Barbar321 wrote:
Koukám, že nastavení PMka se dost výrazně změnilo (už vypadá použitelněji a více odpovídá zaměření na nekroškolu). Už nemá sesilatelskou uroveň nenekrokouzel 1. A stejně tak je úprava v knize kouzel, takže to bude správně podle nového popisku.
Kruh získáš jen za lvl mága, ale už ne za lvl PM. Na druhou stranu, magické brnění ti nebude trvat minutu, ale 21
Je to tak jak píše barbar. Povolání je hodně hardcoded tzn. nemodifikovatelné, třeba bonusy do obranného čísla.
Nerf povolání v základní hře je nutný, protože jeho síla je téměř nad všemi ostatními povoláními.
Chtěli jsme primárně směřovat na zaměření na nekromanta, samozřejmě bojovník s vysokou obranou je z toho stále možný ale snížení počtu životů by mělo snížit efektivnost takového použití. Na druhou stranu nechceme žádné nekonzistentní a nekoncepční změny, které tam byly doted.
Kruh získáš jen za levely mága, už ne za PM. Nově lze pána smrti hrát opět z barda i zaklínače. Ve chvíli kdy pán smrti přidával pozice, tak toho využíval jen čaroděj.
Stále máme trošku strach že odemknutí pro barda je příliš overkill, a bude znamenat vysoké množství pánů smrti jakožto bojovníků, takže s lvlením bardů s pánem smrti ještě vyčkejte, je dosti možné že tato kombinace nebo pán smrti samotný ještě nějaký nerf dostane, nebo dojde k zrušení možnosti pána smrti z barda. Na druhou stranu summoni by zase měli být jeho klíčovým faktorem.
Archetyp pána smrti z hlediska mechaniky - tedy jeho zaměření by mělo být tank/support/summoner. Děkuji za pochopení a trpělivost.