|
View unanswered posts | View active topics
Author |
Message |
davidsoft
|
Post subject: Re: Galerie - tvorba Posted: 09:38 09. Jan 2012 |
|
Joined: 10:27 08. Mar 2011 Posts: 326
|
Konečně jsem našel model lodě, který se mi líbí, a dodělal animaci. Nyní je možné se projet po skutečně se pohybujícím moři, což jsem v NWN ještě nikde neviděl. Pro zájemce jsem připravil jsem i malý demo-modul: http://www.stud.fit.vutbr.cz/~xhroma06/ds_more.zip. Pro co nejlepší zážitek doporučuji vypnout ve hře efekt "zářící vody" a pusit si k projížďce Call of Destiny. Animace se spouští příkazem /start zadaným do chatu a trvá 4 minuty.
Attachments: |
File comment: Vzdalující se krajina.
lod3.jpg [ 73.5 KiB | Viewed 8628 times ]
|
File comment: Plavba.
lod2.jpg [ 59.26 KiB | Viewed 8630 times ]
|
File comment: V toolsetu.
lod1.jpg [ 36.96 KiB | Viewed 8632 times ]
|
_________________ Ester Krejčí -- Moje vinná réva, sestry Janů, Vojtěch Verner, Jana Zlomilová a další. Netradiční inteligentní seriál z prostředí gymnázia. <Aktivita ve hře: neaktivní> [Desatero přikázání pro role-playera] [Hry na hrdiny: Teorie RPG]
Last edited by davidsoft on 11:42 20. Jan 2012, edited 1 time in total.
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Galerie - tvorba Posted: 09:42 09. Jan 2012 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16269 Location: Somewhere around nothing
|
To je zajímavý. Jak jsi v nwn vyřešil, že se ti měněj dlaždice, nebo jak to funguje? Na to se fakt budu muset podívat.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
davidsoft
|
Post subject: Re: Galerie - tvorba Posted: 10:13 09. Jan 2012 |
|
Joined: 10:27 08. Mar 2011 Posts: 326
|
kucik wrote: To je zajímavý. Jak jsi v nwn vyřešil, že se ti měněj dlaždice, nebo jak to funguje? Na to se fakt budu muset podívat. Podívej. Je to řešené tak, že veškerá grafika kromě lodě je tvořena jedním nestatickým animovaným umístitelným objektem (značně rozměrným, což ale enginu nijak nevadí, pokud takový objekt nemá pwk a není použitelný). Nestatické umístitelné objekty se zobrazují tehdy a jen tehdy, když je od nich hráčská postava vzdálena nanejvýš 45 metrů, což omezení walkmeshe na lodi dovoluje vynutit (platí, že celá přístupná walkable-plocha oblasti se vejde do koule o poloměru 45 m).
_________________ Ester Krejčí -- Moje vinná réva, sestry Janů, Vojtěch Verner, Jana Zlomilová a další. Netradiční inteligentní seriál z prostředí gymnázia. <Aktivita ve hře: neaktivní> [Desatero přikázání pro role-playera] [Hry na hrdiny: Teorie RPG]
|
|
Top |
|
Narsith
|
Post subject: Re: Galerie - tvorba Posted: 10:47 09. Jan 2012 |
|
Joined: 13:05 30. Jul 2009 Posts: 418
|
Eh..jde to dat do hry ? . Což mě napada...kdyby to šlo tak by byla bomba mit možnost si ve hře zakoupit loď .Třeba i nějakou malinkou a mit možnost třeba jen v jedne lokaci si na ni dělat vyjižďky.Hodně by to spestřilo hru. Samozřejmě že takovy luxus by musel byt vavženy pořadnou sumou v penězich.
_________________ ACC Bziik Awken Nord-Nabručeny zaklinač,druh překrasne bardky Sally a hrdy otec Robert Ness-Kněz na baterky Dermond Meynolds-Chladně arogantni synek Kory a Falliona -------------------------------------------------------------------------------------------------- Všechno v životě se dá přežít,kromě smrti
|
|
Top |
|
Nalkanar
|
Post subject: Re: Galerie - tvorba Posted: 10:54 09. Jan 2012 |
|
Joined: 14:21 13. Feb 2010 Posts: 9273 Location: Brno/"Znojmo"
|
davidsoft: vysvětlení pro lajky by šlo? Aneb funkce v praxi?
Zatím to chápu tak, že máš loď, na tý stojí postavičky a ten terén okolo neodpovídá skutečným lokacím na pobřeží, ale prostě jen simuluje to, jak loď putuje kolem. Takže v případě vylodění se přesune postava do nějaké té odpovídající lokace.
_________________ .
|
|
Top |
|
davidsoft
|
Post subject: Re: Galerie - tvorba Posted: 11:03 09. Jan 2012 |
|
Joined: 10:27 08. Mar 2011 Posts: 326
|
Nalkanar wrote: davidsoft: vysvětlení pro lajky by šlo? Aneb funkce v praxi?
Zatím to chápu tak, že máš loď, na tý stojí postavičky a ten terén okolo neodpovídá skutečným lokacím na pobřeží, ale prostě jen simuluje to, jak loď putuje kolem. Takže v případě vylodění se přesune postava do nějaké té odpovídající lokace. Ano, myslím, že to chápeš správně.
_________________ Ester Krejčí -- Moje vinná réva, sestry Janů, Vojtěch Verner, Jana Zlomilová a další. Netradiční inteligentní seriál z prostředí gymnázia. <Aktivita ve hře: neaktivní> [Desatero přikázání pro role-playera] [Hry na hrdiny: Teorie RPG]
|
|
Top |
|
J.F.Payne
|
Post subject: Re: Galerie - tvorba Posted: 13:25 09. Jan 2012 |
|
Joined: 21:37 08. Aug 2008 Posts: 6885 Location: Praha
|
Chlape, to je nádhera!
_________________ Kraki Skengdrang a nejzlejší DM
|
|
Top |
|
davidsoft
|
Post subject: Re: Galerie - tvorba Posted: 13:47 09. Jan 2012 |
|
Joined: 10:27 08. Mar 2011 Posts: 326
|
|
Top |
|
Shaman88
|
Post subject: Re: Galerie - tvorba Posted: 16:41 11. Jan 2012 |
|
Joined: 09:41 01. Sep 2010 Posts: 9754
|
Tzn. ale že nemůže se postava pohybovat po krajině co? A ještě by mě zajímalo jak dlouho ti trvalo to vytvořit?
|
|
Top |
|
davidsoft
|
Post subject: Re: Galerie - tvorba Posted: 16:58 18. Jan 2012 |
|
Joined: 10:27 08. Mar 2011 Posts: 326
|
Shaman88 wrote: Tzn. ale že nemůže se postava pohybovat po krajině co? A ještě by mě zajímalo jak dlouho ti trvalo to vytvořit? Ano, po krajině se postava v dané oblasti pohybovat nemůže, takže na plavání po potůčku někde po městě to použitelné není. Na to existuje jiný způsob, kde se pak ale zase postava nemůže pohybovat po lodi. Za základ terénu jsem vzal model wsf10_d02_02 ze sady dlaždic WoRm_Forest_Seasons, takže jsem nemusel generovat původní terén (rovněž původní textura je zachována). Díky tomu mi to zabralo asi dva dny, už si přesně nevzpomínám. Moře nepočítám, to už jsem měl před tím; ty dva dny zabralo vymýšlení a odladění transformací terénu, aby ta krajina vypadala přijatelně, navržení matematického popisu animace na papíře a jeho naprogramování a poslední dvě hodiny odladění animace ve hře.
_________________ Ester Krejčí -- Moje vinná réva, sestry Janů, Vojtěch Verner, Jana Zlomilová a další. Netradiční inteligentní seriál z prostředí gymnázia. <Aktivita ve hře: neaktivní> [Desatero přikázání pro role-playera] [Hry na hrdiny: Teorie RPG]
|
|
Top |
|
davidsoft
|
Post subject: Re: Galerie - tvorba Posted: 17:06 18. Jan 2012 |
|
Joined: 10:27 08. Mar 2011 Posts: 326
|
Sestavil jsem animaci plavání. Nyní mohou postavy v NWN plavat pod vodou, a to v různých výškových úrovních a tyto úrovně lze dynamicky přepínat - chvilku postava plave u dna, chvilku zase o několik metrů výš. Navíc může na jednom místě plavat víc postav nad sebou. Abych vás neochudil o tento v NWN nevšední zážitek, připravil jsem i tentokrát malý demo modul: http://www.stud.fit.vutbr.cz/~xhroma06/ds_usea.zip (67,6 kB). Je nutno si stáhnout také HAK se sadou dlažic wrm_undersea.hak: http://nwvault.ign.com/fms/Download.php?id=95300 (19,6 MB) ( stránka na Vaultu). Diskusi prosím směřujte do http://thalie.pilsfree.cz/forum/viewtopic.php?f=111&t=5647, ať nespamujeme zde v galerii.Poznámka: Přepínání výškových úrovní plavání si můžete sami vyzkoušet, ale vaše postava pro to musí splnit následující podmínky: Rasa: člověk/půlelf. Pohlaví: žena. Ovládání probíhá pomocí příkazů zadávaných do chatu: /0 přepne postavu do módu chůze po dně, /1 znamená plavání ve výšce 0 metrů nad dnem, /2 plavání ve výšce 0,5 metru, ..., /9 plavání ve výšce 4 metry nad dnem a /10 plavání ve výšce 8 metrů nad dnem. Technicky je možné zajistit odpovídající funkčnost pro všechny rasy, fenotypy a pohlaví, ale znamenalo by to vytvořit 240 modelů (6 ras * 2 fenotypy * 2 pohlaví * 10 souborů = 240), což by dalo spoustu další práce a pro předvedení použité technologie to nepovažuji za podstatné.
Attachments: |
File comment: Chůze po dně (kolem plavou NPC).
usea3.jpg [ 97.62 KiB | Viewed 8731 times ]
|
File comment: Seznamování s rybami.
usea2.jpg [ 160.92 KiB | Viewed 8678 times ]
|
File comment: Atlantida v toolsetu.
usea1.jpg [ 55.54 KiB | Viewed 8681 times ]
|
_________________ Ester Krejčí -- Moje vinná réva, sestry Janů, Vojtěch Verner, Jana Zlomilová a další. Netradiční inteligentní seriál z prostředí gymnázia. <Aktivita ve hře: neaktivní> [Desatero přikázání pro role-playera] [Hry na hrdiny: Teorie RPG]
|
|
Top |
|
Radim
|
Post subject: Re: Galerie - tvorba Posted: 17:29 18. Jan 2012 |
|
Joined: 16:12 06. Oct 2008 Posts: 3269 Location: Petrovice u Rakovníka
|
Nemám slov,to je luxusní co vytváříš za kousky
_________________ Zara´thea Zau'ndar oddaná služebnice Xi´an
|
|
Top |
|
KaTo
|
Post subject: Re: Galerie - tvorba Posted: 18:26 18. Jan 2012 |
|
Joined: 15:24 23. Jun 2007 Posts: 6754 Location: Severní okraj Středozemě
|
*dívá se jak plavou a napadá ho* ...že bez vody by takhle mohli..některé "xenotypy" i lítat, ne?*
_________________ Síla tě osvobodí! - Sithský kodex, 12.12.2011 (TOR-preorder) Bylo to peklo! - Error 37, Error 3005, Error 3007, 15.5.2012 (Diablo3) Až s vámi skončím, nebudete věřit vlastní mysli! - Mesmer, 28.8.2012 (GW2) Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují. - Din Dagor, Mrazen 1147 (EQ) Tento rok bude začátek konce. - neznámý vojín
|
|
Top |
|
Aillen
|
Post subject: Re: Galerie - tvorba Posted: 20:05 19. Jan 2012 |
|
Joined: 01:01 27. Aug 2011 Posts: 1517
|
Bylo by krásné, kdyby ti kteří mají křídla mohli opravdu létat. Jinak jsou křídla jenom na okrasu a to je škoda. Jestli je to jenom trochu realizovatelné, tak se za létání přimlouvám I když moje postava křídla nemá. Olwen
_________________ Olwen Emerald Fiona Wang Yan Vlaštovka
|
|
Top |
|
Bahnak
|
Post subject: Re: Galerie - tvorba Posted: 20:13 19. Jan 2012 |
|
Joined: 16:25 16. Nov 2008 Posts: 6579 Location: Praha
|
_________________ KDVP Kucik:153, Bahnak:175, Drake: 48, Fryn:163, Klobouk:19, Derken:8, Vejk:8, Nomis -16, Terka:1
|
|
Top |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
| |