Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 11:50 28. Mar 2024

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Post new topic Reply to topic  [ 7 posts ] 
Author Message
 Post subject: Temnota
PostPosted: 23:32 24. Mar 2014 
Offline
Mistr
User avatar
 Profile

Joined: 22:59 03. Aug 2011
Posts: 991
Buguje a buguje..., sesláno bylo více temnot v důsledku úprku před bossem a jeho miniony. Následně po stáhnutí skoro na začátek patra a dalších temnot navíc se dostaví obrovské lagy. (možná to mělo souvislost, možná ne - nikdy dřív jsem jich tolik neseslal po lokaci).
Každopádně po smrti a načtení mi to komplet rozhodilo vše možné, od lišty (je možno vidět kouzlo, které ani ve výběru nemám) po HPčka, přes buffy, které se doslova zasekly. Dále nemožnost zobrazení inventáře a kdo ví co ještě. Zbytek je vidět na screenu.

Image

_________________
I´m pixel-based fantasy, a man who is stoic. I hack and slash, who the heck´s more heroic?
Xzar: "I know of dragons with feet like rabbits, 'tis true, I swear." (In memoriam - died 1369 DR)
Yoshimo: "Hiiiii yah! Heh, tourists love that stuff."
Divinity: Original Sin - The talent Pet Pal allows you to speak to animals. Bark, bark. Moo.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Temnota
PostPosted: 13:57 10. Apr 2014 
Offline
Rytíř
 Profile

Joined: 16:09 09. Aug 2011
Posts: 607
Přemýšlím, jak fixnout darkness aoe exit bug. Jak to postavu s ultravizí/ts oslepí, když kouzlo skončí.
Co kdybych v ultravision a TS spellu volal s delayem trvání kouzla fci:
Code:
    if (GetHasEffect(EFFECT_TYPE_DARKNESS, oTarget) == TRUE)
        return;
   
    effect eAOE;
    //Search through the valid effects on the target.
    eAOE = GetFirstEffect(oTarget);
    while (GetIsEffectValid(eAOE))
    {
        int nID = GetEffectSpellId(eAOE);
        //If the effect was created by the spell then remove it
        if( nID == SPELL_DARKNESS ||
            nID == SPELLABILITY_AS_DARKNESS  ||
            nID == SPELL_SHADOW_CONJURATION_DARKNESS ||
            nID == 688 || // GWildShape_DriderDarkness
            nID == 842 || // SD_TEMNOTA
            nID == 865 || // FEAT_CERNOKNEZNIK_INVOKACE1_TEMNOTA
            nID == 911 // FEAT_SUBRACE_DROW_TEMNOTA
        )
        {
            RemoveEffect(oTarget, eAOE);
        }
        //Get next effect on the target
        eAOE = GetNextEffect(oTarget);
    }


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Temnota
PostPosted: 14:08 10. Apr 2014 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16269
Location: Somewhere around nothing
Chtělo by to pořádně otestovat na test serveru. Zkoušet, jaké to dává spellIDs, jestli na postavě zůstanou nějaké efekty a způsoby, jak to opravit.

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Temnota
PostPosted: 14:10 12. Apr 2014 
Offline
Obyvatel
 Profile

Joined: 01:41 13. Feb 2014
Posts: 140
Co kdyby trvání kouzla ultravidění bylo stálé - myšleno od seslání do meditace nevyřešilo by to problém?


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Temnota
PostPosted: 14:32 12. Apr 2014 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 23:28 05. Feb 2010
Posts: 3017
Dragon Soul wrote:
Co kdyby trvání kouzla ultravidění bylo stálé - myšleno od seslání do meditace nevyřešilo by to problém?

Vyřešilo, ale bylo by to docela "drsné". Postavy co budou chtít temnotu využít jako moment překvapení v CvC si pak neškrtnou :)

_________________
Vojen Bouřný
„Hudba je klíč k ženskému srdci.“

horlivý bojovník za krásu a estetično
ʇoıpı ɐ ʇuɐɹoubı ýuןsʎɯoɹoɥɔ ýusnʞʌǝu


Balík kompletní bardské hudby - funkční a správný ke stažení


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Temnota
PostPosted: 15:01 12. Apr 2014 
Offline
Obyvatel
 Profile

Joined: 01:41 13. Feb 2014
Posts: 140
Absinthorix wrote:
Dragon Soul wrote:
Co kdyby trvání kouzla ultravidění bylo stálé - myšleno od seslání do meditace nevyřešilo by to problém?

Vyřešilo, ale bylo by to docela "drsné". Postavy co budou chtít temnotu využít jako moment překvapení v CvC si pak neškrtnou :)



No tak jde o to že né každý to umí seslat...a né každý by chodil po světě s neustále nakouzlenýma očima. I když je jasné že by pak každý uvažoval preventivně. Ale i tak je tu spousta buildů který to seslat neumí.

Byl to jen nápad no:-/


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Temnota
PostPosted: 15:04 12. Apr 2014 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 10:07 13. Mar 2012
Posts: 4376
Dragon Soul wrote:
Absinthorix wrote:
Dragon Soul wrote:
Co kdyby trvání kouzla ultravidění bylo stálé - myšleno od seslání do meditace nevyřešilo by to problém?

Vyřešilo, ale bylo by to docela "drsné". Postavy co budou chtít temnotu využít jako moment překvapení v CvC si pak neškrtnou :)



No tak jde o to že né každý to umí seslat...a né každý by chodil po světě s neustále nakouzlenýma očima. I když je jasné že by pak každý uvažoval preventivně. Ale i tak je tu spousta buildů který to seslat neumí.

Byl to jen nápad no:-/


ber to, že část podtemňáckých ras má tohle kouzlo jako základ. Ti by asi tvým návrhm nadšeni nebyli :wink:

_________________
je cosi shnilého ve státě dánském
...ale plíseň je dobrá pro penicilín
z hodně léků však bolí hlava
...a tvoří se závislost
Vhodný čas na odvykací kůru

člen ligy pro zákaz veškerých změn na thalii


Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 7 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 15 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits