PRESTIŽNÍ POVOLÁNÍ - Vazač magie----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Přesvědčení: jakékoli
Životy na úroveň: 6 + bonus za odolnost
Ovládání zbraní a zbrojí: - Vazači ovládají zbraně čarodějů. Neučí se používání zbrojí ani štítů.
Dovednosti povolání:- Přesvědčování
- Léčení
- Znalosti
- Čarozpyt
- Jízda na koni
- Soustředění
Dovednosti za úroveň: 2 + modifikátor inteligence
Hlavní záchranné hody: Vůle
Základní bonus k útoku: +1/2 úrovně (jako čaroděj)
Požadavky- Znalosti 10
- Libovolné povolání používající magii (čaroděj, zaklínač, bard, klerik, druid, hraničář, paladin)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zvyšování úrovně:Quote:
1. lvl - Tajemný výbuch
2. lvl -
3. lvl -
4. lvl -
5. lvl - Ohavná rána
6. lvl -
7. lvl -
8. lvl - Pohlť magii
9. lvl -
10. lvl -
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Schopnosti povolání:Kouzlení- Vazači magie se nezvyšuje úroveň sesílatele v původních povoláních s výjimkou kouzel vyvolávající mlhu nebo oblak, a to Sádlo, Oblak zmatení, Závan větru, Duševní mlha, Smrdící mrak, Smrtící mrak, Kyselinová mlha, Zápalný mrak, Pevný kámen
- Získává ale pozice na každém levelu pro hlavní božské a hlavní mystické povolání, pokud má obě. Např. Klerik 2 / čaroděj 2 / vazač 15 bude mít pozice jako 17 klerik a 17 čaroděj. Ale bude mít úroveň sesílatele 2 klerik a 2 čaroděj.
- Vazač má na svých úrovních k dispozici magické odbornosti jako mág, tedy zaměření na školy kouzel, metamagie ale nemá přístup k epickým kouzlům. Epická kouzla vyžadují epického sesílatele a tam se úrovně vazače nepočítají.
Tajemný výbuch- Pasivní schopnost
- Vyžaduje pro fungování magický orb v levé ruce (tedy v ruce která drží standardně štít). Magický orb je předmět, který slouží k usměrňování magické energie. Kromě toho poskytuje neomezeně krát denně ledový paprsek.
- Triky (včetně ledového paprsku z magického orbu) seslané vazačem magie získávají navíc 1d4 magického zranění za každou lichou úroveň vazače. K tomu je přičten ještě modifikátor charisma pokud je kladný.
Ohavná rána- Pokud má vazač magie vybavený orb, prostupuje magická energie taky do jeho zbraně.
- Při zásahu zbraní se 1x za 5 kol (30 sekund) aplikuje zranění stejné jako při Tajemném výbuchu. Zranění je dodatečné - tedy nenásobí se kritickým zásahem.
- Spolu s magickým zraněním se aplikuji dodatečné účinky viz Epické odbornosti.
- Ohavnou ránu lze aplikovat jen na tupé jednoruční zbraně (palcát, prak, lehké kladivo, kyj, magická hůl, řemdih, lehký cep a válečné kladivo)
Pohlť magii
- Vazač magie získává na 8. úrovni pohlcení magického zranění 5.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------