|
View unanswered posts | View active topics
Author |
Message |
nomis_b
|
Post subject: craft - obecně Posted: 12:25 13. Aug 2014 |
|
Joined: 18:00 26. Aug 2007 Posts: 3090 Location: po 8me za 5 let se zase stehuju.. uz si to proste nepamatuju
|
Prosím zde halšte chyby týkající se:
nastavení všech craftů, problémy perzistencí, problémy s výkupem, nefunkčními NPC apod.
_________________ A zase se craftí...
|
|
Top |
|
Nalkanar
|
Post subject: Re: craft - obecně Posted: 18:58 17. Sep 2014 |
|
Joined: 14:21 13. Feb 2010 Posts: 9273 Location: Brno/"Znojmo"
|
Nenašel jsem na kovářské kovadlině možnost výroby jednoručních kopí. Šlo by to zvážit?
_________________ .
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: craft - obecně Posted: 13:58 10. Feb 2015 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16269 Location: Somewhere around nothing
|
kokosak wrote: Stává se, že při craftění, kdy úspěch posunuje o 0,1-0,3 procenta, se místo toho posune o 0 procent. Oproti tomu tam, kde je úspěch stabilní 0,1 procento se o 0,1 posune vždy. Asik chybička v zaokrouhlování, nebo mezích náhodného hodu. Koukal jsem na ten kód a žádný random v přidělování expů není, takže to 0.1 - 0.3 mi nedává smysl.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
kokosak
|
Post subject: Re: craft - obecně Posted: 14:04 10. Feb 2015 |
|
Joined: 11:18 05. Feb 2008 Posts: 6102
|
kucik wrote: kokosak wrote: Stává se, že při craftění, kdy úspěch posunuje o 0,1-0,3 procenta, se místo toho posune o 0 procent. Oproti tomu tam, kde je úspěch stabilní 0,1 procento se o 0,1 posune vždy. Asik chybička v zaokrouhlování, nebo mezích náhodného hodu. Koukal jsem na ten kód a žádný random v přidělování expů není, takže to 0.1 - 0.3 mi nedává smysl. Nejde o přidělování expů, ale o posun na zpracování výrobku.
_________________ PUF!
|
|
Top |
|
Zeerit
|
Post subject: Re: craft - obecně Posted: 14:10 10. Feb 2015 |
|
Joined: 21:02 12. Dec 2013 Posts: 1582
|
Uspěch při craftu posune % nahoru až ke 100% kdy je výrobek hotov, že a na určitých hodnotách, kdy by úspěch měl navýšit % zhotovení o 0,1-0,5 to dost částo posune o 0,0%. Začlo se mi to dít při craftu 180% s rubíny, ale když přejedem do vyšších* hodnot, kdy je craft jestě pomalejší a úspěch posunuje jen o 0,1%, vše je ok a 0 se nikdy nestává. * míněno obtížnost
|
|
Top |
|
karolina
|
Post subject: Re: craft - obecně Posted: 14:11 10. Feb 2015 |
|
Joined: 13:01 26. Mar 2012 Posts: 4644 Location: Teplice/Praha
|
Čím těžší výrobek, tím pomalejší je posun aby déle trval, toto bude záměr původního tvůrce
_________________ Na vyžádání.
|
|
Top |
|
kokosak
|
Post subject: Re: craft - obecně Posted: 14:16 10. Feb 2015 |
|
Joined: 11:18 05. Feb 2008 Posts: 6102
|
Konkrétní příklad - po úspěchu získány xp v craftu, posun roven nule.
[CHAT WINDOW TEXT] [Sun Jan 11 09:17:33] =================================== [CHAT WINDOW TEXT] [Sun Jan 11 09:17:40] =================================== [CHAT WINDOW TEXT] [Sun Jan 11 09:17:40] Ziskano 27 craftovych xp [CHAT WINDOW TEXT] [Sun Jan 11 09:17:40] Ve sperkarstvi si na 16urovni. [CHAT WINDOW TEXT] [Sun Jan 11 09:17:40] Celkem jsi ziskal 243840 XP [CHAT WINDOW TEXT] [Sun Jan 11 09:17:40] *** 16.2% *** [CHAT WINDOW TEXT] [Sun Jan 11 09:17:40] =================================== [CHAT WINDOW TEXT] [Sun Jan 11 09:17:47] =================================== [CHAT WINDOW TEXT] [Sun Jan 11 09:17:47] Ziskano 27 craftovych xp [CHAT WINDOW TEXT] [Sun Jan 11 09:17:47] Ve sperkarstvi si na 16urovni. [CHAT WINDOW TEXT] [Sun Jan 11 09:17:47] Celkem jsi ziskal 243867 XP [CHAT WINDOW TEXT] [Sun Jan 11 09:17:47] *** 16.2% *** [CHAT WINDOW TEXT] [Sun Jan 11 09:17:47] ===================================
_________________ PUF!
|
|
Top |
|
kokosak
|
Post subject: Re: craft - obecně Posted: 14:17 10. Feb 2015 |
|
Joined: 11:18 05. Feb 2008 Posts: 6102
|
karolina wrote: Čím těžší výrobek, tím pomalejší je posun aby déle trval, toto bude záměr původního tvůrce Jistě, ale při úspěchu by měl existovat posun kupředu. U těžšího výrobku se vždy získá 0,2 nebo 0,1, kdežto u jednoduššího se nemusí získávat nic.... nedává smysl.
_________________ PUF!
|
|
Top |
|
montacue
|
Post subject: Re: craft - obecně Posted: 15:03 10. Feb 2015 |
|
|
Poutník |
|
Joined: 00:59 05. Jan 2015 Posts: 70
|
asi by stačilo k onomu rozmezí to 0,1 staticky přičíst a rozsah rozmezí o 0,1 zkrátit. je to tak u všech craftů, nebo jen u nějakých?
|
|
Top |
|
pavad
|
Post subject: Re: craft - obecně Posted: 15:07 10. Feb 2015 |
|
|
Bůh |
|
Joined: 23:30 05. Dec 2010 Posts: 4064
|
kokosak wrote: karolina wrote: Čím těžší výrobek, tím pomalejší je posun aby déle trval, toto bude záměr původního tvůrce Jistě, ale při úspěchu by měl existovat posun kupředu. U těžšího výrobku se vždy získá 0,2 nebo 0,1, kdežto u jednoduššího se nemusí získávat nic.... nedává smysl. Mozna odpoved: zaokrouhlovnai na jednu desetinu? Tzn. posuv tam je, ale diky vypisu neni videt? Jen tak me to napadlo...
_________________ Diagnostikovany. Každý moudrý má nač pomysliti, kdyby ho pobídlo hovno v zápas jíti, porazíš-li je, co z toho budeš míti, a pakli ono tebe porazí, hned do lázně musíš jíti. . . . . . . . . . Holan, V.
|
|
Top |
|
Caehan
|
Post subject: Re: craft - obecně Posted: 15:09 10. Feb 2015 |
|
Joined: 18:51 02. Apr 2010 Posts: 2956
|
montacue wrote: asi by stačilo k onomu rozmezí to 0,1 staticky přičíst a rozsah rozmezí o 0,1 zkrátit. je to tak u všech craftů, nebo jen u nějakých? To by pomohlo jedině v případě, že se nejprve rozhoduje, jestli jsi uspěl či neuspěl, a až potom, o kolik vlastně. Pokud to mám odkoukané dobře, je to ve skutečnosti nějaké, obvykle záporné, číslo + náhodný hod, co určuje, kam se výrobek posune... v takovém případě bys statickým přičtěním docílil jen přesunutí "nul" na jiné hody kostkou.
_________________ Eribor Tanithil - elfský bylinkář a lukostřelec.
Deirdra Monteil - čarodějka z Karathy
Incoherent fire dissipates all contingency. ZANEPRÁZDNĚN
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: craft - obecně Posted: 15:53 10. Feb 2015 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16269 Location: Somewhere around nothing
|
Aha. No nejdřív bych chtěl tohle sjednotit pro všechny crafty.
Ty hody o kolik se posune progres a o kolik se to propálí jsou dost divné. Nicméně to že může padnout jako progress 0, stejně jako může padnou 0 při propalu jsem bral trochu jako featuru. Pokud bych měnil hod na progres z 0-3 na 1-3, tak bych měl to samé udělat i s propalem. Vlastně aby byl zachován průměrný progress, tak bych to z 0.0 - 0.3 musel změnit na 0.1 - 0.2.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
montacue
|
Post subject: Re: craft - obecně Posted: 16:13 10. Feb 2015 |
|
|
Poutník |
|
Joined: 00:59 05. Jan 2015 Posts: 70
|
kucik wrote: Pokud bych měnil hod na progres z 0-3 na 1-3, tak bych měl to samé udělat i s propalem. Vlastně aby byl zachován průměrný progress, tak bych to z 0.0 - 0.3 musel změnit na 0.1 - 0.2. vzhledem k tomu co psal kokosák, o tom, že těžší craft ti zaručí při úspěchu to alespoň 0,1, tak mi to přijde jako rozumnější varianta
|
|
Top |
|
Zeerit
|
Post subject: Re: craft - obecně Posted: 16:17 10. Feb 2015 |
|
Joined: 21:02 12. Dec 2013 Posts: 1582
|
No takhle.. myslím, že se bych se shodl s většinou, když řeknu, že ty doby trvání craftu s top materiálem jsou děsný opruz. Nevím, jestli někomu přijde zábavné stát tři hodiny u stojanu a klikat.
Abych se ale dostal k tomu oč jde. Ano, myslím ,že by bylo fajn nastavit 0,1 jako minimální hodnotu, protože hodit 0 třeba i 4x za sebou je celkem běžné a prodlužuje to už tak extrémní dobu craftu o další X (desítek) minut.
|
|
Top |
|
Decka
|
Post subject: Re: craft - obecně Posted: 16:37 10. Feb 2015 |
|
|
Šlechtic |
|
Joined: 22:35 18. Sep 2010 Posts: 311
|
Nojo, ale tím zaneseš nelineární úpravu rychlosti výroby do celého kraftu ). Problém by se tímto přesunul od opravy předpokládaného bugu, na úpravu mechaniky, tedy rychlosti výroby. Možná že, kdyby někdo našel předpokládané časy výroby výrobků pro různé obtížnosti, které jsou jistě někde řešeny a porovnal to s aktuálním stavem kraftu, tak by se zjistilo, že to také není v souladu s plánem, ale to už jen tak plácám.
|
|
Top |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 23 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
| |