Thalie http://thalie.pilsfree.cz/forum/ |
|
CO VAM NA THALII CHYBI? http://thalie.pilsfree.cz/forum/viewtopic.php?f=16&t=1198 |
Page 214 of 214 |
Author: | Shaman88 [ 10:57 14. Aug 2020 ] |
Post subject: | Re: CO VAM NA THALII CHYBI? |
zdech wrote: Nezabránilo by podobnému zneužívání nastavit přechod přes Peklo pro postavu náročnější než zvednutí pomocí "Oživ mrtvého"? Na tebou popisované situaci nevydím chybu v tom, že tam najdou těla, ale v tom, že se tam hrnou hnedle poté, co jim duše potrhal ďábel. Jak náročnější? |
Author: | zdech [ 11:18 14. Aug 2020 ] |
Post subject: | Re: CO VAM NA THALII CHYBI? |
Jestli to není pravidlo, tak mě opravte, ale při použití klerického "Oživ mrtvého" se postava probrala ze smrti s 1 HP a únavou na 100%. Vlekl se chudák do nejbližší postele vyležet to, rozhodně na nějaký boj nebyly myšlenky. Naproti tomu když proleze postava přes pekelníka, který vede sáhodlouhý proslov o tom, jak si s ní pohraje než ji pustí, vyloupne se oživenec ve světě sotva pobledlý. Hráč skřípe zubama, jistě, ale postava je okamžitě plně bojeschopná, byť o kapesné a XP chudší. Přistřelit pekelníkem oživenému na nějaký čas postihy kvůli "hojící se duši" by mohlo účinně zbrzdit koloběh "podzemí -> Chrám -> podzemí". Půl hodina by mohla stačit. |
Author: | Shaman88 [ 11:21 14. Aug 2020 ] |
Post subject: | Re: CO VAM NA THALII CHYBI? |
zdech wrote: Jestli to není pravidlo, tak mě opravte, ale při použití klerického "Oživ mrtvého" se postava probrala ze smrti s 1 HP a únavou na 100%. Vlekl se chudák do nejbližší postele vyležet to, rozhodně na nějaký boj nebyly myšlenky. Naproti tomu když proleze postava přes pekelníka, který vede sáhodlouhý proslov o tom, jak si s ní pohraje než ji pustí, vyloupne se oživenec ve světě sotva pobledlý. Hráč skřípe zubama, jistě, ale postava je okamžitě plně bojeschopná, byť o kapesné a XP chudší. Přistřelit pekelníkem oživenému na nějaký čas postihy kvůli "hojící se duši" by mohlo účinně zbrzdit koloběh "podzemí -> Chrám -> podzemí". Půl hodina by mohla stačit. Dává smysl aby ten postih do únavy byl pro prolezení přes pekelníka a oživení svitkem v boji bylo právě čisté. |
Author: | zdech [ 11:26 14. Aug 2020 ] |
Post subject: | Re: CO VAM NA THALII CHYBI? |
A pokud nejde únava odstranit jinak než spánkem (nějakou Restorací? netuším) mohla by jako "blok kolečkování" fungovat sama o sobě, jasně. EDIT: Asi by tak vzrostla cennost nemovitostí v blízkosti míst oživení. |
Author: | Pajule [ 16:31 14. Aug 2020 ] |
Post subject: | Re: CO VAM NA THALII CHYBI? |
Nikdy jsem nepočítala jak dlouho trvá zmizení mrtvé postavy, ale i přes dlouhé boje a i třeba čekání na obnovu sil, se mi fakt nestalo, že by mrtvola zmizela. Za mě souhlas s tím, že delší čas by byl sakra zneužitelny a okecat zmizení těla jde několika způsoby,dokonce i "vtipnymi". samo chápu, že smrt někoho v partě bez zvednuti naštve už z principu a ne kvůli expum. Mimo jiné od rychlé záchrany jsou magici nebo lektvar invisu, skovavači nebo bitkari co si tělíčko hodí rychle přes rameno, příp. mrtvolu odtáhnou |
Author: | BlueOne [ 16:37 14. Aug 2020 ] |
Post subject: | Re: CO VAM NA THALII CHYBI? |
Jasně, souhlasím, že se to za půl hodiny nějak dá, kor když o tom jako hráč víš, že máš půl hodiny. Byl to jen takový nápad a asi chápu, že tady to hráči zneužívají. |
Author: | Pajule [ 16:40 14. Aug 2020 ] |
Post subject: | Re: CO VAM NA THALII CHYBI? |
BlueOne wrote: tady to hráči zneužívají. ![]() ![]() |
Author: | Aillen [ 17:10 18. Nov 2020 ] |
Post subject: | Re: CO VAM NA THALII CHYBI? |
Nešlo by doplnit, pokud by to nebylo příliš složité, aby bylo možné psát za koupené psíky obdobným způsobem jako za koupené koně, jen s volbou jiného písmene ? Bylo by to docela fajn, zvlášť když teď budou psíci značně oblíbení. ![]() Přimlouvám se za pejskaře ![]() |
Author: | divozenka [ 02:25 20. Nov 2020 ] |
Post subject: | Re: CO VAM NA THALII CHYBI? |
Taky se přidávám s prosíkem , psát za koupené mazlíčky by bylo super a navíc co přidat i povely, například lehni. ![]() |
Author: | XŠevyX [ 11:36 24. Dec 2022 ] |
Post subject: | Re: CO VAM NA THALII CHYBI? |
Tak to téměř po pěti letech zkusím znova a zeptám se, zda-li se do hry nemůže přidat povolání Měňavec (shifter). Klidně ve vanilla nastavení, jen aby byl. ![]() ![]() PS: Šťastné a Veselé! ![]() |
Author: | Fryn [ 16:33 24. Dec 2022 ] |
Post subject: | Re: CO VAM NA THALII CHYBI? |
Asi otázka na Shamana. Mám pocit, že jsem to s ním před nějakou dobou už řešil, ale teď z hlavy si nevybavím "proč jo" a "proč ne" argumenty. |
Author: | Shaman88 [ 12:34 27. Dec 2022 ] |
Post subject: | Re: CO VAM NA THALII CHYBI? |
XŠevyX wrote: Tak to téměř po pěti letech zkusím znova a zeptám se, zda-li se do hry nemůže přidat povolání Měňavec (shifter). Klidně ve vanilla nastavení, jen aby byl. ![]() ![]() Reálně byly 3 důvody proč se shifter nepřidal do hry: 1) Měl být až v pozdějších fázích vývoje, protože proměny se velmi pracně vyvažují. 2) Nechtěli jsme výchozí variantu - chtěli jsme aby jeho proměny reflektovaly bytosti na thalii. 3) Je tam pak reálný problém s identifikací postavy, zpravidla (tím tě nijak neobviňuji) shiftera vždy chtěli hráči, kteří pak pomocí něj různě škodili a PKčkovali a proměnách tak aby byli nedohledatelní. Takže je to spíše na Fryna. Povolení v standardním režimu je téměř triviální. |
Author: | XŠevyX [ 17:45 27. Dec 2022 ] |
Post subject: | Re: CO VAM NA THALII CHYBI? |
Shaman88 wrote: Reálně byly 3 důvody proč se shifter nepřidal do hry: 1) Měl být až v pozdějších fázích vývoje, protože proměny se velmi pracně vyvažují. 2) Nechtěli jsme výchozí variantu - chtěli jsme aby jeho proměny reflektovaly bytosti na thalii. 3) Je tam pak reálný problém s identifikací postavy, zpravidla (tím tě nijak neobviňuji) shiftera vždy chtěli hráči, kteří pak pomocí něj různě škodili a PKčkovali a proměnách tak aby byli nedohledatelní. Takže je to spíše na Fryna. Povolení v standardním režimu je téměř triviální. U mě teda shifter vždy přinesl do části RP velké plus, s proměnama se dá vymyslet spousta srandy a zábavy, nicméně chápu tvojí připomínku ohledně "zneužití". Co se týče balance, tak shiftera jsem hrál na spoustě jiných serverů NWN, především na Arelithu a tam ho mají v základním nastavení bez úprav a funguje skvěle. Proměny nejsou v základu tak silné aby se z toho dal postavit nějaký nesmysl, a tím že se musí kombinovat s druidem mu to i ubírá na kombinaci s dalšíma classama. Za mě bych neviděl problém ho teda zkusit přidat do hry bez úprav tak jak je, a praxe potom ukáže jestli upravit, dodělat a nebo úplně vymazat. Ale je to na vás ogaři ![]() Každopádně pokud by se tu měňavec objevil, velice rád bych se zase podíval do světa Thalie ![]() |
Author: | xpm335 [ 20:32 29. Dec 2022 ] |
Post subject: | Re: CO VAM NA THALII CHYBI? |
XŠevyX wrote: Shaman88 wrote: Reálně byly 3 důvody proč se shifter nepřidal do hry: 1) Měl být až v pozdějších fázích vývoje, protože proměny se velmi pracně vyvažují. 2) Nechtěli jsme výchozí variantu - chtěli jsme aby jeho proměny reflektovaly bytosti na thalii. 3) Je tam pak reálný problém s identifikací postavy, zpravidla (tím tě nijak neobviňuji) shiftera vždy chtěli hráči, kteří pak pomocí něj různě škodili a PKčkovali a proměnách tak aby byli nedohledatelní. Takže je to spíše na Fryna. Povolení v standardním režimu je téměř triviální. U mě teda shifter vždy přinesl do části RP velké plus, s proměnama se dá vymyslet spousta srandy a zábavy, nicméně chápu tvojí připomínku ohledně "zneužití". Co se týče balance, tak shiftera jsem hrál na spoustě jiných serverů NWN, především na Arelithu a tam ho mají v základním nastavení bez úprav a funguje skvěle. Proměny nejsou v základu tak silné aby se z toho dal postavit nějaký nesmysl, a tím že se musí kombinovat s druidem mu to i ubírá na kombinaci s dalšíma classama. Za mě bych neviděl problém ho teda zkusit přidat do hry bez úprav tak jak je, a praxe potom ukáže jestli upravit, dodělat a nebo úplně vymazat. Ale je to na vás ogaři ![]() Každopádně pokud by se tu měňavec objevil, velice rád bych se zase podíval do světa Thalie ![]() Shifter v základu je více než silný, nesmrtelná hovadina kterou ti zabije jen klika při instakillu z maxované nekromancie. Nevím jestli jsi viděl jaké statisticky má proměna v Draka, kterého lze do 30 levelu dosáhnout. Lízneš to monkem a najednou u tebe stojí něco vysokého jako panelák. https://nwn.fandom.com/wiki/Dragon_shape Druid v tom buildu je opravdu na okrasu ![]() Za mě nejsilnější tři buildy co jsi schopen ve vanile udělat je právě Shifter, Monk na kami a Pala na devast. Jsem rád že tu není ani devast ani shifter, člověka to nutí vymýšlet něco nového a zábavnějšího ![]() ![]() |
Author: | XŠevyX [ 22:37 29. Dec 2022 ] |
Post subject: | Re: CO VAM NA THALII CHYBI? |
xpm335 wrote: Shifter v základu je více než silný, nesmrtelná hovadina kterou ti zabije jen klika při instakillu z maxované nekromancie. Nevím jestli jsi viděl jaké statisticky má proměna v Draka, kterého lze do 30 levelu dosáhnout. Lízneš to monkem a najednou u tebe stojí něco vysokého jako panelák. https://nwn.fandom.com/wiki/Dragon_shape Druid v tom buildu je opravdu na okrasu ![]() Za mě nejsilnější tři buildy co jsi schopen ve vanile udělat je právě Shifter, Monk na kami a Pala na devast. Jsem rád že tu není ani devast ani shifter, člověka to nutí vymýšlet něco nového a zábavnějšího ![]() ![]() Pravdu máš, na monka jsem při mé myšlence zapomněl a je fakt že skoro všude je shifter/monk upraven tak aby se z toho nedal postavit nesmysl, který myslíš ty. Stačí jen zrušit monk featy v shifter/dračí proměně a najednou je po panelákovém, nesmrtelném nesmyslu. Nicméně má myšlenka přidání shiftera byla spíše k obohacení RP než tvoření ultra silného buildu. Hrál jsem shiftera na Staré Thalii a té zábavy v proměnách co jsem s tím zažil bylo mnoho. |
Page 214 of 214 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |