Thalie
http://thalie.pilsfree.cz/forum/

Galerie - tvorba
http://thalie.pilsfree.cz/forum/viewtopic.php?f=119&t=1546
Page 3 of 3

Author:  jachyra [ 20:20 19. Jan 2012 ]
Post subject:  Re: Galerie - tvorba

Aillen wrote:
Bylo by krásné, kdyby ti kteří mají křídla mohli opravdu létat. Jinak jsou křídla jenom na okrasu a to je škoda.

Jestli je to jenom trochu realizovatelné, tak se za létání přimlouvám :) I když moje postava křídla nemá.

Olwen


Blbé je to, že ani aasimari ani okrídlení elfovia nevedia lietať :D a ani nedokážu (mám taký dojem, že takto sa to určilo, keď sa niekedy o tom debatilo)
V podstate jediná postava, u ktorej som videla, že s ňou aj DMs hrali lietanie je Fallion
Totiž ani okrídlené postavy pomaly vôbec RP nehrajú, že majú krídla. Všetko robia komplet akoby ich nemali ;)

Author:  davidsoft [ 19:47 25. Jan 2012 ]
Post subject:  Re: Galerie - tvorba

Do třetice jsem připravil další zajímavost: barvitelné hrnky. Nyní je možné vhodně upraveným modelům měnit barvu hrnku i nápoje uvnitř, a to stejným způsobem jako se nastavuje barva zbroje (a nezávisle na ní).

Demo-modul je tentokrát trochu větší, především kvůli správnému držení hrnku pro všechny rasy a fenotypy (animace pochází z nejnovějšího CEPu): http://www.stud.fit.vutbr.cz/~xhroma06/ds_hrnky.zip (343 kB). Kvůli sadě dlaždic potřebuje také Hak Pak RL_gothic_int.hak (http://nwvault.ign.com/fms/Download.php?id=81098, 14,9 MB)(stránka na Vaultu) Odkazovaný archiv rl_gothic_int_1_4.zip obsahuje i další soubory, ale potřeba je jen RL_gothic_int.hak.

Diskusi směřujte i tentokrát do http://thalie.pilsfree.cz/forum/viewtopic.php?f=111&t=5647.

V demo-modulu narazíte na barvíře, který funguje velmi podobně jako ten thalijský. Čísla pro barvu hrnků určíte podle palety kovů (hrnky jsou kovové) a čísla pro barvu nápoje podle palety pro látky a kůže. Obojí je přehledně uvedeno v barvířově vzorníku: http://thalie.pilsfree.cz/forum/viewtopic.php?p=18159.

Attachments:
File comment: Barvíř hrnků.
hrnky1.jpg
hrnky1.jpg [ 153.64 KiB | Viewed 4649 times ]
File comment: Různobarevné hrnky.
hrnky2.jpg
hrnky2.jpg [ 129.35 KiB | Viewed 4639 times ]
File comment: V toolsetu se barvitelné hrnky zobrazují bez textury.
hrnky3.jpg
hrnky3.jpg [ 20.7 KiB | Viewed 4628 times ]

Author:  davidsoft [ 10:25 29. Jan 2012 ]
Post subject:  Re: Galerie - tvorba

Připravil jsem ještě jednu, skromnější a na delší dobu zřejmě poslední věc. Jde o rybářský prut s nahazováním. Připadá mi realističtější než model používaný na Thalii v době, kdy jsem hrál. (Obrázek reálného prutu např. na http://www.mrk.cz/clanek.php3?id=743.)

I tentokrát je ke stažení demo-modul: http://www.stud.fit.vutbr.cz/~xhroma06/ds_prut.zip

Diskusi směřujte i tentokrát do http://thalie.pilsfree.cz/forum/viewtopic.php?f=111&t=5647.

V demo-modulu dostane vaše postava prut a bude s ním moci rybařit. Rybaření se spouští stejně jako na Thalii ("použitím" předmětu) a trvá necelou minutu. Zvláště si všimněte, že vlasec se na prutu objeví až během rybaření a po vylovení ryby či přerušení rybaření opět zmizí.

Model pochází z umístitelného objektu plc_fishin.mdl z CEPu (původem z projektu CODI). Není složité předělat jakýkoliv umístitelný objekt na vybavitelný předmět, takže samotná konverze i s doladěním polohy a natočení mi trvala sotva půl hodiny.

Attachments:
File comment: Nahazování a průběh rybaření.
ds_prut1.jpg
ds_prut1.jpg [ 133.13 KiB | Viewed 4677 times ]
File comment: Úlovek.
ds_prut2.jpg
ds_prut2.jpg [ 208.32 KiB | Viewed 4656 times ]
File comment: Prut v toolsetu.
ds_prut3.jpg
ds_prut3.jpg [ 6.48 KiB | Viewed 5885 times ]

Author:  davidsoft [ 20:35 24. Mar 2012 ]
Post subject:  Re: Galerie - tvorba

Sice nemám času na zbyt, ale nedá mi to, abych se nepochlubil aktuálním stavem jednoho svého soukromého grafického projektu. Jedná se o animovanou vodu s odleskem a vlnkami. Mým cílem je mít v NWN hezčí vodu než ve Skyrimu. :twisted:

Jde zatím o polotovar, ale pokud budete mít nějaké zajímavé postřehy, byl bych za ně vděčný zde nebo po PM. Nečekejte brzké reakce, nemám moc času chodit na fórum a už vůbec ne na něj psát. :|

Na co se soustředit:
  • detail textury (pohybuje se, i když máte vypnuté animované textury)
  • vlnky
  • neviditelné (bezešvé) hranice mezi modely
  • Vypadá to jako voda? Jak by to mělo vypadat lépe?
  • zda se vám to vůbec zobrazí, případně jakékoliv neobvyklé chování hry pravděpodobně způsobené přítomností těchto modelů vody
  • problikávání (nemělo by tam být)

Co naopak budu určitě vylepšovat:
  • odlesky
  • dno

Pokud se vám nezobrazují odlesky, je potřeba si v nastavení videa zapnout Environmental mapping ("nanášení prostředí na bytosti").

Malý a jednoduchý DEMO modul: http://www.stud.fit.vutbr.cz/~xhroma06/ds_voda.zip

Attachments:
File comment: Voda.
ds_voda.jpg
ds_voda.jpg [ 208.8 KiB | Viewed 4712 times ]

Author:  Amber [ 10:57 01. Nov 2012 ]
Post subject:  Re: Galerie - tvorba

Na ukázku (a pokochání) několik screenů z testování nejrůznějších jízdních zvířat: :wink:


Image - Image

Image - Image


PS: Jsem jen pokusný králík, případné dotazy prosím směřujte na Shamana. :P
PS 2: Vybrala jsem namátkou ta, co se mi líbila nejvíc. Taky mají moc hezké animace nasednutí (zvíře se skloní k zemi a postava se mu vyhoupne na hřbet). Sesednutí obdobně jako u současných thalijských koní probíhá tak, že zvíře na chvíli zmizí (1 sekunda?) a pak se objeví vedle postavy.

Author:  XŠevyX [ 18:18 01. Nov 2012 ]
Post subject:  Re: Galerie - tvorba

Ten pavouk je parádní! :wink:

Page 3 of 3 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/