Thalie http://thalie.pilsfree.cz/forum/ |
|
Temnota http://thalie.pilsfree.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=7587 |
Page 1 of 1 |
Author: | Myrpa [ 13:57 10. Apr 2014 ] |
Post subject: | Re: Temnota |
Přemýšlím, jak fixnout darkness aoe exit bug. Jak to postavu s ultravizí/ts oslepí, když kouzlo skončí. Co kdybych v ultravision a TS spellu volal s delayem trvání kouzla fci: Code: if (GetHasEffect(EFFECT_TYPE_DARKNESS, oTarget) == TRUE)
return; effect eAOE; //Search through the valid effects on the target. eAOE = GetFirstEffect(oTarget); while (GetIsEffectValid(eAOE)) { int nID = GetEffectSpellId(eAOE); //If the effect was created by the spell then remove it if( nID == SPELL_DARKNESS || nID == SPELLABILITY_AS_DARKNESS || nID == SPELL_SHADOW_CONJURATION_DARKNESS || nID == 688 || // GWildShape_DriderDarkness nID == 842 || // SD_TEMNOTA nID == 865 || // FEAT_CERNOKNEZNIK_INVOKACE1_TEMNOTA nID == 911 // FEAT_SUBRACE_DROW_TEMNOTA ) { RemoveEffect(oTarget, eAOE); } //Get next effect on the target eAOE = GetNextEffect(oTarget); } |
Author: | kucik [ 14:08 10. Apr 2014 ] |
Post subject: | Re: Temnota |
Chtělo by to pořádně otestovat na test serveru. Zkoušet, jaké to dává spellIDs, jestli na postavě zůstanou nějaké efekty a způsoby, jak to opravit. |
Author: | Dragon Soul [ 14:10 12. Apr 2014 ] |
Post subject: | Re: Temnota |
Co kdyby trvání kouzla ultravidění bylo stálé - myšleno od seslání do meditace nevyřešilo by to problém? |
Author: | Absinthorix [ 14:32 12. Apr 2014 ] |
Post subject: | Re: Temnota |
Dragon Soul wrote: Co kdyby trvání kouzla ultravidění bylo stálé - myšleno od seslání do meditace nevyřešilo by to problém? Vyřešilo, ale bylo by to docela "drsné". Postavy co budou chtít temnotu využít jako moment překvapení v CvC si pak neškrtnou |
Author: | Dragon Soul [ 15:01 12. Apr 2014 ] |
Post subject: | Re: Temnota |
Absinthorix wrote: Dragon Soul wrote: Co kdyby trvání kouzla ultravidění bylo stálé - myšleno od seslání do meditace nevyřešilo by to problém? Vyřešilo, ale bylo by to docela "drsné". Postavy co budou chtít temnotu využít jako moment překvapení v CvC si pak neškrtnou No tak jde o to že né každý to umí seslat...a né každý by chodil po světě s neustále nakouzlenýma očima. I když je jasné že by pak každý uvažoval preventivně. Ale i tak je tu spousta buildů který to seslat neumí. Byl to jen nápad no:-/ |
Author: | Barbar321 [ 15:04 12. Apr 2014 ] |
Post subject: | Re: Temnota |
Dragon Soul wrote: Absinthorix wrote: Dragon Soul wrote: Co kdyby trvání kouzla ultravidění bylo stálé - myšleno od seslání do meditace nevyřešilo by to problém? Vyřešilo, ale bylo by to docela "drsné". Postavy co budou chtít temnotu využít jako moment překvapení v CvC si pak neškrtnou No tak jde o to že né každý to umí seslat...a né každý by chodil po světě s neustále nakouzlenýma očima. I když je jasné že by pak každý uvažoval preventivně. Ale i tak je tu spousta buildů který to seslat neumí. Byl to jen nápad no:-/ ber to, že část podtemňáckých ras má tohle kouzlo jako základ. Ti by asi tvým návrhm nadšeni nebyli |
Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |