Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 20:56 13. Dec 2018

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 58 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4  Next
Author Message
 Post subject: Demo DM vychytávky pro hráče
PostPosted: 11:26 01. Sep 2014 
Offline
Vedoucí týmu Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 15:08 27. Apr 2007
Posts: 11969
Location: Plzeň
Zajímalo by mě, zda by byl zájem o vytvoření DM hůlek pro vybrané hráče, kterým by je DM mohli dát, aby s tím hráči například mohli dělat autoquesty pro svoji guildu a případně pro ostatní.

Co mě tak z hlavy napadá, tak třeba grafické efekty, pokládání placeablů, vtělení se do NPC v gildovním sídle atd.

Co si o tom myslíte? Případně co by to podle vás mělo dělat? Díky za nápady a názory.

_________________
Vedoucí týmu Thalie


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Demo DM vychytávky pro hráče
PostPosted: 11:39 01. Sep 2014 
Offline
Ďábel
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 21:37 08. Aug 2008
Posts: 6859
Location: Praha
Něco takového je na EQ... docela to funguje, pokud to svěříš dobrým hráčům. V rukou špatných je to katastrofa. Jde ale o to, komu ty hůlky (pravomoci) rozdáš - protože pak dělíš hráče na obyčejné hráče a "něco víc". Vždycky vzniká nějaká závist nebo dohady, za co kdo to a to dostal - a to je podle mě dost výrazné negativum, které mnohdy přebije všechny výhody, které by takové nové možnosti pro hráče mohlo přebít. Na EQ kvůli tomu býval flame zhruba každý měsíc.

_________________
Kraki Skengdrang a nejzlejší DM


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Demo DM vychytávky pro hráče
PostPosted: 11:41 01. Sep 2014 
Offline
Vedoucí týmu Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 15:08 27. Apr 2007
Posts: 11969
Location: Plzeň
A když by se to přidělovalo stylem, že každá fungující gilda si může zvolit jednoho hráče (a jeho postavu), zpravidla gildmastera, který by to dostal?

_________________
Vedoucí týmu Thalie


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Demo DM vychytávky pro hráče
PostPosted: 11:44 01. Sep 2014 
Offline
Ďábel
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 21:37 08. Aug 2008
Posts: 6859
Location: Praha
To by mohlo jít. Mohla by to být i motivace k zakládání nových guild. Jen je třeba tedy velmi podorbně ošetřit ty pravomoci a pravidla používání těch hůlek.

_________________
Kraki Skengdrang a nejzlejší DM


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Demo DM vychytávky pro hráče
PostPosted: 11:45 01. Sep 2014 
Offline
Vedoucí týmu Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 15:08 27. Apr 2007
Posts: 11969
Location: Plzeň
To tu právě chci vymyslet, co by tam mělo být a jak by to mělo fungovat :)

_________________
Vedoucí týmu Thalie


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Demo DM vychytávky pro hráče
PostPosted: 11:47 01. Sep 2014 
Offline
Ďábel
 Profile

Joined: 14:21 13. Feb 2010
Posts: 8332
Location: Brno/"Znojmo"
Nápad to není marnej.

Osobně bych v první řadě vyřešil barvy na zem. Grafický efekty jsou fajn. Nechápu sice důvod, proč grafický efekty jsou OK a mnou navrhované svítivé různorodé iluze neprošly, ale budiž.

Z efektů bych docenil efekty kouzel, ideálně i případně zacílitelné na někoho (třeba posílení a ctnost mají hezký efekt, ale musí se to domlouvat předem a nejni to pak úplně ono).
Placebaly - udej příklad, ale tam bych to možná nepřeháněl. Ale bylo by fajn něco jako jsou teď díry v zemi, ale s možností udat nějaký kratší text.

Vyloženě vtělení do NPC bych nedával (mám v gildovním sídle kvůli prasičům docela killery). Spíše nabrání do party a mluvení přes příkaz nějaký (tak jako na familiary je /f, tak třeba /n :D ).

Technický dotaz - jak rozlišíš gildovní sídlo (a různá sídla mezi sebou) a NPC v něm od běžných NPC?
Praktická prosba - pokud hůlky, tak malé, jednopolíčkové, místa je málo.


Co se dělení hráčů týče - na EQ se k těmhle bonusům dávají mimo jiné taky nezanedbatelné výhody do expení a vydělávání. Kdyby tyto výhody nebyly, tak většina problémů není (a narozdíl od EQ si tu můžeme všichni dělat libovolné vzhledy, DMka ti nekecají do toho, že chceš mít něco vlastního a udělají i třeba zbraň či štít, když to teď nejde v dílně).
Pokud se to dá gildmasterům, tak to bude myslím v pohodě. Ono stát se gildmasterem není až tak těžké a většina gildmasterů skutečně i pro svět něco dělá, takže by to jistě docenili (aspoň já třeba na přednášky, možná i na nějaké společenské akce, určitě).

_________________
acc: Nalkanar
Ali'Shah al Favrashi-Marfa SSF
Mansur al Favrashi-Hid'Aji Pouštní nerf
Jak dopadlo podtemno? Šlo do Kelu! *Ba dum tss*


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Demo DM vychytávky pro hráče
PostPosted: 11:48 01. Sep 2014 
Offline
Ďábel
 Profile

Joined: 14:21 13. Feb 2010
Posts: 8332
Location: Brno/"Znojmo"
J.F.Payne wrote:
To by mohlo jít. Mohla by to být i motivace k zakládání nových guild. Jen je třeba tedy velmi podorbně ošetřit ty pravomoci a pravidla používání těch hůlek.

A pravidla ohledně gild. Dost často tu jsou gildy, které pravidla už nesplňují, protože dlouhodobě nemají členy apod. *mimo jiné významně mrkne na Jona*

_________________
acc: Nalkanar
Ali'Shah al Favrashi-Marfa SSF
Mansur al Favrashi-Hid'Aji Pouštní nerf
Jak dopadlo podtemno? Šlo do Kelu! *Ba dum tss*


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Demo DM vychytávky pro hráče
PostPosted: 11:58 01. Sep 2014 
Offline
Vedoucí týmu Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 15:08 27. Apr 2007
Posts: 11969
Location: Plzeň
Quote:
Osobně bych v první řadě vyřešil barvy na zem. Grafický efekty jsou fajn. Nechápu sice důvod, proč grafický efekty jsou OK a mnou navrhované svítivé různorodé iluze neprošly, ale budiž.


Nevím co jsi navrhoval a o co se jedná.

Quote:
Placebaly - udej příklad, ale tam bych to možná nepřeháněl. Ale bylo by fajn něco jako jsou teď díry v zemi, ale s možností udat nějaký kratší text.


Mohla by se vytvořit nějaká nabídka nepoužívanějších, vše by tam určitě nebylo, aby pak někdo nerozmisťoval po mapě hrady... :mrgreen:

Quote:
Vyloženě vtělení do NPC bych nedával (mám v gildovním sídle kvůli prasičům docela killery). Spíše nabrání do party a mluvení přes příkaz nějaký (tak jako na familiary je /f, tak třeba /n :D ).


Jo, to by určitě bylo fajn.

Quote:
Technický dotaz - jak rozlišíš gildovní sídlo (a různá sídla mezi sebou) a NPC v něm od běžných NPC?


To by určitě šlo rozlišit.

Quote:
Co se dělení hráčů týče - na EQ se k těmhle bonusům dávají mimo jiné taky nezanedbatelné výhody do expení a vydělávání.


Výhody určitě nechci, chci hlavně rozšíření možností ve hře.

_________________
Vedoucí týmu Thalie


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Demo DM vychytávky pro hráče
PostPosted: 12:01 01. Sep 2014 
Offline
Ďábel
 Profile

Joined: 14:21 13. Feb 2010
Posts: 8332
Location: Brno/"Znojmo"
Vím, že nechceš, jen upřesňuji Jonův nepřesný manipulativní příspěvek.

_________________
acc: Nalkanar
Ali'Shah al Favrashi-Marfa SSF
Mansur al Favrashi-Hid'Aji Pouštní nerf
Jak dopadlo podtemno? Šlo do Kelu! *Ba dum tss*


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Demo DM vychytávky pro hráče
PostPosted: 12:36 01. Sep 2014 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16186
Location: Somewhere around nothing
Líbí se mi nápad dát to guildmasterovi v každé guildě.

Nalkanar wrote:
Nápad to není marnej.
Osobně bych v první řadě vyřešil barvy na zem. Grafický efekty jsou fajn. Nechápu sice důvod, proč grafický efekty jsou OK a mnou navrhované svítivé různorodé iluze neprošly, ale budiž.


Asi to někde zapadlo. Nejspíš bych nebyl proti.

Ovládání NPC se trochu bojim. Naopak vytváření placeablů by na Thalii neměl být problém.

Pokud mi někdo pomůže například s výběrem efektů a placeblů do hůlek, tak by to mělo být relativně snadno vyrobitelné.

_________________
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Demo DM vychytávky pro hráče
PostPosted: 12:56 01. Sep 2014 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 18:51 02. Apr 2010
Posts: 2905
Možná schopnost, která jde zacílit na NPC, aby přes něj pak šlo mluvit přes příkaz /npc nebo tak nějak? Nemuselo by být ani v partě.

Vždy by mluvilo to poslední, na které by se to použilo.

_________________
Eribor Tanithil - elfský bylinkář a lukostřelec.

Deirdra Monteil - čarodějka z Karathy

Incoherent fire dissipates all contingency.

ZANEPRÁZDNĚN


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Demo DM vychytávky pro hráče
PostPosted: 14:32 01. Sep 2014 
Offline
Rytíř
User avatar
 Profile

Joined: 10:42 30. Nov 2013
Posts: 615
Nápad je to hezký, palec nahoru za mě. A nápad:

Ovládání npc se mi nelíbí, ale napadlo mě...

Co třeba předvytvořit pár base NPC(bez lvlů střední hodnoty HP + SAVE, možná nějaké varianty EASY,NORMAL, HARD), které by se dali třeba vzhledově poupravit s nějakým zapamatováčkem, aby třeba ten GM mohl ty NPC swapovat v rámci questů.

Samozřejmě musí s tím člověk nakládat rozumně(dle vzniknůvší pravidel), protože všeho se dá nějak zněužít.

_________________
Valghloth - "Darkness from the dark."

Elitní Kazišuk!


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Demo DM vychytávky pro hráče
PostPosted: 14:48 01. Sep 2014 
Offline
Bůh
 Profile

Joined: 11:55 09. Jan 2012
Posts: 3517
Osobně jsem proti, byt se to jeví jako dobrý nápad, tak tahouni guild maji za ukol zejména hrát sami sebe. Neříkam ale, ze by nemeli mít možnost upravovat své sídlo a další věci bez pomoci gm, usnadnil by se tím život.

Něco jiného je vytvoření hůlek pro asistenty GM behem Qestů.

Například: Diplomatické vyjednávání

1. 1 stranu reprezentuje GM, které vede hlavní rozhovory, pomocník pak oživuje okolí, poslouchá rozkazy hraje ostatní u stolu a podobně. Tím se hra zrychlí.

2. Stranu reprezentuji hraci (jinak to nemá smysl) a třeba nějaká NPC, ty oživuje jiný pomocník.


Takže změna oprti návrhu?

Hulky a vybavení by nemela nosná postava hráče, ale postava předdefinovaná, kteoru by měl hráč na účtu a vlezl do ni jen na základě povolených akcí. Tato postava by se nesmela učastnit konfliktu a dalších věcí, ale umoznila by je připravit. Důvodem je , aby nahodou nevznikli "nadlidi" viz precedent Ares.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Demo DM vychytávky pro hráče
PostPosted: 14:59 01. Sep 2014 
Offline
Hlavní DM a hlavní kronikář Thalie
User avatar
 Profile

Joined: 11:18 05. Feb 2008
Posts: 5911
To už by mohl rovnou sedět za DM konzolí.

Ovládání a tvorbu NPC bych moc nedával, ono udělat si "Ducha Ambita" je až příliš jednoduché... a patří to do DM pravomocí.

_________________
PUF!


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Demo DM vychytávky pro hráče
PostPosted: 15:08 01. Sep 2014 
Offline
Rytíř
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 14:37 29. Aug 2007
Posts: 648
Location: Plzeň
A ovládání jen předem daných a odsouhlasených NPC v guildě?

Existoval by topic, kde by bylo uvedeno:
"Jméno guildy"
"Povolená NPC: kuchař, knihovník, X, Y, Z, ..."

?

_________________
acc.: skarbi
Medbur, syn Grolkarfův (Medbur Grolkarfsson)


Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 58 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 11 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits