Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 14:23 03. Mar 2021

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Post new topic Reply to topic  [ 28 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
 Post subject: Zkušenosti
PostPosted: 11:18 23. Feb 2021 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 10:07 13. Mar 2012
Posts: 4326
Kde to pálí? Současné nastavení zkušeností a to pálí opravdu hodně.

Problém je zisk zkušeností pro postavy 26+

1) Expy i v TOP dungách jsou zredukované na naprosté minimum
2) Členové v partě jsou extrémně omezené v zisku expů, který naprosto neodpovídá expování na nižších levelech. Nevím, jak je to provedené, ale nejspíš je někde vložený nějaký redukční koeficient, který u nižších levelových part není aplikovaný
3) 5.9.2018 se spustila Thalie 2.0, je to bez mála 2,5 roku. Za tu dobu tu nevznikla ani jediná nová postava, která by se z 0 dostala na maximální 30-tý lvl

A teď, abych mluvil v číslech:
- z lvl 26 na 30 je potřeba 550.000 zkušeností
- za projití těžkého dungu (2 patra hniloby) postava získala nějakých 800 exp
- za plnou smrt je postih 19.500 pro postavu na lvl 26, 21.750 pro postavu na lvl 29
- pokud postava denně projde dvě taková místa, dostane se na 30-tý lvl za rok. Jeden celý ROK každodenního expení (svátky, víkendy i pracovní dny, každý den bez odpočinku – na dovolenou zapomeňte) bez toho, aniž by byť jedinkrát umřela.

Závěr?
- chápu, že nastavení TH2 je takové, aby tu nevznikaly postavy 30 jak na běžícím pásu, ale za dva a pul roku žádná? Je to naprosto tristní
- Chápu, že se má hráč snažit a vydržet u postavy co nejdéle, ale aby se na max nedostal reálně nikdy? Demotivující
- Proč by postava na 30-tém lvl měla chodit někam z města? Může přece umřít a dostat se zpět na lvl 30 za měsíc? Dva? Frustrující představa.
- Smrt pro 30? Pochopitelně ano, trest za chybu? Ano. Ale i tak by měla být reálná možnost tu chybu nějak opravit a napravit. V současném nastavení nemožné.
- stejně tak by měla mít postava na 30-tém lvl možnost si vytvořit nějaký expový polštář. Teď? Leda tak afkováním v hospodě. Jako 4 exp za kostěje? Vážně?

Postřeh:
- z podstatě už chápu, proč na Demoně teď bylo mnohem víc hráčů po dlouhou dobu (20+), ač je méně propracovaná, v porovnání s Thálií miniaturní, míst k expení co by se za nehet vešlo. Dle mého soudu je to právě tím, že tímto způsobem strašně odrazuje.
- Obtížnost místa by měla být vyvážená dostatečnou odměnou. Je nemyslitelné, že zisk z míst, kde může postava klidně afkovat a nechat zabíjet jiné má stejné zisky expů (např. obyčejní orkové, kteří to v množství vyváží), jako z míst, kde se musí hráč hodně ohánět, každou chvíli uteče jen tak tak hrobníkovi z lopaty, leje do sebe jeden dryák za druhým (Údolí nářku).


UDĚLEJTE S TÍM UŽ KONEČNĚ NĚCO REÁLNÉHO

_________________
je cosi shnilého ve státě dánském
...ale plíseň je dobrá pro penicilín
z hodně léků však bolí hlava
...a tvoří se závislost
Vhodný čas na odvykací kůru

člen ligy pro zákaz veškerých změn na thalii


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Zkušenosti
PostPosted: 12:02 23. Feb 2021 
Offline
Ďábel
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 15:24 23. Jun 2007
Posts: 6723
Location: Severní okraj Středozemě
Nevím proč je to ve flames :-D, tady snad není nikdo, kdo by to hejtil.
Vždyť ani nikdo z týmu proti tomu nemůže nic říct.

_________________
Síla tě osvobodí! - Sithský kodex, 12.12.2011 (TOR-preorder)
Bylo to peklo! - Error 37, Error 3005, Error 3007, 15.5.2012 (Diablo3)
Až s vámi skončím, nebudete věřit vlastní mysli! - Mesmer, 28.8.2012 (GW2)
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují. - Din Dagor, Mrazen 1147 (EQ)
Tento rok bude začátek konce. - neznámý vojín


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Zkušenosti
PostPosted: 13:17 23. Feb 2021 
Offline
Šlechtic
 Profile

Joined: 23:36 28. Nov 2013
Posts: 449
Zbytečné. Stejně to nikdo opravovat nebude. Nevěřím tomu.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Zkušenosti
PostPosted: 14:13 23. Feb 2021 
Offline
WB Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 09:41 01. Sep 2010
Posts: 9689
Barbar321 wrote:
Kde to pálí? Současné nastavení zkušeností a to pálí opravdu hodně.

Problém je zisk zkušeností pro postavy 26+

1) Expy i v TOP dungách jsou zredukované na naprosté minimum
2) Členové v partě jsou extrémně omezené v zisku expů, který naprosto neodpovídá expování na nižších levelech. Nevím, jak je to provedené, ale nejspíš je někde vložený nějaký redukční koeficient, který u nižších levelových part není aplikovaný
3) 5.9.2018 se spustila Thalie 2.0, je to bez mála 2,5 roku. Za tu dobu tu nevznikla ani jediná nová postava, která by se z 0 dostala na maximální 30-tý lvl

A teď, abych mluvil v číslech:
- z lvl 26 na 30 je potřeba 550.000 zkušeností
- za projití těžkého dungu (2 patra hniloby) postava získala nějakých 800 exp
- za plnou smrt je postih 19.500 pro postavu na lvl 26, 21.750 pro postavu na lvl 29
- pokud postava denně projde dvě taková místa, dostane se na 30-tý lvl za rok. Jeden celý ROK každodenního expení (svátky, víkendy i pracovní dny, každý den bez odpočinku – na dovolenou zapomeňte) bez toho, aniž by byť jedinkrát umřela.

Závěr?
- chápu, že nastavení TH2 je takové, aby tu nevznikaly postavy 30 jak na běžícím pásu, ale za dva a pul roku žádná? Je to naprosto tristní
- Chápu, že se má hráč snažit a vydržet u postavy co nejdéle, ale aby se na max nedostal reálně nikdy? Demotivující
- Proč by postava na 30-tém lvl měla chodit někam z města? Může přece umřít a dostat se zpět na lvl 30 za měsíc? Dva? Frustrující představa.
- Smrt pro 30? Pochopitelně ano, trest za chybu? Ano. Ale i tak by měla být reálná možnost tu chybu nějak opravit a napravit. V současném nastavení nemožné.
- stejně tak by měla mít postava na 30-tém lvl možnost si vytvořit nějaký expový polštář. Teď? Leda tak afkováním v hospodě. Jako 4 exp za kostěje? Vážně?

Postřeh:
- z podstatě už chápu, proč na Demoně teď bylo mnohem víc hráčů po dlouhou dobu (20+), ač je méně propracovaná, v porovnání s Thálií miniaturní, míst k expení co by se za nehet vešlo. Dle mého soudu je to právě tím, že tímto způsobem strašně odrazuje.
- Obtížnost místa by měla být vyvážená dostatečnou odměnou. Je nemyslitelné, že zisk z míst, kde může postava klidně afkovat a nechat zabíjet jiné má stejné zisky expů (např. obyčejní orkové, kteří to v množství vyváží), jako z míst, kde se musí hráč hodně ohánět, každou chvíli uteče jen tak tak hrobníkovi z lopaty, leje do sebe jeden dryák za druhým (Údolí nářku).


Barbare, udělal jsi dobře že jsi to založil do flames, protože jsi velmi úžasně spojil konstruktivní kritiku s brekotem a ještě s reklamou na Demonu.

Velmi nás všechny přeceňuješ, jestli si myslíš že o takovém stavu máme potuchy nebo si dokonce myslíš že něco z toho je plánovaným zásahem. Všechno kolem XP je o hodně komplikovaných výpočtech a prostě není to vyvoditelné.

Na druhou stranu naprosto nesouhlasím s tvým druhým postřehem, je to poměrně krátkozraké se dívat na svět jen podle získaných XP.

_________________
How old I must have been, when I was obsessed With the fantasy of a steel castle that floated in the sky?
I wanted to leave the ground, to fly to that castle.
For a long, long time, that was my only desire...
------------------------------------------------------------
I still believe That in some other world, that castle truely exists.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Zkušenosti
PostPosted: 14:57 23. Feb 2021 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 10:07 13. Mar 2012
Posts: 4326
Shaman88 wrote:
Barbare, udělal jsi dobře že jsi to založil do flames, protože jsi velmi úžasně spojil konstruktivní kritiku s brekotem a ještě s reklamou na Demonu.


Doporučuju někdy na vlastní triko ochutnat nabízenou medicínu. Dokud nezkusíš vytrénovat ať jakkoliv postavu (opravdu neberu za úspěch postavu 8 lvl, kam se dostaneš za den a usoudíš z toho, že je vše v pořádku), dokud nebudeš mít možnost se postupně prokousávat světem, poznávat jeho záludnosti, dokud nezjistíš všechny jeho slabiny, nikdy nebudeš vědět, co opravdu trápí hráče hrou na Thalii.

Shaman88 wrote:
Velmi nás všechny přeceňuješ, jestli si myslíš že o takovém stavu máme potuchy nebo si dokonce myslíš že něco z toho je plánovaným zásahem. Všechno kolem XP je o hodně komplikovaných výpočtech a prostě není to vyvoditelné.


Tak jistě, že zásah to mechaniky expů proveden byl, protože na těchto místech (hniloba, Krat, podtemno aj.), dokud byl lvl 40 se dalo naprosto v pohodě vyexpit na lvl 35 a i potom to bylo ve stavu, kdy expy jak časové, tak bojové sice tekly o dost pomaleji (pokud vynecháme otázku temné pouště, kam mnoho 40-tek creeperů chodilo dofarmit), ale s porovnáním ono dřívějšího stavu se současným mluvíme o mnohonásobném snížení.

Shaman88 wrote:
Na druhou stranu naprosto nesouhlasím s tvým druhým postřehem, je to poměrně krátkozraké se dívat na svět jen podle získaných XP.


To je mi líto, ale podstata všech her je herní progres a to kladný. Nezažil jsem ani jednu hru, kde tomu bylo naopak. Pokud hra cíleně brání v postupném navyšování a tvorby (bohužel tento aspekt je pro každého hráče jiný - pro mě je to fyzický rozvoj postavy - exp - lvl), jde jednoznačně o záporný progres.

Jaký je tedy tvůj pohled na úspěšnost světa tj. dlouhodobou perspektivu? Proč je Thalie nastavená tak, že neumožní dosáhnout v rozumných měřítkách maxima? Proč nutí hráče, aby zustávali v teple u krbu, protože když se jim někdy někde něco stane, dostat se zpět skoro nemají šanci?

Co ti na tomhle přijde krátkozraké? Mě z toho naprosto jasně plyne, že z jednoho vychází to druhé. Ale ano, na Démoně jsou expy rychlé (na můj vkus až moc, avšak tam holt není 30 lvl konec), ale v podstatě na tom světě nic z postavy neukrajuje, jako tu. Já jsem pro postich při smrti, jsem pro to, aby postava byla potrestána za chybu (hráčovu), ale pořád to má být nastavené, jako například ve finančním světě. Velký risk, velký zisk. Chceš časovkovat? Dělej to, na lvl ti nezáleží, dostaneš se tam za dva roky. Riskuješ, riskuj, můžeš hodně ztratit (to sedí), ale hodně získat (a tu je ten zakopaný pes, protože nezískáš)

_________________
je cosi shnilého ve státě dánském
...ale plíseň je dobrá pro penicilín
z hodně léků však bolí hlava
...a tvoří se závislost
Vhodný čas na odvykací kůru

člen ligy pro zákaz veškerých změn na thalii


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Zkušenosti
PostPosted: 15:41 23. Feb 2021 
Offline
Ďábel
User avatar
 Profile

Joined: 11:18 05. Feb 2008
Posts: 6096
Hloupý dotaz: ony se při smrti expy strhávají? Myslel jsem, že se "jen" načte dluh, který se musí doexpit, ale i při něm je možné expy získávat, i když pomaleji. Pletu se?

_________________
PUF!


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Zkušenosti
PostPosted: 15:51 23. Feb 2021 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 10:07 13. Mar 2012
Posts: 4326
kokosak wrote:
Hloupý dotaz: ony se při smrti expy strhávají? Myslel jsem, že se "jen" načte dluh, který se musí doexpit, ale i při něm je možné expy získávat, i když pomaleji. Pletu se?


Expový dluh byl zrušen 21.5.2020

_________________
je cosi shnilého ve státě dánském
...ale plíseň je dobrá pro penicilín
z hodně léků však bolí hlava
...a tvoří se závislost
Vhodný čas na odvykací kůru

člen ligy pro zákaz veškerých změn na thalii


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Zkušenosti
PostPosted: 16:02 23. Feb 2021 
Offline
WB Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 09:41 01. Sep 2010
Posts: 9689
Quote:
Doporučuju někdy na vlastní triko ochutnat nabízenou medicínu. Dokud nezkusíš vytrénovat ať jakkoliv postavu (opravdu neberu za úspěch postavu 8 lvl, kam se dostaneš za den a usoudíš z toho, že je vše v pořádku), dokud nebudeš mít možnost se postupně prokousávat světem, poznávat jeho záludnosti, dokud nezjistíš všechny jeho slabiny, nikdy nebudeš vědět, co opravdu trápí hráče hrou na Thalii.

Je to těžké, ale všichni jsme už pracující a prostě nemáme čas zároveň hrát a zároveň tvořit.

Quote:
Tak jistě, že zásah to mechaniky expů proveden byl, protože na těchto místech (hniloba, Krat, podtemno aj.), dokud byl lvl 40 se dalo naprosto v pohodě vyexpit na lvl 35 a i potom to bylo ve stavu, kdy expy jak časové, tak bojové sice tekly o dost pomaleji (pokud vynecháme otázku temné pouště, kam mnoho 40-tek creeperů chodilo dofarmit), ale s porovnáním ono dřívějšího stavu se současným mluvíme o mnohonásobném snížení.

Porovnáme vyladíme, víc k tomu říct nemůžu. Nemám páru k jaké době se odkazuješ. Určitě si nepamatuju jaké zásahy se kam dělaly za posledních x let.


Quote:
To je mi líto, ale podstata všech her je herní progres a to kladný. Nezažil jsem ani jednu hru, kde tomu bylo naopak. Pokud hra cíleně brání v postupném navyšování a tvorby (bohužel tento aspekt je pro každého hráče jiný - pro mě je to fyzický rozvoj postavy - exp - lvl), jde jednoznačně o záporný progres.

Jaký je tedy tvůj pohled na úspěšnost světa tj. dlouhodobou perspektivu? Proč je Thalie nastavená tak, že neumožní dosáhnout v rozumných měřítkách maxima? Proč nutí hráče, aby zustávali v teple u krbu, protože když se jim někdy někde něco stane, dostat se zpět skoro nemají šanci?

Co ti na tomhle přijde krátkozraké? Mě z toho naprosto jasně plyne, že z jednoho vychází to druhé. Ale ano, na Démoně jsou expy rychlé (na můj vkus až moc, avšak tam holt není 30 lvl konec), ale v podstatě na tom světě nic z postavy neukrajuje, jako tu. Já jsem pro postich při smrti, jsem pro to, aby postava byla potrestána za chybu (hráčovu), ale pořád to má být nastavené, jako například ve finančním světě. Velký risk, velký zisk. Chceš časovkovat? Dělej to, na lvl ti nezáleží, dostaneš se tam za dva roky. Riskuješ, riskuj, můžeš hodně ztratit (to sedí), ale hodně získat (a tu je ten zakopaný pes, protože nezískáš)

Spíš jsem to myslel tak že ten příjem nemusí být ve zkušenostech. Může být hlavní zisk dungeonu v surovinách nebo jiném specifickém cíli. Naopak považuju progres za důležitý a měl by stále stoupat, koneckonců čas hráče je ta hlavní komodita co do hry vkládá.

Thalie je nastavena tak že se upravuje postupně (v závislosti na aktivitě WB), v zásadě to vždy bude spíše o té cestě než o cíli.

_________________
How old I must have been, when I was obsessed With the fantasy of a steel castle that floated in the sky?
I wanted to leave the ground, to fly to that castle.
For a long, long time, that was my only desire...
------------------------------------------------------------
I still believe That in some other world, that castle truely exists.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Zkušenosti
PostPosted: 16:27 23. Feb 2021 
Offline
Měšťan
 Profile

Joined: 17:36 22. Mar 2012
Posts: 190
Podle mne je problém, že pro postavy vyššího levelu se nevyplatí jít do dungeonů pro vysoký level, protože peníze už je nemusí moc zajímat a expy... viz co píše barbar.

Takže pro ty nejsilnější postavy pak nedává smysl snažit se o hrdinské činy, ale naopak jen sedět U Škopka a popíjet Víno - Červené - Archivní. Systém vůbec nepodporuje riskantnější přístup k získávání zkušeností, což je dungení. Tam je vždy ten risk smrti a ztráty, proto by to i mělo platit dle toho.

Ať se na tom podíváme jakkoliv, na Thalii chybí vize. Má to tady být zábavné? Jde tedy o zábavu hráčů? Pokud ne, tak co je pointa? Zábavnost dungů je nulová, pokud odměna za jejich proběhnutí je pár šekelů za trofej a pár expů, ale ztratíš o mnoho víc, když tam zařveš. K čemu to?

Obecně mi nedává smysl, proč je tolik kliček v systému, co znevýhodňuje vyšší levely. Méně expů, jak časové tak v dungu, větší postihy za smrt a samozřejmě vyšší cena za postup na vyšší level. Proč? Může mi někdo reálně vysvětlit myšlenku za tím?

EDIT: Reakce na Šamana...
Cesta k čemu?

_________________
Jan Kapres - "Proč se s někým o něco prát, když můžu všechny nutit smíchem řvát?"


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Zkušenosti
PostPosted: 16:39 23. Feb 2021 
Offline
WB Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 09:41 01. Sep 2010
Posts: 9689
Ragmon wrote:
Podle mne je problém, že pro postavy vyššího levelu se nevyplatí jít do dungeonů pro vysoký level, protože peníze už je nemusí moc zajímat a expy... viz co píše barbar.

Takže pro ty nejsilnější postavy pak nedává smysl snažit se o hrdinské činy, ale naopak jen sedět U Škopka a popíjet Víno - Červené - Archivní. Systém vůbec nepodporuje riskantnější přístup k získávání zkušeností, což je dungení. Tam je vždy ten risk smrti a ztráty, proto by to i mělo platit dle toho.

Ať se na tom podíváme jakkoliv, na Thalii chybí vize. Má to tady být zábavné? Jde tedy o zábavu hráčů? Pokud ne, tak co je pointa? Zábavnost dungů je nulová, pokud odměna za jejich proběhnutí je pár šekelů za trofej a pár expů, ale ztratíš o mnoho víc, když tam zařveš. K čemu to?

Obecně mi nedává smysl, proč je tolik kliček v systému, co znevýhodňuje vyšší levely. Méně expů, jak časové tak v dungu, větší postihy za smrt a samozřejmě vyšší cena za postup na vyšší level. Proč? Může mi někdo reálně vysvětlit myšlenku za tím?

Tohle je lepší reakce. Přesně s tím souhlasím, chybí motivace nějak chodit protože expy jsou rozbité - beru to je chyba, která se opraví. Peníze je nemusí zajímat, protože na thalii na vysokých lvlech nemají hodnotu, to se taky opraví.
Thalii nechybí vize ale čas wb, který dost často osciluje s tím jak hráči si stěžují jak je tým špatný viz příspěvek May.
Vyšší cena za vstup na vyšší level je mechanika nwn, a jak postihy za smrt jsou dány jednoduchým výpočtem kdy prostě přicházíš o nějaké procento zkušeností. Máš na mysli nějaké jiné spravedlivější řešení?

_________________
How old I must have been, when I was obsessed With the fantasy of a steel castle that floated in the sky?
I wanted to leave the ground, to fly to that castle.
For a long, long time, that was my only desire...
------------------------------------------------------------
I still believe That in some other world, that castle truely exists.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Zkušenosti
PostPosted: 16:57 23. Feb 2021 
Offline
Měšťan
 Profile

Joined: 17:36 22. Mar 2012
Posts: 190
Shaman88 wrote:
Ragmon wrote:

Tohle je lepší reakce. Přesně s tím souhlasím, chybí motivace nějak chodit protože expy jsou rozbité - beru to je chyba, která se opraví. Peníze je nemusí zajímat, protože na thalii na vysokých lvlech nemají hodnotu, to se taky opraví.
Thalii nechybí vize ale čas wb, který dost často osciluje s tím jak hráči si stěžují jak je tým špatný viz příspěvek May.
Vyšší cena za vstup na vyšší level je mechanika nwn, a jak postihy za smrt jsou dány jednoduchým výpočtem kdy prostě přicházíš o nějaké procento zkušeností. Máš na mysli nějaké jiné spravedlivější řešení?



Expy by měli téct rychleji, nebo by se měl zrušit postih za smrt co se expů týče. Obecně nevidím přínos v tom. Rozhodně zrušit expový dluh byl krok správnou cestou.

Peníze hlavně probohy neopravujte tak, že budou věci dražší. Už teď se například nevyplatí kupovat lektvary na nakouzlení, protože se často nedá z dungu dostat dostatek peněz, aby se to zaplatilo. Což ovlivňuje znovu jen nízké levely. Ale pokud by bylo za co utrácet... Více luxusního zboží, například. Které by neměnilo balanc Thalie jakkoliv, ale dalo by se tím ukazovat, jak je postava skutečně bohatá. Dražší víno, drogy, luxusní jídla, luxusní jezdecká zvířata. Věci, za které utrácejí zbytečné miliony boháči v reálu. A samozřejmě... velice by pomohly zajímavější nemovitosti. Pokud tým nechce nemovitosti nutně prodávat (V historii se málo prodávalo ve feudálním systému) dal by se vytvořit RP systém dlouhodobých pronájmů i něčeho jiného, například pronajmout si důl a rpit kolem toho. Pronajmout si rozpadnutou vesnici někde... Vyvolá to zajímavější RP a dá to zpátky cenu peněz pro zbohatlíky.

Co se týče expení... Nedává mi smysl, aby padalo méně expů na výšších levelech ze dungů. Na 3 levelu dostanu za kraba 250 XP, na 10 už dostávám za věci na svém levelu 100, postavy na vyšších levelech jsou rádi za 30. Tohle mi přijde pro hráče značně frustrující, chápu za tím tu myšlenku, ale mine se to účinkem. Nenechal bych to klesat pod 100 za zabitou nestvůru na vhodném levelu. Tím alespoň zmizí fustrace typu "proč tohle vůbec hraju, když je za to 15 XP a potřebuju 20 000". Vybalancováno je to vždycky tím, že můžeš v dungu zemřít a tím expy ztratit. Osobně bych zrušil i to, nepřijde mi že mechanika hře hodně přidává. Ale chápu, pokud ji tam tým chce nechat.

_________________
Jan Kapres - "Proč se s někým o něco prát, když můžu všechny nutit smíchem řvát?"


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Zkušenosti
PostPosted: 17:16 23. Feb 2021 
Offline
Ďábel
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 15:24 23. Jun 2007
Posts: 6723
Location: Severní okraj Středozemě
Shaman88 wrote:
Spíš jsem to myslel tak že ten příjem nemusí být ve zkušenostech. Může být hlavní zisk dungeonu v surovinách nebo jiném specifickém cíli. Naopak považuju progres za důležitý a měl by stále stoupat, koneckonců čas hráče je ta hlavní komodita co do hry vkládá.
Ha, tady ses střelil do vlastní nohy! :mrgreen: :biggrin:
To jak jsou na NT nastavené dungy znamená, že se do některých nedá dostat.
Ani s "imaginární" 30lvlovou postavou. Vlastně ani s imaginární partou 30ti lvlových postav, aniž by půlka postav (slovy čísel "non-OP-buildů") newipnula hned a druhá tak-tak neutekla :biggrin: za přechod hned u první mobky.

to all: A to mi připomíná - lehký oslí můstek - kov mithril, ač je craftově nízký kov, tak je (na třech mě známých místech) v naprosto "nepřežitelných" lokacích, vhodných tak pro OP buildy nebo vysokolevelové postavy v full výbavě :D . Ačkoli dva kovy po něm (platina, titan), jsou mnohem dosažitelnější. Ale rozhodně to není nic "game breaking", a nebýt ve flamu, ani to nevytahuju!! :twisted: :biggrin:


to Ragmon: Vize NT týmu jsou uvedené někde v topicu, jenom se v některých ohledech míjí s realitou.

Mno...jak píše šaman - vedení NT nehraje/nemá čas/zájem (nebo má staré 30ti levelové postavy) a tak vůbec nemají ponětí, co to znamená dnes na Thalii něco hrát (aniž by se nejednalo o sérii, jistě RP zajímavých, leč epizodních rolí/postav tak na 16tém lvlu).

...a druhá věc je, co pozoruji "zdola", z pozice hráče/ů - odtržení hráčů od vedení (či zpětná vazba pro vedení od hráčů), kdy vpodstatě nedochází ke komunikaci (a pokud je, tak určitě ne tady na fóru :lol: ). Hráči nehlásí věci co se jim na NT nezdají, protože je v tom nikdo z WB nemotivuje...
Vlastně to vypadá, že (aspoň z mojí osobní zkušenosti) nikoho kromě Šamana nezajímá jak to na NT vypadá :D
...takže se zdá že nový NT tým rozkopnul starou Thalii a ... a jaksi je mu jedno jak vypadá stávající mezistav (čímž neříkám, že to tak je :oops: , jen to tak vypadá :lol: ) ...a zda se bude ještě někam posouvat nebo to už jen "hnije".

P.P.S.
Jak já miluju flameeeeeeee! :twisted:

_________________
Síla tě osvobodí! - Sithský kodex, 12.12.2011 (TOR-preorder)
Bylo to peklo! - Error 37, Error 3005, Error 3007, 15.5.2012 (Diablo3)
Až s vámi skončím, nebudete věřit vlastní mysli! - Mesmer, 28.8.2012 (GW2)
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují. - Din Dagor, Mrazen 1147 (EQ)
Tento rok bude začátek konce. - neznámý vojín


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Zkušenosti
PostPosted: 17:34 23. Feb 2021 
Offline
WB Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 09:41 01. Sep 2010
Posts: 9689
Ragmon wrote:
Expy by měli téct rychleji, nebo by se měl zrušit postih za smrt co se expů týče. Obecně nevidím přínos v tom. Rozhodně zrušit expový dluh byl krok správnou cestou.

Peníze hlavně probohy neopravujte tak, že budou věci dražší. Už teď se například nevyplatí kupovat lektvary na nakouzlení, protože se často nedá z dungu dostat dostatek peněz, aby se to zaplatilo. Což ovlivňuje znovu jen nízké levely. Ale pokud by bylo za co utrácet... Více luxusního zboží, například. Které by neměnilo balanc Thalie jakkoliv, ale dalo by se tím ukazovat, jak je postava skutečně bohatá. Dražší víno, drogy, luxusní jídla, luxusní jezdecká zvířata. Věci, za které utrácejí zbytečné miliony boháči v reálu. A samozřejmě... velice by pomohly zajímavější nemovitosti. Pokud tým nechce nemovitosti nutně prodávat (V historii se málo prodávalo ve feudálním systému) dal by se vytvořit RP systém dlouhodobých pronájmů i něčeho jiného, například pronajmout si důl a rpit kolem toho. Pronajmout si rozpadnutou vesnici někde... Vyvolá to zajímavější RP a dá to zpátky cenu peněz pro zbohatlíky.

Co se týče expení... Nedává mi smysl, aby padalo méně expů na výšších levelech ze dungů. Na 3 levelu dostanu za kraba 250 XP, na 10 už dostávám za věci na svém levelu 100, postavy na vyšších levelech jsou rádi za 30. Tohle mi přijde pro hráče značně frustrující, chápu za tím tu myšlenku, ale mine se to účinkem. Nenechal bych to klesat pod 100 za zabitou nestvůru na vhodném levelu. Tím alespoň zmizí fustrace typu "proč tohle vůbec hraju, když je za to 15 XP a potřebuju 20 000". Vybalancováno je to vždycky tím, že můžeš v dungu zemřít a tím expy ztratit. Osobně bych zrušil i to, nepřijde mi že mechanika hře hodně přidává. Ale chápu, pokud ji tam tým chce nechat.


Postih ze smrti musí nějaký být, je to strašák pro hráče aby nehrál jako blbec a postava se bála smrti. O tom jak ho nastavit aby byl spravedlivý by se dalo dlouze diskutovat + existuje spousta alternativních řešení jak řešit smrt, ale každá má své nevýhody a jen málo z nich řeší RP paradoxy ze smrti plynoucí.

Určitě se neplánuje zdražování. Víme že křivka zisku zlata není v závislosti na levelu konstatní, stejně tak to není závislé na levelu a problémy jsou jinde -> nechci se pouštět do diskuze na tohle téma. Takové diskuze mají většinou jen poražené, žádné vítěze.

_________________
How old I must have been, when I was obsessed With the fantasy of a steel castle that floated in the sky?
I wanted to leave the ground, to fly to that castle.
For a long, long time, that was my only desire...
------------------------------------------------------------
I still believe That in some other world, that castle truely exists.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Zkušenosti
PostPosted: 18:31 23. Feb 2021 
Offline
Měšťan
 Profile

Joined: 17:36 22. Mar 2012
Posts: 190
A co změny o expení? Barbar má pravdu, že levlit na vysoké úrovni je opravdu... zážitek. A ne pozitivní.

_________________
Jan Kapres - "Proč se s někým o něco prát, když můžu všechny nutit smíchem řvát?"


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Zkušenosti
PostPosted: 18:32 23. Feb 2021 
Offline
WB Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 09:41 01. Sep 2010
Posts: 9689
Ragmon wrote:
A co změny o expení? Barbar má pravdu, že levlit na vysoké úrovni je opravdu... zážitek. A ne pozitivní.

Však je to v chybách, budeme se tím zabývat. Odted. Doted nikdo z týmu neměl informaci že by něco v tomto ohledu bylo špatně. Nebo to nebylo dobře komunikováno.

_________________
How old I must have been, when I was obsessed With the fantasy of a steel castle that floated in the sky?
I wanted to leave the ground, to fly to that castle.
For a long, long time, that was my only desire...
------------------------------------------------------------
I still believe That in some other world, that castle truely exists.


Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 28 posts ]  Go to page 1, 2  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits