Problémem je zisk zkušeností z NPC (z creepu) pro postavy 26+:
popis bugu:
1) Expy i v TOP dungách jsou zredukované na naprosté minimum
2) Členové v partě jsou extrémně omezené v zisku expů, který naprosto neodpovídá expování na nižších levelech. Nejspíš je někde vložený redukční koeficient, který u nižších levelových part není aplikovaný (či viditelný).
čísla:
- 5.9.2018 se spustila Thalie 2.0, je to bez mála 2,5 roku. Za tu dobu tu nevznikla ani jediná nová postava, která by se z 0 dostala na maximální 30-tý lvl
- z lvl 26 na 30 je potřeba 550.000 zkušeností
- za projití těžkého dungu (obě dvě poslední patra Hniloby) postava získá nějakých 800 exp
- za plnou smrt je postih 19.500 pro postavu na lvl 26, 21.750 pro postavu na lvl 29
- pokud by postava denně prošla 2x Hnilobu (tj. 1x za restart), dostane se na 30-tý lvl za rok - tj. 365 dníá každodenního expení a bez toho, aniž by byť jedinkrát umřela.
- Údolí nářků = 4 exp za Kostěje (ovšem vykoupené extrémním nebezpečím od NPC)
P.S.
Až budou moudré hlavy z vedení NT(2) (ne, kecám chlapi, vím že jste stejní blbci jako já

) dumat, kde je zakopaný P.E.S., tak ještě zvažte následující:
- smrt pro lvl. 30. Stane se (lag, podcenění NPC, chyba hráče). Ale ALE měla by na NT být reálná možnost smrt napravit "v reálném" čase. Případně by měla mít postava na 30-tém lvl možnost si vytvořit ekvivalentní expový polštář (nyní nemožné), aby tu nependlovali postavy 29-30-29-30-29-... Postavy by měly být schopny se nad lvl30cup nadlevelit.
P.P.S.
Založil jsem tohle hlášení chyby na základě Barbarova příspěvku a konzultace s nejmenovaným členem týmu

.