Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 20:36 28. Mar 2024

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Post new topic Reply to topic  [ 28 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
 Post subject: Re: Zkušenosti
PostPosted: 10:34 24. Feb 2021 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 10:07 13. Mar 2012
Posts: 4376
Ragmon wrote:
A co změny o expení? Barbar má pravdu, že levlit na vysoké úrovni je opravdu... zážitek. A ne pozitivní.


Děkuju za podporu, ale já opravdu měl na mysli expení lvl 26+, kde za nejtvrdší potvory nejsou skoro žádné expy (za první kill v restartu si skoro můžeš blahopřát za 20 exp). S nastavením na nižších lvl souhlasím. Jsem pro to, aby rychloexpeři dostali postavu 0-16 za cca 2 týdny (souhlasí), 16-26 cca 3 měsíce (souhlasí), ale nechtěl bych, aby poslední kapka na 30lvl byla 2 roky.

Ragmon wrote:
Co se týče expení... Nedává mi smysl, aby padalo méně expů na výšších levelech ze dungů. Na 3 levelu dostanu za kraba 250 XP, na 10 už dostávám za věci na svém levelu 100, postavy na vyšších levelech jsou rádi za 30.


- Na třetím lvl je zabití kraba pro mnoho postav opravdová výzva, není se čemu divit, že je za něj pak nejvyšší odměna (teda 250 spíš ty spodní na 3-tím lvl), pro postavu na vyšším levelu už to pochopitelně taková výzva není a jde spíš jen o "utracení" času pro zabití kraba. Pak musí být i "odměna" výrazně menší.
- pokud na 10-tém lvl půjdeš zabít potvoru, která je ekvivalentem kraba pro postavu na 3-tím, také dostaneš výrazně více expů (a třeba i těch 250). Jen to z creeperského hlediska nedává smysl. 20x snadněji zabitá potvora po 50-ti expech ti dá ve výsledku mnohem víc než 1 potvora, zabitá se skřípěním zubů, neustálým míjením a použitím všeho, co je po ruce s výsledným ziskem 250 exp.

Ragmon wrote:
Tohle mi přijde pro hráče značně frustrující, chápu za tím tu myšlenku, ale mine se to účinkem. Nenechal bych to klesat pod 100 za zabitou nestvůru na vhodném levelu. Tím alespoň zmizí fustrace typu "proč tohle vůbec hraju, když je za to 15 XP a potřebuju 20 000". Vybalancováno je to vždycky tím, že můžeš v dungu zemřít a tím expy ztratit. Osobně bych zrušil i to, nepřijde mi že mechanika hře hodně přidává. Ale chápu, pokud ji tam tým chce nechat.



- určitě jsem pro systém smrti, hráči by si měli dávat pozor na svoje postavy, balancovat na hraně a rozvažovat míru zisku ku možnému riziku.
- určitě jsem proti tomu, aby byl nějaký minimální strop exp za JAKOUKOLIV potvoru (třeba 100).
- určitě by se mi nelíbilo, kdyby byla snadná možnost pro postavy 26+ klidně se doexpit na krysách po třeba byť jen 20 exp (10-ti či i po 5-ti) (výrazně by to podlomilo časové expy bez toho, aniž by to dávalo smysl
- jsem pro to, aby expy za počet zabitých potvor v jednom restartu klesalo

Ragmon wrote:
Peníze hlavně probohy neopravujte tak, že budou věci dražší. Už teď se například nevyplatí kupovat lektvary na nakouzlení, protože se často nedá z dungu dostat dostatek peněz, aby se to zaplatilo. Což ovlivňuje znovu jen nízké levely.


- osobně si myslím, že nízký lvl nemá co používat lektvary na nakouzlení. Jsem názoru, že by měly být použity buď na vysokých lvl v nebezpečných místech pro doplnění aktuálního nedostatku spolubojovníků, v nouzi, či holt s jistotou úspěchu, ale s finanční ztrátou.

_________________
je cosi shnilého ve státě dánském
...ale plíseň je dobrá pro penicilín
z hodně léků však bolí hlava
...a tvoří se závislost
Vhodný čas na odvykací kůru

člen ligy pro zákaz veškerých změn na thalii


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Zkušenosti
PostPosted: 11:40 24. Feb 2021 
Offline
Ďábel
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 15:24 23. Jun 2007
Posts: 6754
Location: Severní okraj Středozemě
Barbar321 wrote:
- osobně si myslím, že nízký lvl nemá co používat lektvary na nakouzlení. Jsem názoru, že by měly být použity buď na vysokých lvl v nebezpečných místech pro doplnění aktuálního nedostatku spolubojovníků, v nouzi, či holt s jistotou úspěchu, ale s finanční ztrátou.
Moc nesouhlasím, specielně u "životně důležitých" kouzel - VoPo, Negativka. Vzhledem k tomu jak jsou nastavené NPC v dungách a kolik na NT hraje postav (aby se dokázali slézt a vytvořit partu), by zrovna tyhle kouzla měla být dostupná (jako to bývalo dřív) běžně a "relativně" levně.
Na zvážení je ještě kůra, rychlost.
Nebo kouzla nebudou (tak jako teď, protože i když tu v alchymii jsou, tak cena je úlet :mrgreen: ) - a pak prostě postavy budou chodit jen tam kam kouzla nejsou potřeba a půlka lokací bude ignorována. Teda pokud postava nebude zrovna klerik/druid co je má "zadara".

_________________
Síla tě osvobodí! - Sithský kodex, 12.12.2011 (TOR-preorder)
Bylo to peklo! - Error 37, Error 3005, Error 3007, 15.5.2012 (Diablo3)
Až s vámi skončím, nebudete věřit vlastní mysli! - Mesmer, 28.8.2012 (GW2)
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují. - Din Dagor, Mrazen 1147 (EQ)
Tento rok bude začátek konce. - neznámý vojín


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Zkušenosti
PostPosted: 18:11 24. Feb 2021 
Offline
Měšťan
 Profile

Joined: 17:36 22. Mar 2012
Posts: 189
KaTo wrote:
Barbar321 wrote:
Moc nesouhlasím, specielně u "životně důležitých" kouzel - VoPo, Negativka. Vzhledem k tomu jak jsou nastavené NPC v dungách a kolik na NT hraje postav (aby se dokázali slézt a vytvořit partu), by zrovna tyhle kouzla měla být dostupná (jako to bývalo dřív) běžně a "relativně" levně.
Na zvážení je ještě kůra, rychlost.
Nebo kouzla nebudou (tak jako teď, protože i když tu v alchymii jsou, tak cena je úlet :mrgreen: ) - a pak prostě postavy budou chodit jen tam kam kouzla nejsou potřeba a půlka lokací bude ignorována. Teda pokud postava nebude zrovna klerik/druid co je má "zadara".


Souhlasím s KaTem tady, imunita na pohyb ovlivňující kouzla a imka na mysl jsou pro mnoho dungů prostě nutnost, jinak je není schopná postava přežít, kvůli nesmyslně nastavené délce kouzel jako je omámení, omráčení či paralýza. Prostě pokud byť jen jeden nepřítel v dungu tohle hází, musíš na to jít s imunitou, nebo prostě umřeš. Stejně tak imunita na smrt, pokud v dungu někdo hází kruhy smrti, prsty smrti, přízračné zabijáky...

Proto by to i mělo být dostupné. Na Thalii prostě nehraje dost hráčů na to, aby se podporovala "hra v družinách". Protože to není možné, ty lidi online nejsou a osamnělá postava sama pak do mnoha dungů sama nemůže, protože finačně je neutáhne.

Perfektním případem jsou banditi za stonožkama. Tam létají omámení a pasti dávají omráčení. Bez imunity na to tam chcípne i postava na o dost vyšším levelu, než je pro dung nutné.

