Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 02:01 29. Mar 2024

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 114 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
Author Message
 Post subject: Re: Jízdní zvěř
PostPosted: 13:37 27. Mar 2014 
Offline
Rytíř
 Profile

Joined: 16:09 09. Aug 2011
Posts: 607
Barbar321 wrote:
Je to sisce maličkost a ani si nepamatuju, jestli se to tu už i řešilo, ale při sednutí na jízdní zvíře se změní hlava postavy. Když sesedne, je zase hlava normální

Jaká rasa?


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Jízdní zvěř
PostPosted: 13:38 27. Mar 2014 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 10:07 13. Mar 2012
Posts: 4376
Myrpa wrote:
Barbar321 wrote:
Je to sisce maličkost a ani si nepamatuju, jestli se to tu už i řešilo, ale při sednutí na jízdní zvíře se změní hlava postavy. Když sesedne, je zase hlava normální

Jaká rasa?


hiran

_________________
je cosi shnilého ve státě dánském
...ale plíseň je dobrá pro penicilín
z hodně léků však bolí hlava
...a tvoří se závislost
Vhodný čas na odvykací kůru

člen ligy pro zákaz veškerých změn na thalii


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Jízdní zvěř
PostPosted: 13:49 27. Mar 2014 
Offline
Rytíř
 Profile

Joined: 16:09 09. Aug 2011
Posts: 607
U Hirana to jinak nejde. Nemá jezdecký model. Když nasedneš, změníš se v půlorka, dostaneš nějakou defaultní půlorčí hlavu. Musíš nosit helmu/kapucu. Jiné řešení není.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Jízdní zvěř
PostPosted: 13:53 27. Mar 2014 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 10:07 13. Mar 2012
Posts: 4376
Myrpa wrote:
U Hirana to jinak nejde. Nemá jezdecký model. Když nasedneš, změníš se v půlorka, dostaneš nějakou defaultní půlorčí hlavu. Musíš nosit helmu/kapucu. Jiné řešení není.


Díky. Já na to jen upozorňoval. Helmu pochopitelně na jízdním zvířeti nostím téměř pořád, proto jsem na to přišelaž teprve nedávno.

_________________
je cosi shnilého ve státě dánském
...ale plíseň je dobrá pro penicilín
z hodně léků však bolí hlava
...a tvoří se závislost
Vhodný čas na odvykací kůru

člen ligy pro zákaz veškerých změn na thalii


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: SMAZAT: Jízdní zvěř
PostPosted: 10:36 15. Apr 2014 
Offline
Rytíř
 Profile

Joined: 16:09 09. Aug 2011
Posts: 607
Opravil jsem nákup jízdního zvířete. Neukládal správně cenu, takže většině z vás nebude fungovat prodloužení pronájmu. Musíte zakoupit mounta znova, pardon. (Klidně zkuste prodloužení, než nakoupíte.)

Prodloužení pronájmu se provádí nově v rozhovoru mounta v [Nastavení zvířete].


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Jízdní zvěř
PostPosted: 10:50 15. Apr 2014 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 13:01 26. Mar 2012
Posts: 4644
Location: Teplice/Praha
Momentálně nejde předat smlouvu mounta, ale na vyvolaného mounta může nasednout kdokoliv, je to tak správně?
Osobně bych lobovala aby šla smlouva předat, třeba někdo bude vědět, že nebude delší dobu hrát, tak přeprodá nájem někomu jinému.

_________________
Na vyžádání.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Jízdní zvěř
PostPosted: 10:55 15. Apr 2014 
Offline
Rytíř
 Profile

Joined: 16:09 09. Aug 2011
Posts: 607
Že může nasednout kdokoliv, i kdokoliv vzít mounta do party, je schválně. Chtěl jsem, aby šli půjčovat a tahat v partě. Ale třeba mi unikají problémy, které to způsobuje, tak se kdyžtak ozvěte.

Smlouva předat jde. Jen máš ještě starou verzi zakoupenou před opravou. Nech ji propadnout a kup mounta nového.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Jízdní zvěř
PostPosted: 10:59 15. Apr 2014 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 13:01 26. Mar 2012
Posts: 4644
Location: Teplice/Praha
Myrpa wrote:
Že může nasednout kdokoliv, i kdokoliv vzít mounta do party, je schválně. Chtěl jsem, aby šli půjčovat a tahat v partě. Ale třeba mi unikají problémy, které to způsobuje, tak se kdyžtak ozvěte.

Smlouva předat jde. Jen máš ještě starou verzi zakoupenou před opravou. Nech ji propadnout a kup mounta nového.

Ok, jsem nevěděla. Momentálně to tak právě děláme, že něháme nasednout někoho jiného,právě proto, že nám ta smlouva nejde předat, bylo to omylem koupené zvíře.

_________________
Na vyžádání.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Jízdní zvěř
PostPosted: 12:45 15. Apr 2014 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16269
Location: Somewhere around nothing
Chová se to tak, že zvíře následuje a po stránce mechaniky je jeho pánem poslední nasednuvší a jen od něj bere příkazy (i odvolání).

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Jízdní zvěř
PostPosted: 12:49 15. Apr 2014 
Offline
Rytíř
 Profile

Joined: 16:09 09. Aug 2011
Posts: 607
kucik wrote:
Chová se to tak, že zvíře následuje a po stránce mechaniky je jeho pánem poslední nasednuvší a jen od něj bere příkazy (i odvolání).

Záměr. Když se to nebude hodně líbit, nebo se objeví problémy, možno změnit.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Jízdní zvěř
PostPosted: 13:54 15. Apr 2014 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 Profile

Joined: 16:25 16. Nov 2008
Posts: 6579
Location: Praha
Mount, pokud je raněný, ignoruje příkazy a nejde ovládat.
(ignor příkazů: stůj na místě, hlídej, následuj)

Zraněný mount po vyvolání:
1) v lokaci s nepřátelskými NPC vyrazí do útoku, i když nejsou NPC na dohled
(i kdyby v nejvzdálenějším koutu lokace bylo jediné červené NPC, mount k němu vyrazí přes celou lokaci)
2) v lokaci s neutrálními NPC (město) se tato NPC seběhnou k mountovi, jako by vyvolával útok.

Po sesednutí zraněný mount nejde prvních cca 6 vteřin nakliknout pro rozhovor aby byl odvolán - vypisuje to vždy hlášku, že je objekt zaneprázděn.

Edit Myrpa: frk!

_________________
KDVP
Kucik:153, Bahnak:175, Drake: 48, Fryn:163, Klobouk:19, Derken:8, Vejk:8, Nomis -16, Terka:1


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Jízdní zvěř
PostPosted: 16:13 15. Apr 2014 
Offline
Rytíř
 Profile

Joined: 16:09 09. Aug 2011
Posts: 607
Bahňák wrote:
...
Snad opraveno.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Jízdní zvěř
PostPosted: 20:54 19. Apr 2014 
Offline
Ďábel
User avatar
 Profile

Joined: 11:18 05. Feb 2008
Posts: 6102
Stále chybí možnost nasednout na zvíře u černokněžníka

_________________
PUF!


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Jízdní zvěř
PostPosted: 17:31 20. Apr 2014 
Offline
Ďábel
User avatar
 Profile

Joined: 11:18 05. Feb 2008
Posts: 6102
Po sesednutí z mountu je pixina zpomalena. Relog řeší.

_________________
PUF!


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Jízdní zvěř
PostPosted: 18:56 20. Apr 2014 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 Profile

Joined: 16:25 16. Nov 2008
Posts: 6579
Location: Praha
Myrpa wrote:
Bahňák wrote:
...
Snad opraveno.

Funguje, díky Myrpo.

_________________
KDVP
Kucik:153, Bahnak:175, Drake: 48, Fryn:163, Klobouk:19, Derken:8, Vejk:8, Nomis -16, Terka:1


Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 114 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 22 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits