Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 00:48 29. Mar 2024

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Post new topic Reply to topic  [ 36 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3
Author Message
 Post subject: Re: Galerie - tvorba
PostPosted: 20:20 19. Jan 2012 
Offline
Velmistr
User avatar
 Profile

Joined: 15:14 19. Jan 2009
Posts: 1159
Aillen wrote:
Bylo by krásné, kdyby ti kteří mají křídla mohli opravdu létat. Jinak jsou křídla jenom na okrasu a to je škoda.

Jestli je to jenom trochu realizovatelné, tak se za létání přimlouvám :) I když moje postava křídla nemá.

Olwen


Blbé je to, že ani aasimari ani okrídlení elfovia nevedia lietať :D a ani nedokážu (mám taký dojem, že takto sa to určilo, keď sa niekedy o tom debatilo)
V podstate jediná postava, u ktorej som videla, že s ňou aj DMs hrali lietanie je Fallion
Totiž ani okrídlené postavy pomaly vôbec RP nehrajú, že majú krídla. Všetko robia komplet akoby ich nemali ;)

_________________
madam Kora Meynolds - bývalá manželka Fallionova, matka Kelrany a dvojčiat Dermonta a Artoriusa pomenovaných podľa tých, ktorí asistovali pri ich pôrode, sestra imperiálnej krásky Divy
Bývalá podporučíčka VI. roty karathskej armády, nech naveky žije sláva vrchného inkvizítora Lacaranta a bôžika spamu Kráťatka

http://www.diadem.sk/ - združenie priateľov historických umení a šermu


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Galerie - tvorba
PostPosted: 19:47 25. Jan 2012 
Offline
Šlechtic
User avatar
 WWW  Profile

Joined: 10:27 08. Mar 2011
Posts: 326
Do třetice jsem připravil další zajímavost: barvitelné hrnky. Nyní je možné vhodně upraveným modelům měnit barvu hrnku i nápoje uvnitř, a to stejným způsobem jako se nastavuje barva zbroje (a nezávisle na ní).

Demo-modul je tentokrát trochu větší, především kvůli správnému držení hrnku pro všechny rasy a fenotypy (animace pochází z nejnovějšího CEPu): http://www.stud.fit.vutbr.cz/~xhroma06/ds_hrnky.zip (343 kB). Kvůli sadě dlaždic potřebuje také Hak Pak RL_gothic_int.hak (http://nwvault.ign.com/fms/Download.php?id=81098, 14,9 MB)(stránka na Vaultu) Odkazovaný archiv rl_gothic_int_1_4.zip obsahuje i další soubory, ale potřeba je jen RL_gothic_int.hak.

Diskusi směřujte i tentokrát do http://thalie.pilsfree.cz/forum/viewtopic.php?f=111&t=5647.

V demo-modulu narazíte na barvíře, který funguje velmi podobně jako ten thalijský. Čísla pro barvu hrnků určíte podle palety kovů (hrnky jsou kovové) a čísla pro barvu nápoje podle palety pro látky a kůže. Obojí je přehledně uvedeno v barvířově vzorníku: http://thalie.pilsfree.cz/forum/viewtopic.php?p=18159.


Attachments:
File comment: Barvíř hrnků.
hrnky1.jpg
hrnky1.jpg [ 153.64 KiB | Viewed 4643 times ]
File comment: Různobarevné hrnky.
hrnky2.jpg
hrnky2.jpg [ 129.35 KiB | Viewed 4633 times ]
File comment: V toolsetu se barvitelné hrnky zobrazují bez textury.
hrnky3.jpg
hrnky3.jpg [ 20.7 KiB | Viewed 4622 times ]

_________________
Ester Krejčí -- Moje vinná réva, sestry Janů, Vojtěch Verner, Jana Zlomilová a další. Netradiční inteligentní seriál z prostředí gymnázia.
<Aktivita ve hře: neaktivní>
                                                                                                                                
[Desatero přikázání pro role-playera]   [Hry na hrdiny: Teorie RPG]
Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Galerie - tvorba
PostPosted: 10:25 29. Jan 2012 
Offline
Šlechtic
User avatar
 WWW  Profile

Joined: 10:27 08. Mar 2011
Posts: 326
Připravil jsem ještě jednu, skromnější a na delší dobu zřejmě poslední věc. Jde o rybářský prut s nahazováním. Připadá mi realističtější než model používaný na Thalii v době, kdy jsem hrál. (Obrázek reálného prutu např. na http://www.mrk.cz/clanek.php3?id=743.)

I tentokrát je ke stažení demo-modul: http://www.stud.fit.vutbr.cz/~xhroma06/ds_prut.zip

Diskusi směřujte i tentokrát do http://thalie.pilsfree.cz/forum/viewtopic.php?f=111&t=5647.

V demo-modulu dostane vaše postava prut a bude s ním moci rybařit. Rybaření se spouští stejně jako na Thalii ("použitím" předmětu) a trvá necelou minutu. Zvláště si všimněte, že vlasec se na prutu objeví až během rybaření a po vylovení ryby či přerušení rybaření opět zmizí.

Model pochází z umístitelného objektu plc_fishin.mdl z CEPu (původem z projektu CODI). Není složité předělat jakýkoliv umístitelný objekt na vybavitelný předmět, takže samotná konverze i s doladěním polohy a natočení mi trvala sotva půl hodiny.


Attachments:
File comment: Nahazování a průběh rybaření.
ds_prut1.jpg
ds_prut1.jpg [ 133.13 KiB | Viewed 4671 times ]
File comment: Úlovek.
ds_prut2.jpg
ds_prut2.jpg [ 208.32 KiB | Viewed 4650 times ]
File comment: Prut v toolsetu.
ds_prut3.jpg
ds_prut3.jpg [ 6.48 KiB | Viewed 5879 times ]

_________________
Ester Krejčí -- Moje vinná réva, sestry Janů, Vojtěch Verner, Jana Zlomilová a další. Netradiční inteligentní seriál z prostředí gymnázia.
<Aktivita ve hře: neaktivní>
                                                                                                                                
[Desatero přikázání pro role-playera]   [Hry na hrdiny: Teorie RPG]
Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Galerie - tvorba
PostPosted: 20:35 24. Mar 2012 
Offline
Šlechtic
User avatar
 WWW  Profile

Joined: 10:27 08. Mar 2011
Posts: 326
Sice nemám času na zbyt, ale nedá mi to, abych se nepochlubil aktuálním stavem jednoho svého soukromého grafického projektu. Jedná se o animovanou vodu s odleskem a vlnkami. Mým cílem je mít v NWN hezčí vodu než ve Skyrimu. :twisted:

Jde zatím o polotovar, ale pokud budete mít nějaké zajímavé postřehy, byl bych za ně vděčný zde nebo po PM. Nečekejte brzké reakce, nemám moc času chodit na fórum a už vůbec ne na něj psát. :|

Na co se soustředit:
  • detail textury (pohybuje se, i když máte vypnuté animované textury)
  • vlnky
  • neviditelné (bezešvé) hranice mezi modely
  • Vypadá to jako voda? Jak by to mělo vypadat lépe?
  • zda se vám to vůbec zobrazí, případně jakékoliv neobvyklé chování hry pravděpodobně způsobené přítomností těchto modelů vody
  • problikávání (nemělo by tam být)

Co naopak budu určitě vylepšovat:
  • odlesky
  • dno

Pokud se vám nezobrazují odlesky, je potřeba si v nastavení videa zapnout Environmental mapping ("nanášení prostředí na bytosti").

Malý a jednoduchý DEMO modul: http://www.stud.fit.vutbr.cz/~xhroma06/ds_voda.zip


Attachments:
File comment: Voda.
ds_voda.jpg
ds_voda.jpg [ 208.8 KiB | Viewed 4706 times ]

_________________
Ester Krejčí -- Moje vinná réva, sestry Janů, Vojtěch Verner, Jana Zlomilová a další. Netradiční inteligentní seriál z prostředí gymnázia.
<Aktivita ve hře: neaktivní>
                                                                                                                                
[Desatero přikázání pro role-playera]   [Hry na hrdiny: Teorie RPG]
Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Galerie - tvorba
PostPosted: 10:57 01. Nov 2012 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 Profile

Joined: 18:45 22. Jan 2012
Posts: 5386
Na ukázku (a pokochání) několik screenů z testování nejrůznějších jízdních zvířat: :wink:


Image - Image

Image - Image


PS: Jsem jen pokusný králík, případné dotazy prosím směřujte na Shamana. :P
PS 2: Vybrala jsem namátkou ta, co se mi líbila nejvíc. Taky mají moc hezké animace nasednutí (zvíře se skloní k zemi a postava se mu vyhoupne na hřbet). Sesednutí obdobně jako u současných thalijských koní probíhá tak, že zvíře na chvíli zmizí (1 sekunda?) a pak se objeví vedle postavy.

_________________
Lareth Belle - rudovlasá bardka a špionka. Sirya Walda - culíkaté elfítko. Yasstra - stvoření noci. Jeduha Fištrón - nejroztržitější geniální gnómský vynálezce a krotitel oslů.

Bylo tu hezky, vděčím Thalii za spoustu zábavy a skvělé hry, ale je čas jít dál. Nastal čas pověsit grammarbičík na háček. Děkuju a mějte se fajně...


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Galerie - tvorba
PostPosted: 18:18 01. Nov 2012 
Offline
Rytíř
User avatar
 Profile

Joined: 13:58 03. Oct 2009
Posts: 541
Location: R.p.R
Ten pavouk je parádní! :wink:

_________________
=============
Seart


Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 36 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits