Thalie http://thalie.pilsfree.cz/forum/ |
|
Galerie - tvorba http://thalie.pilsfree.cz/forum/viewtopic.php?f=119&t=1546 |
Page 3 of 3 |
Author: | jachyra [ 20:20 19. Jan 2012 ] |
Post subject: | Re: Galerie - tvorba |
Aillen wrote: Bylo by krásné, kdyby ti kteří mají křídla mohli opravdu létat. Jinak jsou křídla jenom na okrasu a to je škoda. Jestli je to jenom trochu realizovatelné, tak se za létání přimlouvám I když moje postava křídla nemá. Olwen Blbé je to, že ani aasimari ani okrídlení elfovia nevedia lietať a ani nedokážu (mám taký dojem, že takto sa to určilo, keď sa niekedy o tom debatilo) V podstate jediná postava, u ktorej som videla, že s ňou aj DMs hrali lietanie je Fallion Totiž ani okrídlené postavy pomaly vôbec RP nehrajú, že majú krídla. Všetko robia komplet akoby ich nemali |
Author: | davidsoft [ 19:47 25. Jan 2012 ] |
Post subject: | Re: Galerie - tvorba |
Do třetice jsem připravil další zajímavost: barvitelné hrnky. Nyní je možné vhodně upraveným modelům měnit barvu hrnku i nápoje uvnitř, a to stejným způsobem jako se nastavuje barva zbroje (a nezávisle na ní). Demo-modul je tentokrát trochu větší, především kvůli správnému držení hrnku pro všechny rasy a fenotypy (animace pochází z nejnovějšího CEPu): http://www.stud.fit.vutbr.cz/~xhroma06/ds_hrnky.zip (343 kB). Kvůli sadě dlaždic potřebuje také Hak Pak RL_gothic_int.hak (http://nwvault.ign.com/fms/Download.php?id=81098, 14,9 MB)(stránka na Vaultu) Odkazovaný archiv rl_gothic_int_1_4.zip obsahuje i další soubory, ale potřeba je jen RL_gothic_int.hak. Diskusi směřujte i tentokrát do http://thalie.pilsfree.cz/forum/viewtopic.php?f=111&t=5647. V demo-modulu narazíte na barvíře, který funguje velmi podobně jako ten thalijský. Čísla pro barvu hrnků určíte podle palety kovů (hrnky jsou kovové) a čísla pro barvu nápoje podle palety pro látky a kůže. Obojí je přehledně uvedeno v barvířově vzorníku: http://thalie.pilsfree.cz/forum/viewtopic.php?p=18159. |
Author: | davidsoft [ 10:25 29. Jan 2012 ] |
Post subject: | Re: Galerie - tvorba |
Připravil jsem ještě jednu, skromnější a na delší dobu zřejmě poslední věc. Jde o rybářský prut s nahazováním. Připadá mi realističtější než model používaný na Thalii v době, kdy jsem hrál. (Obrázek reálného prutu např. na http://www.mrk.cz/clanek.php3?id=743.) I tentokrát je ke stažení demo-modul: http://www.stud.fit.vutbr.cz/~xhroma06/ds_prut.zip Diskusi směřujte i tentokrát do http://thalie.pilsfree.cz/forum/viewtopic.php?f=111&t=5647. V demo-modulu dostane vaše postava prut a bude s ním moci rybařit. Rybaření se spouští stejně jako na Thalii ("použitím" předmětu) a trvá necelou minutu. Zvláště si všimněte, že vlasec se na prutu objeví až během rybaření a po vylovení ryby či přerušení rybaření opět zmizí. Model pochází z umístitelného objektu plc_fishin.mdl z CEPu (původem z projektu CODI). Není složité předělat jakýkoliv umístitelný objekt na vybavitelný předmět, takže samotná konverze i s doladěním polohy a natočení mi trvala sotva půl hodiny. |
Author: | davidsoft [ 20:35 24. Mar 2012 ] | ||
Post subject: | Re: Galerie - tvorba | ||
Sice nemám času na zbyt, ale nedá mi to, abych se nepochlubil aktuálním stavem jednoho svého soukromého grafického projektu. Jedná se o animovanou vodu s odleskem a vlnkami. Mým cílem je mít v NWN hezčí vodu než ve Skyrimu. Jde zatím o polotovar, ale pokud budete mít nějaké zajímavé postřehy, byl bych za ně vděčný zde nebo po PM. Nečekejte brzké reakce, nemám moc času chodit na fórum a už vůbec ne na něj psát. Na co se soustředit:
Co naopak budu určitě vylepšovat:
Pokud se vám nezobrazují odlesky, je potřeba si v nastavení videa zapnout Environmental mapping ("nanášení prostředí na bytosti"). Malý a jednoduchý DEMO modul: http://www.stud.fit.vutbr.cz/~xhroma06/ds_voda.zip
|
Author: | XŠevyX [ 18:18 01. Nov 2012 ] |
Post subject: | Re: Galerie - tvorba |
Ten pavouk je parádní! |
Page 3 of 3 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |