zkoordinovat už jen 2 a více lidí je problém), né každá postava se pro daný příběh hodí (nemůžeš, ať chceš sebevíc dostat drowa do příběhu pro rytíře) .
Dále časová náročnost a RP výsledek. Pár dní připravuješ příběh a za 3-4 hodiny je odehraný. Během té doby řešíš nervózní hráče (psaní, konzole, kontrola příběhu ve scriptu - to vše zdržuje a oni na tebe čekají), sem tam jiné požadavky, technickou stránku hry/příběhu atd atd.
Suma sumárum platí zaběhnuté pravidlo, kterým jsem se rád řídil: Velké příběhy jsou velké NE, pokud hráče neznáš dost na to, aby byli tolerantní a přístupní občasnému čekání, či omylům.
Nechci spadnout do obhajoby jedné, či druhé strany, ale vždy na každém serveru vznikne taková lehká emotivní válka mezi DM a hráči. Hráči se snaží hrát krásné RP a ve finále si jich DM ani nevšimne. DM naopak plánuje questy, řeší hráčské požadavky, zpříjemňuje hru malými questíky a hráči jim mají za zlé malou aktivitu.
Zažil jsem oba tábory, prožil si hořkostí obou stran a na takovýchto projektech je potřeba tolerance z obou stran.
Jak mi bylo řečeno a raděno od hráčů tady, domluvit se s ostatními a hrát, doporučím já to samé s DMky.
Ty trávíš čas na serveru a snažíš se hrát dobré RP, ale pořád jsi hráč, konzument. DM jsou producenti a dělají to ve volném čase a pro tvou zábavu.
Pokud jde o doceňování, kašli na to. Hraj pro sebe. Pro svůj dobrý pocit. Já si užívám, když se hráči za klávesnicí usmívají vtípkům a přemýšlí o tom, co vlastně moje postava má za lubem, jaký je její účel ve světě, proč to tak hraji?
Obě strany si musí vyjít vstříc. Toť vše :)
Hráči jako my mohou udělat to nejmenší, jak pomoci DM. Sepsat "CV" své postavy, podat postřehy, možná napovědět nějaký ten možný příběh. Nikdo není továrna na příběhy a nemůže myslet za ostatní, jaký vývoj postavy by se jim líbil.
Já sám jsem ve hře DM nepotkal za celou svou krátkou dobu hraní. Možná tam byli a jen peekujou - to také není dobře. I jen nepatrná interakce ze strany NPC potěší a zažene ten nepříjemný pocit, že jsi v tom vlastně sám a mrháš čas.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Jak je vlastně těžké využít potenciál krás Thalie
PostPosted: 19:06 26. Sep 2017 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 Profile

Joined: 14:21 13. Feb 2010
Posts: 9273
Location: Brno/"Znojmo"
Ono bývalo zhruba 6 i víc DM, z toho obvykle pak byla tři DMka silně aktivní a zbytek aspoň přicmrndával.
Proč už nejsou je jiná otázka.

Jinak jsem se ti detailně rozepsal do PM ;)

_________________
.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Jak je vlastně těžké využít potenciál krás Thalie
PostPosted: 20:45 26. Sep 2017 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 13:23 30. Apr 2007
Posts: 4706
Location: Gremliní nora pod sněhem
ShugoX wrote:
...munchkina jsem si užil dost za DM - a DM které tvrdí, že si nezkusí vytvořit hned poté co dostane práva jen tak pro radost postavu a porazit s ní nejtěžšího bosse na serveru, kecá! :D


No, nekecám. Asi jsem divná :viking: ale byla jsem se na něj podívat :oops: :twisted:

_________________
Nieninquë - legenda
Lilien - magie, magie, magie

Keep talking I'm analyzing you.

,,Halapartna is the way of život!" Lusignandnes, 12.8.2020, 23:53, Discord



Thalijský gremlin, creeper první třídy, neRP hráč, bílá vrána


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Jak je vlastně těžké využít potenciál krás Thalie
PostPosted: 13:59 28. Sep 2017 
Offline
Nováček
 Profile

Joined: 12:15 24. Sep 2017
Posts: 11
Pajule wrote:
ShugoX wrote:
...munchkina jsem si užil dost za DM - a DM které tvrdí, že si nezkusí vytvořit hned poté co dostane práva jen tak pro radost postavu a porazit s ní nejtěžšího bosse na serveru, kecá! :D


No, nekecám. Asi jsem divná :viking: ale byla jsem se na něj podívat :oops: :twisted:

To budeš asi vyjímkou, která potvrzuje pravidlo.. :-D
Nalkanar wrote:
Ono bývalo zhruba 6 i víc DM, z toho obvykle pak byla tři DMka silně aktivní a zbytek aspoň přicmrndával.
Proč už nejsou je jiná otázka.

Jinak jsem se ti detailně rozepsal do PM ;)

Koukal jsem a jsem krajně zmatený... Mám pocit, že si myslíš, že jsi ve válce :-D :viking:


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Jak je vlastně těžké využít potenciál krás Thalie
PostPosted: 15:08 28. Sep 2017 
Offline
Ďábel
User avatar
 Profile

Joined: 11:18 05. Feb 2008
Posts: 6102
ShugoX wrote:
To budeš asi vyjímkou, která potvrzuje pravidlo.. :-D

Tady je to samá výjimka ;)

ShugoX wrote:
Koukal jsem a jsem krajně zmatený... Mám pocit, že si myslíš, že jsi ve válce :-D :viking:

:D

_________________
PUF!


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Jak je vlastně těžké využít potenciál krás Thalie
PostPosted: 15:18 28. Sep 2017 
Offline
Nováček
 Profile

Joined: 12:15 24. Sep 2017
Posts: 11
kokosak wrote:
ShugoX wrote:
To budeš asi vyjímkou, která potvrzuje pravidlo.. :-D

Tady je to samá výjimka ;)



Ani maličko? :( Noták! :D


Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 40 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits