Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 17:45 28. Mar 2024

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 21 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
 Post subject: Re: barbarova odolnost
PostPosted: 13:03 18. Apr 2014 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 10:07 13. Mar 2012
Posts: 4376
Vzhledem k tomu, že jsem si už stihl pořídit celou sortu předmětů a i je tak nějak otestovat, dovolím si tuto záležitost shrnout. Možná hledání pak nabere jiný směr.

- problém vězí v pohlcení (ve výpisu imunitě) fyzického zranění barbara při kombinaci doplňujících předmětů (jinak funguje)

- pokud je doplňující předmět na veškeré fyzické zranění (třeba 5/-), funguje imunita dobře a sčítá se s rezistencí od předmětu (týká se i kouzla kamenná kůže)

- pokud je použit předmět na konkrétní typ zranění (sečné, bodné, tupé) a je předmět použit proti nepříteli s odhadnutelným typem zranění (kostlivec s mečem), funguje také imunita dobře tj. z celkového zranění se vypočte imunita od barbara, odečte se rezistence předmětu a výsledné zranění obdrží postava

- pokud je použit předmět na konkrétní typ u potvor s nejednoznačným zraněním (i když by logicky odhadnout jít mělo tj. nějaká zvířata typu wefr, kortex, digester a asi i drápatec), dochází právě k tomuto problému, že imunita se nevypisuje do logu (píšu to tak záměrně). Jde o to, že tyto předměty mají zvýšené zranění od jiného typu, než na který jsou určené. Pravděpodobně si tedy nedokáže systém poradit s tím, že na jedné straně má zranění zvýšit a na druhé snížit. Co mi přibližným porovnáním vychází, připadá mi, že umí jen zvýšit (ale může to být pochopitelně jen subjektivní pocit vzhledem rozsahu zranění od jednotlivých potvor)

- aby to ale nebylo tak jednoduché, zkusil jsem jeden náhodný předmět mít nasazený pořád (delší dobu). Zde nastávala největší záhada, protože třeba předmět na sečné zafungoval příležitostně (bez ohledu na pořadí útoku NPC v kole tj. že by třeba první byl sečný a ostatní bodné) dle nálady. Někdy ano, jindy zase mnohokrát ne. Další předměty ale nefungovaly vůbec ani náhodně. Bylo by tedy možné, že nějaké potvory mají neidentifikovatelný typ zranění? I tak by ale někde bota zakopaná byla, protože pokud se nepletu NWN definuje jen tři typy fyzického zranění tj. když by nefungoval jeden, měl by aspoň někdy zafungovat jiný.

_________________
je cosi shnilého ve státě dánském
...ale plíseň je dobrá pro penicilín
z hodně léků však bolí hlava
...a tvoří se závislost
Vhodný čas na odvykací kůru

člen ligy pro zákaz veškerých změn na thalii


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: barbarova odolnost
PostPosted: 13:53 18. Apr 2014 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16269
Location: Somewhere around nothing
Přiznám se, že jsem to vůbec nepochopil.
Můžeš napsat něco jako:
Mlátil jsem wefra s itemy X a Y, redukce nefungovala, log vypadal takhle
Mlátil jsem wefra bez itemů X a Y, redukce fungovala, log vypadal takhle?

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: barbarova odolnost
PostPosted: 13:53 18. Apr 2014 
Offline
WB Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 09:41 01. Sep 2010
Posts: 9754
U NPC je to standardní nastavení. Pokud má NPC zbraně potvory tak většinou má 2 pařáty které jsou bodné nebo tupé, podle typu příšery a tlamu která bývá sečná. A pořadí útoků bývá vcelku náhodné.
NPC může mít definováno že je jejich typ útoku nepohltitelný, už nevím jak se to item property jmenuje, ale bývá to většinou na tlamě příšer ze základního nwn....


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: barbarova odolnost
PostPosted: 14:09 18. Apr 2014 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 10:07 13. Mar 2012
Posts: 4376
kucik wrote:
Přiznám se, že jsem to vůbec nepochopil.
Můžeš napsat něco jako:
Mlátil jsem wefra s itemy X a Y, redukce nefungovala, log vypadal takhle
Mlátil jsem wefra bez itemů X a Y, redukce fungovala, log vypadal takhle?


můžu ti popslat i log, pokud bude zájem. Ale pokud stačí toto, tak to fungovalo v tomto duchu:

wefr - opasek šermíře - někdy fungoval, nekdy ne (když zafungoval, zafungovala i imunita)
wefr - opasek výtržníka - nefungoval, co jsem sledoval (vč. imunity, ta také ne)
wefr - opasek střelce - nefungoval, co jsem stihl sledovat (vč. imunity)

Ono je to vcelku těžké sledovat dlouhodobě bez testovacího serveru, moje postava zrovna není z těch, do které by si wefr mohl v libosti pár koleček bouchat a postava se na něj jen usmívat.

_________________
je cosi shnilého ve státě dánském
...ale plíseň je dobrá pro penicilín
z hodně léků však bolí hlava
...a tvoří se závislost
Vhodný čas na odvykací kůru

člen ligy pro zákaz veškerých změn na thalii


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: barbarova odolnost
PostPosted: 14:17 18. Apr 2014 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 10:07 13. Mar 2012
Posts: 4376
Shaman88 wrote:
U NPC je to standardní nastavení. Pokud má NPC zbraně potvory tak většinou má 2 pařáty které jsou bodné nebo tupé, podle typu příšery a tlamu která bývá sečná. A pořadí útoků bývá vcelku náhodné.
NPC může mít definováno že je jejich typ útoku nepohltitelný, už nevím jak se to item property jmenuje, ale bývá to většinou na tlamě příšer ze základního nwn....


Tak takhle bych to standardně právě očekával také (třeba jeden sečný, tři bodné), ale v tom případě je mi divné, jak to, že předmět někdy zafungoval, jindy ne a že tu není žádný údaj o pohlcení fyzického zranění vlivem imunity barbara. V tomto případě mi přijde, že jen vyhodnotí útok, že není stejný, jako má mít předmět ( např. sečné) a automaticky zvýší zranění o oněch 25%, co je u předmětu uvedeno (bez opětovného snížení zranění barbara). Navíc, i kdyby to byl nepohltitelný útok, systém by ho nesměl identifikovat jako odlišný typ zranění, který pásek zvyšuje. tj. pokud je tlama nepohltitelná sečná, neměl by se zvyšovat dmg od špatného pásku, když je proti sečný.

Navíc, myslím že aspoň u nějaké z těchto potvor by v druhých případech měl zafungovat opasek na jiný typ zranění (třeba bodný nebo sečný). Opět ale je zapomenuto na imunitu na fyzické od barbara

_________________
je cosi shnilého ve státě dánském
...ale plíseň je dobrá pro penicilín
z hodně léků však bolí hlava
...a tvoří se závislost
Vhodný čas na odvykací kůru

člen ligy pro zákaz veškerých změn na thalii


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: barbarova odolnost
PostPosted: 15:46 18. Apr 2014 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 Profile

Joined: 16:25 16. Nov 2008
Posts: 6579
Location: Praha
Pokud to něčemu pomůže, tak jsem se na to v logu zaměřil a u DD se děje to samé, občas něco pohlcuje, občas ne, záleží na potvoře a asi tedy na tom, co má nastaveno za vlatnosti na tlamičce.

_________________
KDVP
Kucik:153, Bahnak:175, Drake: 48, Fryn:163, Klobouk:19, Derken:8, Vejk:8, Nomis -16, Terka:1


Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 21 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 15 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits