Nalkanar wrote:
Kůň strakáč - neboli paladinský tlustoprdelník - se ukazuje v původním paladinském vzhledu a nezobrazuje mi postavu v sedle.
Mounti jsou napevno umístěni v lokaci stájí/kotců. WB musí zkontrolovat proměnné, které mají na sobě, zda odpovídají tabulce (google docs, 1.příspěvek v topicu Jízdní zvěř na WB foru, myslím, a když ne, pište, pošlu link). Pokud odpovídají, pak mám blbě tabulku.
Řehtající brouk to samé, musí se mu upravit soundset přímo v lokaci, kde se pronajímá.
kokosak wrote:
Poslkušně hlásím, že se mi Květa po nasednutí na obrovského orla promění do koně
(je model koně bez jezdce)
Code:
int GetMountedRaceAppearance(object oRider)
{
return 482 + GetRacialType(oRider) * 2 + !GetGender(oRider);
}
Code:
appearance.2da výňatek:
0 "(Dynamic) Dwarf"
1 "(Dynamic) Elf"
2 "(Dynamic) Gnome"
3 "(Dynamic) Halfling"
4 "(Dynamic) Half-Elf"
5 "(Dynamic) Half-Orc"
6 "(Dynamic) Human"
...
482 "[Mounted] Dwarf Female"
483 "[Mounted] Dwarf Male"
484 "[Mounted] Elf Female"
485 "[Mounted] Elf Male"
486 "[Mounted] Gnome Female"
487 "[Mounted] Gnome Male"
488 "[Mounted] Halfling Female"
489 "[Mounted] Halfling Male"
490 "[Mounted] Half-Elf Female"
491 "[Mounted] Half-Elf Male"
492 "[Mounted] Half-Orc Female"
493 "[Mounted] Half-Orc Male"
494 "[Mounted] Human Female"
495 "[Mounted] Human Male"
496 -> 561 Horses
Code:
racialtypes.2da výňatek:
0 Dwarf
1 Elf
2 Gnome
3 Halfling
4 HalfElf
5 HalfOrc
6 Human
...
17 Fey
Resultát:
RacialType 17-Fey to asi rozhodí, appearance bude pak daleko za hranicí 500, čili jeden z modelů koně.
Buďto doscriptovat do mys_mount_lib tam, kde se volá změna modelu výjimku pro postavy nesoucí vlastní cutom hodnotu modelu (a DMkem tu hodnotu Květě nastavit jako její proměnnou), nebo změnit Květě rasu na něco menšího než 7, nebo vzhled, aby se zkrátka vešla do rozsahu