Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 17:50 29. Mar 2024

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Post new topic Reply to topic  [ 85 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
Author Message
 Post subject: Re: Dwarf Fortress - Komunitní pevnost (informace)
PostPosted: 14:29 22. Jan 2014 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 10:07 13. Mar 2012
Posts: 4376
pavad wrote:
...


Tak to mě nenapadlo, že si krávy místo šťavnaté travičky budou ochotni pochutnat i na nějakých temných houbičkách.

Farmářské políčka za pastvu asi určit nepůjdou, co? Jako že bych jim ty houbičky nechal pěstovat

_________________
je cosi shnilého ve státě dánském
...ale plíseň je dobrá pro penicilín
z hodně léků však bolí hlava
...a tvoří se závislost
Vhodný čas na odvykací kůru

člen ligy pro zákaz veškerých změn na thalii


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Dwarf Fortress - Komunitní pevnost (informace)
PostPosted: 14:34 22. Jan 2014 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 18:51 02. Apr 2010
Posts: 2956
Pasou se na mechu... stačí se podívat na popis zarostlých políček. Takže ne, dobytek s hnutím hippies nemá nic společného.

_________________
Eribor Tanithil - elfský bylinkář a lukostřelec.

Deirdra Monteil - čarodějka z Karathy

Incoherent fire dissipates all contingency.

ZANEPRÁZDNĚN


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Dwarf Fortress - Komunitní pevnost (informace)
PostPosted: 14:37 22. Jan 2014 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 10:07 13. Mar 2012
Posts: 4376
Ještě jednou díky za help :wink:

_________________
je cosi shnilého ve státě dánském
...ale plíseň je dobrá pro penicilín
z hodně léků však bolí hlava
...a tvoří se závislost
Vhodný čas na odvykací kůru

člen ligy pro zákaz veškerých změn na thalii


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Dwarf Fortress - Komunitní pevnost (informace)
PostPosted: 10:53 24. Jan 2014 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 10:07 13. Mar 2012
Posts: 4376
Asi budu potřebovat opět trochu poradit. Dal jsem na vás, dal si tam nebezpečnou lokalitu, hořejšek uzavřel (stejně tam nebyl ani strom ani voda) a zasunul se do podzemí. Rychle jsem se prokopal do první jeskyně, abych měl aspoň nějaký strom.

No a tu začali problémy. Vojáky jsem si nastavil ze začátku, aby měli aspoň nějakou tu zkušenost s bojem a vzal jsem aspoň dvě měděný sekery do začátku. Otevřením prostorů se ale (jako ostatně vždy) začali objevovat všemožné havěti a mé dva vojáčky hned zranili.

Takže jak na to, když nemám kovadlinu, abych mohl rozjet kovovýrobu, nemám vodu, nemám teď už ani vojáky a další osadníky nemám ani čím vyzbrojit, protože není ta kovadlina. Zkusil jsem udělat aspoň pár kožených pancířů, ale ty moc platné nebyly. Tréninkovými zbraněmi toho v boji nejspíš moc nezvládnou.

_________________
je cosi shnilého ve státě dánském
...ale plíseň je dobrá pro penicilín
z hodně léků však bolí hlava
...a tvoří se závislost
Vhodný čas na odvykací kůru

člen ligy pro zákaz veškerých změn na thalii


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Dwarf Fortress - Komunitní pevnost (informace)
PostPosted: 12:05 24. Jan 2014 
Offline
Bůh
 Profile

Joined: 23:30 05. Dec 2010
Posts: 4064
Barbar321 wrote:
Asi budu potřebovat opět trochu poradit. Dal jsem na vás, dal si tam nebezpečnou lokalitu, hořejšek uzavřel (stejně tam nebyl ani strom ani voda) a zasunul se do podzemí. Rychle jsem se prokopal do první jeskyně, abych měl aspoň nějaký strom.
Moje doporuceni: pri startu lokace, kdyz vis ze tam zadne stromy nejsou (viz detaily biomu) - tak si tak 10 stromu s sebou vem. Coz je 10 posteli a na nic jineho drevo potrebovat nebudes (je-li tam uhli, neni-li tak je magma).

Barbar321 wrote:
No a tu začali problémy. Vojáky jsem si nastavil ze začátku, aby měli aspoň nějakou tu zkušenost s bojem a vzal jsem aspoň dvě měděný sekery do začátku. Otevřením prostorů se ale (jako ostatně vždy) začali objevovat všemožné havěti a mé dva vojáčky hned zranili.
Dalsi rada - jen co se do takoveho prostoru prokopes - zazdi vchod. Uz jen ten kratky kontakt staci aby na orne podzemni pude zacly rust mechy/lisejniky... A take podzemni rostliny a stromy, resp. podzemni houby (daji se tezit jako drevo). Musis ale nejakou ornou podzemni pudu mit.

Cim hloubeji se prokopes, tim vetsi problemy typicky naleznes. Uz v prvni urovni podzemnich kavern mohou byt problemy dost silne aby vyzabijeli vse co v tech 6-7 trpaslicich mas.

Barbar321 wrote:
Takže jak na to, když nemám kovadlinu, abych mohl rozjet kovovýrobu, nemám vodu, nemám teď už ani vojáky a další osadníky nemám ani čím vyzbrojit, protože není ta kovadlina. Zkusil jsem udělat aspoň pár kožených pancířů, ale ty moc platné nebyly. Tréninkovými zbraněmi toho v boji nejspíš moc nezvládnou.
Treningove zbrane snizuji poskozeni o (tusim) 2/3. Takze ne, nedoporucuji do nastvaneho jeskynniho obra sekat cvicnym mecem...

To ze nemas kovadlinu je, IMHO, desna chyba. Nikdy (orpavdu nikdy!) nevyrazej bez kovadliny!!! Spolehat se na to ze zimni zasobovaci vyprava dorazi do lokace, prezije setkani s NPC opozici a ty budes mit co vymenit za jeji zbozi je luxus - ciste spolehani na nahodu.

ad voda: Prakticky temer vzdy na mape nekde nejaky zdroj vody je. V jeskynich typicky. Ale uz se mi stalo ze jsem vodu nenalezl nikde - v te chvili pomuze bud chytani destove vody do nadrzi (nic moc, ruzne nemoci... ale chlasta to jen dobytek, takze to nevadi), nebo v pripade vecne zamrzleho glacieru tvrda trpaslici prace - vytahnout magma z hlubin a s jeho pomoci rozehrivat led na pitnou vodu. :D

Je problem pokud absence vody blokuje zemedelstvi. Coz je krizove ve chvili kdy na mape neni zadny pisek ani zemina - ty jdou totiz obdelavat bez zavlazeni vodou, jsou inherentne ornou pudou.

_________________
Diagnostikovany.
Každý moudrý má nač pomysliti,
kdyby ho pobídlo hovno v zápas jíti,
porazíš-li je, co z toho budeš míti,
a pakli ono tebe porazí, hned do lázně musíš jíti.
. . . . . . . . . Holan, V.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Dwarf Fortress - Komunitní pevnost (informace)
PostPosted: 12:27 24. Jan 2014 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 10:07 13. Mar 2012
Posts: 4376
pavad wrote:
Moje doporuceni: pri startu lokace, kdyz vis ze tam zadne stromy nejsou (viz detaily biomu) - tak si tak 10 stromu s sebou vem. Coz je 10 posteli a na nic jineho drevo potrebovat nebudes (je-li tam uhli, neni-li tak je magma).

Pár stromů jsme si sebou vzal, v tom problém přímo nebyl. I když normálně hned dělám barely, bedny a sem tam nějaký ten kýblík, což je teď tak trochu luxus.
pavad wrote:
Dalsi rada - jen co se do takoveho prostoru prokopes - zazdi vchod. Uz jen ten kratky kontakt staci aby na orne podzemni pude zacly rust mechy/lisejniky... A take podzemni rostliny a stromy, resp. podzemni houby (daji se tezit jako drevo). Musis ale nejakou ornou podzemni pudu mit.

Tady vidím problém, že na té mapě, co jsem si zvolil není dost orné půdy. Prakticky všude jen kámen. Jsem rád, že se mi povedlo uzmout pole na houby. Při pomyšlení, že na tom zbývajícím ničem by mi měly růst stromy zajišťující chod, jdou na mě mrákoty.

pavad wrote:
Cim hloubeji se prokopes, tim vetsi problemy typicky naleznes. Uz v prvni urovni podzemnich kavern mohou byt problemy dost silne aby vyzabijeli vse co v tech 6-7 trpaslicich mas.

Tato mapa mě k hlubšímu kopání donutila. To, co chybí komplet je voda

pavad wrote:
To ze nemas kovadlinu je, IMHO, desna chyba. Nikdy (orpavdu nikdy!) nevyrazej bez kovadliny!!! Spolehat se na to ze zimni zasobovaci vyprava dorazi do lokace, prezije setkani s NPC opozici a ty budes mit co vymenit za jeji zbozi je luxus - ciste spolehani na nahodu.

Snažil jsem se jí v soupise najít, ale nepovedlo se mi to. Buď se předemnou nějak schovala a nebo jsem si jí zkrátka nevšiml (ale ten soupis jsem projížděl mnohokrát a prostě nic - takové nic, že už skoro můžu tvrdit, že tam v nabídce vůbec nebyla)
pavad wrote:
ad voda: Prakticky temer vzdy na mape nekde nejaky zdroj vody je. V jeskynich typicky. Ale uz se mi stalo ze jsem vodu nenalezl nikde - v te chvili pomuze bud chytani destove vody do nadrzi (nic moc, ruzne nemoci... ale chlasta to jen dobytek, takze to nevadi), nebo v pripade vecne zamrzleho glacieru tvrda trpaslici prace - vytahnout magma z hlubin a s jeho pomoci rozehrivat led na pitnou vodu. :D

Tady právě ne. Žádná jezírka, žádné zmrzlé louže. Nic. Až asi odhadem v hloubce 14 jsem narazil na druhou jeskyni, která je plná vody.
Největší komplikací vidím právě tu kovadlinu, kterou se mi nepovedlo sehnat. Není v tom úvodním poli schovaná pod něčím zvláštním?

_________________
je cosi shnilého ve státě dánském
...ale plíseň je dobrá pro penicilín
z hodně léků však bolí hlava
...a tvoří se závislost
Vhodný čas na odvykací kůru

člen ligy pro zákaz veškerých změn na thalii


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Dwarf Fortress - Komunitní pevnost (informace)
PostPosted: 12:31 24. Jan 2014 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 18:51 02. Apr 2010
Posts: 2956
Je možné, že tvá civilizace nemá přístup k železu, pak si musíš pořídit dražší ocelovou (za 300 bodů místo 100) - na to ti možná nevyzbyly body a proto jsi ji neviděl v seznamu.

_________________
Eribor Tanithil - elfský bylinkář a lukostřelec.

Deirdra Monteil - čarodějka z Karathy

Incoherent fire dissipates all contingency.

ZANEPRÁZDNĚN


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Dwarf Fortress - Komunitní pevnost (informace)
PostPosted: 12:35 24. Jan 2014 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 10:07 13. Mar 2012
Posts: 4376
Caehan wrote:
Je možné, že tvá civilizace nemá přístup k železu, pak si musíš pořídit dražší ocelovou (za 300 bodů místo 100) - na to ti možná nevyzbyly body a proto jsi ji neviděl v seznamu.


Tak tím by to být mohlo. Zůstako mi asi 150 bodů, když jsem šel nakupovat (a opravdu jsem tam očekával železnou a ne ocelovou).

Na druhou stranu netuším, jestli je možné vůbec vše omezit tak, aby ta ocelová šla koupit

_________________
je cosi shnilého ve státě dánském
...ale plíseň je dobrá pro penicilín
z hodně léků však bolí hlava
...a tvoří se závislost
Vhodný čas na odvykací kůru

člen ligy pro zákaz veškerých změn na thalii


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Dwarf Fortress - Komunitní pevnost (informace)
PostPosted: 12:50 24. Jan 2014 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 18:51 02. Apr 2010
Posts: 2956
Vždycky to jde. Jen bývá pak většinou lepší na nějakou našetřit, když přijede první karavana, no nic, plkám tu už dlouho, půjdu dopsat report z prvního roku a předám save pavadovi.

_________________
Eribor Tanithil - elfský bylinkář a lukostřelec.

Deirdra Monteil - čarodějka z Karathy

Incoherent fire dissipates all contingency.

ZANEPRÁZDNĚN


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Dwarf Fortress - Komunitní pevnost (informace)
PostPosted: 13:27 24. Jan 2014 
Offline
Bůh
 Profile

Joined: 23:30 05. Dec 2010
Posts: 4064
Barbar321 wrote:
Pár stromů jsme si sebou vzal, v tom problém přímo nebyl. I když normálně hned dělám barely, bedny a sem tam nějaký ten kýblík, což je teď tak trochu luxus.
Misto barelu vyrabej "stone pot"s. Je to ekvivalentni barelu - a dela se to z kamene (ktereho je nevycerpatelne mnozstvi). Drevo nechej jen an postele, ev., neni-li uhli, na vyrobu dreveneho uhli.

Barbar321 wrote:
Tady vidím problém, že na té mapě, co jsem si zvolil není dost orné půdy. Prakticky všude jen kámen. Jsem rád, že se mi povedlo uzmout pole na houby. Při pomyšlení, že na tom zbývajícím ničem by mi měly růst stromy zajišťující chod, jdou na mě mrákoty.
CO to je "prakticky vsude". Nepoterbujes plantaze orne pudy. Na prvni rok Ti pro zemedelstvi staci 3x3 policka...

Barbar321 wrote:
Tato mapa mě k hlubšímu kopání donutila. To, co chybí komplet je voda
Objeveni lvl 2 jeskyne nerikam hlubsi kopani. DOkud nevidim "magma sea", neni nidky dost hluboko prokopano. :D

Barbar321 wrote:
Snažil jsem se jí v soupise najít, ale nepovedlo se mi to. Buď se předemnou nějak schovala a nebo jsem si jí zkrátka nevšiml (ale ten soupis jsem projížděl mnohokrát a prostě nic - takové nic, že už skoro můžu tvrdit, že tam v nabídce vůbec nebyla)
Uz psal Caehan. Nektere civilizace nemaji zelezo - pak nabizeji ocelovou kovadlinu.


Barbar321 wrote:
Tady právě ne. Žádná jezírka, žádné zmrzlé louže. Nic. Až asi odhadem v hloubce 14 jsem narazil na druhou jeskyni, která je plná vody.
Tak co resis? Hloubka 14 je nic. Mohu Ti poslat nejaky save nove pevnosti, uvidis ze uz v lete startovaciho roku jsou kopaci tak 70 urovni pod povrchem a snazi se prokutat k magmatu - protoze dat do kupy zbrojni vyrobu je klicove. Krome zemedelstvi (tam Ti staci 1 vycleneny trpaslik) je vse ostatni druhorade.

Jak kovas zbrane a brneni - tak pravdepodobnost ze Tvuj trpaslici bojovnik prezije sektani s beznymi zastupci povrchu a 1. jeskyne prudce stoupa. Je li patricne oplechovany (a nemusi jit ani o ocel) a v ruce ma jinou jak cvicnou zbran - tak v souboji 1 na 1 velmi casto vitezi, nebezpeci mu hrozi pouze kdyz jej neco tezsiho povali... Od toho je ale trpaslici-zerg taktika: trpaslik nechodi nikdy sam. :)

Vyrabis-li zbrane, osadis jimi pasti - na zacatku vstupni chodba 1 sah siroka, v ni past vybavena par kopimi, nekolika bitevnimi sekerami a nejakou tou "spiked metal ball" - a krveziznivy troll kdyz pres ni zkusi projit tak za ni jen lezi na zemi a zvraci a hleda kde mu co odseklo nohy/ruce. :D

_________________
Diagnostikovany.
Každý moudrý má nač pomysliti,
kdyby ho pobídlo hovno v zápas jíti,
porazíš-li je, co z toho budeš míti,
a pakli ono tebe porazí, hned do lázně musíš jíti.
. . . . . . . . . Holan, V.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Dwarf Fortress - Komunitní pevnost (informace)
PostPosted: 13:58 24. Jan 2014 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 10:07 13. Mar 2012
Posts: 4376
pavad wrote:
Misto barelu vyrabej "stone pot"s. Je to ekvivalentni barelu - a dela se to z kamene (ktereho je nevycerpatelne mnozstvi). Drevo nechej jen an postele, ev., neni-li uhli, na vyrobu dreveneho uhli.

jj, ty jsem dělal, ale připadalo mi, že na něco potřebovali barely a že jim hrnce nestačili
pavad wrote:
CO to je "prakticky vsude". Nepoterbujes plantaze orne pudy. Na prvni rok Ti pro zemedelstvi staci 3x3 policka
...
Však jsem o moc víc neměl. Vycházelo mi to 5x3 :D

pavad wrote:
Tato mapa mě k hlubšímu kopání donutila. To, co chybí komplet je vodaObjeveni lvl 2 jeskyne nerikam hlubsi kopani. DOkud nevidim "magma sea", neni nidky dost hluboko prokopano. :D

No, na potvory, které dokážou znepříjemnit život to bohatě stačilo :(
pavad wrote:
Uz psal Caehan. Nektere civilizace nemaji zelezo - pak nabizeji ocelovou kovadlinu.

Ano, vyřešeno. Začal jsem novou pevnost, vyházel nějaké věci a ocelová kovadlina se v nabídce objevila

pavad wrote:
Tak co resis? Hloubka 14 je nic. Mohu Ti poslat nejaky save nove pevnosti, uvidis ze uz v lete startovaciho roku jsou kopaci tak 70 urovni pod povrchem a snazi se prokutat k magmatu - protoze dat do kupy zbrojni vyrobu je klicove. Krome zemedelstvi (tam Ti staci 1 vycleneny trpaslik) je vse ostatni druhorade.

Řeším právě to, že mě trpaslíčky sejmuly potvory hned z první jeskyně v hloube do 10-tého lvl. Nechci ani vidět, co bych našel bez obrany v hloubce 70 :O
pavad wrote:
Vyrabis-li zbrane, osadis jimi pasti - na zacatku vstupni chodba 1 sah siroka, v ni past vybavena par kopimi, nekolika bitevnimi sekerami a nejakou tou "spiked metal ball" - a krveziznivy troll kdyz pres ni zkusi projit tak za ni jen lezi na zemi a zvraci a hleda kde mu co odseklo nohy/ruce. :D

Teď už ano. Tenkrát byl problém s tou kovadlinou. Jinak se mi většinou poštěstilo najít aspoň měď a nějaké dřevo na uhlí. Osobně mi ale připadá, že když do pasti narvu 10 měděných zbraní, tak to zas tak velkou škodu na potvorách nezanechá. Asi to bude tou mědí. Je sice k ničemu, ale v nouzi čert i mouchy lapá tj. prstíčkem škrabu, že je aspoň ta.

_________________
je cosi shnilého ve státě dánském
...ale plíseň je dobrá pro penicilín
z hodně léků však bolí hlava
...a tvoří se závislost
Vhodný čas na odvykací kůru

člen ligy pro zákaz veškerých změn na thalii


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Dwarf Fortress - Komunitní pevnost (informace)
PostPosted: 14:21 24. Jan 2014 
Offline
Bůh
 Profile

Joined: 23:30 05. Dec 2010
Posts: 4064
Barbar321 wrote:
Osobně mi ale připadá, že když do pasti narvu 10 měděných zbraní, tak to zas tak velkou škodu na potvorách nezanechá. Asi to bude tou mědí. Je sice k ničemu, ale v nouzi čert i mouchy lapá tj. prstíčkem škrabu, že je aspoň ta.
Medene zbrane delaji -30% dmg... Navic u pasti rozhoduje i kvalita mechanizmu.

Krom toho tyto zbranove pasti doporucuji davat tesne pred dvere a vedle jich vykopat diry, do kterych je vystup/vstup blize k vychodu. Tzn.: nastvany ogr musi stoupnout na past aby mohl rozbit dvere. Past ho zkusi zranit - ogr v horsim pripade uskoci zpet do chodby - nebo spadne do diry (a potluce se). Z diry vyleze zpet do usti chodby a ceka jej co? Past a za ni dvere... :D

_________________
Diagnostikovany.
Každý moudrý má nač pomysliti,
kdyby ho pobídlo hovno v zápas jíti,
porazíš-li je, co z toho budeš míti,
a pakli ono tebe porazí, hned do lázně musíš jíti.
. . . . . . . . . Holan, V.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Dwarf Fortress - Komunitní pevnost (informace)
PostPosted: 15:13 24. Jan 2014 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 18:51 02. Apr 2010
Posts: 2956
pavad wrote:
Medene zbrane delaji -30% dmg...

To číslo si cucáš z prstu, že? :|
Nedovedu si přestavit, že by to byl tak jednoduchý vztah.

_________________
Eribor Tanithil - elfský bylinkář a lukostřelec.

Deirdra Monteil - čarodějka z Karathy

Incoherent fire dissipates all contingency.

ZANEPRÁZDNĚN


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Dwarf Fortress - Komunitní pevnost (informace)
PostPosted: 15:27 24. Jan 2014 
Offline
Bůh
 Profile

Joined: 23:30 05. Dec 2010
Posts: 4064
Caehan wrote:
pavad wrote:
Medene zbrane delaji -30% dmg...

To číslo si cucáš z prstu, že? :|
Nedovedu si přestavit, že by to byl tak jednoduchý vztah.

Necucam - jen to nechci zbytecne zeslozitovat.

Nema-li cil utoku na sobe brneni, tak medena zbran dela cca -30% dmg nez zelezna (viz sloupec impact fracture, 770vs 1080, odkaz nize). Vetsina "bezneho osazenstva" povrchu a 1. urovne na sobe brneni nemiva... Proto tato hodnota. Edit: Je-li ale zbran ocelova, dava 2.5x vetsi dmg.

Vec se meni ma-li na sobe cil utoku brneni. Pak rozhoduje kvalita materialu brneni. Ma-li na sobe "lepsi kov jak med" - tak medena zbran neudela prakticky nic, protoze se typicky neprosekne. Dela max. pohmozdeniny.

Vec je jeste slozitejsi kvuli vypoctum typu udeleneho zraneni (bodne, secne, drtive...) - procez nektere typy zbrane jsou schopne udelit ruzne typy zraneni dle typu utoku (battleaxe je krasny pripad vsech typu zraneni, battlehammer dela pouze drtive). Taktez kvalitou zbrane ovlivnuje (do jiste miry) zpusobovanou dmg (legendarni zbrane jsou typickym prikaldem).

Zdroj: http://dwarffortresswiki.org/index.php/DF2012:Weapon

edit2: Na nektere "NPC" je lepsi paradoxne pouzit kopi (malokdy pouzivana zbran). Typicky (spoiler) na draka. VYsvetluje se to tim, ze je ptoreba propenetrovat tvrdou, panciri podobnou kuzi a pak jeste mit dosah zbrane aby mohly byt poskozeny vnitrni organy. Tzn. pozadavek an neco dlouheho a spicateho. :)

_________________
Diagnostikovany.
Každý moudrý má nač pomysliti,
kdyby ho pobídlo hovno v zápas jíti,
porazíš-li je, co z toho budeš míti,
a pakli ono tebe porazí, hned do lázně musíš jíti.
. . . . . . . . . Holan, V.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Dwarf Fortress - Komunitní pevnost (informace)
PostPosted: 21:26 24. Jan 2014 
Offline
Urozený
User avatar
 Profile

Joined: 18:40 28. Dec 2009
Posts: 1530
Location: Buran z Buranova
Bože, jak spustim ten balíček Winter ? Bože, jak se to hraje ? :D

_________________
"Géniové vymírají.. Einstein umřel, Picasso umřel a mě je taky nějak blbě.."


Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 85 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits