Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 09:55 29. Apr 2024

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Post new topic Reply to topic  [ 85 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
Author Message
 Post subject: Re: Dwarf Fortress - Komunitní pevnost (informace)
PostPosted: 18:40 14. Jan 2014 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 18:51 02. Apr 2010
Posts: 2956
Jen bych rád upozornil, že pracuji jen s tím, co mám, historické události popsané v příběhu jsou historické události náhodně vygenerované hrou... já je jen interpretuji, aby dávaly pohromadě smysl. Stejně tak jména jsou volným překladem anglických (náhodně vygenerovaných) patvarů.

Je malý zázrak, že to dává nějaký smysl (obvykle to nějakým způsobem omezený smysl dává...). Rozhodně neočekávejte příliš. :P

_________________
Eribor Tanithil - elfský bylinkář a lukostřelec.

Deirdra Monteil - čarodějka z Karathy

Incoherent fire dissipates all contingency.

ZANEPRÁZDNĚN


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Dwarf Fortress - Komunitní pevnost (informace)
PostPosted: 13:55 21. Jan 2014 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 10:07 13. Mar 2012
Posts: 4376
Jak se zxavit létající unikátní potvory? (střelce mi vyřadila nějakým dechem a pasti pochopitelně přelítne)

_________________
je cosi shnilého ve státě dánském
...ale plíseň je dobrá pro penicilín
z hodně léků však bolí hlava
...a tvoří se závislost
Vhodný čas na odvykací kůru

člen ligy pro zákaz veškerých změn na thalii


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Dwarf Fortress - Komunitní pevnost (informace)
PostPosted: 14:12 21. Jan 2014 
Offline
Bůh
 Profile

Joined: 23:30 05. Dec 2010
Posts: 4064
Barbar321 wrote:
Jak se zxavit létající unikátní potvory? (střelce mi vyřadila nějakým dechem a pasti pochopitelně přelítne)
Je nekolik moznosti:
1) vyuzit vojaky nablizko - pak ale musis bojovat v chodbach
2) vyuzit predpripavene vybudovane megalomanske pasti - typicky nalakat potvoru do mistnosti, kde cely strop je podepren (vetsinou zavesen) na jedinem supportu. Zatahnes za paku - strop se zriti, z prisery je hromadka polamaneho cehosi...
3) vyuzijes postaveneho katapultu nebo, jeste lepe, balisty - Spoiler: i takovy nastvany drak kdyz dostane ostepem z balisty mezi kridla hned pri pristani ma dost co delat aby odletl... ;)
4) nektere pasti funguji i na letajici potvory, ale pokud je to megabeast, tak ma status "destroyer" a tak Ti to moc nepomuze
5) muzes ji (=potvore) zkusit nahlavu spustit padaci most - od jiste verze uz se zjistuje jak moc je potvora silna/velka - takze se muze stat ze spustis padaci most a ten se ji o hlavu rozpadne...
6) muzes ji na nejakou obet nalakat... a zkusit zazdit, posleze podlit vodou nebo magmatem ;)

edit - zapomenul jsem na :
7) Muzes priseru pustit na centralni schodiste pevnosti a zkusit paladinsky "zerg" trpaslici utok. Hromada domacich mazlicku dokaze udelat svoje (psi, krokodyli jsou jeste lepsi!), procitani si battle-logu kterak se (par vterin pred svou dramatickou smrti) Tvuj legendarni pivovaric zurive pokousi zakousnout prisere do kostaneho drapu je take vec ktera se nezapomina. :D

_________________
Diagnostikovany.
Každý moudrý má nač pomysliti,
kdyby ho pobídlo hovno v zápas jíti,
porazíš-li je, co z toho budeš míti,
a pakli ono tebe porazí, hned do lázně musíš jíti.
. . . . . . . . . Holan, V.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Dwarf Fortress - Komunitní pevnost (informace)
PostPosted: 14:51 21. Jan 2014 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 18:51 02. Apr 2010
Posts: 2956
Pokud nespřádá sítě, jde ji chytit pastí s pavučinou na sobě.... jen bývá trochu těžké ji tam dostat.

_________________
Eribor Tanithil - elfský bylinkář a lukostřelec.

Deirdra Monteil - čarodějka z Karathy

Incoherent fire dissipates all contingency.

ZANEPRÁZDNĚN


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Dwarf Fortress - Komunitní pevnost (informace)
PostPosted: 15:02 21. Jan 2014 
Offline
Bůh
 Profile

Joined: 23:30 05. Dec 2010
Posts: 4064
Caehan wrote:
Pokud nespřádá sítě, jde ji chytit pastí s pavučinou na sobě.... jen bývá trochu těžké ji tam dostat.
VIdis, tohle se mi jeste nikdy nepodarilo - resp. nepodarilo vybavit "cage" pavucinou... Budu muset zagooglit jak na to. :D

_________________
Diagnostikovany.
Každý moudrý má nač pomysliti,
kdyby ho pobídlo hovno v zápas jíti,
porazíš-li je, co z toho budeš míti,
a pakli ono tebe porazí, hned do lázně musíš jíti.
. . . . . . . . . Holan, V.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Dwarf Fortress - Komunitní pevnost (informace)
PostPosted: 15:23 21. Jan 2014 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 10:07 13. Mar 2012
Posts: 4376
Tak jo, díky za info. Myslím ale, že už mi to pevnost nezachrání. Potvora si prolítla skrz, zkosila mi tak stovku trpaslíčků (psi, kočky a jim podobné bijce nevyjímaje) a v současné době si užívá na pastvě (což se mým kravičkám moc nelíbí :cry: )

Vypadá to, že mi nezbyde než opustit dlouho stavěnou a piplanou pevnůstku a poohlídnout se o kus dál :cry: :cry: :cry:

_________________
je cosi shnilého ve státě dánském
...ale plíseň je dobrá pro penicilín
z hodně léků však bolí hlava
...a tvoří se závislost
Vhodný čas na odvykací kůru

člen ligy pro zákaz veškerých změn na thalii


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Dwarf Fortress - Komunitní pevnost (informace)
PostPosted: 15:29 21. Jan 2014 
Offline
Bůh
 Profile

Joined: 23:30 05. Dec 2010
Posts: 4064
Barbar321 wrote:
Tak jo, díky za info. Myslím ale, že už mi to pevnost nezachrání. Potvora si prolítla skrz, zkosila mi tak stovku trpaslíčků (psi, kočky a jim podobné bijce nevyjímaje) a v současné době si užívá na pastvě (což se mým kravičkám moc nelíbí :cry: )

Vypadá to, že mi nezbyde než opustit dlouho stavěnou a piplanou pevnůstku a poohlídnout se o kus dál :cry: :cry: :cry:
Losing is FUN!!!

_________________
Diagnostikovany.
Každý moudrý má nač pomysliti,
kdyby ho pobídlo hovno v zápas jíti,
porazíš-li je, co z toho budeš míti,
a pakli ono tebe porazí, hned do lázně musíš jíti.
. . . . . . . . . Holan, V.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Dwarf Fortress - Komunitní pevnost (informace)
PostPosted: 16:00 21. Jan 2014 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 10:07 13. Mar 2012
Posts: 4376
pavad wrote:
Losing is FUN!!!


Tak moc ne. Rád bych si piplal svou malou pevnůstku v klídku dál. Zrovna se mi povedlo zařídit pokoje a ubytovat posledního ze 180-ti trpaslíčků a pak přijde tohle :cry:

Holt budu muset další pevnost trochu promyslet z hlediska nějakých zádržováků, když svaly nestačí

_________________
je cosi shnilého ve státě dánském
...ale plíseň je dobrá pro penicilín
z hodně léků však bolí hlava
...a tvoří se závislost
Vhodný čas na odvykací kůru

člen ligy pro zákaz veškerých změn na thalii


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Dwarf Fortress - Komunitní pevnost (informace)
PostPosted: 16:16 21. Jan 2014 
Offline
Ďábel
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 15:24 23. Jun 2007
Posts: 6754
Location: Severní okraj Středozemě
Vzpomeň na mrazíka - Ivánek měl možná svaly, ale Nastěn...eee...baba Jaga měla čáry! :twisted:

_________________
Síla tě osvobodí! - Sithský kodex, 12.12.2011 (TOR-preorder)
Bylo to peklo! - Error 37, Error 3005, Error 3007, 15.5.2012 (Diablo3)
Až s vámi skončím, nebudete věřit vlastní mysli! - Mesmer, 28.8.2012 (GW2)
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují. - Din Dagor, Mrazen 1147 (EQ)
Tento rok bude začátek konce. - neznámý vojín


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Dwarf Fortress - Komunitní pevnost (informace)
PostPosted: 16:21 21. Jan 2014 
Offline
Bůh
 Profile

Joined: 23:30 05. Dec 2010
Posts: 4064
Barbar321 wrote:
Tak moc ne. Rád bych si piplal svou malou pevnůstku v klídku dál. Zrovna se mi povedlo zařídit pokoje a ubytovat posledního ze 180-ti trpaslíčků a pak přijde tohle :cry:
Tvuj pristup je zcela netrpaslici.

Trpaslici trpi touhou po sebezniceni, destrukci sebe i vseho v okoli (dalekem i blizkem). Jde o stvoreni veskrze naladova, prolita alkoholem a s minimalni stopou vycitek po strane eticko-socialni.

A ne, v pripade DF si nedelam srandu. :)

Barbar321 wrote:
Holt budu muset další pevnost trochu promyslet z hlediska nějakých zádržováků, když svaly nestačí
Doporucuji obratit postup. Pust si DF a zkus se vydat (a par rocnich obdobi prezit) do oblasti s evil-biomem. Ano... mnohokrat budes sledovat kterak posledni z Tvych sesti trpasliku podleha naporu ozivlych umrevsich druhu.

Na druhou stranu Ti tyto zkusenosti daji rychly cit pro to, co je dulezite delat v obrane pevnosti. Budes-li parkrat celit utoku stadecka ozivlych zombie-velryb perzistentne Ti busicich do hradeb pevnosti... Tak ver tomu ze nejake demi-monstrum co na Tebe priletne v bezne hre bude jen takove... rychle rozptyleni. :D

Kazdopadne tohle jsem psal i Caehanovi: poradi delani veci v pevnosti
1) vykutat ukryt a schovat se (zustat na planine na slunci je non-dwarf!)
2) postarat se o produkci alkoholu (tzn. elementarni zemedelstvi)
3) najit zdroj vody (jako zaloha pokud prijde to nejhorsi a dojde alkohol!)
4) spustit produkci brneni a zbrani (idealne pres magma-forge)

Nez mas alespon jednu skupinu trpasliku okutych do full-plate brneni, tak mohou mit jen par stolu s par zidlemi, sdilet postele ve spolecne ubikaci a na nejake vylomeniny jako osobni loznice mohou zapomenout!

_________________
Diagnostikovany.
Každý moudrý má nač pomysliti,
kdyby ho pobídlo hovno v zápas jíti,
porazíš-li je, co z toho budeš míti,
a pakli ono tebe porazí, hned do lázně musíš jíti.
. . . . . . . . . Holan, V.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Dwarf Fortress - Komunitní pevnost (informace)
PostPosted: 16:49 21. Jan 2014 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 10:07 13. Mar 2012
Posts: 4376
pavad wrote:
Kazdopadne tohle jsem psal i Caehanovi: poradi delani veci v pevnosti
1) vykutat ukryt a schovat se (zustat na planine na slunci je non-dwarf!)
2) postarat se o produkci alkoholu (tzn. elementarni zemedelstvi)
3) najit zdroj vody (jako zaloha pokud prijde to nejhorsi a dojde alkohol!)
4) spustit produkci brneni a zbrani (idealne pres magma-forge)

Nez mas alespon jednu skupinu trpasliku okutych do full-plate brneni, tak mohou mit jen par stolu s par zidlemi, sdilet postele ve spolecne ubikaci a na nejake vylomeniny jako osobni loznice mohou zapomenout!


Díky za rady. Ty 4 body v postatě splňuju, potvora se objevila v podzemí. Stejně, jako se mi už stalo, že jsem otevřel nějakou štolu s démonama a tam jich byla snad padesátka na 4 políčkách.

Tu evil oblast určitě zkusím (až překousnu to, že mi mírumilovnýho dřevorubce rozsápou na kousky).

Ještě bych chtěl jednu radu, jak je to s tím adamatinem. Dočetl jsem se, že by snad měl mít počet získaného adamatinu vliv na nějakou pravděpodobnost automatického opuštění pevnosti. Co je na tom pravdy?

_________________
je cosi shnilého ve státě dánském
...ale plíseň je dobrá pro penicilín
z hodně léků však bolí hlava
...a tvoří se závislost
Vhodný čas na odvykací kůru

člen ligy pro zákaz veškerých změn na thalii


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Dwarf Fortress - Komunitní pevnost (informace)
PostPosted: 17:34 21. Jan 2014 
Offline
Bůh
 Profile

Joined: 23:30 05. Dec 2010
Posts: 4064
Barbar321 wrote:
Ještě bych chtěl jednu radu, jak je to s tím adamatinem. Dočetl jsem se, že by snad měl mít počet získaného adamatinu vliv na nějakou pravděpodobnost automatického opuštění pevnosti. Co je na tom pravdy?
Tak to nemam tuseni. Ac hraji DF uz dost dlouho, malokdy se k adamantiu dostanu - prakticky vzdy pracuji s oceli. Zpracovavani adamantia je _desive_ casove narocne...

Takze, bohuzel, zde musis patrat sam.

_________________
Diagnostikovany.
Každý moudrý má nač pomysliti,
kdyby ho pobídlo hovno v zápas jíti,
porazíš-li je, co z toho budeš míti,
a pakli ono tebe porazí, hned do lázně musíš jíti.
. . . . . . . . . Holan, V.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Dwarf Fortress - Komunitní pevnost (informace)
PostPosted: 11:26 22. Jan 2014 
Offline
Bůh
 Profile

Joined: 23:30 05. Dec 2010
Posts: 4064
pavad wrote:
Barbar321 wrote:
Jak se zxavit létající unikátní potvory? (střelce mi vyřadila nějakým dechem a pasti pochopitelně přelítne)
Je nekolik moznosti:
1) ...
...
7) Muzes ...

Zapomenul jsem na posledni, nejfanovejsi - jejiz realizace se mi zatim podarila pouze jednou. O to vice ale stala za to!

8) Postavis dlouhou chodbu s kolejemi (idealni je, je-li chodba svazita smerem dolu = slopes) a tezarskym vozikem (minecart). Nahore nalozis tezarsky vozik (staci kameny, ale efektnejsi jsou sesbirane bitevni sekery ci podobny ostry a tezky "srot"). VYckas az bude prisera/prisery v dane chodbe (chce to trochu planovani). VYdas rozkaz k rozpohybovani voziku (ja pouzil manualni pohon trpaslikem, ale pry jde i pres vodni/vetrne mlyny). V pripade trpasliciho pohonu trpaslik o zivot tlaci vozik pred sebou az se mu pivem slepeny vous odporem vzduchu staci dozadu a pres vozik nevidi dopredu. Je-li v ceste particka gobosu... Skonci na celni strane voziku, ve stavu ponekud zhmozdenem, popripade skonci rozhmozdena/odhmozdena mezi koly a kolejnicemi voziku. :D

VYssi level (a nicivost) je pak tzv. "minecart shotgun". Vice (s videem) kuprikladu zde: http://www.youtube.com/watch?v=Iu-j8TsYEsQ
Vyuziji-li ingame popisek: "This is a minecart shotgun. All craftsdwarfship is of the highest quality. It contains gold bars. On the item is an image of elves in foetal positions. The artwork depicts elves being destroyed by a volley of gold bars."

edit: Kdyz tak procitam reakce tak zjistuji jak minimalne zaludne a naprosto nekrveziznive povahy jsem kdyz uvazuji v pouhych "zaziva-je-zatopte-magmatem" terminech. Kuprikladu toto dovede inspirovat:
"Try making your tracks go lengthwise down a narrow hallway, with channels for skilled dodgers to fall into. Use flowing water to wash them into a 5x5 pit and stack them until they are piling on top of each other and fighting. Launch shotgun now. Or six months later. at the leisure of your lever puller."

_________________
Diagnostikovany.
Každý moudrý má nač pomysliti,
kdyby ho pobídlo hovno v zápas jíti,
porazíš-li je, co z toho budeš míti,
a pakli ono tebe porazí, hned do lázně musíš jíti.
. . . . . . . . . Holan, V.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Dwarf Fortress - Komunitní pevnost (informace)
PostPosted: 13:03 22. Jan 2014 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 10:07 13. Mar 2012
Posts: 4376
Ještě se zeptám, když jste psali, že se stáhnete do země a na povrch nechodíte, jak je to s pastvou? To ze zvířat uděláte stejky a brnění?

_________________
je cosi shnilého ve státě dánském
...ale plíseň je dobrá pro penicilín
z hodně léků však bolí hlava
...a tvoří se závislost
Vhodný čas na odvykací kůru

člen ligy pro zákaz veškerých změn na thalii


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Dwarf Fortress - Komunitní pevnost (informace)
PostPosted: 13:14 22. Jan 2014 
Offline
Bůh
 Profile

Joined: 23:30 05. Dec 2010
Posts: 4064
Barbar321 wrote:
Ještě se zeptám, když jste psali, že se stáhnete do země a na povrch nechodíte, jak je to s pastvou? To ze zvířat uděláte stejky a brnění?
Ne.

Staci Ti jakykoli povrch prelit vodou a mas pripravenou pudu na pastviny. Pak uz "jen" potrebujes narazit na nejakou podzemni kavernu. Pak bud zadefinujes ony podzemni prostory jako pastviny. Nebo (coz preferuji), okamzikem nalezeni se ti v podzemnich prostorach s ornou pudou zacnou objevovat, rust a mnozit se kdejake podzemni rostlinky a hlavne ruzne lisejniky a houby.

Veskeri sudo i lichokopytnici pak misto zelene travy spasaji tyhle houbicky... Ktere plynule dorustaji. Tzn. koncept zachovan s bonusem ze mas kryte pole pred najezdy/nalety.

_________________
Diagnostikovany.
Každý moudrý má nač pomysliti,
kdyby ho pobídlo hovno v zápas jíti,
porazíš-li je, co z toho budeš míti,
a pakli ono tebe porazí, hned do lázně musíš jíti.
. . . . . . . . . Holan, V.


Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 85 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits