Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 14:41 28. Mar 2024

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 114 posts ]  Go to page Previous  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Next
Author Message
 Post subject: Re: Jízdní zvěř
PostPosted: 20:44 20. Apr 2014 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 10:07 13. Mar 2012
Posts: 4376
Na tržišti v Kelu a v pevnosti Duegarů se dá jezdit na koni. Vzhledem k tomu, že někde automaticky systém shazuje z koně, není možné přidat i tyto lokality do seznamu?

_________________
je cosi shnilého ve státě dánském
...ale plíseň je dobrá pro penicilín
z hodně léků však bolí hlava
...a tvoří se závislost
Vhodný čas na odvykací kůru

člen ligy pro zákaz veškerých změn na thalii


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Jízdní zvěř
PostPosted: 18:02 24. Apr 2014 
Offline
Rytíř
 Profile

Joined: 16:09 09. Aug 2011
Posts: 607
kokosak wrote:
Stále chybí možnost nasednout na zvíře u černokněžníka

Snad opraveno. Featy by měl dostat dobrodruh, když je nemá další povolání.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Jízdní zvěř
PostPosted: 18:15 24. Apr 2014 
Offline
Rytíř
 Profile

Joined: 16:09 09. Aug 2011
Posts: 607
kokosak wrote:
Po sesednutí z mountu je pixina zpomalena. Relog řeší.

Pixie může do sedla? A jak to vypadá? Podle mě pixina nemá mounted vzhled, pokud teda není hodně zmenšený elf.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Jízdní zvěř
PostPosted: 00:45 25. Apr 2014 
Offline
Ďábel
User avatar
 Profile

Joined: 11:18 05. Feb 2008
Posts: 6102
Myrpa wrote:
Pixie může do sedla? A jak to vypadá? Podle mě pixina nemá mounted vzhled, pokud teda není hodně zmenšený elf.

Pixina se změní v přerostlého gnoma. S křidýlkama. Něco neuvěřitelně příšernýho.

_________________
PUF!


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Jízdní zvěř
PostPosted: 10:07 25. Apr 2014 
Offline
Bůh
 Profile

Joined: 11:55 09. Jan 2012
Posts: 3517
Hele ted po diskuzi, kdy mzano


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Jízdní zvěř
PostPosted: 10:52 25. Apr 2014 
Offline
Rytíř
 Profile

Joined: 16:09 09. Aug 2011
Posts: 607
Krysak wrote:
Hele ted po diskuzi, kdy mzano

Cože? Prosím srozumitelněji, jedno slovo na řádek a s obrázky. A případně odkazy na diskuze.

Jinak s tou pixinou něco zkusím vymyslet, dejte mi čas. Ale jízdní model nebude mít nikdy. Spíš opravit tu rychlost a nastavit jí třeba hobita.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Jízdní zvěř
PostPosted: 09:05 01. May 2014 
Offline
Ďábel
User avatar
 Profile

Joined: 11:18 05. Feb 2008
Posts: 6102
Haste efekt na jízdní zvěřině nemá žádný... efekt na rychlost dopravy.

_________________
PUF!


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Jízdní zvěř
PostPosted: 10:10 01. May 2014 
Offline
Ďábel
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 21:37 08. Aug 2008
Posts: 6885
Location: Praha
To by mělo bejt schválně.

_________________
Kraki Skengdrang a nejzlejší DM


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Jízdní zvěř
PostPosted: 10:56 08. May 2014 
Offline
Mistr
User avatar
 Profile

Joined: 22:59 03. Aug 2011
Posts: 991
Zjevně na jakémkoliv jízdním zvířeti, alespon u některých typů "róby" to postavu po nasednutí rozpoltí ve dví (šest nohou :D ). Nešlo by s tím něco udělat? Je z toho pak docela děsně hrůzně komické panoptikum. ;)

_________________
I´m pixel-based fantasy, a man who is stoic. I hack and slash, who the heck´s more heroic?
Xzar: "I know of dragons with feet like rabbits, 'tis true, I swear." (In memoriam - died 1369 DR)
Yoshimo: "Hiiiii yah! Heh, tourists love that stuff."
Divinity: Original Sin - The talent Pet Pal allows you to speak to animals. Bark, bark. Moo.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Jízdní zvěř
PostPosted: 13:25 08. May 2014 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 13:01 26. Mar 2012
Posts: 4644
Location: Teplice/Praha
D_E_K_A wrote:
Zjevně na jakémkoliv jízdním zvířeti, alespon u některých typů "róby" to postavu po nasednutí rozpoltí ve dví (šest nohou :D ). Nešlo by s tím něco udělat? Je z toho pak docela děsně hrůzně komické panoptikum. ;)

Nešlo, většina rób nemá mounted vzhled, bohužel.. Si holt musíte udělat takovou róbu co vidět bude a nebo jezdeckou uniformu.

_________________
Na vyžádání.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Jízdní zvěř
PostPosted: 14:04 08. May 2014 
Offline
Mistr
User avatar
 Profile

Joined: 22:59 03. Aug 2011
Posts: 991
Nevadí, se holt s tím musím smířit, nic podobného vzhledově tam totiž není u barvíře, co by odpovídalo mé vizi. :)

_________________
I´m pixel-based fantasy, a man who is stoic. I hack and slash, who the heck´s more heroic?
Xzar: "I know of dragons with feet like rabbits, 'tis true, I swear." (In memoriam - died 1369 DR)
Yoshimo: "Hiiiii yah! Heh, tourists love that stuff."
Divinity: Original Sin - The talent Pet Pal allows you to speak to animals. Bark, bark. Moo.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Jízdní zvěř
PostPosted: 23:22 10. Aug 2014 
Offline
Rytíř
 Profile

Joined: 19:45 13. Jan 2012
Posts: 599
Dnes se nám povedlo něco zajímavého. To že cizí člověk může nasednout na mountíka majitele by nevadilo, ale po jeho sesednutí ho majitel nemohl nijak ovládat poslouchal toho druhýho a po použití smlouvy se vyvolal další.

Propána proč brouk při boji řehtá? :shock:

_________________
------------------ =^.^=
Titulovaná sekretářka Rodiny Zručných


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Jízdní zvěř
PostPosted: 12:18 22. Aug 2014 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 Profile

Joined: 14:21 13. Feb 2010
Posts: 9273
Location: Brno/"Znojmo"
Kůň strakáč - neboli paladinský tlustoprdelník - se ukazuje v původním paladinském vzhledu a nezobrazuje mi postavu v sedle. :lol:

Image

_________________
.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Jízdní zvěř
PostPosted: 16:48 22. Aug 2014 
Offline
Ďábel
User avatar
 Profile

Joined: 11:18 05. Feb 2008
Posts: 6102
Poslkušně hlásím, že se mi Květa po nasednutí na obrovského orla promění do koně :D (je model koně bez jezdce)

_________________
PUF!


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Jízdní zvěř
PostPosted: 12:19 24. Aug 2014 
Offline
Rytíř
 Profile

Joined: 16:09 09. Aug 2011
Posts: 607
Nalkanar wrote:
Kůň strakáč - neboli paladinský tlustoprdelník - se ukazuje v původním paladinském vzhledu a nezobrazuje mi postavu v sedle. :lol:

Mounti jsou napevno umístěni v lokaci stájí/kotců. WB musí zkontrolovat proměnné, které mají na sobě, zda odpovídají tabulce (google docs, 1.příspěvek v topicu Jízdní zvěř na WB foru, myslím, a když ne, pište, pošlu link). Pokud odpovídají, pak mám blbě tabulku.

Řehtající brouk to samé, musí se mu upravit soundset přímo v lokaci, kde se pronajímá.

kokosak wrote:
Poslkušně hlásím, že se mi Květa po nasednutí na obrovského orla promění do koně :D (je model koně bez jezdce)

Code:
int GetMountedRaceAppearance(object oRider)
{
    return 482 + GetRacialType(oRider) * 2 + !GetGender(oRider);
}


Code:
appearance.2da výňatek:

0    "(Dynamic) Dwarf"
1    "(Dynamic) Elf"
2    "(Dynamic) Gnome"
3    "(Dynamic) Halfling"
4    "(Dynamic) Half-Elf"
5    "(Dynamic) Half-Orc"
6    "(Dynamic) Human"
...
482  "[Mounted] Dwarf Female"
483  "[Mounted] Dwarf Male"
484  "[Mounted] Elf Female"
485  "[Mounted] Elf Male"
486  "[Mounted] Gnome Female"
487  "[Mounted] Gnome Male"
488  "[Mounted] Halfling Female"
489  "[Mounted] Halfling Male"
490  "[Mounted] Half-Elf Female"
491  "[Mounted] Half-Elf Male"
492  "[Mounted] Half-Orc Female"
493  "[Mounted] Half-Orc Male"
494  "[Mounted] Human Female"
495  "[Mounted] Human Male"
496 -> 561 Horses


Code:
racialtypes.2da výňatek:

0          Dwarf
1          Elf
2          Gnome
3          Halfling
4          HalfElf
5          HalfOrc
6          Human
...
17         Fey


Resultát:
RacialType 17-Fey to asi rozhodí, appearance bude pak daleko za hranicí 500, čili jeden z modelů koně.
Buďto doscriptovat do mys_mount_lib tam, kde se volá změna modelu výjimku pro postavy nesoucí vlastní cutom hodnotu modelu (a DMkem tu hodnotu Květě nastavit jako její proměnnou), nebo změnit Květě rasu na něco menšího než 7, nebo vzhled, aby se zkrátka vešla do rozsahu :)


Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 114 posts ]  Go to page Previous  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 49 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits