|
View unanswered posts | View active topics
|
Page 1 of 1
|
[ 2 posts ] |
|
Author |
Message |
Thalie
|
Post subject: Cíle T2 Posted: 18:09 28. Oct 2018 |
|
Joined: 15:37 27. Nov 2007 Posts: 372
|
Pro účely T2 jsme si stanovili několik cílů:
1) T2 - přívětivější pro nové hráče - Tedy přehlednější, jasnější a z počátku i hráčům vlídnější. Odstranění dobrodruha a složité statové mechaniky subras a zpřehlednění webu a fora byly teprve první kroky k dosažení tohoto cíle.
2) T2 - více RPG prvků - Zlepšování, to je klíč k zábavě. Proto chceme přinést další možnosti, jak se zlepšovat. Možnosti, které nebudou závislé na dungeonech a akčnímou pojetí hry. Možnosti, které budou do hry přinášet nové možnosti a budou sloužit taktéž k zisku zkušeností a nejen jich.
3) T2 - nastavení pro malou komunitu - Uvědomujeme si, že Thalie nikdy nebude mít stovky aktivních hráčů, proto by svět měl fungovat i pro velmi malé množství hráčů. Součástí tohoto cíle je již provedené fyzické zmenšení světa a taky snaha o centralizaci světa, zjednodušení cestování. Tedy, aby se hráčské postavy co nejvíce potkávaly.
4) T2 - funkční ekonomika - Dát penězum a itemům hodnotu. Zajistit aby peníze odcházeli z rukou hráčů, stejně jako přicházejí. Zajistit nové zdroje příjmů a stejně tak finanční náklady a luxusní možnosti pro opravu bohaté postavy.
5) T2 - zábava i bez DM - Další snahou je přidat dostatečné množství obsahu, které bude generovat zábavu i když v dané době nebude dostupné DM.
6) T2 - podpora různých herních stylů, podpora RP hry - Začlenění postav do světa, větší některých práva postav v rámci světa, sada nástrojů zjednodušujících hraní.
7) Úpravy mechaniky v režimu T2
_________________ Celý svět je jeviště a všichni lidé na něm jenom herci... (William Shakespeare)
|
|
Top |
|
Thalie
|
Post subject: Re: Cíle T2 Posted: 18:10 28. Oct 2018 |
|
Joined: 15:37 27. Nov 2007 Posts: 372
|
Vysvětlení úprav a nástin vize povolání pro T2
V rámci T2 jsme se rozhodli změnit vizi a pohled na jednotlivé povolání. První balík změn, který prošel udělal základní úpravy a zařídil abychom už nemuseli (a ani v budoucnu nebudeme) řešit kompletní relevely.
Pro NT byla vize - čím víc máš levelů daného povolání - tím jsi silnější, a na každém levelu by povolání mělo mít něco. V praxi to mělo neduhy v tom, že postavy jako takové byli skoro jako přes kopírák, bylo šíleně málo funkčních kombinací. Dále pak klíčové schopnosti povolání byly až na pozdějších levelech a návrhy povolání byli plné jen zvyšování počtu použití, aby na konkrétních levelech něco bylo.
Pro T2 jsme přešli na jinou strategii - jednoslovně bychom řekli kombinovatelnost. Už se nám nelíbí že to úplně nejdrsnější je až na epiku, a do 20levelu nic zajimavého, přeci jen zpomalujeme zkušenosti a chceme, aby ten "wau" efekt z postavy se dostavil dříve. Z té kombinovatelnosti plyne, že chceme aby povolání měli silné schopnosti i na neepických úrovních, a mělo smysl i neepické povolání nějak zařadit do svého buildu, aby vzniklo něco unikátního, neokoukaného, třeba i postava postavená na speciálních věcech, na které se normálně nyní moc nehraje (kryt, proměny, útočná kouzla, plošná kouzla atd...) a v budoucnu taky podporovat archetypální role povolání.
K vyvažování těchto povolání si definujeme takzvané efektivní levely povolání, což jsou levely, na kterých je povolání funkční v určitých kombinacích, velmi často jsou to levely, kdy povolání dodávají klíčový bonus.
A právě úpravy mechaniky, které v rámci T2 byly a budou, slouží k tomu, aby povolání měli těchto efektivních levelů co nejvíc, nebo spíše aby byli rozumně rozprostřené napříč levelovým rozsahem povolání.
Druhým klíčovým bodem T2 je úprava schopností, které extrémně hackují mechaniku nwn, do budoucna nám komplikují přidávání nového obsahu. Jsou to schopnosti, které fungují přes zbraň thalie (property co je na všech zbraních v době jejich vybavení), a taky schopnosti, které modifikují fyzické vlastnosti (síla, odolnost...).
_________________ Celý svět je jeviště a všichni lidé na něm jenom herci... (William Shakespeare)
|
|
Top |
|
|
Page 1 of 1
|
[ 2 posts ] |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
| |