|
View unanswered posts | View active topics
Author |
Message |
jachyra
|
Post subject: Re: Galerie - tvorba Posted: 20:20 19. Jan 2012 |
|
Joined: 15:14 19. Jan 2009 Posts: 1159
|
Aillen wrote: Bylo by krásné, kdyby ti kteří mají křídla mohli opravdu létat. Jinak jsou křídla jenom na okrasu a to je škoda. Jestli je to jenom trochu realizovatelné, tak se za létání přimlouvám I když moje postava křídla nemá. Olwen Blbé je to, že ani aasimari ani okrídlení elfovia nevedia lietať a ani nedokážu (mám taký dojem, že takto sa to určilo, keď sa niekedy o tom debatilo) V podstate jediná postava, u ktorej som videla, že s ňou aj DMs hrali lietanie je Fallion Totiž ani okrídlené postavy pomaly vôbec RP nehrajú, že majú krídla. Všetko robia komplet akoby ich nemali
_________________ madam Kora Meynolds - bývalá manželka Fallionova, matka Kelrany a dvojčiat Dermonta a Artoriusa pomenovaných podľa tých, ktorí asistovali pri ich pôrode, sestra imperiálnej krásky Divy Bývalá podporučíčka VI. roty karathskej armády, nech naveky žije sláva vrchného inkvizítora Lacaranta a bôžika spamu Kráťatka
http://www.diadem.sk/ - združenie priateľov historických umení a šermu
|
|
Top |
|
davidsoft
|
Post subject: Re: Galerie - tvorba Posted: 19:47 25. Jan 2012 |
|
Joined: 10:27 08. Mar 2011 Posts: 326
|
Do třetice jsem připravil další zajímavost: barvitelné hrnky. Nyní je možné vhodně upraveným modelům měnit barvu hrnku i nápoje uvnitř, a to stejným způsobem jako se nastavuje barva zbroje (a nezávisle na ní). Demo-modul je tentokrát trochu větší, především kvůli správnému držení hrnku pro všechny rasy a fenotypy (animace pochází z nejnovějšího CEPu): http://www.stud.fit.vutbr.cz/~xhroma06/ds_hrnky.zip (343 kB). Kvůli sadě dlaždic potřebuje také Hak Pak RL_gothic_int.hak ( http://nwvault.ign.com/fms/Download.php?id=81098, 14,9 MB)( stránka na Vaultu) Odkazovaný archiv rl_gothic_int_1_4.zip obsahuje i další soubory, ale potřeba je jen RL_gothic_int.hak. Diskusi směřujte i tentokrát do http://thalie.pilsfree.cz/forum/viewtopic.php?f=111&t=5647.V demo-modulu narazíte na barvíře, který funguje velmi podobně jako ten thalijský. Čísla pro barvu hrnků určíte podle palety kovů (hrnky jsou kovové) a čísla pro barvu nápoje podle palety pro látky a kůže. Obojí je přehledně uvedeno v barvířově vzorníku: http://thalie.pilsfree.cz/forum/viewtopic.php?p=18159.
Attachments: |
File comment: Barvíř hrnků.
hrnky1.jpg [ 153.64 KiB | Viewed 5037 times ]
|
File comment: Různobarevné hrnky.
hrnky2.jpg [ 129.35 KiB | Viewed 5027 times ]
|
File comment: V toolsetu se barvitelné hrnky zobrazují bez textury.
hrnky3.jpg [ 20.7 KiB | Viewed 5016 times ]
|
_________________ Ester Krejčí -- Moje vinná réva, sestry Janů, Vojtěch Verner, Jana Zlomilová a další. Netradiční inteligentní seriál z prostředí gymnázia. <Aktivita ve hře: neaktivní> [Desatero přikázání pro role-playera] [Hry na hrdiny: Teorie RPG]
|
|
Top |
|
davidsoft
|
Post subject: Re: Galerie - tvorba Posted: 10:25 29. Jan 2012 |
|
Joined: 10:27 08. Mar 2011 Posts: 326
|
Připravil jsem ještě jednu, skromnější a na delší dobu zřejmě poslední věc. Jde o rybářský prut s nahazováním. Připadá mi realističtější než model používaný na Thalii v době, kdy jsem hrál. (Obrázek reálného prutu např. na http://www.mrk.cz/clanek.php3?id=743.) I tentokrát je ke stažení demo-modul: http://www.stud.fit.vutbr.cz/~xhroma06/ds_prut.zipDiskusi směřujte i tentokrát do http://thalie.pilsfree.cz/forum/viewtopic.php?f=111&t=5647.V demo-modulu dostane vaše postava prut a bude s ním moci rybařit. Rybaření se spouští stejně jako na Thalii ("použitím" předmětu) a trvá necelou minutu. Zvláště si všimněte, že vlasec se na prutu objeví až během rybaření a po vylovení ryby či přerušení rybaření opět zmizí. Model pochází z umístitelného objektu plc_fishin.mdl z CEPu (původem z projektu CODI). Není složité předělat jakýkoliv umístitelný objekt na vybavitelný předmět, takže samotná konverze i s doladěním polohy a natočení mi trvala sotva půl hodiny.
Attachments: |
File comment: Nahazování a průběh rybaření.
ds_prut1.jpg [ 133.13 KiB | Viewed 5065 times ]
|
File comment: Úlovek.
ds_prut2.jpg [ 208.32 KiB | Viewed 5044 times ]
|
File comment: Prut v toolsetu.
ds_prut3.jpg [ 6.48 KiB | Viewed 6273 times ]
|
_________________ Ester Krejčí -- Moje vinná réva, sestry Janů, Vojtěch Verner, Jana Zlomilová a další. Netradiční inteligentní seriál z prostředí gymnázia. <Aktivita ve hře: neaktivní> [Desatero přikázání pro role-playera] [Hry na hrdiny: Teorie RPG]
|
|
Top |
|
davidsoft
|
Post subject: Re: Galerie - tvorba Posted: 20:35 24. Mar 2012 |
|
Joined: 10:27 08. Mar 2011 Posts: 326
|
Sice nemám času na zbyt, ale nedá mi to, abych se nepochlubil aktuálním stavem jednoho svého soukromého grafického projektu. Jedná se o animovanou vodu s odleskem a vlnkami. Mým cílem je mít v NWN hezčí vodu než ve Skyrimu. Jde zatím o polotovar, ale pokud budete mít nějaké zajímavé postřehy, byl bych za ně vděčný zde nebo po PM. Nečekejte brzké reakce, nemám moc času chodit na fórum a už vůbec ne na něj psát. Na co se soustředit: - detail textury (pohybuje se, i když máte vypnuté animované textury)
- vlnky
- neviditelné (bezešvé) hranice mezi modely
- Vypadá to jako voda? Jak by to mělo vypadat lépe?
- zda se vám to vůbec zobrazí, případně jakékoliv neobvyklé chování hry pravděpodobně způsobené přítomností těchto modelů vody
- problikávání (nemělo by tam být)
Co naopak budu určitě vylepšovat: Pokud se vám nezobrazují odlesky, je potřeba si v nastavení videa zapnout Environmental mapping ("nanášení prostředí na bytosti"). Malý a jednoduchý DEMO modul: http://www.stud.fit.vutbr.cz/~xhroma06/ds_voda.zip
Attachments: |
File comment: Voda.
ds_voda.jpg [ 208.8 KiB | Viewed 5100 times ]
|
_________________ Ester Krejčí -- Moje vinná réva, sestry Janů, Vojtěch Verner, Jana Zlomilová a další. Netradiční inteligentní seriál z prostředí gymnázia. <Aktivita ve hře: neaktivní> [Desatero přikázání pro role-playera] [Hry na hrdiny: Teorie RPG]
|
|
Top |
|
Amber
|
Post subject: Re: Galerie - tvorba Posted: 10:57 01. Nov 2012 |
|
Joined: 18:45 22. Jan 2012 Posts: 5386
|
_________________ Lareth Belle - rudovlasá bardka a špionka. Sirya Walda - culíkaté elfítko. Yasstra - stvoření noci. Jeduha Fištrón - nejroztržitější geniální gnómský vynálezce a krotitel oslů.
Bylo tu hezky, vděčím Thalii za spoustu zábavy a skvělé hry, ale je čas jít dál. Nastal čas pověsit grammarbičík na háček. Děkuju a mějte se fajně...
|
|
Top |
|
XŠevyX
|
Post subject: Re: Galerie - tvorba Posted: 18:18 01. Nov 2012 |
|
Joined: 13:58 03. Oct 2009 Posts: 541 Location: R.p.R
|
Ten pavouk je parádní!
_________________ ============= Seart
|
|
Top |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
| |