Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 19:17 15. Nov 2018

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
 Post subject: Úprava povolání - tulák
PostPosted: 23:11 28. Oct 2018 
Offline
WB Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 09:41 01. Sep 2010
Posts: 9262
PLÁN ZAVEDENÍ: PROSINEC 2018-LEDEN 2019
NÁVRH JE SICE FINÁLNÍ, ALE JSOU JEŠTĚ MOŽNÉ ZMĚNY POKUD PŘI REALIZACI NASTANOU BUGY NEBO JINÉ NEŘEŠITELNÉ PROBLÉMY.

U tuláka je pro nás krizový přepis schopností oslepení, utišení a krvácivé rány. Jejich realizace přes zásah komplikovala další úpravy.
Kromě toho byly tyto schopnosti vázány na procentuální hod, což je oslabovalo a velmi špatně se testovaly... takže byly spíše nefunkční než funkční.
Rozhodli jsme se tyto schopnosti upravit aby odpovídaly archetypu tuláků a taky posílili archetyp "ve stínu ukryté postavy".

Krvácivé rány upraveny jako velmi ničivá schopnost pro tuláky. Přišlo nám že tulákům opravdu chybí schopnost, díky které mohou způsobovat zranění když bojují sami.
Krvácivé rány jsou navrženy tak aby podporovali čisté tuláky a zároveň nijak extra nepenalizujou ty v kombinaci. Stále je to použitelná schopnost.
Quote:
Krvácivé rány [tulák]

Požadavky
Tulák na 10. úrovni

Výhoda
Schopnost způsobující krvácení nepřítele. Zasažený nepřítel může krvácení odolat, pokud uspěje v hodu na výdrž proti TO 10 + 1/2 úrovně postavy + modifikátor obratnosti.Bytosti imunní na kritické zásahy jsou zároveň imunní na krvácení. Krvácení způsobuje zranění 1 úroveň tuláka každé kolo. Efekt trvá 1 kolo za 2 úrovně tuláka . Schopnost má jedno použití za den a toto použití se obnoví každé 30 kol (3 minuty). Obnova se zkrátí o 1 kolo za každou úroveň tuláka nad 10. Tedy na 30 úrovni tuláka bude obnova co 10 kol (tedy 1 minutu).
Schopnost vyžaduje standardní akci.
Dosah: Krátký


Oslepení a utišení jsou taktéž akce připravené pro posílení tuláka jako povolání. Navíc jsou to naprosto unikátní schopnosti v tom, že jako jediné 2 útočné akce nebudou (u epických tuláků) rušit ukrytí. Takže vyloženě schopnosti podporující Hips, jakožto jeden z archetypálních prvků tuláka. Tedy jedná se o odbornosti díky, které mohou být prospěšní tuláci aniž by vylezli z ukrytí a taky výborné schopnosti pro přepadení.

Quote:
Oslepení [tulák]

Požadavky
Tulák na 10. úrovni

Výhoda
Schopnost na oslepení nepřítele. Zasažený nepřítel může oslepení odolat, pokud uspěje v hodu na výdrž proti TO 10 + 1/2 úrovně postavy + modifikátor obratnosti. Efekt trvá 4 kola. Schopnost má jedno použití za den a toto použití se obnoví každé 30 kol (3 minuty). Obnova se zkrátí o 1 kolo za každou úroveň tuláka nad 10. Tedy na 30 úrovni tuláka bude obnova co 10 kol (tedy 1 minutu).
Pokud je postava epický tulák tak schopnost nevyžaduje akci a lze ji použít ze skrytu bez odkrytí.
Dosah: Střední vzdálenost


Quote:
Utišení [tulák]

Požadavky
Tulák na 10. úrovni

Výhoda
Schopnost na utišení nepřítele. Zasažený nepřítel může utišení odolat, pokud uspěje v hodu na výdrž proti TO 10 + 1/2 úrovně postavy + modifikátor obratnosti. Efekt trvá 4 kola. Schopnost má jedno použití za den a toto použití se obnoví každé 30 kol (3 minuty). Obnova se zkrátí o 1 kolo za každou úroveň tuláka nad 10. Tedy na 30 úrovni tuláka bude obnova co 10 kol (tedy 1 minutu) .
Pokud je postava epický tulák tak schopnost nevyžaduje akci a lze ji použít ze skrytu bez odkrytí.
Dosah: Střední vzdálenost

_________________
Bonifác - Škoda slov!


Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits