Thalie
http://thalie.pilsfree.cz/forum/

Temnota
http://thalie.pilsfree.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=7587
Page 1 of 1

Author:  D_E_K_A [ 23:32 24. Mar 2014 ]
Post subject:  Temnota

Buguje a buguje..., sesláno bylo více temnot v důsledku úprku před bossem a jeho miniony. Následně po stáhnutí skoro na začátek patra a dalších temnot navíc se dostaví obrovské lagy. (možná to mělo souvislost, možná ne - nikdy dřív jsem jich tolik neseslal po lokaci).
Každopádně po smrti a načtení mi to komplet rozhodilo vše možné, od lišty (je možno vidět kouzlo, které ani ve výběru nemám) po HPčka, přes buffy, které se doslova zasekly. Dále nemožnost zobrazení inventáře a kdo ví co ještě. Zbytek je vidět na screenu.

Image

Author:  Myrpa [ 13:57 10. Apr 2014 ]
Post subject:  Re: Temnota

Přemýšlím, jak fixnout darkness aoe exit bug. Jak to postavu s ultravizí/ts oslepí, když kouzlo skončí.
Co kdybych v ultravision a TS spellu volal s delayem trvání kouzla fci:
Code:
    if (GetHasEffect(EFFECT_TYPE_DARKNESS, oTarget) == TRUE)
        return;
   
    effect eAOE;
    //Search through the valid effects on the target.
    eAOE = GetFirstEffect(oTarget);
    while (GetIsEffectValid(eAOE))
    {
        int nID = GetEffectSpellId(eAOE);
        //If the effect was created by the spell then remove it
        if( nID == SPELL_DARKNESS ||
            nID == SPELLABILITY_AS_DARKNESS  ||
            nID == SPELL_SHADOW_CONJURATION_DARKNESS ||
            nID == 688 || // GWildShape_DriderDarkness
            nID == 842 || // SD_TEMNOTA
            nID == 865 || // FEAT_CERNOKNEZNIK_INVOKACE1_TEMNOTA
            nID == 911 // FEAT_SUBRACE_DROW_TEMNOTA
        )
        {
            RemoveEffect(oTarget, eAOE);
        }
        //Get next effect on the target
        eAOE = GetNextEffect(oTarget);
    }

Author:  kucik [ 14:08 10. Apr 2014 ]
Post subject:  Re: Temnota

Chtělo by to pořádně otestovat na test serveru. Zkoušet, jaké to dává spellIDs, jestli na postavě zůstanou nějaké efekty a způsoby, jak to opravit.

Author:  Dragon Soul [ 14:10 12. Apr 2014 ]
Post subject:  Re: Temnota

Co kdyby trvání kouzla ultravidění bylo stálé - myšleno od seslání do meditace nevyřešilo by to problém?

Author:  Absinthorix [ 14:32 12. Apr 2014 ]
Post subject:  Re: Temnota

Dragon Soul wrote:
Co kdyby trvání kouzla ultravidění bylo stálé - myšleno od seslání do meditace nevyřešilo by to problém?

Vyřešilo, ale bylo by to docela "drsné". Postavy co budou chtít temnotu využít jako moment překvapení v CvC si pak neškrtnou :)

Author:  Dragon Soul [ 15:01 12. Apr 2014 ]
Post subject:  Re: Temnota

Absinthorix wrote:
Dragon Soul wrote:
Co kdyby trvání kouzla ultravidění bylo stálé - myšleno od seslání do meditace nevyřešilo by to problém?

Vyřešilo, ale bylo by to docela "drsné". Postavy co budou chtít temnotu využít jako moment překvapení v CvC si pak neškrtnou :)



No tak jde o to že né každý to umí seslat...a né každý by chodil po světě s neustále nakouzlenýma očima. I když je jasné že by pak každý uvažoval preventivně. Ale i tak je tu spousta buildů který to seslat neumí.

Byl to jen nápad no:-/

Author:  Barbar321 [ 15:04 12. Apr 2014 ]
Post subject:  Re: Temnota

Dragon Soul wrote:
Absinthorix wrote:
Dragon Soul wrote:
Co kdyby trvání kouzla ultravidění bylo stálé - myšleno od seslání do meditace nevyřešilo by to problém?

Vyřešilo, ale bylo by to docela "drsné". Postavy co budou chtít temnotu využít jako moment překvapení v CvC si pak neškrtnou :)



No tak jde o to že né každý to umí seslat...a né každý by chodil po světě s neustále nakouzlenýma očima. I když je jasné že by pak každý uvažoval preventivně. Ale i tak je tu spousta buildů který to seslat neumí.

Byl to jen nápad no:-/


ber to, že část podtemňáckých ras má tohle kouzlo jako základ. Ti by asi tvým návrhm nadšeni nebyli :wink:

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/