Thalie
http://thalie.pilsfree.cz/forum/

Ani nevím jak to pojmenovat.
http://thalie.pilsfree.cz/forum/viewtopic.php?f=17&t=9783
Page 8 of 9

Author:  Barbar321 [ 14:44 13. Aug 2020 ]
Post subject:  Re: Ani nevím jak to pojmenovat.

Shaman88 wrote:
Takže třeba Bard / heretik ve svém původním podání byla taková že měla AB, dmg, AC , savy, party buff, party debuff.... a vše nadprůměrně. To je prostě game-breaking postava, a chápu že tě baví to hrát, mě by to bavilo taky.


Nu, když si to tak pročtu, je na tom tvém vyjádření dost úsměvného. Ono ano, hraje se dobře, baví mě, když má postava více možností jak přežít než jen tupé bušení mečem se stále stejnými vlastnostmi bez jakékoluv úpravy (chápej válečník) a jen škemrat v duchu, ať má štěstí a soupeř smůlu. Jednou fajn, ale založit na tom postavu? Nuzná nuda. Mám rád, když si můžu zvolit třeba ze třech vlastností a nakombinovat je dle potřeby. Ale když se poohlédnu do ne zrovna vzdálené minulosti serveru, tak ač je to server multiplayerový, často mi nezbylo nic jiného, než si zkrátka vystačit sám. To se pak není čemu divit, že hledám kombinace, které si solo poradí ve světě, než jen vysedávat v hospodě a čekat na zázraky, zda logne potřebný mág / zloděj / dpsko / střelec či cokoliv jiného, co je aktuálně do daného místa třeba.

Za mě můžu říct, že před probíhajícími změnami klerici sice patřili mezi dobré kombinace, tím největším kalibrem ale nebyli. A přesto, i když jsem sem tam zaslechl, že někdo tu TOP kombinaci rozjel, nepostřehl jsem, že by jí kdokoliv byl ochoten či schopen dotáhnout do konce. Silných kombinací bylo dost a stejně se nedá říct, že by je kdy hráli všichni. Píšeš, že heretik / bard je mimo parametry a přesto za celou dobu ho hrála jen jedna další postava a to ještě v odlišném provedení a nikdy se nedostal do stavu, kdy by byl použitelný. Čím to tedy je, že v podtemnu neběhali všechny takové postavy, když jak píšeš, při objevení postavy mimo parametry jí budou chtít hrát všichni?

Stejně jako na povrchu se našlo pár nedostižných kombinací a stejně je nehráli všichni. Ba právě naopak, většinou jen jeden hráč a kombinace odpadla s koncem jeho hry. Bude to pořád tak, že i když se sestaví vynikající kombinace, nepojedou ji nikdy všichni. Historie tomu napovídá a není nejmenší důvod si myslet, že tomu v budoucnu bude jinak

Author:  Shaman88 [ 14:52 13. Aug 2020 ]
Post subject:  Re: Ani nevím jak to pojmenovat.

Dobře možná jsem se vyjádřil nepřesně. To asi nebudou hrát všichni.

Nicméně ty to nějak celé stavíš na tom že by ses měl dostat solo s jednou postavou kamkoli a to je za mě těžký nesmysl.

Author:  Barbar321 [ 15:14 13. Aug 2020 ]
Post subject:  Re: Ani nevím jak to pojmenovat.

Shaman88 wrote:
Dobře možná jsem se vyjádřil nepřesně. To asi nebudou hrát všichni.

Nicméně ty to nějak celé stavíš na tom že by ses měl dostat solo s jednou postavou kamkoli a to je za mě těžký nesmysl.


Ne a nikdy jsem to ani nechtěl a ani nikdy nedělal. Až moc jsem měl rád postavu a velmi nelibě nesl zápory ze smrti (a to i v případě, že to byla třeba postava na max. lvl a do nedávné změny smrti jí to mohlo být v podstatě jedno). A ani za Alessara jsem nechodil všude, protože jsem na to zkrátka neměl žaludek (v šak jsem také psal, že by v rukou schopnějšího hráče vysolovala celou Thalii). Co z toho, že dokázal získat solo meteor, když mi to trvalo mnoho hodin, stálo mě to děsnou spoustu nervů a ve výsledku se mi stejně zlomil krumpáč :/ Ne, kdepak. Byl jsem tam tak jednou a stačilo mi to na celou dobu. Jsou místa, která mají být pro více hráčů a to jsem vždy respektoval a souhlasím s tím.

Jiná ale věc už je ta, že když se složí potřebná skupina, která by dle mého odhadu měla místa dosáhnout, jsem určitě rád za to, že má postava přežije a je aspoň něco platná (ale řekněme si přímo, 2x univerzál nebyl, není a nikdy nebude tak výkonný, jako dvě odlišná povolání, která se doplňují a žijí v symbioze). Ale holt právě proto raději univerzála bez parťáka, na kterém by byla postava životně závislá a bez něj by nemohla ani vyjít na onoho pověstného jezevce (těch případů z minulosti znám opravdu dost).

Author:  Shaman88 [ 15:18 13. Aug 2020 ]
Post subject:  Re: Ani nevím jak to pojmenovat.

A to já ti neberu. Universálové jsou z pohledu systému podporovaní.

Author:  Luelle [ 18:41 13. Aug 2020 ]
Post subject:  Re: Ani nevím jak to pojmenovat.

Shaman88 wrote:
Barbar321 wrote:
Shaman88 wrote:
Ale na druhou stranu je nutné osekávat špičky, tedy to co vybočuje už přespříliš.


Takže je to přeci jen tak. Se štěstím se najde super kombinace, bude se na ní makat intenzivně měsíce ve hře a nakonec špička = nutno oříznout.

tj. nevybočuj z davu, udělej si základní postavu a buď rád, že na třicítce, kam se za rok či dva obětování tvého života dostaneš na časovkách, zabiješ triumfálně toho starého jezevce :D

Drsně smutná realita


Postoj vývoje je jiný než hráče. My chceme znovuhratelnost + aby postavy nebyly jako přes kopírák. Ve chvíli kdy by nějaká kombinace příliš převyšovala ostatní a neměla žádné slabiny tak ji bude hrát hodně hráčů, a znovuhratelnost jde do kytek.
Zase to neber tak doslovně.
Když se podíváš na nové úpravy klerika, tak klerik má rozumné AB i AC, takže to je v podstatě pro nějakou solo hru. I v případě že se pojede na kouzla.


Ale Shamane touhle větou vlastně tvrdíš, že hráčům jde především o build.

Je spoustu hráčů, kterým o něj nejde...
Navíc...Build jsou jen čísla..no a co. Dvě číselně naprosto identické postavy dvou rozdílných hráčů, nikdy nebudou zahrané stejně.

Author:  Shaman88 [ 19:03 13. Aug 2020 ]
Post subject:  Re: Ani nevím jak to pojmenovat.

Luelle wrote:
Ale Shamane touhle větou vlastně tvrdíš, že hráčům jde především o build.

Je spoustu hráčů, kterým o něj nejde...
Navíc...Build jsou jen čísla..no a co. Dvě číselně naprosto identické postavy dvou rozdílných hráčů, nikdy nebudou zahrané stejně.

Ne. Já primárně komunikuji s hráči. kterým jde o build.

Ano je spousta hráčů, kterým o něj nejde, ale s takovými hráči si vzhledem k tomu že řeším mechaniku nemám co říct. Oni ingorují mechaniku a já ignoruju je.

Author:  Luelle [ 19:04 13. Aug 2020 ]
Post subject:  Re: Ani nevím jak to pojmenovat.

Shaman88 wrote:
Luelle wrote:
Ale Shamane touhle větou vlastně tvrdíš, že hráčům jde především o build.

Je spoustu hráčů, kterým o něj nejde...
Navíc...Build jsou jen čísla..no a co. Dvě číselně naprosto identické postavy dvou rozdílných hráčů, nikdy nebudou zahrané stejně.

Ne. Já primárně komunikuji s hráči. kterým jde o build.

Ano je spousta hráčů, kterým o něj nejde, ale s takovými hráči si vzhledem k tomu že řeším mechaniku nemám co říct. Oni ingorují mechaniku a já ignoruju je.



a přitom bys pro nás mohl vytvořit tolik zajímavých věcí, které by bavily všechny. Škoda

Author:  Shaman88 [ 19:06 13. Aug 2020 ]
Post subject:  Re: Ani nevím jak to pojmenovat.

Luelle wrote:
a přitom bys pro nás mohl vytvořit tolik zajímavých věcí, které by bavily všechny. Škoda

Tolik zajimavých věcí, které by bavily hlavně ty nezajímá mechanika.

Author:  Shaman88 [ 19:14 13. Aug 2020 ]
Post subject:  Re: Ani nevím jak to pojmenovat.

Luelle wrote:

a přitom bys pro nás mohl vytvořit tolik zajímavých věcí, které by bavily všechny. Škoda

Já mám v bufferu věci pro všechny, ale chci se z mechaniky konečně vymotat. Takže dělám podle priorit.

Author:  sandoftime [ 20:36 13. Aug 2020 ]
Post subject:  Re: Ani nevím jak to pojmenovat.

Braenn wrote:
xpm335 wrote:
Věřím že sand naráží spíše na to že ve světě dobrodruh co má nad krbem drowí hlavy a nebo třeba dračí je ve světě stejné hovno jako kde jaký vidlák.
Pokud je postava známá tím že konstantně vyvražďuje drowy, kupříkladu ze kterých je většina obyčejné populace posraná. Tak se k němu nebudou chovat přece jako k někomu kdo na ulici sbírá hovna za pár zlatek.
Prostě dokud není respekt k postavám, nebudou ani postavy mít respekt k npc. Proč taky že jo :D
Je to začarovanej kruh.

Ne, není to začarovanej kruh, jen jsou lidi co si myslí, že kolečkování dungu je IC záslužná věc...


Nic než výmluvy eRPíků co chtějí mít IC moc ale nejsou schopni ji doložit buildem.

Když chci hrát neohroženého rytíře co má pro strach uděláno, musí být schopný taky uštědřit ránu. Jinak je to jen blábolící nekňuba. Což odpovídá většině tvých postav. Páčko

Author:  RainMan [ 20:43 13. Aug 2020 ]
Post subject:  Re: Ani nevím jak to pojmenovat.

Shaman88 wrote:
Luelle wrote:

a přitom bys pro nás mohl vytvořit tolik zajímavých věcí, které by bavily všechny. Škoda

Já mám v bufferu věci pro všechny, ale chci se z mechaniky konečně vymotat. Takže dělám podle priorit.



Se přimlouvám.
Nechme Shamana dodělat tu mechaniku. Za předpokladu, že jednou skutečně napíše, že je to hotový a už se v tom nebude do konce serveru nikdo vrtat. Jen tak to má smysl.
Jestli se pak zvýší nebo sníží síla nějakých potvor už je jedno. Ale ta mechanika hráčských postav by tu prioritu mít zkrátka měla.

Author:  Shaman88 [ 20:47 13. Aug 2020 ]
Post subject:  Re: Ani nevím jak to pojmenovat.

sandoftime wrote:
Braenn wrote:
xpm335 wrote:
Věřím že sand naráží spíše na to že ve světě dobrodruh co má nad krbem drowí hlavy a nebo třeba dračí je ve světě stejné hovno jako kde jaký vidlák.
Pokud je postava známá tím že konstantně vyvražďuje drowy, kupříkladu ze kterých je většina obyčejné populace posraná. Tak se k němu nebudou chovat přece jako k někomu kdo na ulici sbírá hovna za pár zlatek.
Prostě dokud není respekt k postavám, nebudou ani postavy mít respekt k npc. Proč taky že jo :D
Je to začarovanej kruh.

Ne, není to začarovanej kruh, jen jsou lidi co si myslí, že kolečkování dungu je IC záslužná věc...


Nic než výmluvy eRPíků co chtějí mít IC moc ale nejsou schopni ji doložit buildem.

Když chci hrát neohroženého rytíře co má pro strach uděláno, musí být schopný taky uštědřit ránu. Jinak je to jen blábolící nekňuba. Což odpovídá většině tvých postav. Páčko

Pod to podepisu. Aby svet fungoval musi ty vazby byt oboustranné.

Author:  zdech [ 23:16 13. Aug 2020 ]
Post subject:  Re: Ani nevím jak to pojmenovat.

Pardon, ale co má "neohroženost rytíře, co má pro strach uděláno" společného s "uštědřováním ran"? Co má schopnost jednotlivce zabít či podlehnout drakovi společného s mocí? Kdo je mocnější, ten k jehož přemožení je třeba četa mužů nebo ten jemuž jsou věrné čety dvě?

Jasně, někdo kdo se prezentuje jako válečník by měl být schopný ohánět se mečem. Ale fakt, že kouzelník co si za pomocí kopy kouzel nakonec i s mečem povede lépe než ten šermíř přece neznamená, že je ten první nekňuba nebo zbabělec...ne?

Author:  sandoftime [ 23:27 13. Aug 2020 ]
Post subject:  Re: Ani nevím jak to pojmenovat.

zdech wrote:
Pardon, ale co má "neohroženost rytíře, co má pro strach uděláno" společného s "uštědřováním ran"?


Image

Author:  zdech [ 23:32 13. Aug 2020 ]
Post subject:  Re: Ani nevím jak to pojmenovat.

A nějaká odpověď na mou otázku prosím? Kdo vyleze živý ze souboje na život a na smrt ukáže, kdo byl lepší řezník/byl zákeřnější/připravenější/měl větší štěstí.

O odvaze to nevypoví nic a na rytířské zásady se nikdo neptal (a o těch to taky nic nevypovídá).

Page 8 of 9 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/