|
View unanswered posts | View active topics
Author |
Message |
Kathermara
|
Post subject: Neviditelnost a vlci Posted: 21:36 17. Jul 2014 |
|
Joined: 21:00 13. Jul 2010 Posts: 454
|
Nevím, jestli to patří sem, ona je to asi chyba u postavy, npc nebo kouzla. Má se to tak, že (obzvlášť u vlků mívám tenhle problém) mi invis nefunguje, jak má. Už při minulých výpravách ke mně běželi, i když jsem byla v invisu a dost daleko, dnes mě rovnou napadali, invis zcela ignorovali, i když jsem ho měla určitě nahozený. Takže zase smrt a postih. Screenshot ze hry - je vidět, že na mě útočí a invis tam nahozený mám. Attachment:
invis.jpg [ 229.93 KiB | Viewed 9649 times ]
_________________ Chaotic Evil Mistress
Gabriel Grym - šikovný po tatínkovi, hodný po mamince, většinou někde v Kelu Valindra - bardka ze Sluneční říše
|
|
Top |
|
Nalkanar
|
Post subject: Re: Neviditelnost a vlci Posted: 21:45 17. Jul 2014 |
|
Joined: 14:21 13. Feb 2010 Posts: 9273 Location: Brno/"Znojmo"
|
Připojuji se - problém mi příjde, že není jen u vlků, ale globálně u většiny příšer. Prostě mě všechno vyčmuchá.
+ někteří bossové (alchymista v majáku, takový ten arcighoul v prahvozdu) mají tendenci vás stopovat přes celý dung, pokud před nimi ustupujete. Bez ohledu na počet rohů, invis, hide, zavřené dveře.
_________________ .
|
|
Top |
|
pavad
|
Post subject: Re: Neviditelnost a vlci Posted: 22:07 17. Jul 2014 |
|
|
Bůh |
|
Joined: 23:30 05. Dec 2010 Posts: 4064
|
Nalkanar wrote: Připojuji se - problém mi příjde, že není jen u vlků, ale globálně u většiny příšer. Prostě mě všechno vyčmuchá.
+ někteří bossové (alchymista v majáku, takový ten arcighoul v prahvozdu) mají tendenci vás stopovat přes celý dung, pokud před nimi ustupujete. Bez ohledu na počet rohů, invis, hide, zavřené dveře. Jde o zmenu proti situaci z pred par tydnu? Pokud ne tak IMHO nwn autofollow bug + mistni obscese mit uz vsech NPC naslouchani/vsimavost dle moznosti maxovane => inviska vam nepomuze.
_________________ Diagnostikovany. Každý moudrý má nač pomysliti, kdyby ho pobídlo hovno v zápas jíti, porazíš-li je, co z toho budeš míti, a pakli ono tebe porazí, hned do lázně musíš jíti. . . . . . . . . . Holan, V.
|
|
Top |
|
rosnicka
|
Post subject: Re: Neviditelnost a vlci Posted: 22:09 17. Jul 2014 |
|
Joined: 17:36 27. Jul 2011 Posts: 1152 Location: Stod
|
a proč existuje ?
_________________ Jsem jaká jsem. Lina Arna - zlatooká černovláska
|
|
Top |
|
Krysak
|
Post subject: Re: Neviditelnost a vlci Posted: 22:28 17. Jul 2014 |
|
|
Bůh |
|
Joined: 11:55 09. Jan 2012 Posts: 3517
|
Možna by to chtelo delší popis celé situace. Podle počtu kouzel jsi vysoký lvl zaklínače. Probihala jsi dung pro lowiky, jen tvuj pritelicek by je vsechny vykostil.
Teoreticky podle toho obklopení vlky jsi odbehla někam pryč, vlci se náhodně pohybují, jeden tě našel a zavolal ostatní, po tom co tě našlápl, to AI umí. Jinými slovy byla jsi u počítače? Podle mne nikliv s takto obsazenými kouzly a možnostmi.
|
|
Top |
|
KaTo
|
Post subject: Re: Neviditelnost a vlci Posted: 09:51 18. Jul 2014 |
|
Joined: 15:24 23. Jun 2007 Posts: 6754 Location: Severní okraj Středozemě
|
Moje poznámky za hidaře, co jsem vypozoroval: 1) pokud vleze hidař v hide do lokace, tak se NPC náhodně rozejdou po lokaci. 2) z neznámého důvodu většina "náhodných" kolemjdoucích začne směřovat směrem k postavě 3) NPC "telepaticky" dojdou k postavě (kterou nevidí) a zastaví se u ní 4) pokud postava do NPC nesekne úmyslně NEBO příležitostňákem kvůli pohybu, tak u ní NPC stojí a "čumí" (a když je jich moc, tak ji zcela zablokují)
v případě INVISKY, 5) pokud se jakákoli postava dostane blízko postavě v invisu, automaticky do něj vidí 6) spojení bodu 2+3+5 vede ke smrti
_________________ Síla tě osvobodí! - Sithský kodex, 12.12.2011 (TOR-preorder) Bylo to peklo! - Error 37, Error 3005, Error 3007, 15.5.2012 (Diablo3) Až s vámi skončím, nebudete věřit vlastní mysli! - Mesmer, 28.8.2012 (GW2) Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují. - Din Dagor, Mrazen 1147 (EQ) Tento rok bude začátek konce. - neznámý vojín
|
|
Top |
|
Caehan
|
Post subject: Re: Neviditelnost a vlci Posted: 13:07 18. Jul 2014 |
|
Joined: 18:51 02. Apr 2010 Posts: 2956
|
Mohu potvrdit - potvory skutečně "náhodně" bloudí směrem ke skrytým postavám a to určitě zpoza okruhu, kde vidí neviditelného každý. Ostatně se to na fóru už zmiňovalo, neklame-li mě paměť.
_________________ Eribor Tanithil - elfský bylinkář a lukostřelec.
Deirdra Monteil - čarodějka z Karathy
Incoherent fire dissipates all contingency. ZANEPRÁZDNĚN
|
|
Top |
|
Infra
|
Post subject: Re: Neviditelnost a vlci Posted: 15:42 18. Jul 2014 |
|
Joined: 10:42 30. Nov 2013 Posts: 615
|
Poze doplním o toto:
Všiml jsem si, že to není problém pouze jeskyň. Když jsem s Kath v partě a vlky mám modré, tak modří vlci běží k neviditelnému objektu(kath). Což schledávám jako chybu. Pamatuji si že i na ST byl nějaký bug s jeskyněma a invisem, třeba stingeři. Low lvl potvůrky a nemyslím si že by měli pravdivé dračí vidění. Funkci invisu ve vlčí jeskyni si nepamatuji. Jelikož se jedná o přenesenou oblast, dovoluji si tvrdit, že se tato chyba mohla snadno přenést.
Možná bych to spíš viděl na ten autofollow bug v kombinaci s nějakou jinou chybou...
_________________ Valghloth - "Darkness from the dark."
Elitní Kazišuk!
|
|
Top |
|
Kathermara
|
Post subject: Re: Neviditelnost a vlci Posted: 16:07 18. Jul 2014 |
|
Joined: 21:00 13. Jul 2010 Posts: 454
|
Krysak wrote: Možna by to chtelo delší popis celé situace. Podle počtu kouzel jsi vysoký lvl zaklínače. Probihala jsi dung pro lowiky, jen tvuj pritelicek by je vsechny vykostil.
Teoreticky podle toho obklopení vlky jsi odbehla někam pryč, vlci se náhodně pohybují, jeden tě našel a zavolal ostatní, po tom co tě našlápl, to AI umí. Jinými slovy byla jsi u počítače? Podle mne nikliv s takto obsazenými kouzly a možnostmi. Jsem zaklínač lvl 8, celkově s dobrodruhem 9. U počítače jsem byla. Měla jsem summona, ten umíral, léčení mi nefungovalo, taky nějaký lag. Zmizel a vlci se na mě vrhli, utíkala jsem, přiběhl vůdce smečky, sražení, konec.
_________________ Chaotic Evil Mistress
Gabriel Grym - šikovný po tatínkovi, hodný po mamince, většinou někde v Kelu Valindra - bardka ze Sluneční říše
|
|
Top |
|
Caehan
|
Post subject: Re: Neviditelnost a vlci Posted: 13:56 20. Jul 2014 |
|
Joined: 18:51 02. Apr 2010 Posts: 2956
|
Infra wrote: Poze doplním o toto:
Všiml jsem si, že to není problém pouze jeskyň. Když jsem s Kath v partě a vlky mám modré, tak modří vlci běží k neviditelnému objektu(kath). Což schledávám jako chybu. Pamatuji si že i na ST byl nějaký bug s jeskyněma a invisem, třeba stingeři. Low lvl potvůrky a nemyslím si že by měli pravdivé dračí vidění. Funkci invisu ve vlčí jeskyni si nepamatuji. Jelikož se jedná o přenesenou oblast, dovoluji si tvrdit, že se tato chyba mohla snadno přenést.
Možná bych to spíš viděl na ten autofollow bug v kombinaci s nějakou jinou chybou... Kdepak, je to skutečně nový bug - stingeři na ST skutečně měli permanentní prohlédnutí - stejně jako ti v původním NWN.
_________________ Eribor Tanithil - elfský bylinkář a lukostřelec.
Deirdra Monteil - čarodějka z Karathy
Incoherent fire dissipates all contingency. ZANEPRÁZDNĚN
|
|
Top |
|
Kathermara
|
Post subject: Re: Neviditelnost a vlci Posted: 20:08 20. Jul 2014 |
|
Joined: 21:00 13. Jul 2010 Posts: 454
|
Teď se mi po dalších pokusech zdá, že to blbne se summony. Normálně když mám invis si mě nevšímají, ale když na ně útočí můj summon a pak ho odvolám nebo padne, potvora se pustí za mnou a vystopuje si mě klidně přes celý dungeon, ať už jsem byla jakkoli daleko od summona, když zmizel.
_________________ Chaotic Evil Mistress
Gabriel Grym - šikovný po tatínkovi, hodný po mamince, většinou někde v Kelu Valindra - bardka ze Sluneční říše
|
|
Top |
|
Caehan
|
Post subject: Re: Neviditelnost a vlci Posted: 21:20 20. Jul 2014 |
|
Joined: 18:51 02. Apr 2010 Posts: 2956
|
To mohu také potvrdit.
_________________ Eribor Tanithil - elfský bylinkář a lukostřelec.
Deirdra Monteil - čarodějka z Karathy
Incoherent fire dissipates all contingency. ZANEPRÁZDNĚN
|
|
Top |
|
-darkvision-
|
Post subject: Re: Neviditelnost a vlci Posted: 21:26 20. Jul 2014 |
|
Joined: 21:47 12. Mar 2010 Posts: 4674 Location: Kobka
|
Chyby s neviditelností jsem už hlásil začátkem roku.. leden/únor ... Asi nejlepší rada pro vás bude se s tím naučit hrát, i když to vypadá, že to nebude jednoduché
_________________ O podtemnu se v posledních letech říká, že tam hrají samé čuňata a PKčka. Tento mýtus bohužel nemáme čas vyvracet, protože "JEDEME BOMBY!"
Dočasně mimo. Jsem Žena!
Nhill'nue Zau'ndar Anirrinths Zau'ndar Izzrar Zau'ndar - ten druhej, nebo první
|
|
Top |
|
pavad
|
Post subject: Re: Neviditelnost a vlci Posted: 12:33 21. Jul 2014 |
|
|
Bůh |
|
Joined: 23:30 05. Dec 2010 Posts: 4064
|
Kathermara wrote: Teď se mi po dalších pokusech zdá, že to blbne se summony. Normálně když mám invis si mě nevšímají, ale když na ně útočí můj summon a pak ho odvolám nebo padne, potvora se pustí za mnou a vystopuje si mě klidně přes celý dungeon, ať už jsem byla jakkoli daleko od summona, když zmizel. Potvrzuji. V breznu to takhle delalo. Coz byl taktez duvod proc byli summoni nepouzitelni na cokoli "adekvatne silneho vuci postave" - pokud summona umlatili, pustili se za postavou. Nekdy i pres prechod lokace. Coz odpovida tomu co pise/psal Darkvision: Darkvision wrote: Chyby s neviditelností jsem už hlásil začátkem roku.. leden/únor ... Asi nejlepší rada pro vás bude se s tím naučit hrát, i když to vypadá, že to nebude jednoduché PS: Kdyz jsem se jeste vrtal ve skriptech kouzel, do skriptu neviditelnosti jsem nesahal, protoze: 1) nemel jsem duvod (jen jsem presunul kouzla mezi kruhy) z cehoz plyne 2) byla-li nejaka chyba chovani invis hlasena, jiste "neprobublala" do sekce hlaseni chyb kouzel, presneji jsem si zadneho takoveho hlaseni nepovsimnul.
_________________ Diagnostikovany. Každý moudrý má nač pomysliti, kdyby ho pobídlo hovno v zápas jíti, porazíš-li je, co z toho budeš míti, a pakli ono tebe porazí, hned do lázně musíš jíti. . . . . . . . . . Holan, V.
|
|
Top |
|
-darkvision-
|
Post subject: Re: Neviditelnost a vlci Posted: 15:26 21. Jul 2014 |
|
Joined: 21:47 12. Mar 2010 Posts: 4674 Location: Kobka
|
Osobne si nemyslím že by to byla chyba kouzla ale AI, které mají veškerá npc. Pokud se nepletu, tak AI se oproti ST na NT změnilo. Nicméně chápu že vrtat se v AI, pokud to vůbec jde, je velice ale velice složité.
_________________ O podtemnu se v posledních letech říká, že tam hrají samé čuňata a PKčka. Tento mýtus bohužel nemáme čas vyvracet, protože "JEDEME BOMBY!"
Dočasně mimo. Jsem Žena!
Nhill'nue Zau'ndar Anirrinths Zau'ndar Izzrar Zau'ndar - ten druhej, nebo první
|
|
Top |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 79 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
| |