_________________
Jan Kapres - "Proč se s někým o něco prát, když můžu všechny nutit smíchem řvát?"


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Zkušenosti
PostPosted: 19:19 24. Feb 2021 
Offline
WB Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 09:41 01. Sep 2010
Posts: 9754
Jak velké TO je na jakém levelu?


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Zkušenosti
PostPosted: 22:00 24. Feb 2021 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 10:07 13. Mar 2012
Posts: 4376
Shaman88 wrote:
Jak velké TO je na jakém levelu?


Neresil bych TO ani nutnost pouzivani lektvaru. Taky jsem trenoval barbara, stejne jako postavy bez imky i s malymi sejvy (bojovnik / vojevudce). Tech mist, kde by takhle postavu mohli sejmut je vcelku malo. Kazda postava ma holt sve kriticke misto. Nekde je potreba sila, jinde sejvy. Chod tam, kde je to pro postavu bezpecne, ber do party postavu, ktera ti pomuze a nebo holt at postava chlemca drahe lektvary.

Ja napriklad s epickou postavou nechodil na orka na obetisti.

_________________
je cosi shnilého ve státě dánském
...ale plíseň je dobrá pro penicilín
z hodně léků však bolí hlava
...a tvoří se závislost
Vhodný čas na odvykací kůru

člen ligy pro zákaz veškerých změn na thalii


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Zkušenosti
PostPosted: 22:35 24. Feb 2021 
Offline
WB Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 09:41 01. Sep 2010
Posts: 9754
Barbar321 wrote:
Shaman88 wrote:
Jak velké TO je na jakém levelu?


Neresil bych TO ani nutnost pouzivani lektvaru. Taky jsem trenoval barbara, stejne jako postavy bez imky i s malymi sejvy (bojovnik / vojevudce). Tech mist, kde by takhle postavu mohli sejmut je vcelku malo. Kazda postava ma holt sve kriticke misto. Nekde je potreba sila, jinde sejvy. Chod tam, kde je to pro postavu bezpecne, ber do party postavu, ktera ti pomuze a nebo holt at postava chlemca drahe lektvary.

Ja napriklad s epickou postavou nechodil na orka na obetisti.

Ptám se z jiného důvodu - vím že existují ve hře předměty a to i v craftu, které mají bonusy do záchraných hodů, tak mě zajímá když třeba jako bojovník sundám předměty do statovek a dám bonusy do záchraných hodů, zda dokážu dostat záchrané hody tak vysoko abych to zvládal, samozřejmě budu pomaleji zabíjet kvůli sníženým statům, ale mohlo by to jít.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Zkušenosti
PostPosted: 23:17 24. Feb 2021 
Offline
Nováček
 Profile

Joined: 21:10 17. Apr 2020
Posts: 33
Shaman88 wrote:
Barbar321 wrote:
Shaman88 wrote:
Jak velké TO je na jakém levelu?


Neresil bych TO ani nutnost pouzivani lektvaru. Taky jsem trenoval barbara, stejne jako postavy bez imky i s malymi sejvy (bojovnik / vojevudce). Tech mist, kde by takhle postavu mohli sejmut je vcelku malo. Kazda postava ma holt sve kriticke misto. Nekde je potreba sila, jinde sejvy. Chod tam, kde je to pro postavu bezpecne, ber do party postavu, ktera ti pomuze a nebo holt at postava chlemca drahe lektvary.

Ja napriklad s epickou postavou nechodil na orka na obetisti.

Ptám se z jiného důvodu - vím že existují ve hře předměty a to i v craftu, které mají bonusy do záchraných hodů, tak mě zajímá když třeba jako bojovník sundám předměty do statovek a dám bonusy do záchraných hodů, zda dokážu dostat záchrané hody tak vysoko abych to zvládal, samozřejmě budu pomaleji zabíjet kvůli sníženým statům, ale mohlo by to jít.
lvl 19 hranda/zloděj: utopení od vodníků na 5-10% s nejlíp dostupnou kombo výbavou craft bez meteoru + dobrodruh, Orčí saman a vůle to stejný. TOčka od kouzel bosů nepočítám - boss ptáků u lovišť poslal hodem na vůli 4členou partu do vyděšení a na hřbitov nebyl klerda ani čaroděj


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Zkušenosti
PostPosted: 23:18 24. Feb 2021 
Offline
Nováček
 Profile

Joined: 21:10 17. Apr 2020
Posts: 33
u orků zabíjeli i běžní šamani ne jen boss


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Zkušenosti
PostPosted: 23:20 24. Feb 2021 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 10:07 13. Mar 2012
Posts: 4376
Ano, existuje dost moznosti, jak zvednout sejvy pro konkretni mista. Sperky na konkretni sejv davaji v sume dost ( max +6 kus), da se sehnat helma jednorozce s univerzalnimi sejvy. Dobra je pro valecniky helma na myslovladajici (neresi vsechny stavy na vuli, ale dobra opravdu je). Pak z kraftu se casto bere plast s univerzaly (ale na to postava nejspis brzo mit nebude, krome toho to chce kamen, ktereho se krafteri neradi vzdavaji).

_________________
je cosi shnilého ve státě dánském
...ale plíseň je dobrá pro penicilín
z hodně léků však bolí hlava
...a tvoří se závislost
Vhodný čas na odvykací kůru

člen ligy pro zákaz veškerých změn na thalii


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Zkušenosti
PostPosted: 23:45 24. Feb 2021 
Offline
DM Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 21:02 21. Jun 2007
Posts: 4205
Barbar321 wrote:
Kde to pálí? Současné nastavení zkušeností a to pálí opravdu hodně.

Problém je zisk zkušeností pro postavy 26+

1) Expy i v TOP dungách jsou zredukované na naprosté minimum
2) Členové v partě jsou extrémně omezené v zisku expů, který naprosto neodpovídá expování na nižších levelech. Nevím, jak je to provedené, ale nejspíš je někde vložený nějaký redukční koeficient, který u nižších levelových part není aplikovaný
3) 5.9.2018 se spustila Thalie 2.0, je to bez mála 2,5 roku. Za tu dobu tu nevznikla ani jediná nová postava, která by se z 0 dostala na maximální 30-tý lvl

A teď, abych mluvil v číslech:
- z lvl 26 na 30 je potřeba 550.000 zkušeností
- za projití těžkého dungu (2 patra hniloby) postava získala nějakých 800 exp
- za plnou smrt je postih 19.500 pro postavu na lvl 26, 21.750 pro postavu na lvl 29
- pokud postava denně projde dvě taková místa, dostane se na 30-tý lvl za rok. Jeden celý ROK každodenního expení (svátky, víkendy i pracovní dny, každý den bez odpočinku – na dovolenou zapomeňte) bez toho, aniž by byť jedinkrát umřela.

Závěr?
- chápu, že nastavení TH2 je takové, aby tu nevznikaly postavy 30 jak na běžícím pásu, ale za dva a pul roku žádná? Je to naprosto tristní
- Chápu, že se má hráč snažit a vydržet u postavy co nejdéle, ale aby se na max nedostal reálně nikdy? Demotivující
- Proč by postava na 30-tém lvl měla chodit někam z města? Může přece umřít a dostat se zpět na lvl 30 za měsíc? Dva? Frustrující představa.
- Smrt pro 30? Pochopitelně ano, trest za chybu? Ano. Ale i tak by měla být reálná možnost tu chybu nějak opravit a napravit. V současném nastavení nemožné.
- stejně tak by měla mít postava na 30-tém lvl možnost si vytvořit nějaký expový polštář. Teď? Leda tak afkováním v hospodě. Jako 4 exp za kostěje? Vážně?

Postřeh:
- z podstatě už chápu, proč na Demoně teď bylo mnohem víc hráčů po dlouhou dobu (20+), ač je méně propracovaná, v porovnání s Thálií miniaturní, míst k expení co by se za nehet vešlo. Dle mého soudu je to právě tím, že tímto způsobem strašně odrazuje.
- Obtížnost místa by měla být vyvážená dostatečnou odměnou. Je nemyslitelné, že zisk z míst, kde může postava klidně afkovat a nechat zabíjet jiné má stejné zisky expů (např. obyčejní orkové, kteří to v množství vyváží), jako z míst, kde se musí hráč hodně ohánět, každou chvíli uteče jen tak tak hrobníkovi z lopaty, leje do sebe jeden dryák za druhým (Údolí nářku).


UDĚLEJTE S TÍM UŽ KONEČNĚ NĚCO REÁLNÉHO


Mám zkušenost s levelem 24 a 25 při expování a přijde mi, že kolem toho 24. levelu se to láme. Tam ještě expovat jakž takž rozumně jde, na 25. už mi to připadá přehnaně pomalé i na těžkých potvorách. 26. jsem zatím nevytáhl, tak nevím, vždy mě u postavy znechutila smrt nebo dvě smrti po sobě tak, že jsem si na relax založil novou a chvíli hrál tu. :)

Takže možná výpočet pro získávání expů, kde se nejspíš používá nějaký koeficient, kterým se to násobí podle levelu, zastropovat na levelu 24 (teoreticky na 25, pokud to má být těžké a pomalé, ale stále expovatelné) a dál už to při odpovídající obtížnosti potvor nesnižovat.

A pokud je na 25+ levelu ještě omezení za přítomnost postav v partě na příliš vysokém levelu, tak zrušit. Postavy 25 až 30 by spolu měly expit bez postihu pro ty na 25. protože na těchle levelech člověk zůstává opravdu dlouho.

_________________
Půlork BU, bývalý šampión arény. BU! UGHR!
Tiefling Merakh a Amadeo Crowley. Aasimar Auriel. Hakavarn Skall Ocellom. Drow Nadas a Malzar Zau'ndar. Elf Melron Sil Naril, hobit Peranoel Thoris, lidé Ramon a Adrian Bach, Taranis a asi dvacet dalších. .o)

Aktivní, kontaktovat kvůli: záseky, questy, aréna a dění v Kel A Hazru


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Zkušenosti
PostPosted: 09:27 25. Feb 2021 
Offline
Ďábel
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 15:24 23. Jun 2007
Posts: 6754
Location: Severní okraj Středozemě
Shaman88 wrote:
Ptám se z jiného důvodu - vím že existují ve hře předměty a to i v craftu, které mají bonusy do záchraných hodů, tak mě zajímá když třeba jako bojovník sundám předměty do statovek a dám bonusy do záchraných hodů, zda dokážu dostat záchrané hody tak vysoko abych to zvládal, samozřejmě budu pomaleji zabíjet kvůli sníženým statům, ale mohlo by to jít.
Proč hned bojovník? :mrgreen: Co třeba takový Tulák?
Třeba v bažinách jsou na povrchu "loosers" pavouci s jedy s TO 42, běžné Wyverny mají (likvidační) jed na CON ještě vyšší.
NPC kouzelníci, mají ty TO taky 42-45. To se prostě nedá nahnat předměty. Stejně tam zůstává "díra" pro NWN kostku, aby prolezla...a s dírou v sejvech expí na risk jen bohatí hazardáři nebo blázni... :mrgreen:

_________________
Síla tě osvobodí! - Sithský kodex, 12.12.2011 (TOR-preorder)
Bylo to peklo! - Error 37, Error 3005, Error 3007, 15.5.2012 (Diablo3)
Až s vámi skončím, nebudete věřit vlastní mysli! - Mesmer, 28.8.2012 (GW2)
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují. - Din Dagor, Mrazen 1147 (EQ)
Tento rok bude začátek konce. - neznámý vojín


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Zkušenosti
PostPosted: 09:41 25. Feb 2021 
Offline
WB Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 09:41 01. Sep 2010
Posts: 9754
KaTo wrote:
Shaman88 wrote:
Ptám se z jiného důvodu - vím že existují ve hře předměty a to i v craftu, které mají bonusy do záchraných hodů, tak mě zajímá když třeba jako bojovník sundám předměty do statovek a dám bonusy do záchraných hodů, zda dokážu dostat záchrané hody tak vysoko abych to zvládal, samozřejmě budu pomaleji zabíjet kvůli sníženým statům, ale mohlo by to jít.
Proč hned bojovník? :mrgreen: Co třeba takový Tulák?
Třeba v bažinách jsou na povrchu "loosers" pavouci s jedy s TO 42, běžné Wyverny mají (likvidační) jed na CON ještě vyšší.
NPC kouzelníci, mají ty TO taky 42-45. To se prostě nedá nahnat předměty. Stejně tam zůstává "díra" pro NWN kostku, aby prolezla...a s dírou v sejvech expí na risk jen bohatí hazardáři nebo blázni... :mrgreen:

Tak ti pavouci jsou zrovna epičtí ne?
Jasné pointu chápu, zaměříme se na to.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Zkušenosti
PostPosted: 10:56 25. Feb 2021 
Offline
Ďábel
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 15:24 23. Jun 2007
Posts: 6754
Location: Severní okraj Středozemě
Shaman88 wrote:
Tak ti pavouci jsou zrovna epičtí ne?
Jasné pointu chápu, zaměříme se na to.
Ne, nejsou. Je to povrchová lokace, nevím jak se jmenuje - (možná "Bažina/Močál - pavoučí blata), vedle lokace "Bažina/Močál - jižní stezka".
Dají se "v pohodě (nemají přepálené AB, ani AC)", tedy pokud nenaběhne celá lokace, pak postavu "udvackují", zabíjet s postavou na 17tém lvlu. Teda pokud má imku na jedy, of course. Jinak postava dostane do tří kol STR 3 :D => stáhne to dmg/AB => přetížení => smrt. Je za ně 60-100exp (musel bych tam zase zajít, abych řekl přesné číslo).

Ale ono co se týká TO je vpodstatě jedno jak je "vysoká" postava - rozdíl v sejvech u postavy na 16 a 26 je cca 5. Takže řekněme 11 vs 16. Což pořád s 1k20 má stát proti TO 42-45 :biggrin: .
To výbavou moc nenaženeš (aspoň mě známou, ale mohu se mýlit). A kdyby ta "výbava" nebyla věcí jednoho itemu (ale musela by se skládat z více), tak se naskýtá otázka, proč na sebe věšet (třeba) 4 itemy, aby se najistotu sejvnul jed, když to bude znamenat (třeba) -12 do statů, případně -4 AC, apod..
To už vyjde lepší si nechat statovou výbavu a "kolečkovat" pohodovou lokaci...nebo si prostě zakládat jak na běžícím páse různé kleriky se "zadara" čarovatelnejma imkama :roll: případně mnichobuildy :geek2: .

Btw - první Wyverny jsou na tom s TO ještě hůř :mrgreen: (a ty jsou pěkný mrchy i bez CON jedu :-D).

_________________
Síla tě osvobodí! - Sithský kodex, 12.12.2011 (TOR-preorder)
Bylo to peklo! - Error 37, Error 3005, Error 3007, 15.5.2012 (Diablo3)
Až s vámi skončím, nebudete věřit vlastní mysli! - Mesmer, 28.8.2012 (GW2)
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují. - Din Dagor, Mrazen 1147 (EQ)
Tento rok bude začátek konce. - neznámý vojín


Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 28 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits