|
View unanswered posts | View active topics
|
Page 1 of 1
|
[ 7 posts ] |
|
Author |
Message |
D_E_K_A
|
Post subject: Temnota Posted: 23:32 24. Mar 2014 |
|
Joined: 22:59 03. Aug 2011 Posts: 991
|
Buguje a buguje..., sesláno bylo více temnot v důsledku úprku před bossem a jeho miniony. Následně po stáhnutí skoro na začátek patra a dalších temnot navíc se dostaví obrovské lagy. (možná to mělo souvislost, možná ne - nikdy dřív jsem jich tolik neseslal po lokaci). Každopádně po smrti a načtení mi to komplet rozhodilo vše možné, od lišty (je možno vidět kouzlo, které ani ve výběru nemám) po HPčka, přes buffy, které se doslova zasekly. Dále nemožnost zobrazení inventáře a kdo ví co ještě. Zbytek je vidět na screenu.
_________________ I´m pixel-based fantasy, a man who is stoic. I hack and slash, who the heck´s more heroic? Xzar: "I know of dragons with feet like rabbits, 'tis true, I swear." (In memoriam - died 1369 DR) Yoshimo: "Hiiiii yah! Heh, tourists love that stuff." Divinity: Original Sin - The talent Pet Pal allows you to speak to animals. Bark, bark. Moo.
|
|
Top |
|
Myrpa
|
Post subject: Re: Temnota Posted: 13:57 10. Apr 2014 |
|
|
Rytíř |
|
Joined: 16:09 09. Aug 2011 Posts: 607
|
Přemýšlím, jak fixnout darkness aoe exit bug. Jak to postavu s ultravizí/ts oslepí, když kouzlo skončí. Co kdybych v ultravision a TS spellu volal s delayem trvání kouzla fci: Code: if (GetHasEffect(EFFECT_TYPE_DARKNESS, oTarget) == TRUE) return; effect eAOE; //Search through the valid effects on the target. eAOE = GetFirstEffect(oTarget); while (GetIsEffectValid(eAOE)) { int nID = GetEffectSpellId(eAOE); //If the effect was created by the spell then remove it if( nID == SPELL_DARKNESS || nID == SPELLABILITY_AS_DARKNESS || nID == SPELL_SHADOW_CONJURATION_DARKNESS || nID == 688 || // GWildShape_DriderDarkness nID == 842 || // SD_TEMNOTA nID == 865 || // FEAT_CERNOKNEZNIK_INVOKACE1_TEMNOTA nID == 911 // FEAT_SUBRACE_DROW_TEMNOTA ) { RemoveEffect(oTarget, eAOE); } //Get next effect on the target eAOE = GetNextEffect(oTarget); }
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Temnota Posted: 14:08 10. Apr 2014 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16269 Location: Somewhere around nothing
|
Chtělo by to pořádně otestovat na test serveru. Zkoušet, jaké to dává spellIDs, jestli na postavě zůstanou nějaké efekty a způsoby, jak to opravit.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
Dragon Soul
|
Post subject: Re: Temnota Posted: 14:10 12. Apr 2014 |
|
|
Obyvatel |
|
Joined: 01:41 13. Feb 2014 Posts: 140
|
Co kdyby trvání kouzla ultravidění bylo stálé - myšleno od seslání do meditace nevyřešilo by to problém?
|
|
Top |
|
Absinthorix
|
Post subject: Re: Temnota Posted: 14:32 12. Apr 2014 |
|
Joined: 23:28 05. Feb 2010 Posts: 3017
|
Dragon Soul wrote: Co kdyby trvání kouzla ultravidění bylo stálé - myšleno od seslání do meditace nevyřešilo by to problém? Vyřešilo, ale bylo by to docela "drsné". Postavy co budou chtít temnotu využít jako moment překvapení v CvC si pak neškrtnou
_________________ Vojen Bouřný „Hudba je klíč k ženskému srdci.“
horlivý bojovník za krásu a estetično ʇoıpı ɐ ʇuɐɹoubı ýuןsʎɯoɹoɥɔ ýusnʞʌǝu
Balík kompletní bardské hudby - funkční a správný ke stažení
|
|
Top |
|
Dragon Soul
|
Post subject: Re: Temnota Posted: 15:01 12. Apr 2014 |
|
|
Obyvatel |
|
Joined: 01:41 13. Feb 2014 Posts: 140
|
Absinthorix wrote: Dragon Soul wrote: Co kdyby trvání kouzla ultravidění bylo stálé - myšleno od seslání do meditace nevyřešilo by to problém? Vyřešilo, ale bylo by to docela "drsné". Postavy co budou chtít temnotu využít jako moment překvapení v CvC si pak neškrtnou No tak jde o to že né každý to umí seslat...a né každý by chodil po světě s neustále nakouzlenýma očima. I když je jasné že by pak každý uvažoval preventivně. Ale i tak je tu spousta buildů který to seslat neumí. Byl to jen nápad no:-/
|
|
Top |
|
Barbar321
|
Post subject: Re: Temnota Posted: 15:04 12. Apr 2014 |
|
Joined: 10:07 13. Mar 2012 Posts: 4376
|
Dragon Soul wrote: Absinthorix wrote: Dragon Soul wrote: Co kdyby trvání kouzla ultravidění bylo stálé - myšleno od seslání do meditace nevyřešilo by to problém? Vyřešilo, ale bylo by to docela "drsné". Postavy co budou chtít temnotu využít jako moment překvapení v CvC si pak neškrtnou No tak jde o to že né každý to umí seslat...a né každý by chodil po světě s neustále nakouzlenýma očima. I když je jasné že by pak každý uvažoval preventivně. Ale i tak je tu spousta buildů který to seslat neumí. Byl to jen nápad no:-/ ber to, že část podtemňáckých ras má tohle kouzlo jako základ. Ti by asi tvým návrhm nadšeni nebyli
_________________ je cosi shnilého ve státě dánském ...ale plíseň je dobrá pro penicilín z hodně léků však bolí hlava ...a tvoří se závislost Vhodný čas na odvykací kůru
člen ligy pro zákaz veškerých změn na thalii
|
|
Top |
|
|
Page 1 of 1
|
[ 7 posts ] |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 12 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
| |